Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW Golf 7 1.0 TSI

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Golf 7 1.0 TSI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 24291 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
109.92.0.*



+107 Profil

icon VW Golf 7 1.0 TSI21.08.2020. u 14:53 - pre 43 meseci
Pomenuti auto u opticaju za kupovinu kao drugi auto u porodici,dakle većinom bi se koristio u lokalu i možda po nekad par puta godišnje na dalje relacije.

Ako neko ima bilo kakvo lično iskustvo(da je vozio) ili majstorsko iskustvo sa ovim motorom voleo bih ga čuti pošto se motor ugrađuje zadnjih par godina u restilizovani Golf 7, vrlo malo toga se može naći o njemu.Znam da se radi o turbo benzincu sa 3 cilindra koji nema nikakve veze sa 1.2 tsi koji se takođe ugrađivao u sedmicu.
Na papiru deluje extra,ubrzanje do 100 ispod 10 sekundi,potrošnja odlična za benzinca,obrtni moment 200nm,čak ga hvale da bolje ide od 1.6 tdi od kojeg je poprilično i lakši,a i dizel ovoga puta uopšte nije u opticaju.Ne zanimaju me kafanske priče tipa "to će se raspasti nakon 200 hiljada" jer se kupuje vozilo staro 2-3 god sa zanemarljivom km,a neće se voziti večno.

Na nekim manje stručnim forumima ga porede sa Fordovim 1.0 Eco Boost turbo benzincem koji se već dokazao.
Znam da je novi 1.5 tsi sigurno dosta bolji ali njegova cena prevazilazi mogućnosti i potrebe.
Svako iskustvo dobrodošlo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI21.08.2020. u 16:35 - pre 43 meseci
Stvar je vrlo prosta, vrhunski motor sa duplom varijacijom ventila i zato vrlo velikom specifičnom snagom a malim unutrašnjim opterećenjem.

Osnovni remap daje preko 130KS (mada je i fabrički oko 120), zajedno sa tim Fordovim 1.0 Ecoboost najbolji u klasi.

A ta priča da će se "raspasti na 200k" više se ne priča ni u kafanama (možda eventualno srpskim...)
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI22.08.2020. u 10:06 - pre 43 meseci
Motor je baziran na atmosferskom 1.0mpi koji takođe nije imao nekih "dečjih bolesti", valjda je VW morao malo da se opameti kad se ima u vidu koliko problema je bilo sa starijom generacijom TSI motora.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI22.08.2020. u 18:24 - pre 43 meseci
Dobio sam info od čoveka koji je imao test vožnu da je auto bukvalno mrtav do 2000 obrtaja,a da kasnije zna dosta dobro da povuče što i nije dobra karakteristika za gradsku vožnju i da ima karakterističan zvuk(verovatno zbog 3 cilindra),kada se oštrije dodaje gas,a da je u konstantnoj vožnji poprilično tih.
Ovo prvo se verovatno može regulisati remapom ali tek kada vozilo izađe iz garancije.

Više info kada ga budem lično testirao...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.mbb.telenor.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI22.08.2020. u 20:56 - pre 43 meseci
Loš ti je info, motor je maksimalno elastičan za 1.0 zapreminu, vrlo linearno razvija snagu i nije bučan.

Ali ima 120KS u samo hiljadu kubika i normalno je da ne može da bude linearan kao npr. Mazda 2.0 sa 120KS ili 1,5TSI sa 150KS.

Remapom se to NE može poboljšati jer je određeno zapreminom motora i količinom vazduha koja može da prođe kroz 6 malih ventila, ali to svakako nije loše, motor je veoma elastičan za svoju klasu.


 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI23.08.2020. u 00:24 - pre 43 meseci
Možda je čovek navikao na 350-400Nm obrtnog momenta... treba mu dati nekog atmosferca od 80ks i maksimalno 120Nm obrtnog momenta, onda bi mu ovaj 1.0TSI bio startan :)
Mada i tih 150Nm za najslabiju verziju nije nešto, eto npr. onaj neuništivi 1.6 8v kod Astre G ima samo 84ks, ali 138Nm obrtnog momenta, i prava je raga ako u njega sedne 3-4 putnika, ali ga spašava delimično to što su prve 2 brzine veoma kratke pa se čini da je "startan".
Zato očekivati od ovog 1.0TSI da bude sad neki trkač samo zato što ima turbinu je previše optimistično, ta turbina je tu samo da popravi karakteristike taman toliko da auto bude kao 1.4-1.6 atmosferac, ali će, ako se ne varam, bolje da vuče od tih atmosferaca tamo gde je razređeniji vazduh (planine i sl.).

