Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sprint Fvision iskustva korisnika

elitemadzone.org :: MotoZone :: Sprint Fvision iskustva korisnika

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 48773 | Odgovora: 81 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

goranbeograd
Goran Mladenovic
Beograd, Srbija

Član broj: 225524
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika05.08.2009. u 19:40 - pre 179 meseci
E hvala na savetu Vladd... samo mi reci gde da potrazim taj sprej za kocnice
U subotu posle posla planiram da sa grizzim idem prvi put vam Beograda. Idem do NS-a. Probacu sa voznjom od 70 do 80km max. Nadam se dobrom i da me nece negde izdati.
Slusam svaku preporuku kako da vozim ako je neko vozio vam Bg-a sa Fvision-om ili grizziem
 
Odgovor na temu

goranbeograd
Goran Mladenovic
Beograd, Srbija

Član broj: 225524
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika10.08.2009. u 10:40 - pre 179 meseci
Bez ikakvih problema od Bg do Ns-a i nazad....
 
Odgovor na temu

niko_normalan
nezaposlen
bg

Član broj: 197014
Poruke: 81
109.93.208.*



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika24.03.2010. u 19:59 - pre 171 meseci
da ozivimo malo temu...kako vam sljaka skutercic?koja vam je max brzina?dali se kvario za ovo vreme?pozz
 
Odgovor na temu

Kypck
Beograd

Član broj: 172292
Poruke: 57
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika27.03.2010. u 19:52 - pre 171 meseci
Posle silnih problema sa fvisionom, ovaj zamenjeni grizzy sluzi super (ako se izuzme probijanje osiguraca 3 puta) i potrosnja od 5l/100km. Malo me smara sto skripe kocnice prenje kada vozim, nikako da prestane....
Inace, zadovoljan sam kako ide (max.85 km/h) i bas mi odgovara sto je "maxi" skuter...
besplatni onlajn fudbalski menadzer
www.hattrick.org
 
Odgovor na temu

niko_normalan
nezaposlen
bg

Član broj: 197014
Poruke: 81
91.150.124.*



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika27.03.2010. u 20:47 - pre 171 meseci
5 litara???
brate toliko trosi kawa brate...
 
Odgovor na temu

Kypck
Beograd

Član broj: 172292
Poruke: 57
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika01.04.2010. u 19:46 - pre 171 meseci
Znam...trosi kao R6. Ali je dobro, jer je to posle stelovanja koje mi je Bugi na Dorcolu odradio...pre toga mi je trosio ceo rezervoar na 100km, kao R1 valjda...

Kada sam ih pitao u Novom Sadu oko toga..pa kao ne znamo...ovo ono. Uzas. Makar ide...
besplatni onlajn fudbalski menadzer
www.hattrick.org
 
Odgovor na temu

losmi1988
Beograd

Član broj: 263747
Poruke: 1
109.106.233.*



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika06.07.2010. u 09:47 - pre 168 meseci
i ja sam jedan od vlasnika f vision-a i zanima me da li moze sa nekim sitnim prepravkama da malo zivne motor?da li je neko menjao auspuh ili mozda otvarao fabricki,da li bi se nesto dobilo sa tim,naravno osim zvuka? hvala puno pozz
 
Odgovor na temu

Gost




Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika15.10.2010. u 09:56 - pre 164 meseci
E ovako ja sam iz BiH tacnije Tuzla, pocetkom sezone sam kupio Sprint Grizzy 125cc. U pocetku mi je djelovao kao fin motor, nisam imao nikakvih kvarova i potrosnja je bila normalna (nemogu vam tacno reci koliko jer nisam mjerio, ali otprilike sam prelazio 130 - 140km sa puni rezervoarom). Na 100km mi se motor ugasio u voznji i nije htjeo da upali. u servisu su mi rekli da je tako namjesten zbog prvog servisa UREDU prvi servis je bio 25eura. nakon toga je motor opet normalno radio i nije bilo problema dok mi se nije odvrnuo saraf koji drzi disk, on je zapeo za onaj metalni dio pored zadnjeg tocka i naravno tocak je zablokirao u toku voznje. plastike nemogu da dotegnem, motor se trese u startu, bez obzira dal je hladan il zagrijan. Onda mi je osigurac poceo da iskace (3 puta do sada je iskocio). Onda mi je ona velika nogara probila karter, razlog je pucanje gume koja treba da se oslanja na karter. Motor mi sada trosi pun rezervoar na 100 - 110km. Motor je sada presao 3500 (prva sezona), bez problema sam isao na put od 120km sa jednim odmaranjem. Nezz sta da vam vise kazem, mislim da sve sto sam dosad rekao vec poznato. Max brzina mi je 95 mo mom satu (mala nizbrdica)

Interesuje me dali neko zna kako mogu rijesiti problem sa plastikama, koji je razlog iskakanja osiguraca i dali mogu uraditi ensto na prenosu da bi motor kretao na vise obrtaja.

