Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612027 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.w86-236.abo.wanadoo.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.06.2019. u 18:16 - pre 58 meseci
Pa nisam ga ja birao za mene, to ne bi nikad. Dobio sam ga na koriscenje. Ti mali motori me ne zanimaju.

Sve ispod V6 ne razmatram za kupovinu. Kazem samo za udobnost da je mnooogo neudoban, i onda ga ne bi uzimao u obzir za kupovinu. Nije to pljuckanje vec realan odgovor nekoga ko ga je koristio. Pozz.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.06.2019. u 21:44 - pre 58 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ne naravno, i paralela ti je potpuno besmislena jer vozila za taksi službu su sasvim druge namene i vrste. To su rage u raspadu kojima je jedino bitna cena po km gradske vožnje. Tu kupiš dizel automatik (recimo Reno Laguna koju sam upravo juče vozio), i kraj priče.

Taksi vozila nikako ne treba da budu ideal kojima teži čak i prosečan vozač, a kamoli ljubitelj vožnje.



ne znam sto se ti uvek uhvatis tog taxija, pa nije meni to smisao zivota.

meni je vozacki auto koji mi je zgodan i okretan po gradu i sto moze sve poslove da mi zavrsi, sta da radim sa kratkim golfom?

Da idem na trke, trazio bi neki sportski pa bi imao neke druge kriterijume, ovako danas me najvise zanima da mi bude zgodan i udoban za sve namene.

I kao sto rekoh vec negde ovde, uzeo bih golfa ali samo malolitrazni dizel karavan posto je to verovatno najprakticnije nemacko vozilo.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.06.2019. u 07:50 - pre 58 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ako si i vozio TSI to je bio neki ulazni sa npr. 86 KS ili slično, a nadam se da makar tebi ne treba objašnjavati da svaka sličnost GTI-ja i njega počinje i završava se prvom rečju imena.


Ne, nas je highline 1.4 TSI 122KS. Nije presao puno. Ni obrvu mi nije podigao. Tako da cenim da bi mi i GTI izazvao isti osecaj jer me Golf uopste ne radi. Niti uopste vidim sta ga izdvaja od drugih. Nova Corolla HDF ga ubija.

Sto se tice Hyndaia, daje koliko kosta i to je odlicno, da neko dodje do top safety pick na small overlap testu za jako malo novca, plus velika garancija i to je to.

I, da, nema Seata za 17500. Ne mozes ni u salonu da dobijes. Pa znam drugara koji je kupovao :)
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9442
*.static.avana.rs.



+10242 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.06.2019. u 07:59 - pre 58 meseci
Ja ne kapiram novouvedenu forumašku definiciju "vozački" auto?!?

Nebojša ju je uveo, a vidim, primila se među forumašima.

Ako može neko pojašnjenje.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9442
*.static.avana.rs.



+10242 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.06.2019. u 08:02 - pre 58 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: totalno nevozački auti kao ova smejurija recimo ...


Nikad ovo nisam vozio, ali nešto mi govori da kad bih "ovom smejurijom" krenuo do Grčke, udobno bih se vozio, i stigao bih lepo i lako do Halkidijkija, u zdravlju i veselju. Možda grešim.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.06.2019. u 08:18 - pre 58 meseci
Aha, sad vidim da je okacio Kia Sportage. Odlican je, vozio sam. Odlican motor, ali ODLICAN. Tih, bez vibracija, lep sportski dubok zvuk na ubrzanju, odlicno vuce, proseci 7 L, jedina zamerka je standardna korejska plastika unutra, ali sam automobil je dusu dao za putovanja bez ikakvog umora. Po gradu je izuzetno startan i okretan.

E to i mene zanima - da ne osetim putovanje. Da li cu imati 3% jaci osecaj cvrstine u volanu na krivini iza Begaljickog brda, ili ce mi menjac imati 2mm (doduse KIU sam vozio automatik) kraci hod, apsolutno me ne zanima.

