Hvala zei
No stvar je u tome da sam imao nekada plin na 8V motoru.
Sada sam promenuo,motor je od 16V i imao je vec BRC uredjaj i Auto je bio iz Italije i
tamo je verovatno i ovaj BRC bio ugradjen.
Ovde kod mene on je samo fizicki prebacen u moj auto,ali prilikom prebacivanja
posto imam ulaz u BRC Italija,pokupio sam sve seme i na semi za moju Astru nema
BRC OK START,pa je majstor,(dosada je radio iskljucivo LOVATO) prebacio sve po semi.Da tu je i BRC moduli i BRC lambada Biltz sve kako i treba po semi-znaci ona skuplja
varijanta ugradje po opremi ali i za injekt.ubrizg.
Sada sa novim kablovima auto radi dobro i na benz.i na plin,ali se bojim dali ce biti
detonacije,jer je pre bilo kad je auto trzao i na plin i benzin zbog losih kablova.
Ali kopka me dali je taj OK START full oprema,posto ga zvanicno nema na semi,a
o njemu ima posebna sema ugradnje,pa je logicki da je to dodatna oprema.
Saznao da OK START ima funkciju prekida dovoda
gasa posle gasenja kako bi potrosio preostali plin i spreceio ev.detonaciju pri paljenju
auta.
Dali zna neko kako ustvari pali ovaj injekt. auto sa dizn. Opel Astra 1,6i 16V na benzin
ili plin jer sam primetio da malo teze pali na plin,a ako drzim par sec pod konatktom
kljuc onda preskoci sa plina na benz.i nakon palenja odmah se vrati na plin.???
vj