Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dolazak vojnog obveznika u drzavu ?????

elitemadzone.org :: MadZone :: Dolazak vojnog obveznika u drzavu ?????

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 14082 | Odgovora: 47 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

enes_k1
LG GSM product manager
Sarajevo

Član broj: 18988
Poruke: 186
89.111.252.*

Jabber: enes_k1@hotmail.com
ICQ: 341779218


+7 Profil

icon Dolazak vojnog obveznika u drzavu ?????14.12.2006. u 18:58 - pre 211 meseci

Ne znam da li grijesim sto otvaram novu temu, ali u regulisanju vojne obaveze nisam nasao odgovor. Pitao sam i ranije , ali dobio sam polovicnu informaciju. Naime, dosao bih u Beograd za NG , ali posto nemam regulisanu vojnu obavezu, zanima me da li je tacno da se obveznici hapse na granici. Ja zivim u Sarajevu od 1999. god. i od tada sam u BG-u bio samo jednom, 2002. da izvadim pasos. Kako sam tada bio student dobio sam pasos bez problema i vratio se u SA. Od tada nisam prelazio granicu SiCG. Jos da napomenem i to da nisam cak ni regrutovan, odnosno nisam dobio knjizicu. Isto tako nisam se prijavljivao ni u ambasadi. A samo sluzenje vojnog roka trenutno mi je neisplativa solucija, jer mi se ne napusta posao. Jos da napomenem da sam ozenjen BH drzavljankom i ocekujemo bebu u februaru.
Elem , kratko i jasno, da li mogu ili ne mogu preci granicu, odnosno kolika je verovatnoca da ce me na granici uhapsiti i odvesti u zatvor ili kasarnu i da li mogu ponovo slobodno napustiti zemlju???? Hvala unapred na odgovoru.
 
Odgovor na temu

deki77

Član broj: 21596
Poruke: 1570
*.vdial.verat.net.



+165 Profil

icon Re: Dolazak vojnog obveznika u drzavu ?????14.12.2006. u 19:16 - pre 211 meseci
Ako imash vec zenu,uskoro dete i posao zashto nisi uzeo BiH drzavljanstvo....
Koliko znam vojska u BiH je ukinuta...mislim sluzenje (vojni rok)...


 
Odgovor na temu

enes_k1
LG GSM product manager
Sarajevo

Član broj: 18988
Poruke: 186
89.111.252.*