Samo da je udoban, tih, sto manje da trosi i da je sto bezbedniji.

Edit: Pojasnjenje otkud vozim toliko automobila - u pitanju je neki projekat koji ce, nadam se, zaziveti. Direktno je vezan za testiranje automobila.

Skoro sam vozio i Peugeot 508. E, to je emocija. Kakav Passat ili Superb, pa ono je smesno.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.06.2019. u 20:33 - pre 58 meseci
Testni primerak 27k, jesu li oni normalni, kakvu god opremu da ima?
Mis'im, kol'ko košta Tucson sa tim motorom i u toj opremi? Meni je neuporedivo lepši, sad kao imaju neke akcije, međutim za 27k ne može da se dobije i 4WD i automatik, treba još koja hiljada više, ali ko pravi pitanje za 2-3k evra više ili manje kad daje blizu 30k za vozilo.

Za tolike pare bih radije birao CH-R ili RAV4, mada im i nije neki izbor motora (ne mogu da otvaram sve konfiguracije, ali na 5-6 nigde ne videh dizel, ali 27900 je RAV4 hibrid). Novi RAV4 sam nedavno video, oduševio me izgled (bila neka tamna boja, u ovim svetlijim mi izgleda malo smešno sa onim izlomljenim linijama).

OK, možda nisu baš iste klase, kod CH-R i nema baš nekog prostora za prtljag, ne znam kod RAV4, ali ne kontam ko bi dao 27-30k za Kia suv, kod nas se to prodavalo u baznoj varijanti (1.6 atomsferac sa bogatom opremom bio 17k na akcijama), eventualno se dodavalo 2k za turbo benzinac ili dizel i/ili 2k za 4WD.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.180.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.06.2019. u 01:22 - pre 58 meseci
Iznosi koje Korejci traže za svoje aute su mi neshvatljivi, ali kada vidim kako se o njima priča, čak i ovde na auto forumu, i da mnogi to odobravaju, shvatam da im te cene prolaze.

Podsetiću da sam pre desetak godina hvalio Korejce kada su ponudili auto sa potpunom opremom i odličnim 2.0CRDi motorom za 20 hiljada, od koga je tada aktuelni Golf V 2.0TDI bio skuplji preko 50%. To je bio junački postupak Korejaca i smatram da ih je trebalo pohvaliti na tome, kao i na činjenici da su natareli evropljane, a naročito VW, da se spuste svoje cene.

Sada je situacija drugačija ali koliko vidim, neki im odobravaju da npr. za stari 1.6 dizel spakovan u "džipa" traže 28 hiljada (?!?), sa čime se ne slažem.

Citat:
cozmo_im: Kia Sportage. Odlican je, vozio sam. Odlican motor, ali ODLICAN. Tih, bez vibracija, lep sportski dubok zvuk na ubrzanju, odlicno vuce, proseci 7 L, jedina zamerka je standardna korejska plastika unutra, ali sam automobil je dusu dao za putovanja bez ikakvog umora. Po gradu je izuzetno startan i okretan.

Ovim da "džip" sa 1.6 invalidom "odlično vuče" (?!?), da je "po gradu izuzetno startan i okretan" (?!?), bi mogli završimo diskusiju.

Toliko beskrajno spor i smarački auto, sa kojim bi moj Yugo 65 iz 1989. u svakoj situaciji igrao mačke i miša, nije nešto što želim u 2020.

Za Seata sam ti odgovorio ovde http://www.elitemadzone.org/p3897507

Citat:
Java Beograd: Ja ne kapiram novouvedenu forumašku definiciju "vozački" auto?!? Nebojša ju je uveo, a vidim, primila se među forumašima. Ako može neko pojašnjenje.

Evo pojašnjenja: vozački je onaj auto koji osim prostog prevoza od tačke A do tačke B (makar tačka B bila i Halkidiki) - nudi i zadovoljstvo u vožnji.

Ako još uvek ne razumete, pročitajte komentare onih koji su gledali vožnju GTI-ja koji se nalaze ispod snimka.



