Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Volontiranjem do posla?

[es] :: Vodič za posao :: Volontiranjem do posla?

[ Pregleda: 4889 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Exodusbgd
Founder
Sourcing Wizards
Beograd

Član broj: 44862
Poruke: 167
*.041net.co.yu.

Sajt: www.sourcing-wizards.com


+98 Profil

icon Volontiranjem do posla?04.02.2005. u 21:28 - pre 233 meseci
Trenutno sam student prve godine VETS,ali me zanima da li je preporucljivo vec sada traziti firmu u kojoj bih mogao da volontiram?
Da li ljudi koji prime volontere cesto zaposljavaju iste?
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: Volontiranjem do posla?04.02.2005. u 22:12 - pre 233 meseci
To ti najbolje znaš, da li bi imao vremena i da volontiraš pored studiranja. Koliko ja znam, volonteri obično rade puno radno vreme, tako da moraš da računaš na to.

Ako se rešiš da volontiraš, bitno je da uđeš u firmu u kojoj možeš da naučiš nešto (mnogo je bitnije da naučiš, nego da te posle zaposle za stalno).

Bitno je: 1) da firma ima što uže područje delovanja, to jest da ne svaštare 2) da imaju dobar proizvod na kome se radi 3) da se rad koliko toliko zasniva na pisanoj dokumentaciji 4) da imaju najmanje jednog, a bolje što više gurua.

Puno sreće, pitaj ako te nešto još interesuje!
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.yubc.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Volontiranjem do posla?05.02.2005. u 09:39 - pre 233 meseci
Po meni, treba volontirati. Narocito ako procenis da ti skola nece biti problem.
A ako se pokazes, a traze nove radnike, posao ti ne gine. Zasto bi zaposljavali nekoga sa strane, kad si ti vec tu, u toku sa svim, i pokazao si se da znas da radis (ovo je iz licnog iskustva)?
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

NikolaVeber
NikolaVeber
neradnik na porodiljskom bolovanju
Karlsruhe