Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

KIA ProCeed mini test

elitemadzone.org :: AutoZone :: KIA ProCeed mini test

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 33726 | Odgovora: 62 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test13.01.2009. u 10:11 - pre 185 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:  Ja sa Puntićem drugom idem skoro 100, a ti sa Golfom jedva 60! Trećom idem preko 130, a ti jedva 100! I kako onda ti prenosi nisu različiti?!?


Dragi prijatelju, pa Vi ste u zabludi

Nije me mrzelo pa sam izmerio i izracunao:

GOLF 5 TDi, Vmax po stepenima prenosa:




Kao sto se vidi iz tabele izbor i proracun menjaca je skolski primer kako to treba da bude.



Citat:
Nebojsa Milanovic:ali mnogo više volim takve prenose nego što tebi prva služi samo za prvih nekoliko metara puta, druga za narednih par desetina itd...smor...


Pa prva i sluzi samo za pokretanje auta. Verujem da si ti jedan od retkih koji se u prvoj, ili drugoj vozika po ceo dan.


Citat:
Nebojsa Milanovic: I kod drugih auta se mogu sresti dobro odabrani prenosi, ali kod VW ne, kod njega su uvek prekratki. Meni lično je to eliminatorna mana kod auta, naročito ako nema 6 brzina.


6 ta nije to sto mislis. Kod TDi-a je ona aktivna (nije OD) a pretpostavljam i kod Kie. Maximalna brzina se u njoj postize sto i treba tako da bude. Tome u odredjenoj meri doprinosi i OM koji je kod ovih dizelasa relativno velik pa im ne smeta ni prenosni odnos koji moze biti i znatno manji od jedan.


Citat:
Nebojsa Milanovic: A bre Žare, jesi li ti zaista malo obnevideo??

Ja ne govorim o Fiatovom menjaču kao delu auta, pričam o odnosima pojedinih zupčanika u njemu.



U tome i jeste stvar. U zabludi si ako mislis da je takav nacin voznje stedljiv. Vozila slicnih performansi (Corsa, Saxo, 106, Polo) bez tog overdrajva koji spominjes, od tvog Fiata su bolji bar za litar u istom rezimu voznje. VW motor sa oznakol "3L" i da ne spominjem. Fiatovi malisani ne spadaju bas u stedljivce. Naravno, ovo se ne odnosi na 1.3 MJTD.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test13.01.2009. u 12:13 - pre 185 meseci
Žare, grešiš, verujem namerno :)

Nije ovde tema Punto vs. Golf i pokazivanje kako Golf nema puno kraći prenos od Punta. Ali pošto je teko krenulo, evo objasniću:

Golf ipak ima dosta kraći prenos, jer se za max. broj obrtaja kod dizela nikako ne može uzeti 5500, iako je to teorijski maksimum. Razlog je osobina dizel-motora da već od 2500-3000 obrtaja padaju sa snagom, dakle realni maksimum im je znatno ispod teorijskog maksimuma.

Što se tiče potrošnje Fiat-a, rekoh jednom da sam u ruti do Crne gore, po moru i nazad izmerio prosečnu potrošnju od tačno 4,91 l/100 km.

Glavni razlog tako male potrošnje je overdrajv, ali i relativno snažan motor za mali auto koji mu omogućava da se lagodno vozi 70-80Km/h i po krivinama konstantno u petoj, bez potrebe za šaltanjem.

Osnovne verzije tih malih auta koje si naveo zbog slabih motora to ne mogu da postignu, zahtevaju češće menjanje na dole i rezultatna potrošnja im je zbog toga osetno veća.

U suštini, motori VW 1,9 TDI I Fiat Fire 1,3 se i ne trebaju porediti zbog velike razlike u efektivnom obrtnom momentu.

Prema tome, VW bi trebalo zbog te svoje nadmoći da još ima osetno duži prenos, ali ne, on ima kraći. To je problem. Takođe je problem što ni ta šesta nije overdrajv, pa se taj ogromni obrtni momenat (naročito posle tuninga) ne može iskoristiti na pravi način.

