Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Srpsko Raspetljavanje Petlje

elitemadzone.org :: MadZone :: Srpsko Raspetljavanje Petlje

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 16416 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dobio_7

Član broj: 54740
Poruke: 157
*.zvizni.co.yu.

Sajt: pcopisi.mojblog.co.yu


+1 Profil

icon Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 11:29 - pre 199 meseci
Citat:
Na Autokomandi konačno je izgrađen izlaz na autoput u smeru ka Nišu. Posle 30 godina, vozači više ne moraju da idu do Slavije da bi se okrenuli i izašli na autoput

Svečanom otvaranju prisustvovali su visoki gradski funkcioneri, ali bez predstavnika Ginisove knjige rekorda. Šteta, jer je priča o Autokomandi, ili tzv. bokeljskoj petlji, prilog za jednu od najvećih srpskih gluposti koji bi sigurno našao mesta i kod Ginisa!

Neverovatnim propustom prilikom izgradnje pre trideset i kusur godina nije napravljen izlaz u smeru ka Nišu! Iako je, svojevremeno, najavljivana kao čudo od petlje koja je, uz onu Mostarsku, jedna od najvećih i najsavremenijih u ovom delu Evrope, smer ka Nišu je zaboravljen! Neverovatno, jer je svrha petlje upravo da se ovaj deo grada poveže sa autoputem i rastereti centar! Godinama su se Beograđani, ali i vozači iz unutrašnjosti, posebno „južnjaci", pitali zašto moraju da idu nekoliko kilometara nazad, do centra grada, da bi se konačno dokopali izlaza za Niš! Pričalo se o propustu projektanata i nerešenim svojinskim odnosima na zemljištu. Vreme je prolazilo, smenjivale su se gradske vlasti i ova neviđena bruka je zaboravljena. I vozači su se navikli da na tom mestu nema prolaza.

Kad su gradski oci nedavno, posle rekonstrukcije Autokomande, najavili da će se konačno izgraditi i famozni izlaz ka Nišu, očekivao sam da će taj posao trajati mesecima. Izgradnja još jednog vijadukta, tone betona, nadvožnjaci, podvožnjaci... Kad smo čekali toliko, možemo i još nekoliko meseci!

Međutim, od velikog posla nije bilo ništa jer je izlaz na autoput izgrađen za samo nekoliko dana?! Kako, posle 30 godina čekanja? Pa lepo! Od okretnice na Autokomandi u pravcu centra, odmah s desne strane, asfaltirano je nekoliko stotina metara kolovoza koji se „spustio" na autoput! Jednostavnije operacije za građevince i putare nije bilo. Nikakva filozofija: nekoliko bagera, mašina i radnika, i posao je gotov!

Da li je moguće da 30 godina niko nije primetio da se ova petlja na najjednostavniji mogući način može „raspetljati". Ali srpsko raspetljavanje traje mnogo duže. Mnogo smo, bre, zapetljani!


http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=23770&sectionId=62

I neka mi neko kaze da Srbija nije zemlja bez ideja :) ! Cak sam cuo da su Japanci gledali kruzni tok na Slaviji i cudom se nacudili kako to uopste funkcionise sa onakvim ulazima/izlazima!

STA BI VI "DOGRADILI" NA POSTOJECIM PRESTONICKIM ULICAMA?
http://pcopisi.mojblog.co.yu/ - Besplatni i Shareware programi!

Premium korisnici RS skinite: http://pcopisi.mojblog.co.yu/1...n-download-manager/110661.aspx

.: OD NAS NE ZAVISI :.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dip0.t-ipconnect.de.



+10242 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 11:56 - pre 199 meseci
Glavni problem beogradskog saobraćaja je što od sedamdesetih, kada je urađena mostarska petlja, petlja na autokomandi i terazijski tunel - NIŠTA značajno nije urađeno. Poneka novoasfaltirana ulica i to je to. Smešno.

- Beogradu fale bar četri mosta preko Save. Jedan preko ušća, koji bi povezao Dorćol sa pravcem za Zemunu. Drugi, već sto puta pominjani kod Ade, treći koji bi povezao Blok 45 i Makiš, i još jedan u centralnom delu.
- Beogradu fale bar još dva mosta preko Dunava, jedan koji bi povezao Zemun i Kotež i jedan koji bi povezao Dorćol i Borču.
- Beogradu fali kružni autoput oko grada, (dakle ne samo prosta obilaznica) tako da teški kamioni već jednom potpuno zaobiđu gradsko jezgro. Kružni tok bi povezao sve pravce međusobno. Jer, sve i da u narednih 10 godina dobijemo mnogospominjanu obilaznicu i dalje će se iz pravca Zrenjanina i Pančeva prema Ibarskoj magistrali morati kroz centar grada.