Generalno, što se tiče performansi, to uvek može da se isproba pre nego što se auto kupi, i to najbolje da u autu bude onoliko putnika sa koliko će se auto najčešće voziti.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI28.08.2020. u 10:19 - pre 43 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Loš ti je info, motor je maksimalno elastičan za 1.0 zapreminu, vrlo linearno razvija snagu i nije bučan.

Ali ima 120KS u samo hiljadu kubika i normalno je da ne može da bude linearan kao npr. Mazda 2.0 sa 120KS ili 1,5TSI sa 150KS.

Remapom se to NE može poboljšati jer je određeno zapreminom motora i količinom vazduha koja može da prođe kroz 6 malih ventila, ali to svakako nije loše, motor je veoma elastičan za svoju klasu.




Nekako mi je bezveze da komentarišem jer ispada da mi je zabavno tebi da protivurjecim ili kao da imam nešto protiv tebe...

Taj motor nema 6 ventila nego naravno 12... Nema 120 konja fabricki... Chip tuningom se svakako snaga i linearnost može poboljšati samo treba dobro stručna osoba...
Interesantno je i poredjenje je sa mazdom 2.0 koja ima 120 konja bez turbine itd...
Olako pominjati termine kao "osnovni remap" I druge vezane za softverske zahvate, nije baš dobro ako neko ne zna ili vrlo malo zna o tome...
Da ne polemišemo o tome da li taj već nasvirani motor treba dodatno pojačavati iako i fabrički dobri ide.... Mogao bi da pitaš nekoga ko se time bavi da li postoji mogućnost da se ta verzija MG1 boscha uopšte radi itd...
Ali ne ti već "znaš" koliko se dobija remapiranjem itd...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.08.2020. u 11:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.mbb.telenor.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI28.08.2020. u 11:45 - pre 43 meseci
Ne treba izvrtati priču, nema potrebe za tim jer je potpuno očigledno šta sam rekao i mislio.

Mislio sam na 6 usisnih ventila naravno, a Mazdu sam pomenuo u pozitivnom kontekstu, jer nijedan turbo motor sa XXX konja ne može biti linearan kao dobar atmosferac sa tih istih XXX KS i duplo većom zapreminom.

Što se tiče remapa, i to smo već ispičali, ja svaki svoj auto čipujem i uvek ću to činiti jer meni to spada pod "lepo vaspitanje", a da li je svaki remap isti, svakako nije, ima tu puno raznih stvari koje predstavljaju posebnu nauku i temu za sebe.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.mbb.telenor.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI29.08.2020. u 18:04 - pre 43 meseci
Citat:
Nocni: Mogao bi da pitaš nekoga ko se time bavi da li postoji mogućnost da se ta verzija MG1 boscha uopšte radi itd...

Ne razumem čemu ova besmislica a što se tiče mog znanja imam ga sasvim dovoljno a i previše za ono šta meni treba za moje aute.

Apropo toga da nekoga nešto "pitam", iz Srbije ne pitam nikoga ništa već godinama niti pričam sa bilo kim, jer su skoro svi, čast veoma retkim izuzecima, totalne neznalice čak i o elementarnim pojavama u motoru.

To je naročito izraženo po pitanju turbobenzin motora, jer o njima ti "stručnjaci" često ni osnovne stvari ne znaju.

Citat:
Nema 120 konja fabricki...Ali ne ti već "znaš" koliko se dobija remapiranjem itd...

Naravno da znam i ne samo ja, nego to može da zna svako ko god poželi.

