Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624786 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 09:14 - pre 137 meseci
Nije sporno, pa ceo B segment, gotovo, pociva na takvoj zadnjoj osovini.

Ja samo hocu da odusevljenja koja neki iskazuju, ublazim realnim stvarima. Odusevljenje mora biti razlozno, kao i kritika.

Poenta nije u zadnjoj gredi kao nekakvom problemu, ekstremnom(mada su neki bili skloni da "osudjuju" Yuga sto truli posle 20 god, bas na tom mestu), vec je problem sto se za vozilo sa takvim poturanjem vesanja, ispisuju velike cene, sto je deo problema, ali se i ispisuju bajke o "dobrom lezanju".

To sto je neko vozilo pre 20 godina imalo ovo ili ono..to je za drugu diskusiju, valjda se nesto razvijalo, napredovalo..nisu imali ni bord kompjutere(i danas poprilicno nepotrebni), pa se vozilo i uzivalo.

Poenta je sakupiti i vrline i mane, a ne sitne vrline dizati u nebesa, proglasavati sitnice za krucijalne vrednosti, a zabasurivati ozbiljne probleme, jer je to, boze moj, politika nekog brenda.

Toyota ima greske i probleme, ali ima nekakvu interakciju sa kupcima. VW ima greske i probleme, ali ih gura pod tepih i svaljuje na ledja korisnika, da mu se ne narusi imidz, renome i ne obori marketing.

Tu samo mozemo da konstatujemo ODNOS brenda prema kupcima. A kvalitet konkretnog vozila je takav kakav je, nema savrsenog..Ali, odnos prema kupcu je jedan od parametara "povoljnosti".

I u tom smeru je ideja o iznosenju nekakvih podataka, zalbi..mogu da zamislim koliko je "konforno" bilo za VW da potura pricu o "savrsenosti", trajnosti i razna druga hvalisanja, kada nije bilo brzog interneta i razmene iskustava, detalja, problema..

Nema modela, brenda, vozila, bez problema. Poenta je kako ce korisnik da se izvuce iz situacije, koliko ce da ga kosta, koliko ce vremena da izgubi, i koliko ce vozilo biti u "deklarisanom" stanju, snage, potrosnje, udobnosti..upotrebljivosti..

Poz

P.S.
Imamo infantilnu situaciju. Kada neko kaze, Golf 7 je super..dobar, jak brz, i kosta "samo" 14500 evra..da u sustini doticni "dobar, jak i brz", pa jos i dobro lezi na drumu KOSTA 25000..pa i vise.. realno treba dodati pitanje:
Koji Golf 7?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 09:42 - pre 137 meseci
Doticna kia sportwagon je svakako bolja kupovina, da ne spominjem da ima nezavisno vesanje pozadi, od recimo G7, sa minimalnim paketom za 14500€, ili realnijih 15000, bez akcije...

I po opremi, prostoru, motorima..jedini problem Kie je sto dramaticno lazu za potrosnju..20-30%..

A za 25000 se mogu pazariti DVE Kie, sa garancijama bar po 5 godina..

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 09:44 - pre 137 meseci
Nije to slučaj samo sa golfom, već sa većinom (da upotrebim taj moderni izraz) 'premium' evropske autoindustrije, i tako danas stvari funkcionišu i to je činjenica.

Može golf za 15.5 a može i za 30, može 'klotara' bmw 520d za 42k a može fini 535d za 95k. To ne znači da klotara 520d nije super već da ko hoće malo više plaća nesrazmerno veću cenu i tako je oduvek bilo. Razlika danas je što klotara(i kod bmwa i golfa) pruža toliko da za većinu nema potrebe da plaćaju duplo veće cifre ne bi li dobili suštinu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 09:51 - pre 137 meseci
Da, ali konkretna G7 "klotara" je potpuno drugaciji automobil od "fulla"

I gura se medju Kiama, Punticima i Pandama, po ceni, a u sustini manje pruza od istih kao vozilo, i jedino pruza laznu sliku..i o sebi i korisniku..za ne male pare..