Zapravo, kad malo bolje razmislim, da nije tragično bilo bi komično. U međuvremenu su ljudi probili tunel ispod Lamanša, (ej !), viseći mostovi od skoro 2 kilometra su postali obična stvar, a Beograd nije mogao da sagradi još jedan most od 250 metara.

[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 13.11.2007. u 15:08 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12846



+4783 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 12:01 - pre 199 meseci
100 metara? Mislis na mos ili skakaonicu u Savu (ili Dunav, vec na koju si reku mislio).

Ostalo se oglavnom slazem.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 13:10 - pre 199 meseci
Ja bih onu autokomandu sravnio sa zemljom i asfaltirao jednu ogromnu ploču, ravnu k'o aerodrom. Bila bi korisnija od one zaPETLJAncije.
Oterao bih odgovorne na Goli otok za onu nakaradnu glupost. I one koji su je prvi put pravili i ove sada koji su je "popravili". Celi život me "usrećuje" i sad su je rekonstruisali da izgleda tek malčice bolje. To što je petlja ustvari jedna velika zamršena raskrsnica, nema veze...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dip0.t-ipconnect.de.



+10242 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 14:03 - pre 199 meseci
Ma dobro, rečenica je figurativna, važno je to da je izgradnja takvog mosta više nego obična stvar. Sava je neposredno pre ušća široka oko 250 m.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 14:52 - pre 199 meseci
Citat:
dobio_7:
I neka mi neko kaze da Srbija nije zemlja bez ideja :) ! Cak sam cuo da su Japanci gledali kruzni tok na Slaviji i cudom se nacudili kako to uopste funkcionise sa onakvim ulazima/izlazima!


Ovo me podseca na mog burazera iz Nemacke kad je prvi put dosao u Srbiju, tadasnja SFRJ jos negde pocetkom devedesetih. I kao krenemo mi niz M. Tolbuhina i dodjemo na Slaviju (burazer je inace policajac!) i ovaj u soku stane... i gleda... i gleda... ovi iza trube... i posle jedno minut panike:

"Ja ne znam kako da prodjem ovuda"

Axaxaxaxa, kad se nismo polomili od smeha...
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 15:01 - pre 199 meseci
Uf, Slavija... ima li gluplje rešenog kružnog toka, makar da su nacrtali linije (doduše nisam bio tamo skoro), to bar ništa ne košta.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dip0.t-ipconnect.de.



+10242 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 15:16 - pre 199 meseci
Ma kakvi linije ! Bolje da ih nema. Sećam se, negde polovinom devedesetih, se neki pametnjaković mudro dosetio da je bolje da oni koji idu iz Nemanjine naprave krug oko Slavije pa tek onda u Bulevar JNA. Bukvalno za Riplija, verovali ili ne ! Bogu hvala, tih linija više nema.

Za one koji ne poznaju Slaviju tj. beogradske ulice evo i slike. Crvena označava, naravno, zabranjen saobraćaj, a zelena je ono što se sme. Naravno, tamo se uvek mogao naći poneki murkan - lešinar - koji je mesečnu normu uhvaćenih prekršioca saobraćajnih propisa mogao da ispuni za jedan dan.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

machiavelli
Beograd

Član broj: 7080
Poruke: 216
*.dynamic.sbb.co.yu.



+164 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 17:24 - pre 199 meseci
Ne znam sto se poslednjih 30 godina nije uradio izlaz za Nis sa autokomande, ali ubedjen sam da je ovaj put gradska vlast napokon morala to da uradi, jer je gospodin Miskovic vlasnik placa sa desne strane tog puta ;) (raskrsce auto-puta i izlaza ka Nisu, uz bulevar oslobodjenja)...
 
Odgovor na temu

bkaradzic
Branimir Karadžić
ArenaNet
Seattle, WA

Član broj: 14953
Poruke: 1630
67.151.201.*

Sajt: https://github.com/bkarad..


+11 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 18:38 - pre 199 meseci
Citat:
Java Beograd: Sećam se, negde polovinom devedesetih, se neki pametnjaković mudro dosetio da je bolje da oni koji idu iz Nemanjine naprave krug oko Slavije pa tek onda u Bulevar JNA.