Evo dva primera da taj motor fabrički ima 120KS, dakle više od deklarisanog a takvih primera ima koliko hoćeš






Alergičan sam na naše "majstore" koji od svoje prepisivačke "veštine" prave nauku, i kombinacijim laganja i prepisivanja uzimaju velike pare naivnim mušterijama.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 14:11 - pre 43 meseci
Kao što sam i pretpostavio ti uopšte ne znaš o čemu pričaš...
Ovo što si postavio je stari tip motora sa starijim MED17 kompjuterom a ne novi MG1 koji sam ja pominjao...
Taj MED17 se ne proizvodi već 3 godine...
Ovaj novi MG1 nije uradio još niko pa ni njemački mtm. Rade ga preko onih boxova koji lažu comp.
Flex uredjaj koji je u naslovu ovih "tvojih" videa čita samo ID od MG1 compa i ne može ni da ga upisuje jer nema virtuala na serveru ni u najnovijem update-u...

Već sam ti rekao, ne piši o nečemu o čemu nemaš pojma. Čovjek je pitao za golfa 7 restajlinga u koji se ne ugrađuje taj motor iz tih seata i iz tog up-a već noviji sa MG1 compom... Ali otkud bi ti to mogao znati... takvih detalja nema na youtube snimcima...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 01.09.2020. u 15:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
87.116.178.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 15:51 - pre 43 meseci
Ne razumem čemu vređanje???

Rekao si da nije tačno da 1.0TSI ima 120 KS, a ja sam rekao da to jeste tačno i to pokazao na par prvih primera na koje sam naišao. Nisam ulazio i to koja je generacija softa je u pitanju, motor je prilično star i naravno da ima više generacija.

A ako želimo da budem baš precizni, naslov teme je polovan dakle NE NOV Golf 1,0TSI koji svakako ima taj stariji Bosch soft, preciznosti radi naziv mu je Bosch MED17.5.1.

Prema tome, znamo da je osim laganja i prepisivanja i vređanje u standardnom "majstorskom" rečniku, ali to tebi zaista ne treba naročito ovde na ES-u.

Lično, upravo iz tih razloga uopšte ne komuniciram sa "majstorima" koji su jedina vrsta na svetu koja je brutalnu krađu tuđe intelektualne svojine i njenu kasniju višestruku preprodaju - digla na nivo "svoje nauke".

A onda dodatnom pijačarskom mistifikacijom te bestidne krađe, pardon, "nauke kojom se bave", ne dovoljavaju ljudima čak ni da se usude da pitaju šta im to nude da im ugrade u auto.

Vidiš, pre puno godina sam skapirao koliki su to prevaranti i neznalice i prekinuo svaki kontakt sa njima, a što me naravno ne sprečava da za svoje aute obezbedim najbolji mogući softver.

Ali on nije "srpskog porekla", tj. nije ukraden ko zna gde pa ugrađen meni u Srbiji, nego je, o čemu sam već pričao na ES-u, potpuno unikatan i rađen po mojim zamislima.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
77.222.25.*



+1232 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 19:55 - pre 43 meseci
Kao prvo nema potrebe da vrijeđaš majstore i pominješ laganje, prepisivanje i krađu intelektualne svojine, govoriš kako su neznalice i prevaranti... To je vrlo bezobrazna retorika a ako i ima takvih treba im konkretno navesti ime i prezime i razloge za te tvrdnje.

Kao drugo, ako si nabavio neki soft iz inostranstva i neko ti je to upisao u auto, uopšte ne mora da znači da je on najbolji, niti da je bolji nego neki "srpskog porekla koji je ukraden ko zna gde" kako ti reče...

Ima veliki broj loše tuniranih auta radjenih po inostranstvu po "velikim" nalickanim tuning kućama.
Mjerenje na dinu treba uvijek uzimati sa rezervom isto kao što je broj konjskih snaga poslije tuniranja podatak koji, onom ko se razumije, uopšte nije primaran da bi se ocijenio kvalitet urađenog posla. Ima nekoliko važnijih stvari kao što je linearnost npr. ili opterećenje turbine...
Džabe je snaga tu ako ona nije ispeglana i artikulisana i ako ne sarađuje sa menjačem na kvalitetan način. Optimizacija softvera zahtijeva višednevni rad i dugotrajno probanje auta... Mora da vozi isti onaj koji radi soft...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 20:48 - pre 43 meseci
Ti si prvi pročeo da vređaš mene bez ikakvog smisla i razloga i da popuješ kako ne znam da motor ima 4 ventila po cilindru - i to nakon što sam rekao stvar koju veoma retko ko u Srbiji zna, a što je velika vrednost tog motora, da ima varijabilne i usisne i izduvne ventile.

