Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624967 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.09.2013. u 23:09 - pre 128 meseci
Logično, jer ima 6tu brzinu. Drugi nemaju.

Žare, daj kad si tu reci nešto o ove dve verzije motora, slabo ima na netu specifikacija za ovaj moj 92ks
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.09.2013. u 23:18 - pre 128 meseci
U pravu si. 92 KS je redak. Nemam iskustva sa ovim "tvojim" motorom.

12 TSI motor je, bez obzira na price koje kuju netom, odlican motor. Malo trosi, odlicno ide i veoma tiho radi, kao sto i sam mozes videti. Nekoliko serija ovog morora je imalo jednu malu, uslovno receno, fabricku gresku koja se otkljanja za manje od 5 minuta, mada vam u servisu napricaju bajke. Intervencija je besplatna i ne pogadja novcanik vlasnika.

Nakon ove petominutne besplatne intervencije sve funkcionise u najboljem redu, a koliko ti motori mogu da predju, trenutno ne moze niko dati odgovor.

Pretpostavljam da je tvoj motor iz poslednje generacije i da ces biti uskracen za vanredno druzenje sa majstorima.


Mislim da "stari" 16TDI nisu trebali menjati i da su ga trebali ostaviti onakvim kakav je bio u Golfu 6

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 27.09.2013. u 01:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.09.2013. u 23:35 - pre 128 meseci
Kakva greška je u pitanju? U uputstvu piše da je ova verzija novija od 105ks, ali mi nije jasno zašto je tako redka. Iskreno sam hteo 105ks, najviše zbog 6te brzine, ali nije se dalo dobiti u Highline opremi, a to mi je bilo bitnije od 10ak konja i 6te brzine. Ugodnosti biksenona i ostalih blagodeti highline opreme su mi ispred malo bolje potrošnje.

A za tihoću :) ovo je najtiši motor koji sam ja imao prilike da vozim. Na leru i nemam pojma da li radi, čuje se tamo tek preko 3k obrtaja, do kojih realno i ne moraš da ideš ako ne gaziš auto. Mada nisam ja nešto upoznat sa benzincima, ti što sam ih imao su svi bili velike snage, tako da su se na leru čuli sa 20m :D
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.09.2013. u 10:42 - pre 128 meseci
1.2 TSI je odlicno zamisljen motor, ali ne i realizovan.

I najvece kvalitete pokazuje na manjim vozilima, tipa Polo ili Up, do jedne tone ili sto grama preko, posto na teskim modelima tipa Yeti, ima potrosnju kao zastava 101...sto je sramota za savremene trendove...

A kakvi su trendovi, 8, 10 ili vise brzina, uskoro ce i pedale biti aktuelne:D..onako, za parkiranje, ili pomeranje nekoliko metara..
Kada stignu do 18 ili 20 brzina, da se spoje teme o biciklima i vozilima:)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.09.2013. u 10:56 - pre 128 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Naravno da je laz. To valda i vrapci znaju. :)

Potrosnju koju si ti naveo je istinita. 12TSI ni u Yetiu ne trosi mnogo vise od 8 L prosecno.

Mislim da 105KS trosi nesto manje od slabijih verzija, ali ovo ne mogu da potvrdim.


8L prosecno samo ako je 70% otvoren put. Ako je grad 70% to je preko 8L u proseku, ide oko 9-10. Relacije koja drugarica vozi - Zemun i Novi Beograd - Centar grada kad su guzve ne silazi ispod 11-12 litara sa klimom. Obicno je prosek 10-11 lagane voznje po gradu.

Uglavnom vecini forumasa koje znam da imaju to vozilo bude prosek 8,5 ali to je grad manje od 50%...

Kod VW Poloa ili Fabie stvar je naravno drugacija. Isto vazi i za Golfa.

Ponudili su mi Golfa VII 1.2 TSI - 85KS i 1.6 TDI 105KS. Mozda odem da vozim ovaj TSI da vidim kakav je.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.09.2013. u 20:49 - pre 128 meseci
Citat:
cozmo_im:

Kod VW Poloa ili Fabie stvar je naravno drugacija. Isto vazi i za Golfa.


