>>>>COZMO<<<< OVAKO IZGLEDAJU MOJE PRESVLAKE< manje-vise po meri...2500 din-BUBANJ POTOK, original 5000 din, rekose mi u jednoj prodavnici, mra da se poruci,,,
542/1762 Philus @ 20.08.2010. u 22:39
U Pancevu,novi buvljak,
presvlake,crne sa sivom sredinom,plus logo,
2000din.
Ima i jedan lik u Pancevu,radi samo presvlake,hand made,
sivenje i ugradnja, 50-60e. standard.
Moze i po zelji,materijal i ostalo.
Sto se tice kvaliteta,ubija.
Kada ih namontira,ne provalis da su presvlake.
Grk,imao je radnju u Grckoj,a vise od 10 god.,drzi i u Pancevu.
Lako se nalazi radnja kada se dolazi iz bg.
Ne znam br.tel. Ako nekom treba,saznacu.
543/1762 brks @ 20.08.2010. u 23:09
>>>>PHILUS<<<< saznaj broj telefona, pa javi, to je ta cena, kazem da su meni (SOP_INVEST) kod AMS- RAKOVICA, trazili 5000 mislim da nisu imali narocit izbor , a to PO ZELJI dobro dodje
544/1762 Philus @ 21.08.2010. u 00:35
Nema problema,saznacu.
Ako ne nabavim broj,prosetacu se do njega i uzecu,nisam daleko od radnje.
Meni je uradio presvlake,pre 5,6 godina,strava.
Pre par godina,odveo sam ortaka,kupio je nov auto,hteo je odmah i presvlake,
kada ih je grk montirao,kao da ih nema,sve isto kao i sedista.
Moze i po zelji,ima razne materijale itd. Verovatno je i cena druga...
Ko ne zali pare za presvlake,on je pravi izbor.
Presvlake od 2000din. i vise,posle godinu ili dve,pojede ih sunce...
Kupio moj ortak,crne,posle godinu dana,sive...
545/1762 Philus @ 21.08.2010. u 01:08
Nasao sam broj,zute strane...
Ako nije taj broj,ici cu do njega.
''Yana''
Auto presvlake
Zarka Zrenjanina 103
Pancevo
013/344 628
Ima razne materijale,velur,mikrofiber...
Katalog za sva vozila itd.
Jos nisam cuo da se neko zalio na njih.
Od pancevackog mosta,15 km.
Samo pravo,ne penjes se na nadvoznjak.
kada se stigne u pancevo,semafor,prva ulica levo.
(sa leve strane je omv pumpa)
Ne moze da se promasi.
Cim se skrene,oko 100m.
Ima i parking ispred radnje.
546/1762 cozmo_im @ 21.08.2010. u 10:47
Ja znam za neku zenu u TC Piramida koja perfeknto radi presvlake. Kolega je za novog Punta dao 4600 dinara otprilike, izgledaju kao salivene.
Felne sam resio da uzmem 14 cola sa gumama nizeg profila, u Toyoti preporucuju 185/60/R14, takve cu i da uzmem.
Planiram nabavku 4 EFTE Turbo 1.3 motora (16v) sa 135KS i 157Nm. cca 600-700 evra sa lamelom, ECU i klimom, remontovan, moze se naci negde u USA.
Plus carina i porez. To bi bilo nesto jos 200 evra i spedicija jedno 100... aj da kazem 900-100 evra turbo motor s klimom, to nema sanse ovde da remontujes motor i kupis klimu!
Ubrzanje od 0-100 je ispod 7 sekundi, maks brzina preko 200kmh. Nikakve modifikacije ne zahteva sve pasuje, osim jacih kljesta napred i diskova za modele sa 1.6 motorom.
Isplati se to ugraditi jer ako prodas Corollu za oko 2000e i dodas 900-1000e mozes kupiti neku KRSINU. Ovako za 2900-3000e imas perfektan auto s ludim motorom, klimom, jakim kocnicama...
547/1762 brks @ 21.08.2010. u 10:56
dobra ideja cozmo, ako se "kockice" tako uklapaju... interesuje me (s obzirom da je karoserija stara 20 god) jel moze da izdrzi u slucaju da cesto forsiras, ipak, od 0-100 za tako kratko vreme deluje mi previseza tojku od 20 leta????
548/1762 cozmo_im @ 21.08.2010. u 11:03
Jel vi znate kakva je karoserija kod nje? Verovatno ne.
Kao kod VW Bube, samo sto je karoserijski deo uklopljen da bude jedan deo sa sasijom.
Dakle moze sve da se raspadne auto ce biti cvrst kao i prvog dana.
Elem, kad stignem, ima burazer u servisu kompletan CD za nju s laserski merenim podacima o limariji i karoseriji i sve podatke za svaki mehanicki deo, sa nacrtom.
Elem, auto se nosi na dve sine koje izgledaju kao sasija vagona recimo i koje ne mogu da propadnu nikad. Karoserija kod nje je kozmeticka stavka.
549/1762 brks @ 21.08.2010. u 11:32
zanimljivo...prakticno N E U N I S T I V O! moj matori pre 5 godina kupio TRABANT u koji je ubacen motor od FICE SPECIAL 850 kubika, nije mogao dugo da ga vozi, svega par meseci (nije mu sve to odgovaralo) i jednostavno auto nije mogao vise... najzanimljiviji deo ove price je, da, taj trabant kao od sale s tim motorom isao sto na sat, doduse sav se tresao, e sad zamislite kad moj matori zalaufa ( po ravnom ) s njim i sa 100km/h pretekne nekog mecu ili bembaru koji voze u tom trenutku skromnih osamdesetak...nista drugo nego REAKCIJA ljudi iz drugih automobila...to je kao da u yugo 65 ubacimo motor od 1500 kubika, nekih 75-80 ks
550/1762 cozmo_im @ 21.08.2010. u 12:13
Corolle su pravljene fabricki sa GTI Twin CAM 1.6 4AGE motorom, 130KS i nisu se nikako raspale (trovratni model).
Imali su samo jaca kljesta i diskove s ABS-om i 14-tice tockove, gasne amortizere i servo volan. To je sva razlika.
Znaci morao bih staviti nove diskove i kljesta i bolje tockove i nove amortizere i to je to, nema dalje sta.