Umesto da Golfu teorijska brzina u šestoj bude na 4000 obrtaja bude recimo 280, pa da krstariš 120-140 na sat sa nekih 1800-2000 obrtaja i budeš na početku raspona max. momenta čime malo trošiš, ne praviš buku i spreman si za lako dalje ubrzavanje, ti na toj brzini i u šestoj imaš besmisleno visokih 2700-2800 obrtaja, na kojima puno trošiš, imaš veliku buku i već izlaziš iz područja maksimalnog momenta čime nemaš snage za dalje ubrzavanje.

Ali što je najgore, to je situacija kod verzije sa 6 brzina, kod svih verzija sa 5 je još gore!

edit:

Sve u svemu, sada kada si mu još uradio remap, ti imaš preko 130 KS snage. Ako mi kada se sledeći put vidimo ne kažeš: "Au Nešo, voleo bih da ima sedmu (ili makar dužu šestu) brzinu" - vodim te na ručak :)


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 13.01.2009. u 14:12 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test13.01.2009. u 13:17 - pre 185 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Nije ovde tema Punto vs. Golf i pokazivanje kako Golf nema puno kraći prenos od Punta.


Ma ne trpam ja Punta u ovu pricu. Cini mi se da si bas ti taj koji to cinis i ne samo u ovu temu vec i u ostalim kad god se "ukaze prilika".
Pogledaj pazljivije ko ga je prvi spomenuo. Ni na kraj pameti mi nije bio Punto dok ga nisi poceo intezivno spominjati. Cak na prvo spominjanje nisam ni reagovao..

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Golf ipak ima dosta kraći prenos, jer se za max. broj obrtaja kod dizela nikako ne može uzeti 5500, iako je to teorijski maksimum. Razlog je osobina dizel-motora da već od 2500-3000 obrtaja padaju sa snagom, dakle realni maksimum im je znatno ispod teorijskog maksimuma.



Potpuno netacno:
Za teoretski maximum uvek i samo uvek se uzima maximalni broj obrtaja koje vozilo postize. Ako se to tako ne cini onda nije rec o teoretskom maximumu vec o nekom drugom podatku.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
mesto da Golfu teorijska brzina u šestoj bude na 4000 obrtaja bude recimo 280, pa da krstariš 120-140 na sat sa nekih 1800-2000 obrtaja i budeš na početku raspona max. momenta čime malo trošiš, ne praviš buku i spreman si za lako dalje ubrzavanje, ti na toj brzini i u šestoj imaš besmisleno visokih 2700-2800 obrtaja, na kojima puno trošiš, imaš veliku buku i već izlaziš iz područja maksimalnog momenta čime nemaš snage za dalje ubrzavanje.


Izmadju 120-140 petica (6 gear) nije 2700-2800, vec 2400-2800. (140 je vec relativno ozbiljna brzina). Sto se daljeg ubrzanja tice, na 140 vrlo lepo zalepi za sediste i do 190 drzi. Tek nakon te brzine pocinje "zaletanje" tj. gubi se osecaj ubrzavanja. To je vise nego solidan podatak za vozilo sa deklarisanih 105 KSa. Ne vidim tu u cemu je problem?. Za bolje performanse treba odvojiti vise novca.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Što se tiče potrošnje Fiat-a, rekoh jednom da sam u ruti do Crne gore, po moru i nazad izmerio prosečnu potrošnju od tačno 4,91 l/100 km.


Ja sam u ruti do CG (Temerin-HN) preko Zlatibora, sa Vectrom TD 17 (Isuzu) imao potrosenih 22 L D2 za 645 predjenih kilometara (posoje i svedoci), sto mi ne daje za pravoda pricam kako ovaj automobil trosi 3,4 L.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Glavni razlog tako male potrošnje je overdrajv, ali i relativno snažan motor za mali auto koji mu omogućava da se lagodno vozi 70-80Km/h i po krivinama konstantno u petoj, bez potrebe za šaltanjem.


Jos manju potrosnju bi imao, pod istim uslovima, sa nekim iz konkurencije (nefiatom) bez obzira sto NEMAJU overdrajv. Veruj mi. Isprobano je.
Ako se izuzme buka cijem smanjenju doprinosi OD (a i to je vrlo relativno), druge prednosti NEMA. Sve ostalo je komercijalni trik. (Stoperica i kanistar ne varaju).

