Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Automobil do 4500 eu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Automobil do 4500 eu
(Zaključana tema (lock), by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 63630 | Odgovora: 231 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 00:01 - pre 114 meseci
Vazna (najvaznija) komoponenta koja ce opredeliti kupca polovnjaka ka odredjenom brendu je svakao lakoca i cena odrzavanja.

Japanski automobili, ma koliko bili dobro ocuvani i ma koliko bili kvalitetni, ne poseduju ovu komponentu.

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 08:18 - pre 114 meseci
Pasat mislim na pasat koji moze doci u obzir u ovom rangu cene do 4500,to je b5 i b5.5.

Inace znam da smaram sa pitanjima i da idem previse u "sirinu" ali razumite me ne razumem se i nemam bas puno opcija u stvarnom zivotu za ova saznanja. I dalje mi je na prvom mestu pezo 307 1.6hdi ali trenutno je jako slaba ponuda,kad bi znao da ce uskoro biti to poboljsano sacekao bih... Da pojasnim sto mi se Pezo svidja iz prvog razloga sto mi odgovaraju te dimenzije,dakle auto je neke srednje dimenzije,mala potrosnja i pritom svidja mi se fizicki,uvek ide uz ok nivo opreme itd...takodje sobzirom da sam vozio pezoe imam kakvo takvo saznanje o njemu vise nego za druga vozila pa sam i po tom pitanju sigurniji u smislu znam sta mogu ocekivati.

-Opel astra je auto koji ovi stariji,porodica,rodbina hvale jer je Nemac i jer neko tamo ima opelov od pre 30 godina koji ga i dalje sluzi bla bla znate vec pricu i jeftiniji su delovi ali naravno ne znaju da to ne vazi za nove automobile novije proizvodnje,medjutim i od vas i od servisera u njihovom servisu sam dobio informaciju da ako imam drugu opciju,bolje drugu opciju. Pogotovo taj 1.7 H opel.

-Za Ford Focus koji mi se svidja koliko toliko, ko sto rekoh vecina ide sa tom pricom ma kakav ford ili ono da nema fiata ford bi bio najgori automobil-opet sa druge strane to je drugi najprodavaniji auto u Evropi.

-Onda sam se nasao na Reno Laguni,superiska dok mi njih petoro nije reklo da zna jos toliko ljudi cija laguna postala sastavni deo inventar nekog servisa,odnosno malo malo pa je tamo i ne mogu ti ljudi izaci na kraj sa njom.

-Golf 5 je za mene odlican izbor medjutim dzaba kad nemam toliko para,a da ne pricam da onda u tom slucaju ne bi imao ni da odradim servise,uzmem gume ako ih nema i sve ostalo. Postoji mogucnost uvoza tog automobila,ali se jos ne dam na tu opciju,jer je preveliko cimanje i znajuci sve koji bi sa time radili moze da se oduzi. I na kraju krajeva opet to nije neka velika razlika....

Evo moj komsija iz Nemacke uvezao Reno Lagunu 2003 godiste karavana,tamo je platio 1200eu da prevede na nase papire,ocarini,registruje,trebace mu bar jos 800,900eura,a takav isti sam nasao na oglasu za 2400 u Srbiji na nasim tablicama,hocu reci nije to tolika razlika kako ljudi misle.

-Moje potrebe su samo malo veci auto,malo veci gepek zbog recimo decijih kolica dakle da uz to moze da stane jos neka torba,nesto,uglavnom ce se voziti po Beogradu,ali ne samo tu,planiram i da imam auto sa kojim cu moci recimo da odem do neke nase planine(dakle da nema problema na usponima) i sa kojim cu moci mozda nekad da odem do mora ili npr Beca,dakle nisu neke ni velike ni male razdaljine ali gde necu morati da mislim da li ce mi stati usput.

Sad verovatno sve ovo gore o mojim potrebama je smesno,ali recimo ja sa svojim pezo 206 nisam smeo da se usudim igde dalje od npr Tare i tu se pregrejavala na usponima,pa sam onda morao da stajem da spusti temperaturu,a o kretanju na more sa njom ili negde dalje nisam smeo ni da pomislim.

Takodje da mi serviseri ne postanu najbolji ortaci zbog moje ucestalosti odlaska kod njih ili da ne trosim minute samo na njih,sto se Pezoa 206 tice moram istaci da je pretilo da to tako postane.

[Ovu poruku je menjao bladebg dana 09.12.2014. u 11:58 GMT+1]

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 10:47 - pre 114 meseci
Kakav god polovnjak da kupis ne ginu ti serviseri kao ortaci i sa tom cinjenicom bolje covek da se unapred pomiti. Bice mu lakse.