Ovo zapravo ima logike i u kompjuterskoj terminologiji se zove FIFO. :) Ko prvi uđe u krug prvi i izlazi iz njega.
Jednostavno to omogućava manje specijalnih slučajeva za različite ulice, i jedno pravilo koje važi za sve. Znači ako dođeš do Slavije, prvo uđeš u krug, pa onda izađeš. Smanjuje mogućnost da oni što izlaze iz kruga imaju saobraćaj sa desne strane, jer saobraćaj koji bi dolazio sa desne strane ulazi u krug.
 
Odgovor na temu

SmilieBG
Aleksandar Skodric
NL

Član broj: 13094
Poruke: 1821
*.adsl.wanadoo.nl.



+3 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 21:35 - pre 199 meseci
Slavija: Da li je IKO IKADA video sudar na Slaviji? :) Ziveo sam 10 godina (18, ali prvih 8 ne racunam, klinac :)) kod Svetosavskog parka i Slaviju nisam mogao da zaobidjem ni da sam hteo. Nesto mi je u secanju, da sam samo jednom u tih 10 godina video sudar tu (ili vozilo u kvaru - ne secam se). A koliko vozila prodje tuda dnevno? Po meni - nista ne treba dirati, eventualno zenskim osobama zabraniti prolaz kroz Slaviju :)

Sto se petlje tice - ima li neko fotku? Posto ne mogu da 'vizualizujem' to resenje :( Potrazicu na google-u, ali ako ima neko fotku...

A sta Beogradu treba? Ne treba nista, ako imas dzip :)

Poz,
Sale
=========
Uporedi cene i karakteristike za vise od 10.000 proizvoda, izmedju ostalog:
Digitalni foto-aparati
Mobilni telefoni
Skolski pribor
=========
 
Odgovor na temu

smfilip
Beograd

Član broj: 12580
Poruke: 1630



+4 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 22:16 - pre 199 meseci
ma treba zaobliaziti kruzne tokove...to je po meni nesto najgluplje sto postoji u saobracaju, ne samo u Srbiji,nego svugdje,a posebno ovde
 
Odgovor na temu

SmilieBG
Aleksandar Skodric
NL

Član broj: 13094
Poruke: 1821
*.adsl.wanadoo.nl.



+3 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 22:19 - pre 199 meseci
Iskreno - bolje i kruzni tok nego razvaljeni lezeci policajac :)

Poz,
Sale
=========
Uporedi cene i karakteristike za vise od 10.000 proizvoda, izmedju ostalog:
Digitalni foto-aparati
Mobilni telefoni
Skolski pribor
=========
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
*.ikomline.net.

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 22:54 - pre 199 meseci
Kad smo vec kod kruznih tokova, moj prijatelj je davno uleteo u POGRESAN SMER na kruznom toku na NBG-u kod Opstine! I to je napravio pun krug! Posle je izjavio da se izvukao bez sudara samo zato sto su svi ostali bili odlicni vozaci!!
Eto i to se desava...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje13.11.2007. u 23:57 - pre 199 meseci
Citat:
smfilip:
ma treba zaobliaziti kruzne tokove...to je po meni nesto najgluplje sto postoji u saobracaju, ne samo u Srbiji,nego svugdje,a posebno ovde

Kad već pomenu tako nešto, ovo sam slikao u Češkoj:



Logično, mora se priznati.
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje14.11.2007. u 00:52 - pre 199 meseci
Citat:
smfilip: ma treba zaobliaziti kruzne tokove...to je po meni nesto najgluplje sto postoji u saobracaju, ne samo u Srbiji,nego svugdje,a posebno ovde


Grešiš, silno. Kružne tokove nismo izmislili mi, već vrlo obrazovani ljudi, koji su pametno izračunali da kružni tok rasterećuje saobraćaj. Velike raskrsnice, sa 7 prilaza, kakva je Slavija, u konvencionalnoj raskrsnici bi napravile takav čep, da bi red bio do Rumunije. Prividna haotičnost koja često vlada na Slaviji bi tek onda bila čudo.

Stani nekad na Slaviju kada je relativno dobar protok saobraćaja i probaj da izbrojiš koliko se automobila isključi samo u Deligradsku - kada ne bi bilo kružnog toka, već samo prosta raskrsnica, semafori bi bili obavezni, a ne mogu čak ni da zamislim na šta bi to ličilo.