Ovo se slaze sa svima s kojima sam razgovarao koji su vozili automobile sa ovim motorima, a identican osecaj sam imao u Polou 1.2 TSI.

Odluci se..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.09.2013. u 10:09 - pre 128 meseci
1.2TSI je konceptno promasen motor. Mislim u okviru kompletnog vozila, s obzirom sta sve postoji na trzistu.

U sustini je velike potrosnje, 105ks nisu impresivni, i ostvaruju se na visokom broju obrtaja, sto utice na potrosnju.

A trend vozila je da olako predju preko tone, zbog raznih razloga, ne ulazim u tu analizu, vec posmatram cinjenicu da su prosto teska.

Ima neko svoje mesto u paleti, ali nije ispunio ni jedan zadatak, od planiranih. A postoje bolji motori sa stotinu ili dve vise ili manje kubika.

Jasno se pokazalo da turbina u malim kubikazama ima poboljsanja, ali nije svemoguca. Znacajniji je pravac ka regulaciji rada ventila, ako se ide u smeru efikasnosti, male potrosnje, kompletnijeg sagorevanja, smanjenja zagadjenja.

1.2TSI prosto ne treba da se spominje u temi o "najboljoj kupovini", moze da sluzi za raspravu o trendovima u koncipiranju, konstrukciji..ali nema veze sa najboljom kupovinom.

Vec je dosadno da ga prezaslepljeni fanovi uopste imaju kao temu...Objektivno je previse "los igrac" da bi bio pominjan kao "najbolja kupovina", pogotovo u C segmentu.
I za B segment je problematican, kao "najbolja kupovina", pored Multiair motora, ili motora sa visokim BMEP-om...
Jos uvek nedoradjena sprava...i konceptno i konstruktivno(narocito softver).
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.09.2013. u 11:03 - pre 128 meseci
Prebrzo je da se govori da li je dobar ili promašen motor. Nažalost, auto nije samo motor, nego celokupan sklop oko motora. Ja sam alfista, ali i pored "boljeg" motora multiair nije mogla da me povuče alfa da kupim mito, ili čak veću gulietu. Boljeg pod znacima navoda, jer to govorim iz internet review - a, sam ne tvrdim to . A valjda je poenta industrije dobiti kupca, ne takmičenje u autorevijama..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.09.2013. u 16:30 - pre 128 meseci
Pa nije, vec je pravi trenutak, pricamo o sadasnjosti.

Motor je vec dovoljno u eksploataciji, druga zvanicna verzija, sa jos par podverzija, problemi sa softverom, sa potrosnjom, sa cudnim zvucima.....kada bi to trebalo da pricamo...ili je sada pravi trenutak da analiziramo recimo TDI?
Proslo mu je "100 dana"..

Sta ce biti za 10god, zaista nije za ovu temu, a trenutna situacija je takva kakva je.

Ono sto ohrabruje, je da VW sprema malog dizela, oko 1000ccm, sa realnom i ocekivanom malom potrosnjom, a slicne ili vece snage. Na snagu konkretnog motora(bilo kog) vise uticu ekoloski propisi nego sloboda konstruisanja.

1.2TSI je vec u drugoj verziji, koju to veziju treba da "cekamo". Odradili su titulu "motor godine" a ispostavlja se da je prosecan.
Naspram 1.3multijeta, u svakodnevnom koriscenju...1.2TSI je sigurno los izbor..

Ono sto je najruznije je papazjanija koju VW pravi od svojih modela, trpajuci sve u svasta, stedeci na svemu i svacemu, a trazeci veliku cenu.
Koncept vozila, kao vozila ne postoji, postoji isprazni "trzisni" koncept "pokrivanja" palete, "nudjenja" navodno "jeftinih" modela, koji su inace bezobrazno skupi za ono sto nude, mislim na 1.2TSI golfa, koji je sve drugo samo ne golf, zatim Yeti...samo jos nedostaje Passat sa 1.2 tsi, pa da bruka bude bezgranicna.

