Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mailing lista-potrebani dobrovoljic oko prevoda i pomoci.

[es] :: PHP :: Mailing lista-potrebani dobrovoljic oko prevoda i pomoci.

[ Pregleda: 1989 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

miki57
Milan Dordevic
Pancevo

Član broj: 44070
Poruke: 39
*.neobee.net.



Profil

icon Mailing lista-potrebani dobrovoljic oko prevoda i pomoci.31.01.2005. u 22:05 - pre 234 meseci
Ja sam pocetnik u php-u i nasao sam jednu odlicnu mailing listu e pa sad mi je potreban neko ko bi zelo da mu ja ovu mejling listu posaljem na mail(ona je negde oko 100KB)a on da mi izmeni one php strane koje su potrebne i prevede tekst sa engleskog na srpski (ima najvise 5-6 kracih recenica).

Kazem vam ova mailing lista je odlicna ima mogucnost upisivanja,brisanja clanova,pri prijavljivanju korisnik moze da izabere teme iz koji bih zelo da prima novosti,ima sjanu administrativnu strani gde ima mogucnost kreranja grupa...


Ako bi je preveli i zatim okacili ovde na forum verujem da bi bila korisna mnogim posetiocima npr:ja sam lutao ok 3-4dana dok nisam nasao ono sto mi treba i mislim da ovo vredi prevesti na srpski i okaciti ovde na forumu.

Pa ko hoce neka se javi.
 
Odgovor na temu

Mister Big Time
The Consigliere
enterparadajz
Belgrade

Član broj: 15306
Poruke: 4747

Sajt: www.go2bed.net


+43 Profil

icon Re: Mailing lista-potrebani dobrovoljic oko prevoda i pomoci.31.01.2005. u 22:14 - pre 234 meseci
Citat:
miki57:
Kazem vam ova mailing lista je odlicna ima mogucnost upisivanja,brisanja clanova,pri prijavljivanju korisnik moze da izabere teme iz koji bih zelo da prima novosti,ima sjanu administrativnu strani gde ima mogucnost kreranja grupa...



... kao i svaka druga mailing lista :)

A zasto sam ne prevedes, sta je tu problem?
 
Odgovor na temu

Nemanja Avramović
Engineering Manager
MENU Technologies
Beograd, Srbija

Moderator
Član broj: 32202
Poruke: 4391
*.telekom.yu.