vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 212.200.213.*
|
Pa posto si resio, onda ti nema puno pomoci.:) Jedan takav se vozika u mom okruzenju, i ja sam ga par dana koristio. Jedan dobar auto, onako, bas mocan i konforan.
Ali. Problem je Balkana. Moras pri kupovini obratiti paznju i na "sitnice" i na krupne stvari. Kada se sabere, i nema nesto sitnica, kada dodje do placanja popravki, pomislis da radis generalku na nekom manjem autu.
Znaci, stanje kompresije, posebno stanje turbine (kojoj je 150kkm neki limit, moze da ga prebaci, ali takvim vozilima znaju jako da umanje kilometrazu), istorijat zamena delova, visikonaponskih oko motora, kaiseva, ulja i filtera.
Zatim donji postroj, menjac je odlican, ali moguce je da je menjan za polovni, retko se majstori upustaju u popravke. Homokineticki treba da su u dobrom stanju, lageri na tockovima i amortizeri. Svaki naknadni zahvat ili popravka, moze da proguta nekoliko stotina evra.
Izduvna grana je robustna, ali nakon xxx km treba zameniti katalizator, ili neki deo, a nije bas jeftina zabava.
I na kraju, signalizacija, izgled instrument table, moguca ubacivanja audio opreme i nacin kako se cackalo po instalaciji. Sve su to moguci izvori problema.
Ako je to u redu, auto je zmaj.
Poz.
|