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 10:06 - pre 137 meseci
Citat:
drajver2:
Onda uzimam sa velikom rezervom sve što si ti do sada rekao o Toyoti a i Japancima uopšte, jer ko zna šta ste od njih tek sve podobijali...


Nikad nista. Imaju dosta los marketing u Srbiji. Samo smo saradjivali sa VW i Fordom. Cak nas je i VW sponzorisao par puta (uz naravno foru da moramo da pisemo hvalospeve).

Eventualno je Nacionalna Geografija ponekad dobila oglas za neku terensku Toyotu.

VW je ovde prisutan najduze maltene i normalno je da imaju dobar marketing.

A sta ja mislim o VW marketingu i njihovim vozilima?

Pa nije isto kad sameljete kikiriki i prelijete cokoladom a onda umotate u snickers ambalazu.

Tako radi VW.

Kad krenes da otvaras ambalazu vidis sta je sustina...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 13:40 - pre 137 meseci
Oni samelju kikiriki, a onda te ubedjuju da je to brazilski orah, jer je kikiriki zalivan vodicom iz Brazila. A kada im ukazes na razliku ukusa, onda tvrde da sa tobom nesto nije u redu, bas takav ukus i treba da ima.

Evo vec dva dana ne mogu da raspetljam koje motore koriste, koje ce da koriste, i sta se uopste dobija za njihove cene, na Golfu 7

Ovu najslabiju verziju vise i ne razmatraju po casopisima, ali su se upetljale tri serije motora, i nesto "prelaznih", preostalih na lageru.
U igri su EA211, benzinci od 1.0 do 1.6, EA888 benzinci. 1.8l do 2.0l, trece generacije, i EA288 MDB, modularni dizel motori...

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dip0.t-ipconnect.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 14:41 - pre 137 meseci
U golf 7 idu (benz.)motori kodnog naziva EA211 svi sa po 4 ventila po cilindru i kajsem. Znaci, radi se o razlicitim motorima u odnosu na golf 6. Ovde su pregledno navedeni tehnicki podaci i jos neki detalji, ali nazalost na nemackom je. Mada se dosta i sa slika vidi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 15:37 - pre 137 meseci
Dolaze dva 1.2TSI i dva 1.4TSI iz serije EA211.

Nisu tehnicke karakteristike nesto vazne, koliko resavanje ranijih problema, zatim tehnicki detalji, tipa integrisane izduvne grane, termalnog menadzmenta.

Sve u svemu bavili su se efikasnoscu motora, temperaturom, ali i smanjenjem tezine, recimo manji lezajevi na radilici, zbog manjeg trenja i mase, tanjih zidova bloka, da bi se naslo mesta za termalni menadzment, koji povecava tezinu za 3 kg.

Duzan sam da objasnim dilemu koju sam imao(razresenu), oko stepena kompresije(10,5:1) i turba. Posto su integrisali izduvnu granu, i termostatiraju je, pothladjuju, omogucili su turbini da radi sa manjim natpritiskom, i manjim temperaturnim naprezanjima a samim tim, morali su da kompenzuju sa vecim stepenom kompresije. Pride, posto se pothladjuje izduvna grana, omoguceno je da stehiometrijski odnos bude blizak 1(ocitavanje na lambdi), idealno, posto je ona realno siromasna(efikasna) smesa, izduvni gasovi su na visim temperaturama.
Tako povecavaju efikasnost smese, anuliraju pregrejane izduvne gasove, cuvaju turbinu, a sve efekte turbo motora zadrzavaju.

To su detalji koji recimo MORAJU da se RUDARE, posto se svi koji se bave opisivanjem vozila, zamajavaju drzacima za case...