Ne treba ti takvo ponašanje, štaviše, nastavio si u istom stilu šaljući me "kod nekoga ko se time bavi", kao da ne znaš isto što i ja, da su to ljudi koji većinom veze nemaju, posebno sa turbobenzin motorima.

Ja volim aute i realno bih mogao da budem mušterija nekog od servisa ovde kada bi oni normalno radili, ali njihov kvalitet je većinom takav da sa njima ne vredi čak ni pričati.

Inače slažem se u potpunosti sa ovim što si napisao, da ne citiram ceo post, to bi recimo mogle da budu teme razovora (mada je sve tu potpuno jasno), a ne lična vređanja i slično.

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 21:07 - pre 43 meseci
Nego, meni je interesantno sledece:

Citat:
Nebojsa Milanovic:
ja svaki svoj auto čipujem i uvek ću to činiti jer meni to spada pod "lepo vaspitanje"


Ovde nedostaje detaljno objasnjenje ovog stava, jer sam ja uvek shvatao da cipovanje automobila rade neki veoma nevaspitani i bahati ljudi. Razloga za takav moj stav ima najmanje tri, pa me ispravite ako negde gresim:
1) cipovani automobili obicno vise zagadjuju nego sto je zakon dozvolio za taj model i godiste. Vlasnika boli stojko sto truje ljude izduvnim gasovima, sto je po meni jednako definiciji bahatog i nevaspitanog
2) cipovani automobili su obicno bucniji nego sto zakon dozvoljava za taj model i godiste. Vlasnika boli stojko sto uznemirava ljude bukom, sto je po meni jednako definiciji bahatog i nevaspitanog.
3) cipovanje podpada pod mahinacije sa osiguranjem. Osiguravajuce drustvo obicno nije informisano da je automobil jaci, brzi i opasniji nego sto pise, tako da naplacuje iznos osiguranja kao da je auto manje brz i opasan nego sto zaista jeste. Prevara osiguravajuceg drustva naravno podpada pod bahato i nevaspitano ponasanje, na stranu sto je i kriminogeno.

E, sad, mozda Nebojsa svoje automobile chipuje tako da budu manje bucni, da manje zagadjuju i da budu manje brzi i opasni, sto bi me veoma prijatno iznenadilo pa bih njemu morao reci "Bravo majstore" a drugim clanovima foruma reci "Nebojsa je jedan veoma lepo vaspitan mladic".
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 21:20 - pre 43 meseci
Glup ti je post al 'ajde da odgovorim recimo na ovo
Citat:
Darko Nedeljković
2) cipovani automobili su obicno bucniji nego sto zakon dozvoljava za taj model i godiste.

Svaki moj auto je remapiran i pri tome je veoma tih.

Tišina u autu i van auta mi je jedan od najvažnijih postulata, što sam pomenuo puno puta, tako da je ovo čist nonsens kao i ostalo što si napisao. Ne vozim prebrzo, ne vozim bahato, itd. besmisleno je da odgovaram na te gluposti.

Pogledaj naslov teme, nije ovde tema čipovanje (inače neodgovarajući naziv za reprogamiranje upravljačke jedinice), ako želiš da pričaš o tome otvori posebnu temu o tome, a još bolje to uradi na forumu Tuning koji je namenjen upravo tome.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI01.09.2020. u 22:59 - pre 43 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:

Ovde nedostaje detaljno objasnjenje ovog stava, jer sam ja uvek shvatao da cipovanje automobila rade neki veoma nevaspitani i bahati ljudi. Razloga za takav moj stav ima najmanje tri, pa me ispravite ako negde gresim:
1) cipovani automobili obicno vise zagadjuju nego sto je zakon dozvolio za taj model i godiste. Vlasnika boli stojko sto truje ljude izduvnim gasovima, sto je po meni jednako definiciji bahatog i nevaspitanog
2) cipovani automobili su obicno bucniji nego sto zakon dozvoljava za taj model i godiste. Vlasnika boli stojko sto uznemirava ljude bukom, sto je po meni jednako definiciji bahatog i nevaspitanog.
3) cipovanje podpada pod mahinacije sa osiguranjem. Osiguravajuce drustvo obicno nije informisano da je automobil jaci, brzi i opasniji nego sto pise, tako da naplacuje iznos osiguranja kao da je auto manje brz i opasan nego sto zaista jeste. Prevara osiguravajuceg drustva naravno podpada pod bahato i nevaspitano ponasanje, na stranu sto je i kriminogeno.

