Sta pravite od kupovine bicikla raketnu nauku...
Bicikl je jednostavna mehanicka sprava, ako kupujete polovan sasvim je normalno da ima pohabanih ili istrosenih delova jer nije nov.
U ostalom ako kupujete polovnu stvar najbolje da kupite u vidjenom stanju i pregledate prilikom kupovine i onda je glupa prica da vas je neko prevario.
a to sto je mozda potrosena guma ili kaseta, boze moj... potrosilo bi se i kod vas, nekosta to 1000 dukata.
Ima delova koji mogu biti polomljeni, lepljeni, zavareni i slicno pa gledajte da li vam stanje odgovara ili ne, nekome bas takav treba.
I velika je zabluda gledati koliko kosta takav nov bicikl ako vi kupujete polovan tzv malo koriscen "stajao na tavanu", jer sto je bajs skuplji nije sigurno stajao vec ima kvalitetnije delove pa i dalje izgleda dobro.
Znaci ako je to model star deset godina, ne znam uz koju pricu da je ukraden preko treba da vam neko proda taj bajs za tipa 600,700,800eura a da nije neki skupi karbonac.
Citat:
Java Beograd:
Ja sam ranije na jednom od bajsova sasvim uklonio menjače. Za koji će mi? Kad hoću brže, okrećem brže. Kad hoću uzbrdo, ja malo jače uprem. :D
Amortizeri? Ako ne voziš niz planinu - za koji će ti?
Za rekreativu, treba ti:
"rekreativa" je vrlo sirok pojam, to je klinac koji vozi jednom nedeljno krug oko zgrade a i onaj koji vozi brevet pariz, brest, pariz
ne treba se zanositi da je isto voziti krs od 100eur i od 5000eur
isto kao sto ne uzivas isto kada vozis auto od 100eur i auto od 5000eur, cak ce ti na biciklu od 100eur biti patnja mnogo veca nego sa autom od 100eur
Uvek ti treba brzi, laksi, i bolji bajs bez obzira koliko si jak ili koliko si "rekretivan" iz prostog razloga sto los i tezak bajs neces ni voziti a dobar ces itekako hteti.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!