Ako to i dalje to ne razumete bojim se da nemamo šta da pričamo, jer lično automobile koji ne nude makar osnovno zadovoljstvo u vožnji, uopšte ne razmatram.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9442
*.static.avana.rs.



+10242 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.06.2019. u 08:03 - pre 58 meseci
OK, kapiram.

Meni zadovoljstvo vožnje pruža:

- Nečujnost motora, i što bolja ukupna zvučna izolacija. "Ušuškanost" Kad u enormnoj gužvi i kolapsu, u kolini na Zelenjaku podignem prozore i tiho pustim laganu muziku.
- Udobnost sedišta.
- Udobnost automobila: mekoća u ogibljenju, mekoća u upravljanu tj. mekano kvačilo, precizan menjač, lak na volanu.
- Ukupna ergonomija vozačkog "kokpita". Raspored dugmića i slično.
- Ostvarivost dobrog ubrzanja, nije mi bitno na kojim obrtajima, samo da može da povuče kad ga nagarim, isključivo za povremene potrebe preticanja, zaobilaženja i slično.
- Gedžeti i oprema tipa "cruse control", automatika brisača, svetala, klime ...

Nije vezano za vožnju, ali još cenim i prostran prtljažnik.

I to je to. Narihtam 120 km/h i krenem za Berlin / Barselonu / Amsterdam / Prag / Istanbul



Užasavam se: niskog, tvrdog ogibljenja, zvuka motora, asketskog kokpita, neudobnog sedišta. U takvom autu ni do Niša ne bih krenuo.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.180.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.06.2019. u 17:40 - pre 58 meseci
Slažem se, naročito sa poslednjom rečenicom i tome ću dodati još nešto.

Ogroman broj vozača voli jače verzije auta, među njima sam i ja naravno, i zato je to plodno tlo za prevare svih vrsta.

Najčešća ali i najgluplja prevara je ona koju većinom sprovode Korejci ali i Japanci i ostali, kada u skuplje verzije svojih vozila, umesto da najpre stave jači motor (stavili bi oni, ali takve motore nemaju!) - oni jedino što urade to je da imenu auta dodaju još neku blesavu sega-mega skraćenicu i onda spuste auto, stave ultra-niske gume i otvrdnu vešanje.

I tako dobijete kombinaciju koja je em najgora, em najsmešnija: Auto izgleda "nabudženo", nizak je, tvrd, felne su mu na asfaltu, u vožnji se trese od neudobnosti, a motor (atmosferac ili mali dizel) - jedva vuče to smešno kljuse.

Moj recept koga primenjujem decenijama, od prvog auta koga sam kupio (čak i kada sam kao dete naterao oca da umesto tristaća 1300 kupi 1500) je, u skladu sa materijalnim mogućnostima, potpuno suprotan: Uzmem najjači motor koji mogu ali ne u otvrdnutoj (S-line, sportline i slično) karoseriji i nikako ne sa niskim gumama, nego u sasvim normalnoj karoseriji i gumama standardne (poželjno i nešto više) visine.

To je najbolji kompromis i za istovremeno uživanje u vožnji, a i za maksimalnu udobnost i relativno povoljnu nabavnu cenu.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.06.2019. u 21:48 - pre 58 meseci
Od VW mi Polo ima smisla za grad (samo što je relativno skup u odnosu na konkurenciju), a za krstarenje mi nekako CC, i to prethodni model koji ima nekako lepšu liniju i bar se razlikuje od Pasata. Nego, nejasno mi kako to ima primeraka sa 4 sedišta i sa 5 sedišta, zašto bi neko kupovao varijantu sa 4 sedišta?
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 02:50 - pre 58 meseci
@mjanjic

Da li ti je udobnije da sedis na fiksnoj zadnjoj "klupi" ili u nezavisnom podesivom sedistu ???
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 06:58 - pre 58 meseci
OK, razumljivo, ali nije to Phaeton ili S klasa... Mogu da budu 2 podesiva sedišta i srednje koje nije podesivo.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 08:34 - pre 58 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ovim da "džip" sa 1.6 invalidom "odlično vuče" (?!?), da je "po gradu izuzetno startan i okretan" (?!?), bi mogli završimo diskusiju.