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Osnovne verzije tih malih auta koje si naveo zbog slabih motora to ne mogu da postignu, zahtevaju češće menjanje na dole i rezultatna potrošnja im je zbog toga osetno veća.


Potpuno netacno. Mislim da ti nedostaje iskustva. Nisi vozio Francuze u toj klasi. Bar za 1 litar su bolji.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Sve u svemu, sada kada si mu još uradio remap, ti imaš preko 130 KS snage. Ako mi kada se sledeći put vidimo ne kažeš: "Au Nešo, voleo bih da ima sedmu (ili makar dužu šestu) brzinu" - vodim te na ručak :)


Remap nema nikakve veze sa prethodnom tabelom jer se max obrtaji NE SMEJU DIRATI niti se diraju.

Da mi je potrebna 7. brzina, uzeo bih DSG, ali mi jednostavno ne treba. Pri putnih 170 do 180 Km/h (mada je to vec bezobrazno velika brzina i nije za preporuku na ovim nasim "autoputevima"), opusteno se razgovara u kabini.

P.S. Ipak je, mislim, red da ja castim.

Tvoj aldomas ce biti kad kupis Ceeda 128, ili ???


 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test13.01.2009. u 13:33 - pre 185 meseci
Citat:
zarsilic: Remap nema nikakve veze sa prethodnom tabelom jer se max obrtaji NE SMEJU DIRATI niti se diraju.



Nisam ni rekao da ima, niti naravno ima. Rekao sam da remap povećava potrebu i svrhu overdrajva, zato što drastično diže maksimalni momenat i to je nesumnjivo tako.

btw, cela moja priča se najviše odnosi na verzije ne samo Golfova, nego svih auta, naročito turbodizel, koje nemaju overdrajv. Mislim da je to velika šteta, ja lično, takve aute ne razmatram. Tvoj sa 6 brzina ne spada u tu grupu, bez obzira šta bih ja voleo da mu makar ta šesta bude još osetno duža.

Sve u svemu, mislim da smo se razumeli, jako volim overdrajv, ti ne voliš toliko i to je to.

Verujem da je i drugima bilo korisno :)
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test20.01.2009. u 19:06 - pre 184 meseci
Temi je bilo potrebno "malo" ciscenje, sve poruke koje nisu direktno vezane za teh. karakteristike kie ceed su prebacene u http://www.elitemadzone.org/t3...gment-do-eur-najbolja-kupovina


Svako drugo poredjenje sa drugim modelima molim da postujete na toj temi, u protivnom ce biti brisano.


Hvala!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test28.02.2009. u 00:15 - pre 183 meseci
U ovoj temi je Žare tabelarno izneo neke svoje podatke o Golfu V 1,9 TDI 105 KS, a sažeo je i neke podatke koje sam ja dobio testirajući KIA Proceed 2,0 CRDI.

Evo tog posta

http://www.elitemadzone.org/p2162414, a u njemu su i neka merenja koja sam ja izvršio sa Proceed 2,0 CRDI:

Evo te tabele :



Prvo, u tabelu su uneti netačan podatak za ProCeed, jer je rezultat za Proceed 2,0 CRDi 80-120 u V 9,4, a ne 11,4 s.

Evo kompletnih merenja: http://www.elitemadzone.org/p2019466

Međutim, drugo i važnije, nemački Auto Motor und sport je napravio test tog istog Golfa V sa istim 1,9 TDI motorom, i oni su dobili vrednost 80-120 u V od čak 15,4 s, što je preko 60% slabije vreme od ovog koje je Žare napisao, a dosta slabije i od rezultata za Ceed 1,6 CRDi koji je takođe Žare u testu dobio.

Evo tog testa

http://www.auto-motor-und-spor...lf-die-spar-tarner-752308.html

Kako to
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test28.02.2009. u 08:39 - pre 183 meseci
Nemoguce je da Ceed ima od 80-120 u petoj 13 sekundi kad Corolla moja ide isto 13sec. (ako ne iskopam snimak snimicu ponovo).

Mora da je neka greska. Merio sam Z10 (ali od 70 do 110, uporedjivo sa SAT-ovim podacima) i ide malo jace od 15 sekundi.

