Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 291 292 293 294 295 296 297 298 299

[ Pregleda: 1625740 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.11.2023. u 20:34 - pre 5 meseci
Huhuh, najpre da pohvalim Javu što je sve veoma lepo izložio, da ne citiram sve, od rezona do ličnih iskustava, takve izjave su najkorisnije.

Nego, odavno nisam video da je neko napisao nešto što je u tolikoj suprotnosti sa onim što ja sasvim sigurno mislim, pa molim bakaru da detaljno objasni ove dve svoje izjave, i to NE sa stanovišta taksiste kome je prosečna brzina 28km/h, kome je bitna svaka kap goriva a performanse mu ne postoje na listi prioriteta, nego sa stanovišta prosečnog vozača, i još bolje ljubitelja vožnje.

Dakle:
Citat:
bakara:Navedeni turbo benzinci ukljucujuci i taj ozloglaseni 1.4TSI su izuzetno kvarljivi.
Imaš li neki podatak/dokaz o tome, a da nije iz taksija?

Ono što sasvim sigurno znam, je da je taj motor osvojio sve moguće nagrade, više od 10 puta proglašavan za motor godine, ekstremno je elastičan, miran i tih, nema čak ni potencijalni problem sa potrošnjom ulja itd.

Dalje,
Citat:
bakara: Sto se tice 2.0 motora oni trose bukvalno 30% vise para (ne samo goriva) za svega 10% vise performanskitako da su totalno u izumiranju
Joj..

Upravo je suprotno, 2.0 motori su najbolji kompromis između cene, performansi, potrošnje, pa čak težine i svega drugog, prosto 2.0 motor je prava mera po svakom kriterijumu.

Ako ti se bilo koji motor učini u nečemu boljim od 2.0 motora, nevezano da li je benzin ili dizel, čak nema veze ni koji je brend u pitanju, to je plaćeno velikom listom drugih osobina koje su drastično lošije nego kod 2.0 motora.

Razlog tome leži u fizici, to su sve dugohodi motori, a oni imaju najveći obrtni momenat i najveći stepen iskorišćenja u odnosu na svoju cenu/težinu, zatim ekonomski si najisplativiji jer su samo maaaalko skuplji a puno jači od 1.4/1.5/1.6...

Čak se vidi primetna razlika i u odnosu na 1.8 koji su takođe odlični, ali ne kao 2.0.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+169 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.11.2023. u 23:04 - pre 5 meseci
Bukvalno mi je više ljudi koji se razumeju više od mene, bilo da li su majstori ili jednostavno iskusni vozači reklo istu rečenicu

TSI motori ne trpe loše vozače i loše održavanje. Zato i imaju reputaciju "kvarljivih".

Sa druge strane mehaničar kog koga održavam svoje automobile godinama mi je i za Pola sa atmosferskim 1.2 motorom i za 1.0 TSI rekao " održavaj ga kako treba, menjaj ulje redovno, mali servis na vreme i ne vozi kao debil i nadživeće ostatak auta".
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 08:54 - pre 5 meseci
Citat:
bakara:
Kada pravis izbor prema motoru kako je @java vec izlozio, izbor je jos uzi.

1.3 dizel u astri je ocajan, cim je budes probao razocaraces se.


U kojoj Astri? Astra K mi je jedan od pikova za kupovinu pa da se ne zeznem.
 
Odgovor na temu

2020

Član broj: 341301
Poruke: 65



+3 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 13:31 - pre 5 meseci
U Astri J, ona je 200kg teza od K.
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Dakle:
Citat:
bakara:Navedeni turbo benzinci ukljucujuci i taj ozloglaseni 1.4TSI su izuzetno kvarljivi.
Imaš li neki podatak/dokaz o tome, a da nije iz taksija?

Ono što sasvim sigurno znam, je da je taj motor osvojio sve moguće nagrade, više od 10 puta proglašavan za motor godine, ekstremno je elastičan, miran i tih, nema čak ni potencijalni problem sa potrošnjom ulja itd.