Toliko beskrajno spor i smarački auto, sa kojim bi moj Yugo 65 iz 1989. u svakoj situaciji igrao mačke i miša, nije nešto što želim u 2020.


Jesi li ga vozio ili napamet pricas? Yuog 65 ne da ne bi mogao nista, nego bi do ga ovaj odrao u prvoj milisekundi. Da li ti znas kako ovo vuce ili pretpostavljas? Evo, ja sam ga vozio i kazem da odlicno vuce. Ubrzava i lepi za sediste u svim mogucim obrtajima, rezimima voznje. Motor je odlican, veoma tih, bez vibracija (iako se cuje pri ubrzanju da je dizel), i vuce fenomenalno.

Evo jedne zanimljive situacije. Moj sestric je vozio na polaganju 1.0 TSI motor. U pitanju je Fabia sa 110KS, 200Nm i tezine 1055kg. Kada sam mu dao da provoza dizel 1.6 sa isto 110KS, ali 240 Nm, usta su mu pala do patosa koliko je bolji odziv na gas imao kod dizela. Prosto mu je odleteo volan iz ruke. Toliko o malim turbacima. Taj mali turbo je mozda oko 1,5s brzi do stotke jer razvija veci broj obrtaja, ali u svakodnevnoj voznji dizel ce ga pokidati samo tako. E sad zamisli kako bi se sokirao da stisne gas u Sportageu. Da li je Fabia jaca i brza od Yuga 65? Jeste. Sad procitaj sta sam prethodno napisao i bice ti jasno da je tvoje poredjenje sa Yugom veoma neozbiljno.

Anyway, vozio sam Yuga 65. Totalno mrtvo puvalo u odnosu na danasnje automobile, tipa 14,5 sekundi do stotke i bednih 98 Nm. Za nijansu bolje od 55tice i to samo u IV ili V stepenu prenosa na autoputu, lakse je ubrzavao od 110 do 130. Startan je mozda tri posto bolje od stojadina. Jedna Lada Samara 1.5 i 75KS je kidala tog Yuga u medjuubrzanjima samo tako (mislim da su do stotke tu negde bili). Znam, vozio sam oba auta.

Tako da, ako nesto ne vozis i ne probas, ne mozes da znas da li je startan, okretan i kako vuce.

Prvo ga provozaj pa onda oceni neki auto. Kia Sportage je po meni preskup, ali je odlican crossover. Nije za divljanje, nije za dzekiranje, ali tako glatko i lepo vuce da skroz opusten i odmoran stignes gde god hoces. Put ne oseca. Veoma je tih i udoban. Meni se licno ne svidja korejski dizajn, kao i sam enterijer plastikaner, ali ne mogu da kazem da je beskrajno spor i smaracki auto. Kad dodas gas znaces i zasto nije.

 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 13:24 - pre 58 meseci
Yugo može da se igra "mačke i miša" eventualno sa IMT traktorom, tu negde.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 14:23 - pre 58 meseci
@mjanjic

Nije S klasa , ali na prste mozes da nabrojis koji automobili u C i D klasi imaju nezavisna sedista ( cak kao dodatnu opciju ).
Takodje nisam siguran da li su i ta nezavisna sedista podesiva.

I kod Pasata je mesto u sredini na zadnjoj klupi izuzetno neudobno za duzi put.


@Nebojsa Milanovic

Postaje neshvatljivo koliko si ti uporan i koliko pokusavas da nametnes neke "krive stavove"
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.183.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 15:00 - pre 58 meseci
Možda su ti stavovi krivi u Srbiji gde istinu kroje "marketing manageri" koji prodaju maglu takvima kao vi, ali nisi svi vozači u Srbiji kao Miroslav (dobro on i nije vozač ali voli da lupeta, a upravo takvi su ciljna grupa tih "managera").