Kao kada bi se napravio Harli sa 250ccm.. sa manjim gumamai slicne sasije...da bi bio "jeftin" a da lici na veceg rodjaka..

Inace motor koji moze da "zahvati" PROSEK oko 9 litara, a nije mu stran ni prosek od 11-12! Sa 1200 kubika.....je katastrofa, pa to je prosek veci nego za 1.8T, slicniji proseku starog, atmosferskog 2.0 motora

Da su to napravili "nearijevci", da su pazarili neku titulu...bila bi pljuvacina do neba..ovako se mikroskopom, uporno, traze "kvaliteti"..

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.09.2013. u 16:54 - pre 128 meseci
Ako pricamo o sadasnjosti onda ove ostale motore koje si spomenuo nije vredno ni spominjati jer prakticno ni ne postoje.

Masovnu proizvodnju trenutno dozivljava samo TSI, medju agregatima slicnog tipa, pa je poredjenje sa ovim drugim, papiroloskim motorima, krajnje besmisleno.

Radi informacije, novi 12TSI motor od tog starog 2.0 Vagovog motora trosi gotovo duplo manje. Pod uslovima gde 12TSI trosi 9 L, stari 20 trosi 16L.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.09.2013. u 23:35 - pre 128 meseci
Masovnu proizvodnju dozivljavaju i cackalice, pa nemaju veze sa C segmentom.

Konkurentni motori su vise nego realni, no zaista nisu tema, ne pripadaju C segmentu(zbog kvalitetnijeg koncepta drugih proizvodjaca), kao sto nam nesrecni VAG zeli uvaliti 1.2TSI.

To je motor za B segment i vozila ispod 1000kg..

Dalje je bespredmetno, i tek u B segmentu se moze nadati potrosnji ispod 8 litara.


BTW, 1.3 multijet, sa 85ks, ne dolazi do 6 litara u gradskoj voznji sa vozilom od jedne tone(sa puntom je ispod 5, voznja u sred Beograda), sa 500l(1400kg) ne stigne do 7l, cak i na novinarskom testu.

P.S.

Tamo gde moj 2.0, u bubi, trosi 10-12(bg), Yeti trosi 9-12, pa ako je to duplo, masala. Zasto je veci raspon, bice da je "displacement" odradio svoje.

Na otvorenom verovatno moze da trosi koji litar manje, mada i 2.0 zna da sidje oko 7.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 08:13 - pre 128 meseci
Ne mogu da nađem logičku vezu između izjava da je golf i 1.2 tsi promašen koncept a multiair čudo tehnologije pritom golf najprodavaniji dok je ovaj drugi na nivou statističke greške.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 09:23 - pre 128 meseci
Normalno je da ne mozes da pronadjes vezu koja ne postoji.

A sto se tice logickih veza, one postoje i po drugim pitanjima; da se sad ne ponavljamo

Ako bih birao izmedju 2 motora: 12TSI i 2.0 starog motora u istoj karoseriji, ne bih razmisljao ni pola sekunde. Sasvim sam siguran da nisam u manjini.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 10:20 - pre 128 meseci
Citat:
jnk:
Ne mogu da nađem logičku vezu između izjava da je golf i 1.2 tsi promašen koncept a multiair čudo tehnologije pritom golf najprodavaniji dok je ovaj drugi na nivou statističke greške.


1.Specifican motor u teskom vozilu. Koncept je "zeleno vozilo", ekolosko, to im je ideja vodilja, ali je potrosnja van zeljene.

2 Koncept koji je osmisljen da bude "jeftin", sa ustedama na voznom prostoru i ogranicenom opremom, da bi s marketinski prikazala "niska" cena

3.Golf 7 sa 1.2TSI je vise B segment, i jedino sporazumno, zbog 4,2 metra moze da se spomene u C segmentu..

Da su ovi elementi na nekom drugom brendu, i sam Zare bi ti pojasnio, da zadnja greda ne zasluzuje da cuci u C segmentu...itd..