Nesto tu ne stima.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test28.02.2009. u 08:49 - pre 183 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Prvo, u tabelu su uneti netačan podatak za ProCeed, jer je rezultat za Proceed 2,0 CRDi 80-120 u V 9,4, a ne 11,4 s.


Ispravljeno:




Citat:
Nebojsa Milanovic:
Međutim, drugo i važnije, nemački Auto Motor und sport je napravio test tog istog Golfa V sa istim 1,9 TDI motorom, i oni su dobili vrednost 80-120 u V od čak 15,4 s, što je preko 60% slabije vreme od ovog koje je Žare napisao, a dosta slabije i od rezultata za Ceed 1,6 CRDi koji je takođe Žare u testu dobio.

Evo tog testa

http://www.auto-motor-und-spor...lf-die-spar-tarner-752308.html

Kako to


Vrlo jednostavno.
To nije isti motor. Rec je o verziji Bluemotion koji sam spominjao nekoliko puta u ranijim postovima. Taj model i ima takve karakteristike, a namenjen je za trzista sa najstrozijim ekoloskim propisima gde Kia, bez obzira na savrmenost CR agregata, jos uvek nema pristup.







(Nase trziste nije toliko zahtevno )
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test28.02.2009. u 13:30 - pre 183 meseci
Ne vidim neku svrhu da i dalje citiraš to lupetanje na hrvatskom forumu, nego daj neki zakon, link, podatak koji pokazuje da je u Kaliforniji dozvoljen samo Golf (ali čemu to uopšte?).

Neka je ta verzija Golfa sa nemačkog testa nešto i prerađena u svrhu poboljšanja ekologije, ali zbog toga njen pad u snazi može biti samo nekoliko procenata, ali nikako ne toliko da pokazuje preko 60% slabiji rezultat od onoga koga si ti prezentovao.

Osim toga, o tim TDI motorima dovoljno govori i podatak da i tako prerađen, emituje više ugljen-dioksida nego Focus-ov motor koji je još i nešto jači! (pogledaj tabelu koju si sam postavio).

Ali sve je to za ovu temu potpuno nebitno. Ovde se bavimo egzaktnim poređenjem performansi, a izrečene su veoma protivrečne tvrdnje.

Dakle, za toliko drastično lošiji rezultat Golfa 1,9 TDI 105 KS, dakle istog auta, sa istim 1,9 TDI motorom, iste nominalne snage, moguća su samo dva razloga (i njihova kombinacija).

1. Da si ti netačno prezentovao svoja merenja (što bi bilo zaista trulo).

2. Verzija koju su Nemci testirali ima 5 brzina i zato ima dužu petu brzinu od Golfa TDI sa 6 brzina koji si ti testirao, što dovodi do ovih, drastično lošijih rezultata od onih koje si ti prezentovao.

To je upravo ono što pričam u više desetina postova da se ne sme iskazivati elastičnost bez uzimanja u obzir kakav je prenos, jer su moguće velike razlike i velike greške u tumačenjima rezultata.

Dakle, da se vratimo na osnovno poređenje Golfa i Ceed-a:

1. Ako poredimo Golf TDI vs. KIA Ceed 1,6 CRDI, oba sa 5 brzina, po priloženim merenjima vidimo da Ceed ostvaruje bolju elastičnost. Ne sme se porediti Golf sa 6 brzina i Ceed sa 5, jer u toj konfiguraciji Golf ima drastično kraći prenos, što mu u tom tipu merenja omogućava prividno bolji računski rezultat.

2. Dalje, ako poredimo Golf TDI vs. KIA Ceed 2,0 CRDI, opet Ceed pobeđuje, jer ima jako dobre rezultate postignute sa osetno dužim prenosom.

To govorim već jako dugo. Računao sam prenosne odnose i rekao sam ti da je teorijska brzina Ceed 2,0 CRDi u šestoj na 4000 obrtaja blizu 250, u svakom slučaju osetno preko 200. Ti to ne veruješ, nego tražiš da ti kažem koliko ima obrtaja u šestoj na 100 km/h.

Ok, sad sam pitao kuma i rekao je između 1700 i 1800 obrtaja, što je naravno znatno manje od Golf-ovih 2000 i uklapa se u moj osnovni stav da Golf ima kratke prenose, u svakom slučaju kraće od oba Ceed-a, i od 2,0 CRDI (svih šest brzina) i od 1,6 CRDI (prvih pet).

