Predpostavljam da sam u pravu, a to potvrđuje i tvoj gornji tekst:
„ artili su racunarske,serverske komponente...i bitan mi je magacinNo koji predstavlja sifru ili barcode ili bilo sta sto ce jednoznacno da predstavi tu komponentu, kutiju koja ima neki partNo(koji opisuje kategoriju robe) kao i neke druge..
Ako bi unosio u prijemnicu .. recimo partNo abc 3 komada...al to ne moze jer mi je svaki od njih definisan sa magacinNo...nemogu kolicinski nego moram kutiju po kutiju.“
Pogledaj sliku u prilogu.
Napravio sam početni model koji ćemo još da utanačimo. Uveo sam tabelu “VrstaDokumentaTab” .
1. Jedna vrsta dokumenta se u tabeli 'DokumetTab' može naći više puta.
2. Jedan Dokument ima više stavki.
3. Jedna roba se može naći više puta u stavkama. Ovde postoji mogućnost da uvedemo količinu u StavkeDokumenta, ako mi pojasniš kako izgleda prijemni odnosno otpremni dokument.
4. Jedan radnik može da izvrši više radnji u magacinu ili duži više pojedinačnih primeraka robe.
5. Veza između stavki magacina je za sad slaba bez referencijalnog inegriteta. Naknadno ćemo da je utvrdimo.
6. Roba u magacinu je jednoznačno određena ako joj ispred šifre dodelimo nasumice odabran broj (AutoNumber). Tako dobijamo jedinstvenu šifru robe u magacijnu.
7. Lokacija nam pomaže da saznamo u koji ćošak magacina smo robu odložili.
8. Status nam govori o onome što treba da znamo o toj robi. ("OK", "VRACEN", "POZAJMLJEN" , "NEISPRAVAN" , "OTPISAN")
Tabele : KroisniciTab i KlijetiTab nisam još povezao jer mi nedostaju neke informacije.
Ko su korisnici , a ko su klijenti? Kakva je čija uloga u procesu evidencije u magacinu?
Da li su pravna ili fizička lica?
Odgovori mi na pitanja, pitaj i komentariši.
P.S. Izvadio sam RobaID iz primarnog ključa magacina. Mislim da će dovoljno biti indeksiranje.
[Ovu poruku je menjao Getsbi dana 04.10.2007. u 13:40 GMT+1]