Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

treba mi pomoc oko kupovine skutera - kako ga sacuvati ???

elitemadzone.org :: MotoZone :: treba mi pomoc oko kupovine skutera - kako ga sacuvati ???

[ Pregleda: 11926 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kosac
BG

Član broj: 21764
Poruke: 341
*.dynamic.sbb.co.yu.



+5 Profil

icon treba mi pomoc oko kupovine skutera - kako ga sacuvati ???10.06.2007. u 14:19 - pre 204 meseci
Potpuni sam laik pa rekoh da pitam ...
Postoji neka akcija u *** ... moze da se kupi nekakav skuter (50ccm) za 49500 dinara.
U nazivu postoji nesto MFX ili tako nesto slicno ... nisam ga video, planiram ovih dana.

E sad ja imam problem i sto nemam garazu a cujem i da postoje nekakvi alarmi za skutere.
Preporucili su mi, u slucaju kupovine skutera, i nabavku nekakve cerade za skuter koja moze da ide na topao motor.

Moze li neko da me posavetuje o svemu ovome?
Prvo, da li je to skup/jeftin skuter?
Vredi li alarm na skuteru?
Treba li ta cerada za skuter?

ili bilo sta drugo ...

Hvala!

[Ovu poruku je menjao momsab dana 10.06.2007. u 22:40 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao kosac dana 12.06.2007. u 16:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: treba mi pomoc oko kupovine skutera10.06.2007. u 18:36 - pre 204 meseci
To je jeftino, al opet nista dok nevidim o cemu se radi!
Sutra idem u metro!
Alarm na skuteru vredi go k...., nicemu ne sluzi!
Cirada je dobra stvar da ti ne pada prasina!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: treba mi pomoc oko kupovine skutera10.06.2007. u 21:10 - pre 204 meseci
Evo o cemu se radi:


editovan reklamni deo poruke, lancia88