Zato je veoma nepravilno porediti elastičnost tih auta 1 na 1, jer se, mereći samo to, favorizuje Golf zbog svojih kratkih prenosa.

Koliko je to nepravilno svedoči i ovaj primer KIA Carensa i Audija 2,0 TDI koji sam pokazao, gde je Carens bio "bolji", a znamo da taj auto ima sveukupno osetno slabije performanse od tog Audija. To sam objasnio ovde.

Ovaj primer Golf vs. Ceed je sličan, dakle auto sa kratkim prenosima pokazuje bolje vreme u merenju elastičnosti, ali zaostaje po svim drugim kriterijumima.


edit:
Smorio sam se pričajući ovo, ali nisam mogao više da izdržim netačna i tendenciozna tumačenja koja se protive i istini i osnovnim fizičkim zakonima.

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 28.02.2009. u 18:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test01.03.2009. u 13:54 - pre 183 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne vidim neku svrhu da i dalje citiraš to lupetanje na hrvatskom forumu, nego daj neki zakon, link, podatak koji pokazuje da je u Kaliforniji dozvoljen samo Golf (ali čemu to uopšte?).


A ja ne vidim razlog da nekog koga ne poznajes nazivas lupetanovicem osim ako sve one koji ne misle kao ti tako ne nazivas.
Podatke koje ja iznosim su oni koje sam licno izmerio; cesto koristeci metode koje su preciznije od mnogih cije si linkove postavio kao referncu pri dokazivanju necega u sta verovatno ni sam ne verujes. I molio bih, ako je moguce da se ne napadaju licnosti vec argumenti.
Prilikom posmatranja i poredjenja pojedinih podataka iz novinarskih testova treba imati na umu nekoliko cinjenica od kojih su 2 najvaznije:
1. Da li je vozilo za testiranje poslato od strane proizvodjaca, ili uzeto slucajnim odabirom sa placa, i
2. U kakvoj su simbiozi proizvodjacev PR menagment sa casopicom koji testove izvodi.

Na zalost ni jedan od ova dva podatka sirem citalastvu nije pristupacan te se ovakvi, narocito NET "nezavisni" testovi moraju uzimati sa odredjenom dozom rezerve.
Generalno, ovo vazi za sve vrste proizvoda nezavisno od tipa i proizvodjaca. Da li je odtredjeni tester Nemackog porekla, ili Engleskog, odavno vec nema znacaj. (Da ne sirimo temu). Mnogo veci uticaj ima debljina koverte.

Citat:
Nebojsa Milanovic:  nego daj neki zakon, link, podatak koji pokazuje da je u Kaliforniji dozvoljen samo Golf (ali čemu to uopšte?).


http://www.popularmechanics.co...s/automotive_news/4235586.html

http://www.vw.com/vwbuzz/brows...rded_green_car_of_the_year/271

http://www.greencar.com/articl...l-wins-2009-green-car-year.php

"The winner, just announced at the Los Angeles Auto Show, is the 2009 Volkswagen Jetta TDI. This is the first time that a clean diesel model has been awarded the title Green Car of the Year®."

Stiglo i do wikipedije

http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year

(Za neverovati, ocetkao i hybride).

http://www.popularmechanics.co...ew_cars/4284188.html?series=19

Ima na netu bezbroj clanaka vezanih za ovu temu pa malo proguglajte.

Mogao bi se malo potruditi, a ne da ti se sve servira na tacni.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Neka je ta verzija Golfa sa nemačkog testa nešto i prerađena u svrhu poboljšanja ekologije, ali zbog toga njen pad u snazi može biti samo nekoliko procenata, ali nikako ne toliko da pokazuje preko 60% slabiji rezultat od onoga koga si ti prezentovao.


SERVIRANO NA TACNI:



Ovo je zvanicni katalog jednog proizvodjaca (sa slepackim strelicama). Postavicu i pistaljke ako zatreba.

(Meni oni podaci sa linka koji si postavio za BlueMotion, vise lice na prepisane podatke iz kataloga nego na izmerene)

I zapamtite za sad i u buduce! Niti se bavim lagarijama, niti se bavim imaginarnim i simbiozicnim nickovima tipa Zeljka, niti me uopste zanimaju fotomontaze bilo kakvog tipa (postoji za to vrlo cvrst razlog).