@Miroslav

Opet bulazniš gluposti i samo pričaš o sebi, jer isto kao što ne razlikuješ Leona 1.0 i Cupru sa 300KS, tako i ne razlikuješ običnog Juga i Juga 65 koji je sa par veoma jednostavnih zahvata (glava, karburator, paljenje, objašnjavao sam na ESu) imao 80KS, ko je želeo mogao je (grana, itd..) i nešto više od toga.

Ali nije ovde tema Jugo nego ljuti KIA crosover (ili kako ga već zovete..), a za takvo lupetanje koje vi iznosite najbolji lek je direktan dokaz:

Citat:
cozmo_im: ne mogu da kazem da je beskrajno spor i smaracki auto. Kad dodas gas znaces i zasto nije.

Ok hajde da konkretizujemo: vas trojica i najbolje još neki "marketing manager" iz KIA/HY, uzmite tog crosovera koji "odlično vuče" (?!?), i "izuzetno je startan" (?!?), a ja ću doći sa običnim serijskim VW Polo (ne treba ništa jače..).

Učipite se koliko god želite, unapred kažem da ću pristati, i može od nule a može i iz letećeg starta, ili kako god vi želite, i da vidimo.

I kada vas ostavim u prašini i nadišete se (čistog!) auspuha, onda ćete imati priliku da se divite vašoj "mašini" od skoro 30k evra kako "odlično vuče" i "startan je"

Jel u redu?


A za kosooke marketing managere imam još jedno pitanje ako se čujete/vidite sa njima: Evo pustili su "akciju" za i30 koji ima "veoma povoljnu cenu" od 14 hiljada evra (?!?!).

Ako ne znaju, pokažite im ovde u temi na ES-u, da su pre 10 godina taj isti auto sa istim motorom, potpuno opremljen (klima, servo, 6 erbegova, itd.) prodavali za 10-11 hiljada, za šta sam ih i ja hvalio.

Pitajte ih šta se desilo za tih 10 godina? Kako je moguće, da za to vreme kada svi proizvođači spuštaju cene i daju sve više za istu cenu, i na osnovu čega oni za isti auto sa potpuno istim motorom traže 30-40% više??

 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 17:26 - pre 58 meseci
@ Nebojsa Milanovic

Mi mislili ti ozbiljan covek , a ti bi kao napaljeni klinac da se trkas od semafora do semafora i dokazujes " ciji je veci" :( :(

Kosooki marketing - sta ti tu nije jasno ???
" Dok bude ovaca - bice i vune "
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.183.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 17:47 - pre 58 meseci
Što se tiče ovaca i vune to je tačno, ali ne bih da baš ES bude mesto na kom se uvaljuje magla marketing managera, naročito što se ona može pobiti veoma lako.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.06.2019. u 22:16 - pre 58 meseci
Ma, poskupljalo je sve.

Pominjao sam već Audi A3 koliko je koštao pre 7-8 godina, ispod 15k evra na akciji (doduše, 1.6 atmosferac, 3 vrata), a sada cene počinju od 22k. Takođe se sećam Golfa 6 1.6tdi na akciji, pošto je trebala da izađe sedmica, bio nešto ispod 16k (inače je redovna cena bila tipa 19k sa tom opremom).

Evo, novi Tucson je na akcijama pre neku godinu bio 17k evra (preciznije, 16.990), a sada je regularna cena 19.490, na "akciji" 18.490. Dakle, nigde onih 16.990. Recimo, doplata u tom najjeftinijem paketu opreme za 1.6TGDI (turbo-benzinac) je bila 2k evra, isto kao i za 1.6crdi, pa se mogao kupiti za 19k, a sada su im cene 22.490 (benzinac) i 21.990 (dizel), odnosno po 1000 evra manje za akcijsku cenu.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612027 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.