Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Bicikl, preporuka

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 09:08 - pre 160 meseci
50-100e & (ikakav) kvalitet ne idu pod ruku. Jedan od ta dva uslova treba otpisati

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 09:45 - pre 160 meseci
Ja sam za 100e kupio nov Capriolo Kobru, ali ga nisam puno vozio, uglavnom po asfaltu. Imam ga već 2-3 godine i kao nov je, ali kao što rekoh jako je malo vožen. :) Čak i da moram da kupim novi posle 4 godine opet mi se više isplati nego da dajem neke ozbiljne pare za bicikl.

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 10:21 - pre 160 meseci
Ja sam rekao da bi to bila realna cena sobzirom gde zivimo, ali znam i da to nije moguce i ne moze se kupiti nesto kvalitetno, zato sam prvenstveno pitao koji je realan odnos cena/kvalitet.

Hocu da nadjem bicikl koji ce mi trajati, da se brzine normalno menjaju... a ujedno da nemoram da zazirem od nekog seoskog, zemljanog puta ili od neke nizbrdice koja nije asfaltirana.

Evo otprilike kakav bicikl nezelim. Kupio sam Capriolo marka za 110evra pre mozda godinu dana. Bicikli drzim "napolju" (supa) pod krovom, ali je poceo da rdja posle nedelju dana. Malo kasnije sam bicikli vozio po kaldrmi (znaci mnogo truckanja i tumbanja) i sitni "metalni" delovi, drzaci su svi popucali, kao da su napravljeni od kartona. Sam sam uzeo parce lima i ucvrstio delove gde su ovi drzaci popucali. Problem resen.
Onda sam primetio da su sarafi poceli da se odvijaju, ja zategnem i posle nekog vremena opet otpusteni. Znaci od same voznje oni se otegnu. Kupio sam neke specijalne sarafe, platne, matice i resio i taj problemcic.
Onda su brzine pocele da zezaju, preskacu same od sebe i na kraju sam mogao da vozim samo u prvoj, sestoj, 12-oj, 18-toj. To mi je i bilo maltene dovoljno, prva uz brdo, sesta za vozenje po ravnom, a vece nizbrdo.
Sledece na spisku je skripanje pedala. Odjednom su pocele da skripe, prvo slabije a sada se dosta cuje. Svaki put kad sidjem sa bankine cuo sam i zadnju masinicu kako udara jako. Ubrzo je lanac poceo da guli i krci i sada u kojoj god da sam brzini lanac kao da preskace zupcanike. Onako okreces pedale i samo propadne odjednom dok opet neuhvati valjda, pa opet propadne i tako u krug.

Sad sve mi je ovo bilo jako cudno, posto, kao sto sam rekao, kad sam bio klinac imao sam bicikl kupljen u nekoj subotickoj fabrici sa kojim nikad nisam imao problema.
Savrseno je sve bilo dok nije bio ukraden :) A ja kao klinac nisam se uopste brinuo o biciklu. Vozio po livadama, zemljanim putevima, po sumskim stazama uzbrdo nizbrdo, tumbanje, skakanje sa velikih visina, sa onih rampi za skakanje, cak i kad sa bankine silazim uvek sam ubrzao bicikl da bi mogao vislje da skocim, pa onda ono zezanje kad ubrzas maksimalno na sljunku i naglo okrenes bike po strani da bi klizio, ma nema sta nisam radio. Totalno zlostavljanje bicikla :)
I nikada nisam razmisljao o njemu. Uvek je sve bilo dobro zategnuto, brzine radile normalno...
Samo nemogu da se setim koja je to bila fabrika i kakve su bile cene.

Znaci hocu bicikl, planinski sa brzinama, koji ce jednom recju raditi normalno. Zato mi je i bitno ako neko vec ima bicikli i vozi ga a da je pritom sve u najboljem redu. Uglavnom je situacija ako sve radi kako treba ni neprimecujes nista, jednostavno ides svojim putem.
Ima li ovde nekog ko vozi bicikli i da je zadovoljan njime?

mmix

+4631 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 10:43 - pre 160 meseci
Citat:
OEM RST Gila nije nesto sto ide uz odlicno za teren, a sve sto je na njoj podesivo je preload opruge

