Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi

[es] :: Fiksna telefonija :: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi

[ Pregleda: 2280 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi19.11.2007. u 00:07 - pre 200 meseci
Imam kućni ISDN 2B+D i Intracom netMod terminal, na Alcatel sam centrali u BG. Uz poslednji račun dobio sam obaveštenje da si sada neke usluge bestplate, ali ne uspevam da ih aktiviram, sve vreme pažljivo čitajući netMod uputstvo, i pišćući Telekomu.

Želim da koristim uslugu preusmeravanja poziva KADA NEMA ODGOVORA. Koristeći uputstvo koje imam iz Intracom ISDN, uspeo sam sa svog netMod-a da aktiviram samo bezuslovno preusmeravanje poziva.

Međutim, nisam uspeo da aktiviram preusmeravanje poziva kada je linija zauzeta (CFB), kao i preusmeravanje kada nema odgovora (CFNR).

Kada izaberem opcije da li lokalna ISDN centrala podržava ovu sulugu dobijam isprekidani ton, što znači da NE MOGU da je aktiviram.

Proveru sam vršio komandama *#67# i *#61#.

Napominjem da bi mi usluga CFNR bila veoma korisna. Takođe, sve ovo radim sa analognog porta. Možda je potrebno da Telekom u centrali aktivirata ovu uslugu na mom nosećem broju 011/3036xxx?

* * *

Dobijam sledeći odgovor Telekoma:
"Da bi ste aktivirali uslugu preusmeravanja poziva kada je linija zauzeta ili kada nema odgovora, morate prvo da deaktivirate bezuslovno preusmeravanje.

Akrivirajte uslugu preusmeravanja poziva kada je linija zauzeta, a kada želite da aktivirate uslugu preusmeravanja ako nema odgovora, morate deaktivirati predhodnu uslugu.

Ukoliko ni tada ne budete uspelida aktivirate uslugu, morate angažovati neko tehničko lice, ( ne spada u nadležnost Telekoma )."

* * *

Ovo je sada moje finalno pitanje poslato Telekomu, a i vama, uz molbu da mi pomogne neko ko se razume:

* * *

Mogu da preusmerim pozive bezuslovno. Radi. Deaktivirao sam.

Ovo je bitno: kada izaberem da proverim da li ISDN centrala podržava svaku od funkcija dobijam sledeće odgovore:
1. bezuslovno preusmeravanje: *#21# --> neprekidni ton, usluga je podržana
2. preusmeravanje kada je linija zauzeta: *#67# --> isprekidani ton, usluga nije podržana
3. preusmeravanje kada nema odgovora: *#61# --> isprekidani ton, usluga nije podržana

Drugim rečima, za uslugu (1) dobijam ton da je podržana i mogu da je aktiviram i dektiviram. Usluge (2) i (3) za koje dobijam isprekidani ton pri proveri, ne mogu da aktiviram. Možda je potrebno da se u centrali ove usluge aktiviraju na mom broju? Ranije je bilo potrebno da se za to popuni poseban zahtev. Sada?

Ako je usluga aktivirana, molim Vas da mi navedete tačno koje bi kodove trebalo da kucam sa analognog porta ako se razlikuju od NetMod uputstva.

Detaljno sam pročitao NetMod uputstvo, nisam našao rešenje, molim za pomoć.

Hvala Vam, izvinite ako sam ugnjavio.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi19.11.2007. u 10:23 - pre 200 meseci
Jesi ugnjavio, ali opraštam ti ovaj put :-)

Prvo, to što kucaš *#XX# nije provera da li centrala podržava uslugu, već da li ti je preusmeravanje uključeno ili ne.

Drugo, kodovi su dobri. Kucaj *67*BROJMOBILNOG# i vidi da li će da prihvati ili neće. Ukoliko ne prihvati, u centrali treba da ti omoguće uslugu. Isto važi i za *61*...#

Inače, te usluge su na ISDN-u beskorisne za većinu ljudi, jer Alkatel preusmeri SVE msn-ove, a ne samo onaj sa koga si aktivirao preusmerenje (bar je tako bilo pre par godina kada sam ja to probao).
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.co.yu
Via: [es] mailing liste

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi19.11.2007. u 10:55 - pre 200 meseci
"Inace, te usluge su na ISDN-u beskorisne za vecinu ljudi, jer Alkatel
preusmeri SVE msn-ove, a ne samo onaj sa koga si aktivirao preusmerenje (bar
je tako bilo pre par godina kada sam ja to probao)."

Posto mi radi samo bezuslovno preusmeravanje, probao sam ovo sto si rekao.
Imam 3 MSN-a, jednog sam preusmerio na mobilni. Kada sam zvao bilo koji od 3
dodeljena MSN-a na ISDN-u, SVI su se preusmeravali na isti mobilni =
NEUPOTREBLJIVO! :-(

Hvala ti sto si mi na ovo ukazao. Ima li leka?

"Kucaj *67*BROJMOBILNOG# i vidi da li ce da prihvati ili nece. Ukoliko ne
prihvati, u centrali treba da ti omoguce uslugu."

Probao sam, nece da prihvati (isprekidani ton). Drugim recima, nije
ukljuceno u centrali. Na Telekom email support-u kazu "Ukoliko ne budete
uspeli da aktivirate uslugu, morate anga�ovati neko tehni�ko lice, ( ne
spada u nadle�nost Telekoma )."

"to �to kuca� *#XX# nije provera da li centrala podr�ava uslugu, vec da li
ti je preusmeravanje ukljuceno ili ne."