Ako ti se postojeci, stari automobil cesto pregreva, zameni vodeni hljanjak novim.

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 11:25 - pre 114 meseci
Zarko Silic:

Ma taj pezoov benzinac ima neku fabricku manu, jako cesto sam nailazio na neispravne i pregrejane motore, malo je neobicno da svi imaju problem sa pregrevanjem.

A i ne znam sto se covek zalepio bas za taj 307, lagunu i matoru astru...pa postoji i megane, scenik, citroen, fiat...itd

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 12:04 - pre 114 meseci
Nije benzinac,dizel je u pitanju. I vodeni hladnjak je bio zamenjen,jednostavno na usponima ako ste nekad putovali negde preko debelog brda,redovno se temperatura penjala i redovno sam morao da stajem na bar dva tri mesta.

Sad sam dobio ponudu za Opel Merivu za 3000eura 2005 god,malo je ruznjikav pre svega pozadi,ali sta mislite o ovom automobilu? I ja sam rekao izmedju cega se dvoumim,naravno to ne znaci da svako moze da mi da neku preporuku :)

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226

+5028 Profil

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 12:22 - pre 114 meseci
Citat:

Zasto odustajes tako lako od ovog auta?
ako ste nekad putovali negde preko debelog brda

Moze se reci da je to pravo brdo,posebno ako ce se testira neki auto.Iz licnog iskustva taj passat (AVF 131KS) i samo 131.Onaj od 100ks bi za razliku od ovog motora bi se primetila razlika.
Znaci nikakvo cipovanje,4 i puni za 5u.Moja preporuka.

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 12:35 - pre 114 meseci
Idea je i lepsi i bolji auto od Merive, mada bi trebali biti isti.

Pogledaj Ideu. Mozda se moze pronaci.

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 15:16 - pre 114 meseci
^^ Idea jeste interesantan auto, i cak ima dosta dobro ocuvanih da se nadje.
Jedina mana, bas mali gepek, za auto koji treba biti porodican.

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 20:01 - pre 114 meseci
Lavlja_Jazbina:

Zasto odustajes tako lako od ovog auta?
ako ste nekad putovali negde preko debelog brda

Znaci nikakvo cipovanje,4 i puni za 5u.Moja preporuka.

Ne odustajem,samo jednostavno sa pasatima do sada nisam imao nikakvo iskustvo,malo su jace cene i generalno vidim da su malo vise prelazili ali nema veze,nije strasno,moze u nekom smislu i on da dodje u obzir,kad vec ljudi hvale.

Gepek bi trebao da bude malo veci,ne treba mi bas ni sleper pozadi,ali onako ko sto rekoh decija kolica plus poneka torba,eto.

icon Re: Automobil do 4500 eu09.12.2014. u 20:10 - pre 114 meseci
I da ne bude zabune Debelo brdo sam spomenuo cisto kao opis gde mi se to desavalo,ne idem tuda vise od dva tri puta godisnje,da ne mislite da mi treba automobil zbog takvih brda :) Vozice se po Beogradu...

janjam

Član broj: 34603
Poruke: 69
62.192.66.*

+16 Profil

icon Re: Automobil do 4500 eu10.12.2014. u 13:22 - pre 114 meseci
a fiat bravo?
Iz mog iskustva (imam ga cetiri i po godine, a uzet polovan kada je bio dve godine star) prilicno kvalitetno odradjen automobil, i ja sam potpuno zadovoljan.
On ima i gepek koji je medju vecim u klasi (400 litara), a to si napomenuo kao bitnu stvar za tebe.
Mana je recimo manje mesta na zadnjim sedistima... ali opet ne bih rekao da je bas neprihvatljivo malo mesta.
E da, jos jedna prednost je... da je bas lep :-)

Mada sad nesto razmisljam (nisam u Srbiji pa ne znam kako se krecu cene)... mozda bas on i ne moze da se uklopi u 4500e, verovatno bi trebalo da se ispruzis makar to 5K.

icon Re: Automobil do 4500 eu10.12.2014. u 14:47 - pre 114 meseci
najeftiniji primerak je 5000,inace su skuplji

icon Re: Automobil do 4500 eu10.12.2014. u 15:07 - pre 114 meseci
Pogledaj renault scenik, ima sasvim solidnih primeraka za te pare, a to je pravi porodican automobil.

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.

