Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614541 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.09.2014. u 14:14 - pre 116 meseci
i meni odvaja tek kad stisnem kvačilo do kraja
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.09.2014. u 14:33 - pre 116 meseci
Meni je visoka pedala...
LAV
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.09.2014. u 15:00 - pre 116 meseci

Mora da si suvise zategao sajlu. Kvacvilo se steluje na sledeci nacin: Jednom rukom se nategne poluga u pravcu sabijanja (to je ono sto se rukom moze uraditi) dok druk lezaj ne nalegne na korpu...Tada se navrtka na kraju sajle navrce ili odvrce dok ne zauzme polozaj od oko 2 cm od lezista na poluzi. I posle se po potrebi tu malo doteze ili otpusta. Proba se vrsi dok motor radi, ubacuje se u brzine i polako krece...reper ti je rikverc, ako zakrci kad se ubaci, mora se zategnuti, ako se nista ne desava onda je u redu. I ukratko to je to. Ako i posle nekoliko pokusaja ne mozes da nastelujes kvacilo, pre ce biti da imas neki problem koji nisi dobro resio, losa lamela, losa korpa, iskrivljena viljuska drug lagera i slicno.
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)26.09.2014. u 13:10 - pre 116 meseci
Na nosacu motora mi se oblaznula matica pa ne mogu da ga stegnem, sraf koji prolazi ktoz oprugu. Jel neko zna koji je to navoj, na yom srafu
LAV
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.10.2014. u 07:00 - pre 116 meseci
Kontrola ulja u menjacu se vrsi na onom vijku sa cetvrtastom glavom sa desne strane menjaca kod poluosovone?
LAV
 
Odgovor na temu

vlastann
mašinski inženjer
Novi Beograd

Član broj: 257866
Poruke: 58
46.240.255.*



+2 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.10.2014. u 20:42 - pre 116 meseci
Na mojoj peglici (1990) sa desne strane menjača (na boku, iza poluosovine) pri dnu nalazi se čep sa unutrašnjom četvrtkom. Ako nemaš ključ, možeš da ga napraviš brusilicom od neke šipke i da ga odviješ vodovodnim kleštima. Ja uvek dizalicom MALO nagnem auto da mi stane malo više ulja (od MALOG viška glava ne boli). Sipa se crevom u koji staviš levak pored razvodnika, dok ne prelije kroz taj otvor.
sretno
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.10.2014. u 06:28 - pre 116 meseci
Ja sam sinoc pokusao da odvijem i nisam uspeo. Uzeo sam 1\2 gedoru deset posto ona cetvrtka odgovara cetvrtci na srafu i nisam uspeo. Neko je to krvnicki stegao. Druga stvar posto sam menjao prednje kocione cilindre i jedva sam odzracio sistem. Pedala kocnice ima hod polovine ukupnog hoda od vrha do patosa... Ne znam jel mora tako jer nema servo ili mora da bude skroz tvrda kao na drugim automibilima?
LAV
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.10.2014. u 06:47 - pre 116 meseci
Jel postoji neko drugo medto za sipanje ulja u menjac?
LAV
 
Odgovor na temu

vlastann
mašinski inženjer
Novi Beograd

Član broj: 257866
Poruke: 58
46.240.255.*



+2 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.10.2014. u 18:47 - pre 116 meseci
Treba napraviti četvrtku od neke šipke običnog (mekog) čelika. On dozvoljava da se zubi vodovodnih klešta zariju u njega a ne da proklizaju kao na tvrdoj hromiranoj površini gedore. Svaki šraf koji neće da se odvije treba udariti čekićem po glavi. Budi nežan jer je kućište menjača tankih zidova pa može da se probije. Šraf sigurno nije korodirao jer je u ulju nego je stegnut previse prilikom poslednje provere. Šraf ima konusan navoj (početak navoja je uži, a prema glavi se postepeno širi i tako zategne i dihtuje.
Drugi način sipanja ulja u menjač: ako imaš džinovski špric, natakni crevo na vrh, usisaj ulje iz flaše i ubrizgaj u menjač. Ja imam pumpu koja radi na tom principu, ima oko 200 ml zapremine tako da mi je potrebno nekoliko puta da ponovim postupak. Možda se snađeš sa potrošenom tubom silikona. Po istiskivanju ulja moraš odviti potisni konus, vratiti nekom šipkom klip u zadnji položaj I polako ga napuniti uljem. Postupak ponavljaj dok menjač ne počne da "povraća". Možda bi mogao da napraviš kompletan klip sa polugom za izvlačenje klipa unazad pa da izigrava špric. Nemoj se truditi da klip dihtuje kao za silikon, svakako ćeš se zamazati pri ovoj operaciji.

I ja imam problem sa izbacivanjem vazduha. Pedala treba da bude tvrda 1 cm od gornjeg položaja. U teoriji treba odzračiti prvo zadnji desni, pa zadnji levi, zatim prednji desni I onda prednji levi ( od najudaljenijeg ka nabližem točku do glavnog kočionog cilindra). Na mojoj peglici kočioni cilindri u svim točkovima su isti kao zadnji na Z 101 i Jugu, a takođe i glavni kočioni je od Z101. Nisu skupi, treba ih menjati i pre nego što procure.