Zasto ne? Pazi, ja nisam profesionalni bajker, a nije ni on. Postujem tvoje vidjenje stvari ali zZa rekreativnu povremenu upotrebu davati vise od 300-ak evra za bajs za mene predstavlja tesko preterivanje. Istina, zivim u ravnici i gro upotrebe bicikla je ravnicarsko ali sam ga nosao svaki put i na taru i na zlatibor i po selima oko uzica i funkcionisao je savrseno, bar za moj stil voznje. Ja kad vozim po neravnom ionako bacam teziste napred i ne sedim na sicu, prednja opruga mi apsorbuje udare a 3x8 mi omogucava sve vrste uspona. Sa sirokim kramponkama mi je cak veoma stabilan i mogu lako cak i da ga balansiram u mestu. Ne vidim da mu ista fali u funkcionalnom smislu sto bi zahtevalo vecu investiciju. Kaznjavao sam ga poprilicno u spustovima i nista nije popustilo (jedino su se pedale odsrafile ali vise mojom krivicom i po ravnom pa sam stavio nove sa boljim gripom. U svakom slucaju sije capriola raspade po svim merilima.

@barakuda111, e takvi bajsevi se vise ne prave onaj sa velikim tockovima, poluzardjao sa kontrom i toliko visokk da ne mozes da sednes na sic kao dete Kakve brzine kakve amortizeri kakva hidraulika Sve to danas razmazeno ako ne menjas ulje 1000km nije vise biciklo
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 10:44 - pre 160 meseci
@barakuda111 Sada si dao malo bolji opis namene.Daklem nikakav ozbiljan teren nije u pitanju (tj nema nikakvog posebnog tumbanja)

Realan odnos cena, tj dobru i povoljnu kupovinu kod polovnjaka imas negde od ~150-200 pa navise.No o tome ne pricam jer kod polovnjaka ne postoji pouzdano merilo vec sve zavisi od slucaja do slucaja.Kupovina polovnjaka na nasem trzistu nije nesto sto bih rado preporucio nekome sa poznavanjem materije kakvo imas.Razlog je sto si veoma laka meta za nepostene trgovce, a takvih ima mnogo.Posledice po tebe mogu biti nenaivne.Dakle to je dobronameran savet.Ako hoces polovnjaka idi iskljucivo ili na preporuku za konkretan bicikl kod konkretnog trgovca, ili jos bolje sa nekim ko se ovime bavi ozbiljnije.

Od novih bicikla vec neki polar mirage ce ti zavrsiti posao odlicno po ceni od oko 270e.Koji god novi bicikl da kupis imace potrebe za necim sto se zove nutli servis (domaca izmisljotina, ali na zalost kod nas i validna) i nadji coveka koji ce ga uraditi kako valja.To je posledica (brzog) nekvalitetnog rada po ucinku.To ne kapiras kao problem jer je osnova bicikla (delovi) ok i uz malo zatezanja imas nesto sto lepo radi.

@mix problem je u terminologiji.Kada se prica o viljusci koja je odlicna za teren, automatski pocenam da razmisljam recimo o nekoj rebi (~500e nova sa racunom) pa na dalje.Ali sve sto si sada rekao stoji i generalno nemam zamerke na rezon.Sto se pedala tice, ako zelis probaj spd sistem, kada se jednom priviknes posle ne mozes (ili bolje receno ne zelis) da vozis bez njega.jos samo preciznosti radi Capriolo ima (svoje) bicikle koje covek ne bi mogao zvati raspadima, ali nisu bas tako popularni poput onih kojima jos u radnji treba solidna generalka :)

mmix

Poruke: 6041

+4631 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 11:06 - pre 160 meseci
Onda bi trebali sebi da ucine uslugu i da naprave novi brend za kvalitetne biciklove jer moja prva asocijacija na capriola je uber-krs. Bar da ga nazovu capriola PRO ili slicno Zence je kupilo onaj Amsterdam ili kako se zove iz ciste nostalgije prema kontra-kocenju i poniju, al boze me sacuvaj, aj sto je zardjao za jednu sezonu (a da kisu nije video) nego je i potpuno nebalansiran (jos sa onom korpom napred), i bukvalno mu je trebala generalka pocev od nove unutrasnje gume.