E, sad, mozda Nebojsa svoje automobile chipuje tako da budu manje bucni, da manje zagadjuju i da budu manje brzi i opasni, sto bi me veoma prijatno iznenadilo pa bih njemu morao reci "Bravo majstore" a drugim clanovima foruma reci "Nebojsa je jedan veoma lepo vaspitan mladic".


Čipovanje ne rade "nevaspitani i bahati ljudi".

1. Čipovani automobil ne zagađuje više od onog koji nije čipovan. Ovo mišljenje je prisutno zbog velikog broja loše, amaterski urađenih vozila koja po pravilu dime (pogotovo dizeli) što nikako nije dobro.

2. Čipovani automobil nije bučniji. Ako se dobro uradi optimizacija on na otvorenom putu manje i troši.

3. Brži automobil je sigurniji i nije "opasniji" od onog sporijeg. Lakše se sa njim pretiče i mnogo se lakše izlazi iz neke rizične situacije ako se cijelo vrijeme ima viška snage na raspolaganju...
Fabrike takođe preuzimaju optimizovane, značajno uglađenije i bolje softvere od tunerskih kuća i u nekom narednom restajlingu prodaju kao novi model... Nerijetko im daju i neki naziv kao "blueeficiency" ili "bluemotion" i sl. ali takav model prodaju po 3.000 eura skuplje...

 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 06:52 - pre 43 meseci
Citat:
drajver2:
...
Na papiru deluje extra,ubrzanje do 100 ispod 10 sekundi,potrošnja odlična za benzinca,obrtni moment 200nm ...


Savetujem ti da zakazes voznju i probas. Meni su ti 1.0 motori uvek subjektivno delovali mnogo losije u normalnoj voznji od "podataka na papiru". Jer verovatno moraju ici u jako visoke obrtaje da bi postigli preformanse sa papira sto svakako nije ni blizo neke normalne voznje po gradu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 11:28 - pre 43 meseci
Citat:
Nocni:
Čipovanje ne rade "nevaspitani i bahati ljudi".

Pa sta je sad ovo - je li lepo vaspitanje pozeljno za raspravu, ili je nepozeljni offtopic? Ili je pozeljno ako je u skladu sa nebojsinim stavom, a ako mu se protivi onda je offtopic? Bice da je ovo poslednje.
Citat:
Nocni:
Čipovanje ne rade "nevaspitani i bahati ljudi".

Da je to gore ovako receno, mene uopste ne bi interesovalo. Nego receno je otprilike danoni koji ne cipuju svoj auto nisu lepo vaspitani. E, to je uvreda preko koje necu da predjem tako lako.


Citat:
1. Čipovani automobil ne zagađuje više od onog koji nije čipovan. Ovo mišljenje je prisutno zbog velikog broja loše, amaterski urađenih vozila koja po pravilu dime (pogotovo dizeli) što nikako nije dobro.

Znaci - fini neki ljudi, hteli da manje zagadjuju, ali im mangupi uvalili softver koji radi suprotno?! A zbog svoje skromnosti i vaspitanja nece da se zale i traze da im vrate na fabricko?

Citat:
2. Čipovani automobil nije bučniji. Ako se dobro uradi optimizacija on na otvorenom putu manje i troši.

A ti koji su nakon cipovanja bucniji - isto im mangupi uvalili a oni zbog skromnosti i lepog vaspitanja nece da se zale?

Citat:
3. Brži automobil je sigurniji i nije "opasniji" od onog sporijeg.

Za ovo prethodno dvoje sam hteo da ti poverujem na rec, ali coveku koji je u stanju da napise ovakvo nesto, nikako ne treba verovati. Nijedno osiguranje na svetu nije doslo do takvog zakljucka, vec naprotiv - da su brzi i jaci automobili rizicniji, pa da za njih treba naplacivati osiguranjenpo visoj ceni. Mozda ti znas znanje, a oni ne znaju, pa bi trebao da otvoris osiguravajucu kucu gde ce cena osiguranja od odgovornosti biti sve manja sto je auto brzi i jaci.

