Curenje ulja na centrifugalnom filteru je gotovo nemoguce, pritisak je nikakav, a postoje sest srafova sa zaptivkom.
Peglica najcesce curka na gumicama koje se nalaze na krajevima cevki oko podizaca ventila, i najcesce, na deklu, poklopcu ventila, koji se krivi vremenom, a drze ga dva srafa, preko mekanih zaptivki.
Zamena tog dihtunga dekla je lak posao, ali dosadan, nekada se kuvao plutani zaptivac, dodavao se lepak, mada, savremeni silikonski zaptivaci mogu da poboljsaju zaptivanje plutanog zaptivaca. Ne treba ga izbacivati, posto je znacajne visine, pa moze da bude nekih drugih komplikacija.
Poz
P.S.
Pomaganje i prenosenje informacija na forumu je na zapadu znacajna stavka, pa eto pokusavamo da licimo

. Medjutim, ustede nisu srazmerne, cena delova i radnih sati je stotinak puta veca, pa kod nas i dobri saveti ne proizvode veliki finansijski efekat.
Ali, blize ili dalje zapadno, do jugozapadno, ustede se mere stotinama dolara..