Pozdrav !!!


By: Ismar
 
Odgovor na temu

dale880
Beograd

Član broj: 276529
Poruke: 2
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika06.01.2011. u 14:27 - pre 161 meseci
Evo da malo ozivim temu i da vam odma postavim par pitanja pa ako je neko dobre volje i da mi pomogne:).
Ako neko moze da mi kaze gde se ispusta i doliva motorno ulje kao i ulje za kocnicu?ako nekog ne mrzi da slika i okaci slike ovde na forumu,pa ce ujedno pomoci i drugima koji kao ja ne znaju.
Pozdrav svima!
 
Odgovor na temu

Freerunner
igor vukovic
Beograd

Član broj: 123967
Poruke: 65
*.dialup.bvcom.net.



+37 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika08.10.2011. u 15:57 - pre 152 meseci
ja da ozivim temu drugi put, ima li zivih vozaca F-Vision-a ? :)


mene zanima sledece:


1. ima li neko ko se tehnicki komplet razume u kineske agregate, konkretno GY6 koji je u F-Vision-u ?

2. ima li iko informacije za neki JEFTIN servis, jer gde god da odem, ljudi oce da me prave blesavim, i izmishljaju neke cene za neke delove koje sam vidim da su online jeftiniji ?

3. koje ulje sipate ? koje god vam padne napamet, ili preporuceno Motul 4T ? za njega je gustina 10-40W, a ja imam Eneos-a na litre (Eneos, Nippon ulje, pored motula i selenie najbolje na svetu) pa me zivo zanima moze li se staviti ?

4. koje konkretno popravke i servis uradite u toku jedne sezone ?



Jonway Astro je za sada jedini klon pored F-Vision-a koji sam pronasao. kao F-Vision ga jos registruje i kineski proizvodjac - GIANTCO ( http://www.giantco.com/model/scooter/fvision.htm ) koji su najverovatniji proizvodjac pa novosadski sprint uzima od njih i rebrenduje


Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Fear is the path to the Dark side!
 
Odgovor na temu

dale880
Beograd

Član broj: 276529
Poruke: 2
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika09.10.2011. u 10:52 - pre 152 meseci
Ja jedva ostadoh ziv, a F-Vision je na zalost svoje odvozao :(.
Sto se tice servisa imas na Vidikovcu kod Bosketa, on je bio ok sa cenama.
Ja sam od ulja koristio Motul Scooter Expert 10w40 i bio sam skroz zadovoljan.
 
Odgovor na temu

Freerunner
igor vukovic
Beograd

Član broj: 123967
Poruke: 65
*.dialup.bvcom.net.



+37 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika10.10.2011. u 17:39 - pre 152 meseci
saznao sam sve, dakle posle gomile postova (doduse starih) na ovoj temi, evo prave istine, jer mi je rekao covek koji je radio u Slovenachkom Tomosu 20 godina, a sad drzi servis skutera.


1. suter se moze naci pod sledecim imenima:

Giantco Fvision
Huatian HT125T-23
Jonway Astro
Boatian (nepoznato ime)
Yamasaki YM125T-U
americke verzije rebrendovanog kineza (Roketa, Yamati)

SVE verzije su rebrand Huatian-a, koji je Hong Konshka firma i oni su odgovorni za sastavljanje originala i dizajn. Huatian je iz Hong Kong-a, te otud i inicijativa da imaju sopstveni dizajn, jer je HK u odnosu na China mainland nebo i zemlja.

Novosadski SPRINT najverovatnije uvozi Yamasaki verziju koja je dosta slabije izrade od Huatian-a, ali manje vise svi losije rade od originala.



2. u skuteru se nalazi GY6 agregat (najcesce koriscen 4T agregat u kineza) tacne oznake 152QMI, zapravo se moze jako jeftino naruciti ceo agregat preko interneta (samo da jos zivimo u normalnoj zemlji gde carina i porez ne iznose skoro kao cena objekta). proizvodjac agregata je kompanija po imenu: Zhejiang Jiajia Juneng Motor Company, i oni se vode kao jak igrac po pitanju delova. treba napomenuti da nije sigurno da li kopije koriste njihov agregat, ili koriste svojih ruku delo, Huatian verzija koristi njihov motor.