Citat:
Nebojsa Milanovic
1. Ako poredimo Golf TDI vs. KIA Ceed 1,6 CRDI, oba sa 5 brzina, po priloženim merenjima vidimo da Ceed ostvaruje bolju elastičnost. Ne sme se porediti Golf sa 6 brzina i Ceed sa 5, jer u toj konfiguraciji Golf ima drastično kraći prenos, što mu u tom tipu merenja omogućava prividno bolji računski rezultat.


Nema AKO.
Golf TDI sa 5 stepeni ne postoji odavno. (jedino u BlueTec verziji, a to je tema za sebe). Svi, i oni bez pepeljare poseduju menjac sa 6 stepeni. Sa 5 stepeni se nov ne moze kupiti. Pogotovo ne na nasem trzistu i nema nikakvog opravdanog razloga da ga uzimamo u razmatranje.

Citat:
Nebojsa Milanovic: 1. Da si ti netačno prezentovao svoja merenja (što bi bilo zaista trulo).


Slazem se da bi bilo trulo, i ponavljam:

"I zapamtite za sad i u buduce! Niti se bavim lagarijama, niti se bavim imaginarnim i simbiozicnim nickovima tipa Zeljka, niti me uopste zanimaju fotomontaze bilo kakvog tipa (postoji za to vrlo cvrst razlog)."

Citat:
Nebojsa Milanovic: 2. Dalje, ako poredimo Golf TDI vs. KIA Ceed 2,0 CRDI, opet Ceed pobeđuje, jer ima jako dobre rezultate postignute sa osetno dužim prenosom.


Opet netacno. Kao sto smo videli na susednoj temi ima isto "dugacke" ili "kratke" menjace.

Rezultate G5/A3 TDI od 140 KS jos nisam objavio. (ceka se pravi trenutak )

(Plasim se bacanja u sevdah nekih golfista tj. clanova golfisticke stranke)

Citat:
Nebojsa Milanovic: To je upravo ono što pričam u više desetina postova da se ne sme iskazivati elastičnost bez uzimanja u obzir kakav je prenos, jer su moguće velike razlike i velike greške u tumačenjima rezultata.


Krajnjeg kupca i vozaca, uopste ne zanima sta se uzima u obzir prilikom diskusije o elasticnosti ako mu auto ide "ko baba". Zanimaju ga samo krajnji rezultati.
(Iskren da budem, ni mene kao vozaca ne zanima na koji nacin su postignuti bolji rezultati)


Citat:
Nebojsa Milanovic:2. Verzija koju su Nemci testirali ima 5 brzina i zato ima dužu petu brzinu od Golfa TDI sa 6 brzina koji si ti testirao, što dovodi do ovih, drastično lošijih rezultata od onih koje si ti prezentovao.


Moram te razocarati. Nije stvar u menjacu.

Citat:
Nebojsa Milanovic: 2. Dalje, ako poredimo Golf TDI vs. KIA Ceed 2,0 CRDI, opet Ceed pobeđuje, jer ima jako dobre rezultate postignute sa osetno dužim prenosom.


Gde to?
Na Marsu?

Citat:
Nebojsa Milanovic: To govorim već jako dugo. Računao sam prenosne odnose i rekao sam ti da je teorijska brzina Ceed 2,0 CRDi u šestoj na 4000 obrtaja blizu 250, u svakom slučaju osetno preko 200. Ti to ne veruješ, nego tražiš da ti kažem koliko ima obrtaja u šestoj na 100 km/h.




Dovoljno je ako izmeris koliko je pri 100. Nema nikakve porebe za racunom. 20 TDI ima iste, ili vrlo slicne odnose, a preformanse,.... iha haj.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Zato je veoma nepravilno porediti elastičnost tih auta 1 na 1, jer se, mereći samo to, favorizuje Golf zbog svojih kratkih prenosa.


Odgovorio sam na ovo. Krajnjeg korisnika ne zanima "sta je unutra" vec kako sve to funkcionice.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Koliko je to nepravilno svedoči i ovaj primer KIA Carensa i Audija 2,0 TDI koji sam pokazao, gde je Carens bio "bolji", a znamo da taj auto ima sveukupno osetno slabije performanse od tog Audija. To sam objasnio ovde.