Poz

P.S.
Recimo retko se spominje i fleksibilni servisni interval. Najkraci preporuceni je za kratke voznje i razna naprezanja motora. Konacno su shvatili da ne zapostavljaju aljkavost korisnika. Pri dugim voznjama, auto putem, uniformno, dozvoljen je i produzen interval..naravno, najbolja ulja..a ne najjeftinija.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 18:01 - pre 137 meseci
@Ljutenica:

Iako i ja mislim da mnogo toga rečenog ne zaslužuje da se ovde nađe i blago rečeno predstavlja skretanje i razvodnjavanje teme, nije lepo da paušalno osporiš sve što je u njoj napisano - a da istovremeno tražiš nastavak diskusije. Bolje tačno reci za šta misliš da nije korektno napisano i daj tome kvalitetan protivargument nego da sve osporavaš, jer takvo ponašanje niti doprinosi kvalitetu diskusije, niti motiviše kvalitetne diskutante da i dalje pišu.

@Flo33:

Ne treba porediti Sportage i Golfa jer su to ipak previše različiti auti i svaki od njih ima svoje kupce. Da bi se neki auti kvalitetno poredili, poželjno je da pripadaju istoj klasi i imaju približno istu cenu.

@Vladd:

Taman sam i ja hteo to da pojasnim, ali u svetlu svega što si pričao bolje da to učiniš ti, samo ti nedostaje odgovarajući komentar na kraju ;)

A komentar je da je ovo high-tech projektovanje turbomotora, uz maksimizaciju učinka rada motora i minimalizaciju i potrošnje goriva, i troškova proizvodnje. Konkurenciji koja tek pokušava da savlada običan turbomotor će trebati dobre godine, ako ne i decenije da to dostignu.

Ovo je poprilično drugačija filozofija projektovanja nego u vreme 1.8T koji je masivno predimenzioniran, zato i može bez otvaranja da pređe 800.000km i da se dramatično tjunira (nešto više o tome sam pisao ovde). Detalj za etjena: pročitaj detaljnije blog koji je čovek pisao o tom svom 1.8T u shvatićeš da on ustvari kritikuje VW što mu ne odgovara na njegova pisma da mu nešto pokloni, ponudi popust za sledeći auto i slično, imaš to ovde http://blogs.menshealth.com/ha...-this-lousy-t-shirt/2010/10/27, a i na drugim mestima.

Tek na 500.000 milja (preko 800.000km) VW se odazvao i došli su kod njega. Pominjao si turbinu, pogledaj da je sve vreme na autu originalna turbina, ceo originalni menjač (nije mu čak ni ulje promenio), itd.

Inače, ne ekologija (nju su moglo lako da postignu i sa njim uvođenjem direktnog ubrizgavanja), nego upravo ta predimenzioniranost 1.8T i način konstrukcije mu je na kraju i došla glave, jer je kao takav bio (pre)skup za proizvodnju i nije se mogao uklopiti u ovu novu VW filozofiju smanjenja troškova koju sprovode u novije vreme.

Lično, nisam protiv te filozofije, jer u krajnjoj liniji od nje profitira kupac jer dobija jeftiniji automobil, ali onakvu masivnost i stepene sigurnosti pri projektovanju koji su važili u doba 1,8T (pa i TDI PD) danas više nije realno očekivati. Ne treba se zaboraviti da imajući u vidu opremu koja se u njih ugrađuje, VW vozila su danas gotovo dvostruko jeftinija nego pre 8-10 godina pa su zato mere štednje koje sada primenjuju sasvim razumljive. Ne radi to samo VW, to rade svi, a to je polje gde se odslikava iskustvo projektanata jer ono određuje šta i dokle se može oslabiti, a šta ne može.

Od ovih novih verzija motora najzanimljiviji mi je 1,4 TSI (hvala Duško na ovim dijagramima) koji se po prvim testovima pokazuje ubedljivo jačim od prethodnog, a manje troši i gotovo da uopšte nije skuplji od njega. Sa tim osobinama on postaje solidna alternativa king-of-the-class 1,8 TSI koji je sa svojim obrtnim momentom u rasponu 1250-5000rpm i dalje na vrhu po efikasnosti i vrhunskoj udobnosti vožnje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 18:56 - pre 137 meseci
Pa problem je da kupac NE dobije jeftiniji automobil, posto su iz generacije u generaciju doticni VW sve skuplji. Ali to nije bitno, sami sebi prave plezir..