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 12:03 - pre 160 meseci
@barakuda111

Jesi radio nulti servis na tvom Capriolu? Ja sam odmah nakon kupovine oterao kod majstora i prvo što je primetio da nisu stavili dobar lanac, a pravi lanac sam platio naknadno 200 din u prodavnici. :) Majstor je sve zategao, podesio brzine i posle toga nisam imao problema. Da to nije uradio, rekao mi je da bi mi se brzo desilo da sve počne da otkazuje. Kaže da je bicikl prilično dobar samo što se fušeri pri montaži pa je neophodno da se uradi nulti servis.

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 12:11 - pre 160 meseci
@mix

Sto je najgore i ne bi.Problem je u tome sto je njima zarada koja potice od skupljih modela procentualno mala u odnosu na zaradu od krsica.Smisao proizvodnje tih skupljih bicikala kod njih bas i ne razumem.Mozda je u pitanju nekakva vrsta marketinga, ali to je sve na dalekom stapu.Oni imaju probelm sto posluju na slabom trzistu koje pored niske platezne moci nema razvijenu biciklisticku kulturu pa samim ni potrebu.Tu se nadju pred nemogucim zadatkom ponude bicikla koji ima dovoljan kvalitet u meri da bi se mogla garantovati barem bezbednost, a da pri tome donese zaradu koja omogucava normalno poslovanje.U pitanju je boljka cele te branse u zemlji.

Jeftini kontrasi su na zalost za izbegavanje, svaka komponenta na njima je bas jeftina, i jedino sto je i od njih gore su im decji bicikli.Neretko dolaze za ramovima kojiima cevi nisu u osi, sa neobradjenim/neporavnatim cevima u koje idu soljice itd.Tu neke pomoci nema sem zaobilazenja.

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 13:35 - pre 160 meseci
E ebiga. Ko mi je rekao da treba da uradim "nulti servis" :) Niko. Ja mislio odem u radnju kupim bicikl i vozim ga, nisam znao da treba biti inzenjer. Nikad nisam ni cuo za taj nulti servis. Da li treba i na svakih 1000km da ga teram u servis? GEZUZ!!! A i ja kao svaka postena budala otisao u radnju i dao pare za bicikl, trebao sam uloziti lepo u klesta za lanac i "pazariti" neki od vec dostupnih biciklova koji stoje na ulici na izvolte -_-

Ma i da sam uradio taj nulti servis, opet bi se delovi koji drze blatobran, svetlo... raspali, opet bi se sarafi odvijali, sad ne znam za masinicu za menjanje brzina, mozda bi i pomoglo a verovatno nebi. Ma Capriolo je djubre od marke i preporucujem da se izbegava. Svi vazni delovi su garant od plastike, neke sh*t gume i samo da drzi vodu dok majstori neodu.

@pri3rak
Znaci nov za 270e? Bacicu malo oko na taj Polar Mirage.

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 13:43 - pre 160 meseci
Ne moras na po 1000km, cak bicikl nema neki posebno propisan redovni servisni interval.Odrzavanje bicikla se svodi na to da sam redovno cistis i podmazujes lanac, odrzavas pritisak u gumama, i da sam ili u servisu resavas probleme cim se pojave.Tj ako nadjes luft u osovinama, luft u vratu odmah u servis, ako ti menjaci ne rade lepo (najbolje nauci sam kako se steluju jer je 1. uzasno lako, 2. ne treba ti alat 3. besmisleno placati ako uzmes u obzir 1i2) itd ... Lanac ima neki svoj vek koji nije striktno definisan, al statisticki se gomila oko 2-3000km , pa treba voditi racuna o zameni.Manje vise to ti je to.Nemoj da se uzbudjujes previse, kupi normalan bicikl i uzivaj :)

Inace taj mirage izgleda ovako

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 13:52 - pre 160 meseci
Citat:
barakuda111: E ebiga. Ko mi je rekao da treba da uradim "nulti servis" :) Niko. Ja mislio odem u radnju kupim bicikl i vozim ga, nisam znao da treba biti inzenjer. Nikad nisam ni cuo za taj nulti servis.

Ja sam imao sreće pa sam čuo. :) Na svu sreću imam u komšiluku jako dobrog majstora, pedantnog. Neke veće prodavnice imaju svoje servisere koje to urade, pa bicikl košta malo više u startu, ali meni je bolje ovako da budem siguran da je sve odrađeno kako treba.