Da li si siguran? Ovako pi�e u netMod upustvu, "provera da li lokalna ISDN
centrala podr�ava CFNR/CFB/... uslugu za pretplatni�ki broj analognog
porta." Kod mene je tako: recimo, ako deaktiviram bezuslovno preusmeravanje
(jedno �to mi radi) sa #21#, sa *#21# dobijam neprekidni ton, �to zna�i da
mi je funkcija podr�ana, iako je deaktivirana ("preusmeravanje nije
uklju�eno").

* * *

Znam da je ovo na duga�kom �tapu, postoji i ovaj detalj:
CFNR usluga (preusmeravanje kad nema odgovora) za dati pretplatni�ki broj
ANALOGNOG porta �uva se u memoriji na poziciji x (x=1,2,3) i aktivira se:
*61*Broj*x#
Mozda bi se ovim preusmeravanje nekako moglo aktivirati samo za KONKRETAN
ANALOGNI PORT, tj. MSN.

Sta mislis? Hvala veliko za pomoc!
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi19.11.2007. u 12:54 - pre 200 meseci
Najprostije rečeno: Alkatelove centrale kod nas nemaju softver koji podržava ISDN preusmeravanje, već imaju softver za obične linije koji radi preusmeravanje i na ISDN linijama, zbog toga ne postoji mogućnost da se preusmeri samo jedan ISDN već se preusmerava cela ISDN linija.

Inače, što se tiče *#21#, siguran sam. Bio sam siguran 99%, ali si me naterao sada da proverim opet, i sada sam siguran 100%. Znači, kada preusmerim *21*BROJ#, pa proverim *#21# dobijem neprekidni ton, a kada uradim #21# pa proverim *#21# dobijem zauzeto.

Spada u nadležnost telekoma ako nije aktivirao uslugu na centrali, a očigledno da nije.

Nego, izboksuj ti da ti aktiviraju uslugu "skretanje" poziva (što je isto besplatno), pa onda postavi kućnu centralu koja podržava skretanje poziva, a nju možeš da programiraš kako god ti padne napamet (npr: da ti preusmerava samo neke pozive ili samo u nekim slučajevima itd...). A još ako ta centrala ima VoIP/GSM...
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi19.11.2007. u 21:06 - pre 200 meseci
Citat:
Znači, kada preusmerim *21*BROJ#, pa proverim *#21# dobijem neprekidni ton, a kada uradim #21# pa proverim *#21# dobijem zauzeto.


Ovo je bilo vrlo jasno. Međutim, kod mene *nije* tako, ponovo sam probao. Uradio sam isto što i ti, kod poslednjeg *#21# dobijem neprekidni ton (=netMod manual). Zašto se ovo kod nas dvojice razlikuje?

Citat:
postavi kućnu centralu... A još ako ta centrala ima VoIP/GSM


Može li preporuka? Nešto za kućne uslove, možda kao very very small office? (Dakle, ništa skupo. Cena okvirno?) Kul bi bilo da ima VoIP i GSM Gateway.

Dalje, pošto tog softvera o kojem govoriš nema, to znači da ni sa *61*Broj*x# ne bi radilo preusmeravanje samo sa jednog MSN-a?

Veliko hvala! :-)
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi19.11.2007. u 22:36 - pre 200 meseci
E, zašto se to razlikuje verovatno ne zna ni Telekom. Imam u posedu neke njihove interne dokumente, i na osnovu njih se može zaključiti kako oni rade: Sakupi se grupica inženjera koji dobiju neki zadatak. Ali, oni ne dobiju zadatak da istraže nešto i nameste da radi kako treba (jer to i ne znaju da urade), već dobiju zadatak da utvrde kako nešto (što su već kupili) radi i to da dokumentuju kako bi se od toga napravila komercijalna ponuda. Nakon toga dobijaš one divne odgovore u korisničkom servisu: nemamo informaciju, ne dajemo tu mogućnost, obratite se šefu, itd...

Što se tiče *61*... upravo tako kao što si i pretpostavljao: neupotrebljivo.

A za preporuke, poslaću ti privatnu poruku.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi01.12.2007. u 22:33 - pre 199 meseci
Citat:
owim: vo je bilo vrlo jasno. Međutim, kod mene *nije* tako, ponovo sam probao. Uradio sam isto što i ti, kod poslednjeg *#21# dobijem neprekidni ton (=netMod manual). Zašto se ovo kod nas dvojice razlikuje?


Utvrdio sam gde je razlika izmedju mog i tvog pokušaja:

Ja sam uslugu testirao preko ISDN centrale koja signalizaciju prosledjuje direktno u centralu i od nje dobija i odgovor koji je takav kakav sam naveo. Medjutim, ti si uslugu testirao sa analognog telefona priključenog na Netmod, a ispostavilo se da Netmod ne prosledjuje uopšte tu komandu (*#21#) centrali već je tumači na svoj način i daje odgovor koji je u stvari u skladu sa uputstvom za Netmod.

Dakle, suština je sledeća:
1) Centrala pitanje *#21# shvata kao: da li je aktivirano preusmerenje svih poziva?, i centrala i daje odgovarajući odgovor (ton=aktivirano, zauzeto=nije)
2) Netmod pitanje *#21# shvata kao: da li je preusmerenje svih poziva podržano od centrale?, i Netmod samostalno daje i odgovarajući odgovor (ton=podržano, zagušenje=nije)
 
Odgovor na temu

[es] :: Fiksna telefonija :: Preusmeravanje poziva sa kucnog ISDN-a -- ne radi

[ Pregleda: 2280 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.