Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630799 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2012. u 19:02 - pre 139 meseci
@Vladd
Posto si pomenuo 500L pretpostavljam da si izucio i ovaj 0.9 TwinAir motor, imas li nekih komentara bas me interesuje :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 00:10 - pre 139 meseci
Sada samo posmatram "turbo peglicu". Jeste da je motor godine(2011, u svojoj klasi i jos par titula), ali ipak bih da sacekam(i ne kvarim pocetno odusevljenje)..
Treba sacekati non turbo(atmosferski) od 65KS, i kada se kompletira paleta i prodju "decije boesti", bice to perfektna minijatura.

Ja kao pomalo old fashion, ipak naginjem simpatijama prema 4 cilindra(i potajno zalim sto Yugo nije doziveo turbo motor), tako da ostaje neka skepsa, ali sam vozio godinama peglicu...i bio sasvim zadovoljan agilnoscu..

Matori fica je imao 750ccm i predispozicija za dobra poboljsanja. Bilo je tu prostora za noviju generaciju..

Da su odradili motorce sa bar 3 cilindra i 600-700ccm..mozda je to neka buducnost..vec smo mislili da su dotakli dno sa 1.2 litra i turbo motorom, ali kubikaza ide nanize.

2 cilindra su dva cilindra, znacajne vibracije(a motor je skuplji od 1,2, a jeftiniji od 1.3MJTD), premali obrtni moment, svu snagu dobija kroz obrtaje, treba to ZNATI voziti..nema brzine i zivahnosti bez visokih obrtaja i motorne testere u ledjima(gomile sitnih, a osetnih vibracija)...

Videcemo trajnost, videcemo pocetne mane..mada, iskreno mislim, da ce biti muka prevazici 1.3MJTD, pogotovo verziju 2..

Impozantno male potrosnje, spusta se do 3,5l/100km, ali se i penje do 4,7(ipak 80ks trazi krupne zalogaje..), sto je vec zona multijet-a, koji ima veoma dobro ponasanje u voznji..

Poz
 
Odgovor na temu

pisacc

Član broj: 307554
Poruke: 108



+33 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 15:24 - pre 139 meseci
Citat:
Ljutenica_Zimnica: A sada sta G7 ima, a Scenic nema:
...
- Elektricna parkirna kocnica "Auto Hold" funkcija parkirne kocnice
...
- "Composition Colour" infotainment uredjaj Ekran 5" osetljiv na dodir.


Električna parkirna kočnica? Da li neko smatra to kao prednošću? Meni to deluje kao idealna funkcija za žene vozače , i kao smetnja svima ostalima.

A što se tiče ekrana osetljivog na dodir u vozilu... za GPS je to dobro, ali nije valjda da neko želi da gleda u kojekakve dugmiće i opcije koje pritiska za vreme vožnje?
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.236.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 17:56 - pre 139 meseci
@pisacc
Gde sam ja to rekao da je el. kocnica prednost? Ako se vratis mom postu i procitas ga sa paznjom, doci ces do zakljucka da sam samo navodio razlike u opremi izmedju Scenic-a i G7.
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.236.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 18:44 - pre 139 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Upravo se na radiju vrti reklama: G7 za 14.500 eura :D

14,5k evra je sa njihovim Porsche lizingom. Za sve ostale je 15,5k evra.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 21:11 - pre 139 meseci
Namerno sam rekao 15.000 bas zbog toga, jer ako bi bilo 16 ili kao sad 20.000 onda bi naslov teme trebalo preinaciti u "Koja boja Golfa je najbolja kupovima"

Ovako, ako postavimo limit na 14.000 onda se moze desiti da tu upadne i neki drugi automobil. Sa ovom cifrom bi njegovom velicanstvu, DAS, zavrnuli malo jajca.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 21:22 - pre 139 meseci
Odlican fazon imas + :)

Mislim da ce Golf u stvari se pokazati kao najbolja kupovina bas za tih 20-23k eura jer ce se uglaviti izmedju sa donje strane Francuza/Koreanaca/Amerikanaca/Japanaca i gornje Audi/BMW/Mercedes kombinacije. Jer tim modelima koliko sam ja video jedni ne mogu da pridju ponudom dok drugi cenom.

Edit:Sto nema verzija sedmice sa 4motion i DSG zajedno?