Meni rekose da trosi ulje, interval zamena ulja je fabricki pogresno odredjen (treba mnogo ranije), sporo postize radnu temperaturu (znaci vecina vozaca forsira dok je hladan), lose reseno hladjenje, lanac, zatezaci, klizaci lanca, karike. Twincharger jos gori. Meni sasvim dovoljno za izbegavanje tj. samo EA211 dolazi u obzir.
Verovatno je bio motor godine kao nov a ovde pricamo o modelu s pocetka prosle decenije, dakle s predjenih minimum 150-200.000km.

[Ovu poruku je menjao 2020 dana 20.11.2023. u 14:41 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao 2020 dana 20.11.2023. u 14:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 14:12 - pre 5 meseci
Astra J, prema wikipediji ima Ecotec motore 1.4 koji su Opelovi, nasleđeni od General Motors-a. Pogledati ovde: https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra
Ne kapiram kakve to veze ima sa VW 1.4TSI

Da su nešto valjali, OPEL bi ih i dalje koristio. Ali nije. Opel je prestao da koristi "svoje" motore.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 14:19 - pre 5 meseci
Citat:
Turmen:
Bukvalno mi je više ljudi koji se razumeju više od mene, bilo da li su majstori ili jednostavno iskusni vozači reklo istu rečenicu:

TSI motori ne trpe loše vozače i loše održavanje. Zato i imaju reputaciju "kvarljivih".

Sa druge strane mehaničar kog koga održavam svoje automobile godinama mi je i za Pola sa atmosferskim 1.2 motorom i za 1.0 TSI rekao " održavaj ga kako treba, menjaj ulje redovno, mali servis na vreme i ne vozi kao debil i nadživeće ostatak auta".


Ovde, čisto logički analizirano, sam sebe demantuješ, apsolutno.

* TSI imaju reputaciju kvarljivih, ako se loše održavaju

* Atmosferski 1.2 motor i 1.0 TSI su dobri, ako se dobro održavaju.

WTF?

[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 20.11.2023. u 15:35 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 1250



+455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 14:23 - pre 5 meseci
Pa šta? Ako neki motori kvare i pored dobrog održavanja onda baš i nisu dobri, zar ne?
Najbolji su oni koji se ne kvare i pored loših vozača i lošeg održavanja. Takav meni treba.
A da sam ja neki majstor, ja bih svima govorio da treba da mi dovedu auto pošto mora da se "održava kako treba". Nije majstor lud.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 14:44 - pre 5 meseci
Citat:
2020: Meni rekose da trosi ulje, interval zamena ulja je fabricki pogresno odredjen (treba mnogo ranije), sporo postize radnu temperaturu (znaci vecina vozaca forsira dok je hladan), lose reseno hladjenje, lanac, zatezaci, klizaci lanca, karike. Twincharger jos gori. Meni sasvim dovoljno za izbegavanje tj. samo EA211 dolazi u obzir.
Ma ne pravim je pitanje šta su ti "oni" tebi rekli, ja ti kažem šta jeste plus ti dam neki savet ako želiš da ga čuješ, ako ne, svima lepo

A savet ti je da, osim odabira motora za auto što je veoma bitna stvar (i ja na autu prvo gledam motor, dakle tu se potpuno slažemo), najpre gledaš koji auto kupuješ , tj. da razlikuješ jedan auto od drugog. U ovom slučaju to je Golf 6 i Golf 7

Dakle EA211, za koju su ti "oni" rekli da je dobar, je motor iz Golfa 7 i praktično nema dodirnih tačaka sa 1,4TSI iz Golfa 6 o kome smo govorili.