Da li treba i na svakih 1000km da ga teram u servis? GEZUZ!!!

Ne znam za kilometražu, ali ne bi bilo loše oterati ga jednom u 2 godine, naročito ako se puno voziš.

Citat:
barakuda111: Ma i da sam uradio taj nulti servis, opet bi se delovi koji drze blatobran, svetlo... raspali,

Koji si to model kupio uz koji dobijaš svetla i blatobrane?

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 13:56 - pre 160 meseci
@pri3rak
Nema korpu i blatobrane :)

Nego sada sam video da mi garancija jos traje. Probacu da odnesem ovaj moj krs kod njih da vidim sta ce mi reci. Naravno servis nema u mom gradu

@BluesRocker
Otprilike ovako

Prikačeni fajlovi

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 14:07 - pre 160 meseci
Onda ne trazis MTB vec City Bike (to je ovo sa tvoje slike).Ali nije problem mozes naknadno montirati i jedno i drugo.

To onda otprilike izgleda ovako.( ne moras imati bisage).

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 15:13 - pre 160 meseci
Citat:
pri3rak: @bluesrocker Ako puno vozis (sad kome je sta puno je pitanje ali recimo 5000km/g) icices i par puta godisnje.Odrzavanje jednom u dve godine je moguce samo sa krajnje casual voznjom :)

Ja da puno vozim ne bih imao skoro 100 kila :). Naravno da treba češće održavati, nisam bio baš upućen u tu materiju.

@barakuda111
Tvoj model je Sunrise. Cobra je bar za klasu kvalitetniji model. Ako si dao 110€ za njega, onda si ga debelo preplatio pošto sam ja moj toliko platio. Mada, moguće je da se moj bicikl drži jer ga nisam puno vozio. Videćemo.

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 15:26 - pre 160 meseci
Verovatno je zato sto nisi puno vozio :) Ja ipak moj vozim cesto i gotovo svuda gde krenem, posto u sustini i volim da vozim bicikli, nepretstavlja mi obavezu kako drugi ljudi vole na to da gledaju.

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
...kabel-badenwuerttemberg.de.

+586 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka19.01.2011. u 15:41 - pre 160 meseci
Posto kazes da bi vozio najvise po betonu, a to sto ne bi bilo po betonu nije nesto ekstremno - ja bih preskocio nesto sa suspenzorima ili bilo sta preskupo.

Mozda jedan Trek, mozda je malo skuplji oko 240€, ali je dobar i nov.

Keez-a

Član broj: 245920
Poruke: 61
212.178.229.199

+107 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka13.06.2014. u 21:22 - pre 119 meseci
30 do 40 km se spuca za dva-tri sata, a ne za vikend.
Zadnjih nekoliko godina trošim Capriolo Monitor i za sada nemam nameru da nabavljam nešto drugo. Redovno održavanje je sasvim dovoljno.
Sutra u narandžastom
Mišljenje je kao dupe - svako ga ima. I ne samo što ga ima, već ima i potrebu da skine gaće i drugima maše istim ispred nosa.

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823

+6883 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka13.06.2014. u 21:38 - pre 119 meseci
svakako da ne vozim ceo vikend :)
nego jednu turu po okolini kragujevca. I da, treba nam 2-3h s obzirom da napravimo pauzu kad stignemo do nekog lepog predela. Ne jurimo, uzivamo u voznji.
On me zove da vozimo neku turu od 60km, velike uzbrdice, ali mislim da ne bih to izdrzao. Ipak sam tek pocetnik

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425

+2403 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka13.06.2014. u 21:39 - pre 119 meseci
A prekosutra u kokakolicnom :)
Sedam sutlijasa,

+2403 Profil

icon Re: Bicikl, preporuka13.06.2014. u 21:40 - pre 119 meseci
CoyoteKG:

Pre ili kasnije moras nizbrdo :)
Mislim da 60km nije tako strasno ni za pocetnika...Ako ti je sediste ok, a drustvo nije u fazonu da vozi na normu i da jurca, moze to bez problema :)

Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.

elitemadzone.org :: MadZone :: Bicikl, preporuka

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 24722 | Odgovora: 56 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.