3. zamenom rolnica NECETE povecati snagu skutera! pogotovo na ovom modelu. evo i objashnjenja zasto, mrzi me da pisem: http://www.petrolmag.net/view/articles/how-to/rollers/


4. Karburator - ne dirati. zaista moze da se podesi da skuter ide brze, ali kada promenite bilo sta na karburatoru, morate da obratite paznju da je proizvodjac, makar on bio i kineski, je uracunao ostatak masine da funkcionise po toj i toj vrednosti karburatora. te onda diranje karburatora zahteva promenu jos gomile stvari. jos jedna jako bitna stvar kod eventualnog tuniranja ili zamene karburatora je sto chak i kad znas sve u detalj, retko koji majstor ima iskustva da ga nasteluje kako treba.


5. Filter vazduha - filter vazduha ima smisla kada je pojacan i karburator, jer dzaba vazduh ako je fabricki dovoljno vazduha na postojecu vrednost benzina. e sad - saznao sam da ovaj skuter pati od loseg filtera vazduha koji em nema dovoljan protok, em se jako brzo gusi. te je neopshodno da uz strucni savet nadjete nov filter. pecurku ne preporucujem, jer moze u odredjenim uslovima dovesti do smrti agregata (voda)


6. Auspuh - skuterasi ce da vam kazu da ima smisla menjati auspuh samo na 2T skuterima, to nije istina. 2T skuteri imaju sasvim drugaciji auspuh, koji zbog prosirene komore biva u stanju da vrati vazduh od ostatka spaljenog izduva u cilindar, i to se desava svakog drugog takta, cetvorotaktni motor to ne moze da iskoristi, usled cinjenice da bi prosirena komora vracala vazduh pre paljenja svecice. te zaista mnogo vise koristi imaju 2T skuteri od zamene auspuha nego 4T.

ali, ni 4T ne bi imao nista protiv da ima kvalitetniji izduv. poenta cele price je da mnogi, a pri tom mislim i na brendirane proizvodjace, ostaljaju skuter sa nedovoljnom jacinom auspuha da izbaci spaljeno, te ne dozvoljava svezem vazduhu da zauzme prazno mesto. sto se FVision-a tice, ne znam koliko bi novi auspuh mogao da koristi, ali sigurno je da bi. bilo bi lepo da se javi neko ko je probao takav eksperiment.



7. razbusivanje cilindra za veci klip - ovaj trik nisam diskutovao sa majstorom, al kolko se ja razumem, to je izvodljivo na svim jednocilindricnim motorima. javljam kad saznam



8. Kitovanje/zamena agregata - i ovo moram da vidim, jer sad biva mnogo lakse kada znamo koji je model motora u skuteru (152QMI) pa i to javljam.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Fear is the path to the Dark side!
 
Odgovor na temu

vulens
Vukasin Djumic

Član broj: 137841
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika31.01.2012. u 20:03 - pre 148 meseci
Pozdrav ljudi. Vec dugo pratim ovu temu.

Za ovu sezonu sam kupio Fvision-a i imam par pitanja za vas...
Prvi utisak kada sam seo da ga provozam je ok ! Lep zvuk, fino povlaci, max brzina tu i tamo...nekih 85-90 km/h nece vise nikako...
E sad sve je to super po gradu po ravnom, ali kada sam ga pre neki dan provozao po fruskoj gori, malo uzbrdo nizbrdo, tesko ide...Recimo na uzbrdici cak pocne da mi smanjuje brzinu,i ne moze vise od nekih 55km/h kao da mu nedostaje jos gasa... ne znam sta se desava, nisam to ocekivao od motora 125cc (ispravite me ako gresim). Mogu da zamislim kako ce onda da ide sa dvoje na njemu.. Nikako... :(

Sto se tice potrosnje, trosi oko 3l na 100 km... zavisi kako ga vozim. ako je stalno pun gas moze i do 4 da dodje ali obicno je tako 3-3.2l/100km... tako nesto.

za sada najduza relacija koju sam odvozao sa njim je nekih 50tak km i to planinske voznje i lepo je to podneo! :)

Zanima me samo da li moze da se sredi taj problem da bolje vuce uzbrdo ili da ide malo bolje kada je dvoje na njemu??
Kako se ponasa vas fvision? neka iskustva u planinskoj voznji ??

 
Odgovor na temu

Gost




Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika26.09.2012. u 17:44 - pre 140 meseci
fision ili f-vision kako pise meni na motoru?
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika05.10.2012. u 19:16 - pre 140 meseci
izgleda nema ni jednog vlasnika ovog modela, sta im se desilo ? ? ?
 
Odgovor na temu

Freerunner
igor vukovic
Beograd

Član broj: 123967
Poruke: 65
87.250.56.*



+37 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika16.01.2013. u 19:11 - pre 137 meseci
Nista se nije desilo, tu smo, nema sta da se pise pogotovo na zimu .. :)
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Fear is the path to the Dark side!
 
Odgovor na temu

Gost




Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika21.01.2013. u 20:08 - pre 137 meseci
koliko motor moze max da razvije ??????????????????
 