Inače pisao sam o tom novom EA211 puno ovde na ES-u, naravno i o starom. EA211 je po svim pitanjima bolji motor, zapravo state-of-the-art tehnologije u toj klasi, ali rekoh, ide u G7 a ne u G6


 
Odgovor na temu

2020

Član broj: 341301
Poruke: 65



+3 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 16:59 - pre 5 meseci
Znam da su razliciti, i da EA211 ide samo u Golf 6 s troja vrata
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 18:03 - pre 5 meseci
Mani glupe sajtove i nemoj neko da te je čuo da pričaš kako neki motor ide u G6 sa 3 vrata, a ne ide u onaj sa 5 vrata, to je nebuloza koju niko nikad nije izgovorio, glupo je o tome pričati.

Evo još o ovome:

Citat:
Turmen: mehaničar kog koga održavam svoje automobile godinama mi je i za Pola sa atmosferskim 1.2 motorom i za 1.0 TSI rekao " održavaj ga kako treba, menjaj ulje redovno, mali servis na vreme i ne vozi kao debil i nadživeće ostatak auta".
Jasno je to što se tiče trajnosti i tu nema dileme, ali nije to jedina poenta, jer nije trajnost jedina važna stvar kod motora.

Važna je snaga, elastičnost, nivo buke, nivo vibracija, udobnost vožnje koja sadrži više parametara, potrošnja i naravno cena.

I TSI motori su bukvalno po svakom tom kriterijumu u samom vrhu automobilske industrije, često i čisto najbolji kao npr. već više od decenije apsolutno neprevaziđeni 2.0TSI EA 888 Gen3.

Zato je šokantno ovo što je rekao bakara
Citat:
bakara: Sto se tice 2.0 motora oni trose bukvalno 30% vise para (ne samo goriva) za svega 10% vise performanskitako da su totalno u izumiranju
...jer je u suprotnosti sa osnovnim postulatima fizike, termodinamike a i prakse.

Ali čak i da ne znaš fiziku i termodinamiku, samo pogledaš oko sebe i očigledno je da su 2.0 motori po svim osobinama najbolji izbor, da preciziram četvorocilindrični dugohodi 2.0 motori, a oni praktično svi jesu takvi, tipičan primer je pomenuti Audi-VW motor EA 888.

Termodinamika kaže a i praksa potvrđuje da se najoptimalnije sagorevanje, stepen iskorišćenja, elastičnost, ekonomičnost i sve drugo se ostvaruje ako je cilindar dugohod i ima zapreminu približno 500ccm.

Pre toga, a naročito posle toga, dakle ako bi cilindar bio veći, učinkovitost po svim pitanjima opada, i zato su motori veće zapremine OBAVEZNO sa više cilindara, iako to drastično povećava njihovu cenu i komplikuje konstrukciju.

Razlog je veliki pad termodinamičke učinkovitosti u slučaju kada bi npr. 3.0 motor imao samo 4 cilindra, jer iako bi taj motor bio samo minorno skuplji od 2.0, on bio bio značajno lošiji po svim parametrima od 6-cyl 3.0, bilo da je linijski ili V.

Prema tome, čak i ako ne poznaješ nauku uopšte, samo pogledaj oko sebe i videćeš da su svi najkvalitetniji i uopšte najbolji motori sa cilindrima od 500ccm, a najjeftinija i običnim ljudima najdostupnija varijanta toga su 4-cyl 2.0.

Upravo iz tog razloga najjači brendovi su već počeli da prave 1.5 motore sa 3 cilindra, koji takođe imaju optimalnu zapreminu cilindra od 500ccm, samo jedan manje, čime je motor jeftiniji, ali ne i manje učinkovit.

Naravno, tu se javlja problem balansa i vibracija, a to se rešava specijalnim konstrukcijama radilice i protivtegovima. Jasno da svih tih problema nema kod 4-cyl varijanti, pa opet dolazimo do 4-cyl 2.0 kao najboljeg rešenja.