Da li je najprodavaniji, cisto sumnjam, kada na Balkanu nije toliko zastupljen, mozda u nekim oblastima Nemacke.

A sta se desava u Kini, da li nas zanima, gde VW pravi 70% profita..posto kada spomenem drugi kontinent, Zare vice "zabole nas"(za americke redneke, npr)...pa sto da nas ne "boli" i za Kinu(i njihove pirincane selje, ili ruske lopovcice..)

Ako je trenutna cinjenica da ne postoji ni jedan registrovan 1.4TSI u Srbiji(a motor je sjajan, a benzinac)..mislim da je to znacajan podatak, ko zeli da misli i razmislja o dobro utrosenom novcu

0.9 Multiair turbo(i nonturbo) su primeri BOLJIH motora, ali nije jeftin, i sumnjicav kupac(pa jos tehnicki dezinformisan) "strahuje" od 900 kubika i dva cilindra, i to za 2-3000 evra vise..Nije sjajan "izgled" za laku kupovinu. Pogotovo marketinski neobradjen.

Inace je proizvedeno 100.000 500L u Srbiji, u prvoj polovini godine je prodato nekoliko stotina, i znacajno ih ima vise po ulicama nego Golfa 6(polovnjaka), za br sedam da ne spominjem..video sam dva u dve nedelje(nakon skoro godine od prezentacije) u "ulici hrane", jedan 1.2TSI drugi TDI..naravno, oba voze "celavci" sa slicicama..golf je golf:)
Nece ljudi kineza po ceni garsonjere..lepse im je da uzmu limuzinu ili SUV, i budu u trendu..

Tako da prica o statistickoj gresci ima drugaciju konotaciju...greska se vise "naslanja" na golfa..na Balkanu
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 10:32 - pre 128 meseci
Citat:


1.Specifican motor u teskom vozilu. Koncept je "zeleno vozilo", ekolosko, to im je ideja vodilja, ali je potrosnja van zeljene.


1205 kg i nije neka mrcina. na spritmonitoru 29 komada i prosečna potrošnja 6.22 L na 100 km.

Citat:

2 Koncept koji je osmisljen da bude "jeftin", sa ustedama na voznom prostoru i ogranicenom opremom, da bi s marketinski prikazala "niska" cena


Skup reči ne mora uvek imati smisleno značenje.

Citat:

3.Golf 7 sa 1.2TSI je vise B segment, i jedino sporazumno, zbog 4,2 metra moze da se spomene u C segmentu..


Ne razumem kako izbor motora može neki auto manje ili više svrstati u neki segment.

A ostale izjave su ti maestralne. Porediti 100k 500Lova koji se proizvode kod nas sa ukupnom prodajom golfa kod nas treba valjda da dokaže kako je multiair dobar?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 12:44 - pre 128 meseci
Ma da, nista te ne zanima, argumenti ne vaze, ljubav pre razuma.

Bar da u diskusiji budemo posteni.

Ne definise motor neki segment, ali ako je nekorektno koncipiran, ceo auto, onda je tu problem. A kod vw-a misle da je i cena "element" segmenta..proglasimo salamu da je "ekstra" i dobije "trzisnu cenu" kao sunkarica...

I nije problem do mene, nego do njihovih marketing formera koncepcije.

Napravili su motor, koji se, ocito lepo izgledajuci na papiru, bori sa problemima "na drumu". U realnoj voznji.

Da zanemarimo (postojece)kvarove, jednostavno im je potrosnja promasaj. Veci i snazniji motori manje trose na toj karoseriji, 1200-1400kg, pa cak i MANJI motori, slabiji, tipa 1.3mjtd..sa 85ks..istina dizel

Sta nije u redu, tu je kubikaza, 1200ccm, 105ks, turbina adaptirana da postize snagu na nizim obrtajima(sa strmom krivom obrtnog momenta), ne bih da im dajem analizu, bar dok ne plate,, ali je i vrapcima jasno da nesto nije "uklopljeno"...
I kada se doda, da za doticnih 105ks treba sipati 98 oktana...eee tu tek jede car vajdu..