Odgovor na temu

Freerunner
igor vukovic
Beograd

Član broj: 123967
Poruke: 65
87.250.56.*



+37 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika21.01.2013. u 21:54 - pre 136 meseci
Aj ja da ti odgovorim, jer ce da dodje jos vas 20 da pita isto:

motor moze maks da razvije onoliko koliko je podesen. Fabricki ovaj skuter moze da ide 90 na sat, posle prvog servisa se situacija menja, u zavisnosti od odrzavanja koje vlasnik ulaze u njega.

95% vlasnika F-Vision-a misli da je motor u redu dok se nesto ne pokvari sto je velika greska. zato i ima brdo ljudi koji prijavljuju da motor ide 60-70 na sat. A u stvari se desava sledece:

1. iskrivljeni ventili, promenjena zategnutost ventila cilindra
2. manja kompresija usled istrosene karike
3. pogresno ulje u motoru izaziva promenu fabrickih vrednosti ***
4. prljav karburator usled sipanja loseg benzina i neodrzavanja SVIH delova karburatora


dakle, fabricki F-Vision ide 90 na sat. Moj licni ide oko 120 na sat, sto nije preporucljivo jer je kinez namerno ojadio snagu da ne bi doslo do propadanja delova slabije izrade. sa 120 na sat, ove sezone, dosao sam u situaciju da mi se iskrivila prednja viljuska, da su popucale plastike, da mi se iskrivila zadnja felna (pri toj brzini, kamencic od milimetar i cao felna) i jos jedno 10ak kvarova koje sam bezveze morao da popravljam, jer niti je potrebno da ide 120, niti je predvidjeno. Dakle, umem da vam objasnim kako da nasvirate ovaj skuter za pola sata, bez dinara ulozenog - ali necu, jer time samo mozete da izginete. on nije predvidjen za brze od 90.

ako brzine opadnu ispod 90 na sat, vreme mu je za servis. ako ne znate sami da cistite karburator i da proveravate ocuvanost radilice, varijatora i kvacila, bar se potrudite da menjate ulje na vreme, i da se ne stekate za 200 dinara razlike i uzmete losije ulje. full sinteticko 05-40W ili 10-40W, moze i polusinteticko 10-40W od kvalitetnog proizvodjaca. Preporucujem jako jeftino a mozda i najbolje trenutno 10-40W ulje - Valvoline extra Life 10-40W ili Valvoline Dura Blend 10-40W. 600 dinara za litar, duplo jeftinije od Motul-a, a ulje po svim testovima jednako ako ne i bolje od komercijalizovanih Esso i Motul.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Fear is the path to the Dark side!
 
Odgovor na temu

koz

Član broj: 141981
Poruke: 5
*.adsl.absolutok.net.



+9 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika17.03.2013. u 23:38 - pre 135 meseci
E ovako, trebaju mi misljenja vlasnika ovog skutera, posto planiram da ga kupim. Ovo mi je prvi skuter, ako ne racunam tomos-a --)) Iskreno nemam veliki budzet oko 600-650 EUR pa ce izbor najverovatnije pasti na ovaj model, mislim da za taj novac bolje ne moze. Hteo sam Apriliu Atlantic ili Piagio Beverly, ali ne vredi, nema se para, bicu sasvim zadovoljan i sa ovim za pocetak. Pitanja su sledeca:
1. Visok sam 190cm. Da li cu bez problema moci da ga vozim? Negde sam procitao da ovaj model ima visoko postavljeno sediste i da nije skrojen za visoke osobe. Da li je to tacno, ili jos bolje ako ima neki vlasnik moje visine neka podeli svoje iskustvo.
2. Koliko tacno iznosi registracija ovog skutara po novom? Na netu su informacije razlicite.
3. Treba da polazem za A kategoriju. B kategoriju imam vec 14 godina. Koliko kosta to i da li je cena svuda ista ili zavisi od skole do skole. Gledam da prodjem sto jeftinije.
4. Na sta da obratim paznju prilikom kupovine i koju mi verziju ovog modela preporucujete (za ove pare).

Hvala svima unapred!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Sprint Fvision iskustva korisnika23.03.2013. u 16:09 - pre 134 meseci
Imas vec dva "minusa"

Visinu od 190 i neposedovanje dozvole za ozbiljniji, bolje receno veci motor.
Mozda da pokusas sa nekim prastarim Piadjom, za pocetak.

Sto se tice polaganja za A kategoriju, po novom je znacajno skuplje, ali i cene variraju od skole do skole. Cak su se pojavile i "sindikalne ponude".

Ono sto je potencijalni problem, sto nemaju sve skole interes za obuku za A kategoriju.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Sprint Fvision iskustva korisnika

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 48773 | Odgovora: 81 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.