A ako razmišljamo i o višoj klasi sve je isto. Sve rečeno važi i za 5-cyl 2.5 (recimo Audi RS3 2.5 400KS), zatim 6-cyl 3.0 (ima ih puno, BMW na primer, zati Audi, itd) V6 ili linijski svejedno, i V8cyl 4.0 (i njih ima puno) koji su svi takođe sam vrh po učinkovitosti, iz istih razloga kao 4-cyl 2.0.

Ovo su dakle generalne činjenice, ne uzeti 2.0 motor ima smisla samo ako je van crvene linije po budžetu, inače u svim ostalim varijantama je najbolji izbor.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 18:29 - pre 5 meseci
Citat:
Java Beograd: Ovde, čisto logički analizirano, sam sebe demantuješ, apsolutno.

* TSI imaju reputaciju kvarljivih, ako se loše održavaju

* Atmosferski 1.2 motor i 1.0 TSI su dobri, ako se dobro održavaju.

WTF?



Ništa ja tu sebe ne demantujem, možda me nisi razumeo

Ako održavaš auto kako treba i voziš kako treba - trajaće
Ako ne održavaš auto kako treba i voziš kao idiOt - neće.

Mislim to važi za svaki proizvod manje više. A kad čujem te priče o "reputaciji" smrznem se. Alfa ima reputaciju kakvu ima, a drugaricin ćale kupio Alfu 159 neke 2010e godine, slatko se vozi njom, obišao celu Evropu uzduž i popreko, nikad nije "štucnula", još i izgleda kao nova.

Citat:
component: A da sam ja neki majstor, ja bih svima govorio da treba da mi dovedu auto pošto mora da se "održava kako treba". Nije majstor lud.


Sram bilo majstora prevaranta, zamisli tera me da menjam ulje na svakih 15000km

[Ovu poruku je menjao Turmen dana 20.11.2023. u 19:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

2020

Član broj: 341301
Poruke: 65



+3 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 19:13 - pre 5 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Mani glupe sajtove i nemoj neko da te je čuo da pričaš kako neki motor ide u G6 sa 3 vrata, a ne ide u onaj sa 5 vrata, to je nebuloza koju niko nikad nije izgovorio, glupo je o tome pričati.

Ok, hvala na pojasnjenju, mada bih svakako proverio na licu mesta. A ja cu izgleda ili da uzmem malo stariji A3 ili prebacim kupovinu u inostranstvo i trazim neki Golf 7 ili Astru K. Danas sam se vozio u C4 Picasso i ako su i obican C4 i DS 4 takvi, onda mi se ni oni bas ne svidjaju.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 19:56 - pre 5 meseci
"Običan C4" je sasvim korektan auto, samo što benzinci nisu na dobrom glasu, za razliku od HDI motora.

Citat:
2020: Ok, hvala na pojasnjenju, mada bih svakako proverio na licu mesta. A ja cu izgleda ili da uzmem malo stariji A3 ili prebacim kupovinu u inostranstvo i trazim neki Golf 7 ili Astru K. Danas sam se vozio u C4 Picasso i ako su i obican C4 i DS 4 takvi, onda mi se ni oni bas ne svidjaju.


Od svega ovoga što si napisao, ako gledamo po kvalitetu, moj glas ide A3, a ako gledaš "odnos cene i kvaliteta", tu je Astra K sasvim ok opcija.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.11.2023. u 20:16 - pre 5 meseci
Ja sam inače poredio A3 i G6 onako za svoju dušu u perspektivi, jer A3 za razliku od G6 postoji i sa 1,8TSI motorom, i to onom varijantom koja nema problema sa potrošnjom ulja, za razliku od G6 koji postoji samo sa 1‚4TSI.