Zakljucak ce da SACEKA. Poucen ranijim iskustvima, poucen iskustvima od pre 10 godina, poucen iskustvima od pre 6 godina..realno mora da saceka.

Nikada ja nisam imao vecih primedbi na "jezgro" VW motora. Mozda ne do sada, ali ce i to da saceka. Naprotiv, pokazivali su se kao velike izdrzljive mazge, sa poprilicno solidnim, jednostavnim, upotrebljivim i pouzdanim konstrukcijama.
Trenutno smanjenje tezine mogu da prihvatim kao trend, i samo mozemo da pratimo koliko ce pouzdano da se pokaze. Pojednostavljenje srafljenja srafova, takodje ne mora da bude problem, ako oni u konstrukciji nisu primetili nedostatak, ne mogu ni ja, ni teoretski, i zato treba pustiti eksploataciju da proizvede ocenu. Jedinu merodavnu.

Ko je mogao da predvidi onaj klipcic sa bregaste na 2.0 FSI motoru, da proizvodi probleme i zahteva veliku konstruktivnu promenu..i slanje tog motora u "penziju".

Ono sto je labilno, to je oprema motora, koja je sada visestruko uvecana, mozda i petostruko. 10-ak senzora(nekliko termo davaca, davaca pritisaka..pozicija..), pet-sest novih podsklopova, svi vrlo kriticni i vema vazni za rad motora. Od sistema za termomenadzment, preko sistema cirkulacije ulja, sistema gasenja drugog i treceg cilindra, integrisanih modula usisa i interkulera, integrisani modul izlaznog dela.

Sve to jako lepo izgleda, ali ranija dogadjanja problema, opreme motora, su najvise proizvodili glavobolja, servisiranja i gresaka, nestabilnog rada, problema u voznji, problema sa ostvarivanjem parametara motora..

Zbog slozenosti, principa kojima je rukovodjen razvoj, jakih i slozenih sistema regulacije rada motora, ovi motori su glavobolja u najavi, i za servisere i za tjunere....kada se prijavi greska, bice neophodan konzilijum

Ono sto pozdravljam, to je apel za briznije odrzavanje motora (a ne da se prijavljuju greske nastale cicijasenjem vlasnika), i zadovoljan sam kako je doticni baja presao 800kkm sa 1.8T malo ranije menjajuci ulje, i dodajuci aditiv za ciscenje u benzin.
Naravno i duge, lagane voznje auto putem su melem za motor, to vise voli nego da je parkiran..

To je malcice natprosecna nega, i blagi uslovi voznje. U kompletu, doveli su do velike dugotrajnosti motora. To je ono sto (vec dosadno) apelujem




Poz

P.S.

1.4TSI zvani 122, 122ks, nema supercardzer



[Ovu poruku je menjao vladd dana 22.01.2013. u 20:12 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.01.2013. u 23:19 - pre 137 meseci
Nego, zasto postoji samo tema najbolja kupovina u C segmentu ? Zasto ne postoji isto za D segment ? Ovde su se ispratile vec dve generacije automobila a nista o duelu Audi vs BMW vs Mercedes ? I da li je naprimer c180 sada dobra kupovina ? Posto ne voze ni svi ucesnici teme vozila C segmenta, pa isto tako mozemo imati raspravu i za D segment.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.01.2013. u 06:10 - pre 137 meseci
Pa postoji ali 4 godine niko nije pisao :)
http://www.elitemadzone.org/t3...nt-preko-eur-najbolja-kupovina
A tu je i jedan od verovatno najlepsih automobila nova Mazda 6 :)
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.01.2013. u 15:49 - pre 137 meseci
Pretrazujem internet i dobijam kontra informacija. Da li za Audi A3 Sportback na jeftinijim verzijama ide torziona greda?