Bilo kako bilo, ti lepo vaspitani momci imaju nevazece osiguranje, u slucaju da se otkrije da su pokusali da prevare osiguravajucu kucu prijavljivanjem manjeg broja konjskih snaga nego sto imaju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
87.116.180.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 11:42 - pre 43 meseci
Šta bulazniš? Koja je poenta?

Jel stvarno ne znaš ništa ili samo troluješ?

Ako je ovo prvo pročitaj ponovo jer dosta toga napisano je i ovde i drugde, a ako je ovo drugo prestani sa time.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.vipmobile.rs.



+31 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 12:49 - pre 43 meseci
2017. godine sam imao prilike da u ovlašćenom salonu u Novom Sadu testiram tog Golfa sa 1.0 TSI motorom (fotka u prilogu), u pitanju je bila verzija sa 110 ks (ako se dobro sećam) sa ručnim menjačem. Primetio sam dve stvari vezano za ovaj motor:

1) auto je tih pri vožnji konstantnom brzinom, ali se prilikom ubrzavanja čuje zvuk koji podseća vožnju sportskih automobilima. Ne kažem da puno smeta, ali se da primetiti

2) loše povlači ispod 2000 obrtaja. Primer: ubacim u drugu brzinu, gas do daske i onda čekam, čekam i kad obrtaji pređu 2000 onda ide fino. Na autoputu pri 120 km/h u najvišem stepenu prenosa se vrti na 2500 obrtaja i fino povlači čak sa tri osobe i uključenom klimom. Dva puta sam išao na probnu vožnju – jednom sam, a jednom sa drugarom koji je takođe bio zainteresovan.



Zatim sam probao Škodu Fabiju sa istim motorom ali sa 95 KS (ako se dobro sećam) – isto zvanični prodajni salon u NS-u. Utisak je bio isti. Jedino što nisam probao verziju sa automatskim menjačem koja je tada bila povoljna, možda bi se auto ponašao drugačije.

Onda sam išao da probam Suzuki Vitaru (zvanican prodajni salon). Namera mi je bila da provozam atmosferca sa 1.6 motorom, međutim u salonu su imali samo 1.4 turbo automatik 4x4. E tu je situacija bila drugačija, auto je fino išao i na niskim obrtajima – da li je to zbog motora ili automatika, ne znam. Nisam planirao da uzimam tu verziju zbog cene od 20000 evra.



Sledeće na redu za probu je bila Toyota C-HR sa 1.2 turbo – zvanični prodajni salon Gota CAR u NS-u. Utisak je bio sličan Golfu, ali je motor ipak malo bolje povlačio ispod 2000 obrtaja i nije pravio buku prilikom ubrzavanja kao Golf.



E sad, dugar ima Škodu Yeti 1.2 TSI pa sam ga zamolio za test vožnju i razlika u odnosu na Golfa 1.0 TSI po pitanju niskih obrtaja je bila velika – auto lepo ubrzava, nemam nikakvih zamerki. Subjektivni utisak je da Golf ide bolje na višim obrtajima.

Jedino što mi pada na pamet šta sam mogao uraditi pre vožnje je da proverim da li je odabran sportski, eko ili neki drugi mod vožnje. Ako je neko probao taj 1.0 TSI motor, neka javi utiske.

Mali off, probao sam i Hyndai Tucson 1.6 atmo, ide kulturno. Takođe i Citroen C3 1.2 atmo – ide jako lepo za tu kubikazu i konjazu, samo motor osetno vibrira kad auto stoji na semaforu. Toyota Yaris 1.5 – ide ok, subjetkivno mislim da ide malo slabije za taj motor, a najveća mana je volan koji po mom utisku ne može da se podigne dovoljno visoko i imam osećaj da mi je volan u krilu. Toyota Corolla 1.33 i 1.6 – 1.33 ide odlično za taj motor i snagu, 1.6 ide dobro tek na višim obrtajima.







U Srbiji povremeno vozim Forda Fusiona 1.4 (80KS), Toyotu Auris 1.4D (90KS), Škodu Oktaviu MK2 2.0 TDI i Škodu Suberb 1.8 TSI (160 KS MK2 – nisam siguran), a pre toga sam dugo vozio Grande Punta 1.2 (šezdesetak KS).
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Golf 7 1.0 TSI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 24291 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.