I zaključak mi je da se sa G6, uprkos slabijem motoru dobije "više auta" za iste novce, osim motora i par detalja skoro sve je na njegovoj strani.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 08:02 - pre 5 meseci
VW 2.0 TSI

Pokojni Mirko i Miša iz MR Engines. Vredi odgledati.

https://www.youtube.com/watch?v=PAGN06hsS4o
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 08:38 - pre 5 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ali čak i da ne znaš fiziku i termodinamiku, samo pogledaš oko sebe i očigledno je da su 2.0 motori po svim osobinama najbolji izbor, da preciziram četvorocilindrični dugohodi 2.0 motori, a oni praktično svi jesu takvi, tipičan primer je pomenuti Audi-VW motor EA 888.
Termodinamika kaže a i praksa potvrđuje da se najoptimalnije sagorevanje, stepen iskorišćenja, elastičnost, ekonomičnost i sve drugo se ostvaruje ako je cilindar dugohod i ima zapreminu približno 500ccm.
Pre toga, a naročito posle toga, dakle ako bi cilindar bio veći, učinkovitost po svim pitanjima opada, i zato su motori veće zapremine OBAVEZNO sa više cilindara, iako to drastično povećava njihovu cenu i komplikuje konstrukciju.
Razlog je veliki pad termodinamičke učinkovitosti u slučaju kada bi npr. 3.0 motor imao samo 4 cilindra, jer iako bi taj motor bio samo minorno skuplji od 2.0, on bio bio značajno lošiji po svim parametrima od 6-cyl 3.0, bilo da je linijski ili V.

Prema tome, čak i ako ne poznaješ nauku uopšte, samo pogledaj oko sebe i videćeš da su svi najkvalitetniji i uopšte najbolji motori sa cilindrima od 500ccm, a najjeftinija i običnim ljudima najdostupnija varijanta toga su 4-cyl 2.0.

Upravo iz tog razloga najjači brendovi su već počeli da prave 1.5 motore sa 3 cilindra, koji takođe imaju optimalnu zapreminu cilindra od 500ccm, samo jedan manje, čime je motor jeftiniji, ali ne i manje učinkovit.

Naravno, tu se javlja problem balansa i vibracija, a to se rešava specijalnim konstrukcijama radilice i protivtegovima. Jasno da svih tih problema nema kod 4-cyl varijanti, pa opet dolazimo do 4-cyl 2.0 kao najboljeg rešenja.

A ako razmišljamo i o višoj klasi sve je isto. Sve rečeno važi i za 5-cyl 2.5 (recimo Audi RS3 2.5 400KS), zatim 6-cyl 3.0 (ima ih puno, BMW na primer, zati Audi, itd) V6 ili linijski svejedno, i V8cyl 4.0 (i njih ima puno) koji su svi takođe sam vrh po učinkovitosti, iz istih razloga kao 4-cyl 2.0.

Ovo su dakle generalne činjenice, ne uzeti 2.0 motor ima smisla samo ako je van crvene linije po budžetu, inače u svim ostalim varijantama je najbolji izbor.


Čovek se uči dok je živ, pa iako mislim da mnogo znam o automobilima, uvek mogu nešto novo da naučim.
U tom kontekstu, tvoj post me je jako zaintrigirao.

Dosta sam pročitao i čuo, ali prvi put u životu čitam da je 500cc optimum zapremine po cilindru za motor, da su motori sa takvom zapreminom po cilindru najkvalitetniji (wtf?) i najbolji (?) . Možda je 500cc neki maksimum, ali nikad čuo da je optimum.
Bio bih ti jako zahvalan kad bi dao nekoliko linkova, gde bi moglo da se pročita nešto više, upravo o toj zapremini po cilindru.
Ajde, mogu da prihvatim da si epitete "najkvalitetniji" i "najbolji" iskoristio u žaru izlaganja (složićeš se da kvalitet motora i zapremina po cilindru baš nemaju nikakve veze), ali eto, bar navedi neke podatke oko "stepena iskorišćenja".
Tvrdim i da epitet "najoptimalnije sagorevanje" (pleonazam) nema nikakvog smisla. Posebno ne u ovom kontekstu. Sagorevanje zavisi od smeše, kompresije, oblika čela klipa i pravovremenosti i kvaliteta varnice. Nikako od zapremine a još manje od hoda klipa.