+84 Profil

icon Re: Automobil do 4500 eu10.12.2014. u 17:11 - pre 114 meseci
idea je predobra ali premala za njega, posto si pomenuo merivu slican je c-max .
i tako imas puno vozila samo treba polako smanjivati kriterijum i doci do necega i bas me interesuje kako ce se zavrsiti ova prica .

icon Re: Automobil do 4500 eu10.12.2014. u 19:00 - pre 114 meseci
Takodje na ovoj temi je neko izvukao podatak da se preko prodaju masovno jer imaju neku "gresku"

Trudim se inoobradovic da kristalisem kriterijume neke,nekako za svaki automobil sam cuo od nekoga ma los je,ali ovaj je dobar,onda se raspitam za taj preporuceni neko mi kaze ma gde taj taj i taj to i to sto ne vidis ovaj,pa onda se raspitam za treci...i tako u krug :) Bio sam zapeo za Opel Astru i zena i ja,medjutim onda sam stupio u kontakt sa covekom koji radi u njihovom ovlascenom koji mi je svasta napricao.

Ima jedan pezo koji mi se svidja,ali cekam da mu padne cena,ceni 4000,ali nema zimske gume i jos par sitnica,a nece da spusta,do pre nedelje dve je bila 4100 pa je spustio na 4000,medjutim posto nije neki period za prodaju,a pritom znam i po sebi prodavao sam Pezo za 3000 a prodao ga posle 6 meseci za 2200 da postoji mogucnost da spusti jos. Kad bi spustio na 3600-3700 verovatno bi taj uzeo naravno uz prethodnu proveru,jer bi onda imao i da odradim neke serviscice,kupim zimske gume i tako to... Ali opet nije to izgledna kupovina.

Neki mi savetuju da pricekam jos,ne znam vise,puna mi je glava cele price. I prodaje i kupovine...

icon Re: Automobil do 4500 eu11.12.2014. u 11:39 - pre 114 meseci
inobradovic:

Tacno, C-max je takodje odlican porodicni auto, vredi i njega gledati mada ih ima manje od scenika.

Citat:
bladebg: Reno Senik iz nekoliko razloga ne zelim,prvo dok sam prodavao Pezo 206 nekoliko njih je dolazilo sa pricom o zameni za Reno Senik ili pak da prodaju Reno Senik pa bi da uzmu pezo,sto mi nikako nije bilo logicno preterano. Pritom su cenili automobil manje od onoga koliko sam ja cenio Pezo 206.

Bas bih voleo da vidim kako izgleda taj senik koji je jeftiniji od pezoa 206 (da podsetim da pricamo o autu koji kosta 4500)
Istina je da to nije bas klasican auto i da mnoge ljude plasi da ga poseduju, mada ispod haube sve je isto...kao reno megane ili P307

icon Re: Automobil do 4500 eu11.12.2014. u 12:42 - pre 114 meseci

Sad ne znam,mozda gresim...takodje je ino dao neki sud o njima:

senika dizela ti nebih preporucio, gledam po oglasima u ch svi renoi dizeli jeftini su pocrkali ili turbo ili dizne ili samo pise u oglasu crko motor ili ne pali,
nema slupanih, svi pocrkali zato bi ti preporucio da ih zaobidjes

icon Re: Automobil do 4500 eu11.12.2014. u 15:29 - pre 114 meseci
Citat:
bladebg: Meni su nudili zamenu Reno za Pezo 206,drugi je bio u manjku 100e pa mi je trazio da spustim cenu pezoa na 2400,jer ima samo para koje ce obezbediti prodajom svog senika kojeg ceni 2400 pa mi je cak i nudio i on zamenu.

Jedino ako su ti nudili senik 1, posto u oglasima senik 2 gotovo da nema ni jedan koji je ispod 2600 a mi pricamo o 4500e za koji mozes da kupis 2008 god.

Sad ne znam,mozda gresim...takodje je ino dao neki sud o njima:

nema slupanih, svi pocrkali zato bi ti preporucio da ih zaobidjes

Nemam nameru da te ubedjujem...
ali razmisli da taj isti motor vozi bar trecina evrope dal u seniku il` u nekim drugim modelima...

dusans
Stojanov Dušan
Pančevo

Član broj: 9551
Poruke: 1343

+311 Profil

icon Re: Automobil do 4500 eu11.12.2014. u 15:41 - pre 114 meseci
Na svim motorima se desi da crkne turbina, pa je zameniš ili remontuješ.
Jedino sam se za renoove motore naslušao da ne samo
da crkne samo turbina, već usput hoće da uništi i motor.
Tako da zbog te boljke ne bih nikome preporučivao kupovinu tih motora.

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.

+84 Profil

icon Re: Automobil do 4500 eu11.12.2014. u 16:14 - pre 114 meseci
to sto sam rekao moze svako proveriti na sajtu polovnih auta da ih ima mnogo neispravnih.

elitemadzone.org :: AutoZone :: Automobil do 4500 eu
(Zaključana tema (lock), by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 63630 | Odgovora: 231 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.