Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Tetris - problem upravljanja

[es] :: C/C++ programiranje :: Tetris - problem upravljanja

[ Pregleda: 2776 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

djordje
Novi Sad

Član broj: 3704
Poruke: 1725
..mtsns-ns.customer.sbb.co.yu.



+3 Profil

icon Tetris - problem upravljanja07.02.2006. u 19:35 - pre 221 meseci
Hteo bih da pocnem da radim na razvoju igara. Po savetima sa nekih sajtova poceo sam redom od konzolnih igara tipa iksoks, potapanje brodova itd... E sad imam problem.

Htedoh da napravim tetris. Osmislio sam veci deo posla, zavrsio sam klase figura i teble. Ostaje mi da resim upravljanje figurom koja je u padu.

Ovde sam totalni pocetnik i nadam se da cete me shvatiti sta je problem. Celu igru "vrti" jedna while petlja. Prvi korak je da se pojavi figura u prvom redu ako ne postoji vec na tabli ili da se pomeri ka dole ako postoji na tabli, drugi korak je detekcija sudara sa vec postavljenim figurama, treci ispitivanje da li postoji popunjen red na tabli i ako postoji nestaje.

Kako u ovakav sistem impementiratii kontrolu, dakle, kako tastaturom pomerati figuru po tabli vise od jednog polja za vreme jednog ciklusa while naredbe?
 
Odgovor na temu

blaza
n/a

Član broj: 961
Poruke: 743
*.vdial.verat.net.



+3 Profil

icon Re: Tetris - problem upravljanja07.02.2006. u 20:15 - pre 221 meseci
U originalnom Tetrisu, figura se pomera nadole nakon dva ciklusa tvoje "while" petlje.
Ako ovo ne ispostujes, 'zavlacenje' figure u stranu nakon brzog spustanja figure nece biti omoguceno.

Prilikom umetanja nove figure u tabelu, proverava se preklapanje sa popunjenim poljima table.
Prilikom svakog ciklusa petlje omoguceno je pomeranje za jedno polje, ulevo ili udesno.
Pre svakog pomeranja vrsi se 'detekcija sudara'. (sa ispunjenim poljima koja se nalaze levo i desno)
Nakon parnog ciklusa petlje figura se pomera za jedno polje nadole.