[Ovu poruku je menjao Branko Santo dana 22.11.2012. u 22:37 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Branko Santo dana 22.11.2012. u 22:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.11.2012. u 21:59 - pre 139 meseci
Da ne bi kvarili prodaju a3ojci i golfu R. Možda pustimo kasnije.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 10:57 - pre 139 meseci
Citat:
Branko Santo
Edit:Sto nema verzija sedmice sa 4motion i DSG zajedno?




Zar posle cele price i dalje nije jasno

Zato sto moraju jeftinu plastiku i zadnju gredu da uvale obozavateljima za velike pare.

Kada bi napravili kombinaciju koju zelis, proporcionalno bi kostala 40k€..a to je zona ozbijnih kupaca, koji znaju sta kupuju i zasto...koji su u znacajno manjem broju od "srednjih"..od kojih je najsladje kanalisati novac u zeljenom smeru

poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 11:30 - pre 139 meseci
Razlog je krajnje ekonomske prirode. Eno po gradu bilborderi sa novom a4orkom 2.0 tdi dsg + quattro za 33 hiljade evra. Ako bi bio golf u toj kombinaciji za nižu cenu onda bi smanjivali prodaju audiju i to je sve. To nije prvi put da se dešava bilo je takvih primera i sa škodom i volkswagenom(oktavija rs u početku nije dolazila sa dsgom recimo).
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 11:38 - pre 139 meseci
Ima to puno logike, majku im imperijalisticku :)

Razlika izmedju modela bez DSG i modela sa DSG razlika je 1,669e (25,172 - 23,503)
Na ovaj model sa 4Motion kad se to doda izadje 26,111e (24,442 + 1669) a to je vec 7k razlike sa gorepomenutim A4.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 13:43 - pre 139 meseci
Doticna A4-orka ima mnogo ozbiljniju opremu, i ozbiljnije sisteme(nije isto ni vesanje ni ESP sistemi, ni oprema motora ..)..od bilo kog "narodnog" Golfa..iako sam im ranije zamerao nedostatak elektropodizaca pozadi(sto sada i kosooki rade kod najsirotije opreme nekog modela)

[Ovu poruku je menjao vladd dana 28.11.2012. u 14:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 15:07 - pre 139 meseci
Jeste, a4 ima torsen diferencijal umesto haldexa i ipak je veći auto, ali ne vidim drugo objašnjenje zašto ne daju tu kombinaciju u a3 i golfu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 17:06 - pre 139 meseci
Nepotrebno.

A4 je A4, a Golf je Golf.

Mora postojati rzalog zbog koga se cene ova dva auta (pogotovo sa modelom A6) vec nakon isteka garancije polako izjednacavaju a nakon jos par godina, ovaj jeftiniji postaje skuplji.

Cena je vrlo relativna. Ono sto se u prvi mah cini primamljivo, tokom eksploatacije, moze lako da zavara. Razni manje ili vise potrebni multilinkovi itekako umeju da naprave glavobolju.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.11.2012. u 18:54 - pre 139 meseci
Nije opcija samo multilink. Glavobolja nema, potrebno je redovno odrzavanje i zamena caura.

Uzgred postoje i drugi tipovi zadnjeg vesanja, ali je torzija omiljenija zbog jeftinoce i prostora u gepeku. Koja je to kolizija sa zeljama da se jurca po putu?

Citat:
Most modern mini cars up to C-segment (for instance, VW Golf) employ torsion beam as the rear suspension. Why? compare with double wishbones, multi-link and trailing arm suspensions, it engages little width of the car, thus enable greater rear seat room. It is cheaper too. Compare with MacPherson strut, its shock absorber is shorter and can be inclined steeply away from the vertical, thus engage less boot space.

In fact, torsion beam suspension is only half-independent - there is a torsion beam connecting both wheels together, which allows limited degree of freedom when forced. For some less demanding compact cars, this save the anti-roll bars. On the contrary, it doesn't provide the same level of ride and handling as double wishbones or multi-link suspensions, although in reality it is superior to its only direct competitor, MacPherson strut.











Ali MORA da se ugradjuje sto JEFTINIJE, da se stedi, a posle da se spinuje i forsira propaganda o nekakvoj "dobroti", "najsavremenijim tehnickim resenjima"(blizu nivoa lake prikolice), nekakve navodne "brige" o konstrukciji..

A veliki deo konstrukcije je u sluzbi USTEDE u proizvodnji, sto se naravno NE ODRAZAVA na finalnu cenu, koja je nagurana spretno..