E sad, slažem se da treba olupati glavu idiotima koji se sete da stave kružni tok čak i tamo gde ne postoji nikakva potreba, samo da bi njihovo selo izgledalo moderno. Eto primera na slici koju je Bojan okačio, a imamo takvu jednu i u Budvi od skora. Vrlo "potreban" kružni tok.

Citat:
SmilieBG: Da li je IKO IKADA video sudar na Slaviji?


Ili si bio previše zauzet ili previše mali... na Slaviji itekako ima nezgoda i dešavaju se gotovo svakodnevno, samo što se policija trudi da to što pre makne sa strane, jer se haos stvori u roku od par minuta. Najčešće ih izazivaju oni koji i na Slaviji primenjuju pravilo "desne ruke". Za takve bih organizovao snajpere na hotelu.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

DS_Store
[es] :: Macintosh

Član broj: 32090
Poruke: 666
212.200.204.*



+4 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje14.11.2007. u 05:31 - pre 199 meseci
Citat:
StORM48:pravilo "desne ruke".

Jeli to ono - isečeš čoveka pa mu mahneš? :D
Leti je to pravilo "leve ruke" jer su prozori otvoreni :)

Snajperi... nije loše, nije loše... To i jedna rudarska monstrum-glodalica poput one iz Totalnog opoziva za sve pametnjakoviće koji su parkirali na ulici i skoknuli negde "na sekund".
10 HOME
20 SWEET
30 GO TO 10
 
Odgovor na temu

Jbyn4e

Član broj: 422
Poruke: 6049
*.yunix.co.yu.



+257 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje14.11.2007. u 08:42 - pre 199 meseci
Ajde to sto su napokon napravili tu petlju ka Nisu, ali mi nije jasan debil koji je smislio, da kad dolazis sa slavije, i zelis da ides ka novom beogradu, da moras prvo da odes LEVO ka konjarniku (preseces lepo put onima koji dolaze sa vozdovca i banjice i...) pa da se odatle ukljucis na autoput... cekaj, zar nije logicno da i tu ima odvajanje na desno i lepo da se odmah ode desno ka nbg? Jos uvek mi nije jasno... i jos na kraju svega toga staviti onaj kruzni tok.. sa sve tramvajima sa svih strana (zar nije lepo moglo samo sa jedne strane da idu tramvaji???)...

Ma prosto sam odusevljen saobracajnim inzenjerima koji sve to smisljaju. i narocito sam odusevljen "rasparenim semaforima" - 1. i 3. pustaju zeleno dok je na 2. crveno i obrnuto....

Kad sve ostalo zakaže, pročitaj uputstvo...
 
Odgovor na temu

Pirossi

Član broj: 7692
Poruke: 234
212.200.31.*



+968 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje14.11.2007. u 08:58 - pre 199 meseci
kružni tok je sigurniji od raskrsnice, svi moraju da uspore.
i ne sede pametnjakovići i na svoju ruku odlučuju "ovde kružni, onde raskrsnica" nego se sve bazira na egzaktnim metodama praćenja saobraćaja i izradi elaborata.
objanio mi drug sa Saobračajnog, drumski smer.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Srpsko Raspetljavanje Petlje14.11.2007. u 09:56 - pre 199 meseci
Citat:
StORM48: E sad, slažem se da treba olupati glavu idiotima koji se sete da stave kružni tok čak i tamo gde ne postoji nikakva potreba, samo da bi njihovo selo izgledalo moderno. Eto primera na slici koju je Bojan okačio, a imamo takvu jednu i u Budvi od skora. Vrlo "potreban" kružni tok.


Poprilicno gresis i ti a i Bojan, takav tip kruznog toka iliti "mini roundabout" je veoma zastupljen u UK i Irskoj, cak nije ni potrebno imati raskrse, glavna uloga je nemanje znakova i bespotrebne signalizacije. Kod mene ih ima koliko hoces, i to na manjim putevima svako skretanje levo ili desno - mali kruzni tok.

Mislim da su prilicno korisni.

Citat:
Mini-roundabouts exist at smaller intersections to avoid the use of signals, stop signs or the necessity to yield in favour of one road of traffic. Mini-roundabouts can be a painted circle, a low dome, or often are small garden beds. Painted roundabouts and low domes can easily be driven over by most vehicles, which many motorists will do when there is no other traffic, but the practice is dangerous if other cars are present. Mini-roundabouts work in the same way as larger roundabouts in term of right of way. They can often come in "chains", making navigation of otherwise awkward junctions easier. There are usually different road signs used to distinguish mini roundabouts from larger ones.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Srpsko Raspetljavanje Petlje

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 16416 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.