Da li se nekom desila sledeća situacija: vozim nizbrdo, prikočim (učini mi se da mi je pedala neobična), nastavim, posle 500m, pri ponovnom kočenju pedala propadne kao da je svo ulje iscurilo. Nikakav otpor nisam osećao. Dovukoh se do kuće pomoću ručne, pogledah ulje a ono do maksimuma. Ništa nije procurilo a pedala kao da potiskuje vazduh. Predpostavljam da se pokidala gumica u glavnom kočionom cilindru, ali kako istovremeno za oba kočiona kruga? Zamenio sam glavni cilindar i problem je nestao, ali mi je zadnjih 5 godina pedala mekana do polovine hoda (čak i posle zamene prednjih kočionih creva).

pozdrav,
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.10.2014. u 22:12 - pre 116 meseci
Za odvijanje takvih srafova, moze se koristiti i gedora ili okasti kljuc(obavezno), uz pazljivo, kratkotrajno kuckanje cekicem.

Energicno ali ne i snazno. Impuls udarca mora da oslobodi sraf. Cekic ne veci od 250 grama.

Ili u kanalu, sa duzom polugom, pazljivo povecavajuci silu odvrtanja.
Ali, impuls sile je najbolji.

Sipanje ulja sa flasom, koja ima dva creva, jedno tanko, za oduzku, duzine malo preko duzine ambalaze za ulje, i deblje crevo, nesto preko pola metra, moze i duze, koje ce "pomocnik drzati dok se pozicionira drugi kraj creva u otvor na menjacu.
Crevo za oduzku okrenuti uvis, prema dnu okrenute flase i koristiti kao ventil.

Creva tesno provuci kroz poklopac ambalaze ulja, inace je kupanje u ulju zagarantovano.
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.10.2014. u 06:32 - pre 116 meseci
Sipao sam. Uh... Muke... Podigao sam desnu stranu toliko da se desni zadnji tocak skoro odvoji od podloge... Uzeo onu moju brusenu 1\2 gedoru deset, nakucao malo sraf sa cekicem od kilo(naravno nezno), uzeo 22 kljuc kao polugu i cimnuo 3 puta malo jace i eto... (pomislih pre odvrtanja pa ja sam 5ipo godina odrzavao kamione i autobuse pa mogu i sraf na peglici da popustim i sraf se uplasio) :)) uzeo spric i polako sipao sa njim... Ispalo je extra. A pedala kocnice je na polovini ukupnog hoda od pocetka do patosa, odzracivo sam bas tim redosledom. Z.desni,z.levi, p.desni, p.levi i neva vazduha nigde... Ali je pedala niza...
LAV
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)13.10.2014. u 09:43 - pre 116 meseci
onda je za zamenu glavni kočioni cilindar cca 1500 din,odgovara od stojadina,jeftin je,zadnji kočioni cilindri odgovaraju isto od stojadina,oni su baš jeftini cca 300 din,prednji su veći nisu od zastave 400-500 din,šteta je to ne uraditi kad se menja kočioni cilindar,ako se misliš sigurno voziti...kod meteli kočionog cilindra treba samo možda promeniti plastične lulice i umesto ravnih staviti kose(ima ih u ap sportu 35 din)ako je crevo malo kratko ili skinuti stare sa kočionog cilindra pa staviti na novi...
koč cilindri se menjaju u paru,i nemoj da te neko nagovori da staviš iste (jeftinije )napred i pozadi ,traži baš ove veće za napred Metelli 04-0050
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.10.2014. u 14:30 - pre 115 meseci
Jel su kocnice vezane unakrsno kao prednji desni i zadnji levi ili po strani?
LAV
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.10.2014. u 14:59 - pre 115 meseci
Mislim da ne može tako da se rezonuje. Iz glavnog kočionog cilndra izlaze dve glavne grane: za prednje i za zadnje kočnice, koje se posle granaju za levi i desni točak. Tako, prednje kočnice nemaju nikakve veze sa zadnjim.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.10.2014. u 15:03 - pre 115 meseci
Sta se desava... Desaca mi se da mi desna strana slabije koci... I prednji i zafnji...
LAV
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.10.2014. u 15:14 - pre 115 meseci
Biće da je to koincidencija.
Inače, odvajanje kočionih sistema prednji / zadnji je zakonom obavezno, a sistem je takav da ako dođe do defekta na jednom sistemu (prednjem ili zadnjem) onaj drugi nastavlja da funkcioniše.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

peki_92
Sremski mihaljevci

Član broj: 304994
Poruke: 185
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.10.2014. u 15:31 - pre 115 meseci
Pa sta je u problemu kad su novi cilindri, paknovi i dobosi
LAV
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.10.2014. u 22:17 - pre 115 meseci

Pa mozda bi trebalo zameniti kocione cevi..komplet...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.10.2014. u 07:23 - pre 115 meseci
Novim paknovima i dobošima treba neko veme da nalegnu. To vreme nije nešto mnogo: par dana i malo intenzivnije kočenje i to je to. Ako i dalje neće, onda je svakako potrebna revizija kočionog sistema. Ja bih prvo posumnjao na kočiona creva (od karoserije do točka)
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.10.2014. u 11:32 - pre 115 meseci
Glavni kocioni ima neki problem.

Mozda opruge ne vracaju dovoljno, pa zahvata malo kocione tecnosti, i pedala je niza.

Uglavnom treba pregledati i polugu i pedalu, i glavni kocioni. Samo ako se pedala vrati u visinu, treba osmatrati kocnice kako rade, i to ne na osecaj nego na valjcima.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614541 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.