Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako konvertovati snimljen video materijal u DVX?

[es] :: Video kompresija :: Kako konvertovati snimljen video materijal u DVX?

[ Pregleda: 5727 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

srdjansto

Član broj: 33684
Poruke: 309
*.smin.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Kako konvertovati snimljen video materijal u DVX?13.09.2004. u 15:16 - pre 237 meseci
Molim da mi neko pomogne da re[im ovaj problem.
Naime kada snimim odre]eni video materijal sa TV kartice ili skystar2 kartice za satelitsku televiziju zauzima mi ogroman prostor na disku (npr jedan spot od 3-4 minuta od 150-200mb). Kako da ovaj video materijal prebacim u DVX format?
Dodajem da sam početnik u ovome tako da bi bilo malo neukusno ismejavati me.
Unapred se svima zahvaljujem.
Srđan
 
Odgovor na temu

mrazovic
Petar Razović

Član broj: 33972
Poruke: 11
*.cmu.carnet.hr



Profil

icon Re: Kako konvertovati snimljen video materijal u DVX?13.09.2004. u 22:04 - pre 237 meseci