http://www.carsales.com.au/rev...tback-2013-launch-review-33649
Citat:
Underpinning the powertrains is a conventional combination of Macpherson strut front suspension and multi-link rear-end. The entry-level models use a torsion beam rear-end, but that would only apply to the 1.6 -- if it makes it to Australia.



http://www.autocar.co.uk/car-n...2012/geneva-motor-show-audi-a3
Citat:
The suspension is MacPherson strut front and multi-link rear.
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.01.2013. u 17:30 - pre 136 meseci
Cudno je to sto takve grede zovu torzione, a torsion znaci uvrtanje.

Pezoova torziona greda trpi pravo uvrtanje, za razliku od ovih "fiksnih".
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.01.2013. u 19:14 - pre 136 meseci
Ono sto mogu da kazem a3 klotara nema isto vesanje kao i full. A3 klot lupa preko rupa kao mercedes a klase, onaj mali.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.01.2013. u 19:28 - pre 136 meseci
Nemacki sajt Audija kaze sledece za 1.4 TSI

Citat:
Hinterachse
Vierlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung, Hilfsrahmen, Rohrstabilisator


Google translate kaze
Citat:
rear axle
Four-link rear suspension with separate spring and shock absorber arrangement, subframe, tubular anti-



Dok za 1.6 dizel kaze

Citat:
Hinterachse
Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung


Google translate kaze
Citat:
rear axle
Torsion beam rear suspension with separate spring and damper assembly



Pusticu Mr. Vladd da elaborira :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.01.2013. u 21:57 - pre 136 meseci
Nemam ja zivaca za elaboriranje "njemacke" luksuzne B klase..koju pokusavaju da nazovu "kompakt"..ma nemoj

I taj TFSI, ili kako ga omaskom zovu TSI u Audiju nema veze sa VW 1.4TSI..gotovo nikakve, osim namerne..da napravi zamesateljstvo, i opste zbunjivanje, da bi naravno kupac mislio da kupuje bog zna sta.

A Audi A3 je identicna platforma sa Golfom, to valjda ne treba da ponavljamo.. Pravi audi krecu od A4.

Ni za taj 1.6 motor se ne zna sta je(dok se ne istrazi), moze cak da bude MPI i da ima 50 konja manje od 1.4..T(F)SI

Jos ako je 1.4 ovaj sa oznakom CAVG...cudo od motora..

Poz





P.S.
Sad videh, da je doticni dizel, i da je u postu spomenut dizel, 1,6TDI, ali on ima 103 kS, i nije cudo sto ima gredu pozadi, upada u klasu ispod 120..



[Ovu poruku je menjao vladd dana 23.01.2013. u 23:08 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.01.2013. u 11:12 - pre 136 meseci
Sad pronalazim, da u A3 ide golfov motor 1.4 TSI od 122PS, sa aluminijumskim blokom i bez turbocardzera.

Problem je sto VAG za svako trziste odredi paletu motora i opreme, pa kupac jedino kad udje u "svoj" domicilni salon, i raspita se o detaljima, zna koji je model, koja snaga, koja oprema...i pristaje na cenu koja je svakako drugacija od onih u prezentacijama.

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.01.2013. u 11:52 - pre 136 meseci
Trenutno ga samo u audiju i zovu tfsi, u VWu su sve preimenovali u tsi. Taj 1.4 sa twinchargerom se i nije nešto proslavio a bio je i u golfu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.01.2013. u 12:23 - pre 136 meseci
PA problem je sto ni TSI nije isto sto i TSI.

Postoji treca generacija motora, za koju se ocekuje da ispegla "neproslavljene" nabore.

Od novih, TFSI je veoma slican TSI, slicne principe poseduje, regulacije, ali su neki detalji razliciti, pa i neke krupne stvari, tipa cast iron, sivi liv, koriscen za blok motora, dok je kod TSI aluminijum.

Ipak je dramaticna razlika izmedju 122 i 185 KS.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624786 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.