Isto "kosta" Golf pravljen u Nemackoj i u Indoneziji!!! Drzi identican trend "zujanja oko 20k€..

Pa neka me izvinu, moze "kinez", moze greda(a Yuga smo siti napljuvali..), moze oprema sirotog auta ali za 12k€..NI o 15k€ ne smeju da pomisljaju, a pogortovo preko..

Ako ugrade ono sto treba da ugrade, ako naprave ono sto treba, mogu da primirisu 20k€, ili 25, ali da imaju na UMU, da je Audi vec BLIZU.

Poz

[Ovu poruku je menjao vladd dana 23.11.2012. u 20:16 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vladd dana 23.11.2012. u 20:18 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vladd dana 23.11.2012. u 20:20 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.11.2012. u 02:46 - pre 139 meseci
Pa ako podjemo od sebe, da li bi smo sami sebi smanjili platu ukoliko ne moramo ili cenu proizvoda koji prodajemo ukoliko prodaja ide dobro ?

Kada je drug prvi put usao u moj Golf, pitao me je imam li touch screen ,,, E sada su dodali touch screen za sve koji pitaju a izbacili multilink za koji niko ni ne zna cemu sluzi.

 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.11.2012. u 08:24 - pre 139 meseci
Koliko ocekujete da cete aktivno koristiti svoj novi automobil? Za koliko godina se moze ocekivati da kupovina novog automobila (ukoliko ima uslova) se isplati u poredjenju sa koriscenjem i odrzavanjem starog?

Zaretovo poredjenje dugorocne eksploatacije (Golf vs Audi) svakako ima smisla, gde je ta neka granica isplativosti voznje starijeg automobila?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.11.2012. u 09:38 - pre 139 meseci
To je dobro pitanje.

Granica isplatljivosti je ocigledno postala smanjena, i sekira korisnike koji su opsednuti cenama odrzavanja i cenama automobila za preprodaju.

Trend je svetski, cela planeta kupuje alate i konsultuje se po forumima, a proizvodjaci, iako daju sve duze garancije(cak je i VW primoran da poveca sa zalosne 2 godine), probali su da nagruvaju cene delova, u sta sy se umesali sateliti auto industrije sa prilikom da ponude trzistu jeftine i korektne delove.

Savremeni automobili nakon 5 godina nisu vise ono sto su bili pri kupovini. Recice neko da je "velika mudrost", ali ne moze se drugacije reci ono sto se desava.

Gotovo je nemoguce vratiti automobil u visok procenat ispravnosti bez ogromnog novca, drzati ga u stanju 99% ispravnosti.

Mora korisnik da zanemaruje i opremu isitne nedostatke, posto je vec pritisnut solidnim troskovima izdrzavanja vozila. Ne mislim samo na "ulje i filter", vec i na razne takse i dazbine, putarine i potrosni materijal.

Sto se multilinka tice, ne bih da pravim tutorijal za nesto sto je i vrapcima jasno da je vrhunsko vesanje, bez obzira na "remontnu brigu", i kada bi mu trazili mane, predlozio bih da ugasimo temu, posto je besmisleno pricati o vozilima od 20k€, kada se moze "preci od tacke A u tacku B" i sa vozilom od 5,6 ili 8 hiljada evra..potpuno su nepotrebna skuplja vozila

Poz
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.11.2012. u 11:00 - pre 139 meseci
Da,ali od tacke A do tacke B je bitno da taj auto od 5-6-8k€ ima i adekvatan motor za ekonomicni prevoz.
Neko voli 3,0 benzinca u rangu 8k,a neko u rangu 20k dizela,recimo 2500ccm.
Pitanje je sta se gleda,opremu,emotivnu vezanost(kao u marketingu),dizajn,finansijsku sposobnost odrzavanja.
Volim da vozim jeep ali mi skupe gume.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.11.2012. u 13:11 - pre 139 meseci
Vladd koliko onda u racunicu treba da ulazi i kompleksnost sklopova i mogucnost naprednog korisnika da u domacoj radinosti popravi/zameni delove? Koliko je izgledno da neko moze da usvoji znanje sa foruma i literature i nabavi alatke i sredi odredjen deo problema?

Koliko sam ja razumeo iz vase strucne prepiske samo smanjivanje "pozicija" pogoduje onima koji imaju naklonost da majstorisu. Koji modeli su najpogodniji za vikend majstore?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630799 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.