Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me

elitemadzone.org :: MadZone :: leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me
(Zaključana tema (lock), by mmix)

[ Pregleda: 5553 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Poruke: 9
*.vdial.verat.net.

Profil

icon leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me09.08.2008. u 23:20 - pre 191 meseci
-kad smo izašli sa aerodruma morali smo da pitamo ostale agencije gde je follow me jer je songlup tablu follow me držao sakrivenu,spušenu, kao knjigu uz telo. tako da smo zadnji, kao grupa napustli aerodrum.
-jaje od vodiča follow me pratio je našu grupu samo do bižih hotela a nas koji smo putovali na dužu destinaciju ka hotelu "le prince" je prepustio arapskom vozaču koji je skupljao i razvozio neke ljedro po ulicama tako da smo putovali dva sata duže od predviđenog vremena.
-kad smo konačno došli u hotel uvalili su nam sobe u podrumu hotela tako da smo morali sutradan da ih menjamo gubeći dan i nerve.
-kad smo se konačno raspakovali i sišli do bazena oko 17.h čekalo nas je novo iznaneđene, kad smo seli na plastične ležaljke dotrčao nam je arapin da ih nam naplati...em
-veče, kraj dana (toga nema ni u crnoj gori)
-bez dušeka, samo plastika.
-hotelski bazen gde si odseo.
-užas!
-------------------------------------------
-u menjačnici hotela često nemaju dinare da bi bio prinuđen da devize ulažeš kod njih, na hotelsku karticu i to po lošem kursu a cene u hotelu, naravno preskupe. voda u hotelu od litar košta 2,5.din ili 2500.milima a u prodavnici od 2.litre iste marke košta 0,4. din ili 400.milima. lopurde.
-ako hoćeš da gledaš tv moraš da kupiš na recepciji daljinski jer su tv tako naštelovali da drugačije ne može da se uključi.
-što se tiče plaže i tamo se naplaćuju ležaljke a ima i mali broj suncobrana tako da moraš da se valjaš sa peškirom u pesak sa mravima, a u moru plićak do oko kilometar pun stena, ne možeš da se rashladiš..
-u hotelu postoji fontana i zatvoren bazen koji ne rade, i ako to stoji u ponudi koju si platio.
-hotel je udaljen od urbane zone da jedino taxijem možeš da pobegneš a ne peške.
- moj savet. ne idite tamo i izbegavajte agenciju follow me.

[Ovu poruku je menjao urkogood dana 10.08.2008. u 12:40 GMT+1]

41.204.224.*

ICQ: 23089150

+232 Profil

icon Re: leto, hotel "le prince" preko agencije follow me09.08.2008. u 23:40 - pre 191 meseci
Verovatno bih mogao da izguglam "le prince" hotel, ali mozda bi bilo korisnije da ostavis malo detaljnije podatke:

1. Koja drzava
2. Koji grad
3. Od kada do kada si bio

i slicno. Razumem da si besan na prevarante, ali nema svrhe tvoj post ako ne znamo detalje :)

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501

+361 Profil

icon Re: leto, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 00:03 - pre 191 meseci
Turistička inspekcija
Omladinskih brigada 1, tel. 3139-676

Odeljenje Beograd, tel. 3139-687
Odseci za kontrolu kategorisanih i nekategorisanih ugostiteljskih objekata i turističkih agencija, tel. 3139-686 (08.30–16.30)

Republička turistička inspekcija nadležna je za:
- Nadzor ugostiteljske delatnosti
- Kontrolu i kategorizaciju ugostiteljskih objekata
- Nadzor turističkih agencija
- Nadzor pružanja usluga u turizmu

PROPISI:
Zakon o turizmu („Sl. glasnik Republike Srbije“ br. 35/94 i 48/99)

Mister Big Time

Poruke: 4747

Sajt: www.go2bed.net

+43 Profil

icon Re: leto, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 04:12 - pre 191 meseci
Jel to neki Egipat?

Ja nista ne kapiram... post lici na los pismeni sastav osnovca, NHF.

A tek ono sa menjacnicom i dinarima ne kapiram... gde to u svetu primaju nase dinare? :)

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501

+361 Profil

icon Re: leto, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 04:31 - pre 191 meseci
@Mister Big Time

Poruke: 101
77.46.210.*

+6 Profil

icon Re: leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 12:43 - pre 191 meseci
nakon dva i po citanja posta sam se smorio,a i dalje ne shvatam bas sve..

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.164.*

+6455 Profil

icon Re: leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 14:14 - pre 191 meseci
Mislim da su u ovakvim slučajevima podjednako krive i agencije a i sami putnici... Agencije zato što mogu bez straha od potencijalnih sankcija da 'ulepšavaju' situaciju na terenu, a sa druge strane su tu i turisti koji očekuju da za 300 evra po osobi sve sa avio kartom imaju i batlera i privatnog kuvara na usluzi...

Vremenom će ljudi ukapirati šta i gde možeš da dobiješ i za koje pare, tako da će biti mnogo manje ovakvih situacija...

Agent Smit
Boris Roža
Beograd, Srbija

Član broj: 158582
Poruke: 221
*.adsl-1.sezampro.yu.

Profil

icon Re: leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 19:56 - pre 191 meseci
Tunis je za izbegavati, bio jednom i nikad više..uopšte taj arapski svet je katastrofa....stvarno nije za neki odmor

flighter_022
L2 Applications Administrator
NS

Član broj: 18499
Poruke: 737
41.204.224.*

ICQ: 23089150

+232 Profil

icon Re: leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me10.08.2008. u 23:11 - pre 191 meseci
Ja bih od arapskog sveta ipak izdvojio Liban... izuzetno dobra usluga, sve je u najboljem redu, i sve je uglavnom fokusirano na gosta. bezbednost (u smislu rizika od napada ili kradje) je gotovo na nuli. Ja sam se u 2 ujutro setao sa foto-aparatom okacenim o rame, mobilnim u dzepu, pasosem, novcem, i niko me nije ni pogledao, a bilo je vrlo ocigledno da ne nosim 2 dolara na sebi.

Nema sanse da se dese momenti tipa "A zna se ko je o'dje prvi dos'o". Ljudi pricaju arapski, ali velika vecina, posebno mladjih, ljudi prica barem engleski, francuski ili oba, i uvek su spremni da pomognu.

Bio sam i na severu Libana gde zive uglavnom hriscani, ali i u cisto muslimanskom delu, na 40 kilometara od granice sa Izraelom, i svugde je usluga bila na veoma visokom nivou.

Jedini problem mogu da budu cene, koje su prilicno visoke. Meni je put i boravak gazda (Libanac) platio pa nisam imao problema sa tim.

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank

+2200 Profil

icon Re: leto, tunis, hotel "le prince" preko agencije follow me11.08.2008. u 08:11 - pre 191 meseci
Verovatno su zato i visoke cene, što je sve na visokom nivou. Tj. koliko para...

Citat:
Mister Big Time: A tek ono sa menjacnicom i dinarima ne kapiram... gde to u svetu primaju nase dinare?

Mislio je na njihov (tuniski) dinar, ne na naš. Tj. nisu imali dinara pa su morali da menjaju evre po hotelskom kursu koliko shvatam.

(Zaključana tema (lock), by mmix)

[ Pregleda: 5553 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.