Dalje, generalno uzevši, motori 2.0 mogu i nemoraju da imaju duži hod klipa od motora (na primer) 1.6 ili 1.4 ili šta god. Jer, kao što znamo radna zapremina je hod klipa puta čeona površina klipa.
U zavisnosti od konstruktora, neki 2.0 motori imaju duži ili kraći hod, veći ili manji čeonu površinu klipa.
Dakle, 2.0 motori (ili kako ti kažeš: "motori sa cilindrima od 500ccm") uopšte ne moraju biti dugohodni, pa tako, sve ono šta si pobrojao kao atribut 2.0 motora, "zato što su dugohodni", samo po sebi pada u vodu, jer neki nisu dugohodni.


Ne sviđa mi se što u više navrata koristiš bombastične izjave tipa "poznavanje nauke", "fizika", "termodinamika" - tvrdim: potpuno neprimereno. Koliko znam, nisi naučnik, nisi fizičar, niti stručnjak u termodinamici. Nisam ni ja.
Još manje mi se sviđa poziv "samo pogledaj oko sebe i videćeš da su svi najkvalitetniji i uopšte najbolji motori sa cilindrima od 500cc". OK, pogledao sam i ne mogu da potvrdim izjavu.

TROLINDRAŠI
Trocilindrični motori su očajni po svom balansu, vibracijama, zvuku ...
Na nekoj temi, zaboravio sam kojoj, sam prikazivao slike uglova radilice i kolko "mrtvog hoda" ima radilica sa tri cilindra. Sa svim mogućim "balanserima" ni približno ne mogu da dostignu mirnoću rada i balans četvorocilindričnog motora, koji nije slučajno alfa (i omega) svih SUS motora od pamtiveka do danas.
Trocilindrični motori su puka knjigovodstvena povraćka, praktično abortus auto indrustrije u nameri da se uštedi tamo gde najmanje ima smisla štedeti.
Ako kojim slučajem grešim, što je sasvim moguće, daj neke linkove sa relevantnim podacima, o tome kako se u tproizvonju trolindraša ušlo samo da bi se došlo do 500cc po cilindru.



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 1250



+455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 09:24 - pre 5 meseci
Trocilindraši imaju smisla u današnjem svetu. Prosečnom vozaču je sasvim dovoljno snage koju daju 3 cilindra u kombinaciji sa turbopunjačem. I ovako se planira, da automobili koji se danas prozvode, traju maksimalno 10 godina. Električni ih polako menjaju. Nov trocilindraš je dobra mašina. Za sada nisam ni jednom našao manu kojeg sam vozio. Mada, još nisam imao prilike da vozim 15 godina star, tako da ko zna šta ih čeka u budućnosti. A svakako troše manje benzina od starih četvorocilindraša.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 11:12 - pre 5 meseci
Citat:
component:  I ovako se planira, da automobili koji se danas prozvode, traju maksimalno 10 godina.
Na osnovu čega ovo tvrdiš? Čuo si od majstora u auto servisu, ili si informaciju pokupio direktno od proizvođača? Ili neka forumaška mudrost? Sa nekog drugog foruma, verovatno, jer bih ja svakako pročitao i zapamtio da je na ovom forumu nešto slično napisano.
Ako maksimalno traju deset godina, onda, dakle, posle pete već u staro gvožđe?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 11:39 - pre 5 meseci
Evo i gorepomenutog 1.4TSI

https://www.youtube.com/watch?v=MNsCXJbBpqc


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8095



+1755 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 11:46 - pre 5 meseci
Ko zna sta planira proizvodjac , ali prosecna starost automobila u EU je 12 godina.

U USA 12.2 godine.

To znaci da ima dosta i onih od 20 godina ! Jer ima dosta novih.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 291 292 293 294 295 296 297 298 299

[ Pregleda: 1625740 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.