I sad, treba da zazmurimo nad tom, prostom, cinjenicom, i da tvrdimo kako je to "odlican izbor"...pa nece bas moci tek tako.. zmureci i bez argumenata...

Da im zmureci, bez mita i korupcije, na prostu ljubav, odamo priznanje za nesto sto nije zasluzilo priznanje...zasto?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 12:52 - pre 128 meseci


Meni cudno kako momenat naglo pada kada je kravna riva max. snage. S tim sto na max momentu ima dostupno malo snage u KS.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 13:55 - pre 128 meseci
Na cepu benzina pise minimun 95 oktana.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 14:00 - pre 128 meseci
Sta je cudno?

Da li to sto je na 2000 obrtaja dostupno samo 2 puta vise snage od atmosferca iste deklarisane snage, ili je cudno nesto drugo?

Citat:
Flo33: Na cepu benzina pise minimun 95 oktana.


Ti mislis da to bas svako zna


Bas bi bilo zanimljivo saznati sta pise na cepovima melozvucnih vvti, xxtiii,.... motora sa kopresionim odnosom 14,5:1



P.S.

Pardon, moja greska. Nije " samo 2 puta" vec samo 3 do 5 puta.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 30.09.2013. u 15:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.09.2013. u 17:49 - pre 128 meseci
Kriva momenta je solidno izradjena, strma, moja primedba je da je ravna mogla je da bude sa nagibom(ali je to zbog jeftinog menjaca..tzv "koncepcija vozila", pa ne sme da dodirne 220Nm), i kada krene da pada, odrzava se konstantna snaga.
Izgled krive je bez greske.

Problem je sto na 2000 obrtaja ima 35KW, a za tonu celika to nije dovoljno, vec se mora ici na 3000-3500, da bi voznja licila na voznju..a tu krece trosak.

To sto ima vise snage na 2000 obrtaja se ispostavilo da u dobroj koncepciji, nije ni vazno(osim mozda za nekoga-"buka"), posto atmosferac na 3-4000 ima vise snage za kretanje uz manju potrosnju.

I to je sustina koncepta, jedna od...da automobil bude upotrebljiv sa malom potrosnjom, posto je to moda, ovih decenija..

Nema on dovoljno snage za limariju C segmenta..kako god izgledalo na papiru, inace se ne bi mucio..sto dodatno govori, da se za jeftinu verziju nisu ni trudili da odrade menjac..ko ce da primeti..mozda tako treba...ne delimo besplatne savete.

Zatim, tvrdim da je 1.2tsi specifican motor, sasvim dobro izradjen, ali konceptno ne sledi u C segment, ocito ima problema sa potrosnjom, odnosno ne uklapa se u puno lima..da li zbog sebe, u sta sumnjam(BMEP mu je 260psi, preko 18 bara), rec je o npr losem odabiru menjaca..

Citat:
Zarko Silic: ...
Bas bi bilo zanimljivo saznati sta pise na cepovima melozvucnih vvti, xxtiii,.... motora sa kopresionim odnosom 14,5:1 :D
...




Ne pise nista znacajno, zaboravio si na "direktno ubrizgavanje". Da je karburator..bilo bi problema pri komprimovanju smese, ali kod direktnog ubrizgavanja, komprimuje se vazduh..

Bice da je znacajnija manipulacija ventilima, od drugih, takodje znacajnih aplikacija, turba, DI, visoke kompresije..

Citat:
Flo33: Na cepu benzina pise minimun 95 oktana.


Ali te nisu obavestili (osim ponegde diskretno i neprimetno) da NECES imati 105KS sa doticnim 95-oktanskim gorivom...
Mada je taj motor "rodjen" za Pola. Perfektan.
Ali je to druga tema...

P.s.

BTW, Flo33 predlazem da probas jednu turu sa 98 oktanskim, ako standard dozvoljava, i kazes nam razliku u potrosnji, i ponasanju vozila..posto kada spomenem kolegama sa 1.2TSI skuplje gorivo..malo se bune
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624967 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.