Ako si se vec odlucio za iskljucivo jedan od ova dva, znaci drugi ne dolaze u obzir, onda bolje ford ( i inace u zivotu od 2 zla biraj ono manje. Jesam vlasnik jednog, ali ne zato sto ga volim, vec sto je kombinacija bila takva. Nisam se pokajao, ali nemam cime ni da se hvalim. Davim se u smaradu dizela iako ne dimi vidljivo na auspuh, niti trosi imalo ulja, tandrce itd uvek kad ga vozim, pitam se kako li je traktoristima kad je ovo ovakvo. No dobro, kad preracunam potrosen novac za gorivo i uporedim sa Pezoom 406 koji sam imao pre forda rezultat donekle kompenzuje mane, mada znam da cu svu ustedu potrositi na servis lukas pumpe, turbine ili neku drugu glupost. Neko je spomenuo zupcasti koji hoce da preskoci, tvrdim da se to u 90% slucajeva dogadja zato sto vecina nasih ljudi jos uvek ide kod majstora kad se nesto pokvari, a ne radi redovnog odrzavanja. Zupcasti sa spanerom i trkacima za ovaj auto kosta nesto preko 10.000 din, sto je poveci izdatak, a zamena treba da se vrsi na cini mi se 60.000 km, pa se verovatno "preracunaju" u predjenoj kilometrazi. Eto toliko sto se tice iskustva jednog od vlasnika vise nego prosecnog escorta 1.8td iz '99
Keyboard not present, press F1 to continue