Ako je bio bolji i ako je merenje tacno sprovedeno, onda je i bolji.
Ako Carens dodje do mene, izmericu i objaviti rezultate. Bez nastimavanja. Sigurno. Na zalost, ovde ih nesto nema bas.


Citat:
Nebojsa Milanovic: Ovaj primer Golf vs. Ceed je sličan, dakle auto sa kratkim prenosima pokazuje bolje vreme u merenju elastičnosti, ali zaostaje po svim drugim kriterijumima.


Jedini kriterium po kojem zaostaje je "kradljivost".
(Ili mozda postoji i nekakav imaginarni kriterium?)


Citat:
Nebojsa Milanovic: edit:
Smorio sam se pričajući ovo


Jes vala, i ja.
Al sve u cilju istine.. Opravdano.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 01.03.2009. u 17:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test01.03.2009. u 16:37 - pre 183 meseci
Drago mi je ako si konačno počeo da smireno da razgovaraš, bez sprdanja i vređanja

Prvo, linkovi koje si postavio o nekakvoj štednji i zelenilu nemaju veze sa temom, ovde su tema performanse.

Drugo, što se tiče testera automobila, slažem se u potpunosti, što sam više puta napominjao. Dostupne testove koristim samo u određenim detaljima koji su potrebni da se sklope sve kockice.

Treće, fabrički podaci koje si postavio samo dodatno potvrđuju ono šta sam govorio:

Dakle, kao što vidimo, BlueMotion ima sve tehničke podatke (zapremina, snaga, obrtni momenat, obrtaji pri njima itd.) iste kao obična verzija. Razlika je samo u elastičnosti i potrošnji, što direktno govori da BlueMotion ima duži prenos. Zato je toliko slabiji u elastičnosti,, ali i manje troši, manja mu je buka, manje obrtaja itd.

I sam si mi govorio kako tvoj Golf dosta troši, sećaš se? To je upravo zbog tih kratkih prenosa, ni zbog čega drugog.

Citat:

Niti se bavim lagarijama, niti se bavim imaginarnim i simbiozicnim nickovima tipa Zeljka, niti me uopste zanimaju fotomontaze bilo kakvog tipa (postoji za to vrlo cvrst razlog).


Ako malo bolje pogledaš, znajući tebe, i nisam pretpostavio da se baviš lagarijama, jer kao što rekoh, to bi bilo zaista trulo.

Nego, kakvim sad imaginarnim nickovima?? Nije valjda da još uvek misliš da ja imam neki drugi nick?? Kakve fotomontaže?

Citat:
Golf TDI sa 5 stepeni ne postoji odavno. (jedino u BlueTec verziji, a to je tema za sebe). Svi, i oni bez pepeljare poseduju menjac sa 6 stepeni. Sa 5 stepeni se nov ne moze kupiti. Pogotovo ne na nasem trzistu i nema nikakvog opravdanog razloga da ga uzimamo u razmatranje.


Ne govorimo da li može da se kupi auto sa 6 ili 5 brzina, nego govorimo o tome koliki je uticaj dužine prenosa na rezultate prilikom merenja elastičnosti. Kao što vidiš i sam iz onoga šta si prikazao, ogroman.

Citat:
Dovoljno je ako izmeris koliko je pri 100. Nema nikakve porebe za racunom.


Možeš da izmeriš ako ti je neki auto dostupan, ali kome je dostupan svaki auto koji ga zanima?? Nikome, pa ni tebi.

Osim toga, tačnost takvog merenja smanjuju i:

1. Greške prilikom očitavanja sa instrumenata
2. Greške samih instrumenata.

Mnogo je elegantnije i veoma precizno, da se prenosni odnosi izračunaju.

Citat:
Rezultate G5/A3 TDI od 140 KS jos nisam objavio. (ceka se pravi trenutak )

(Plasim se bacanja u sevdah nekih golfista tj. clanova golfisticke stranke)


Samo ti objavi, ali ne u onoj, nego u nekoj drugoj temi koja odgovara njihovoj ceni. Onda ću ja objaviti rezultate nekog drugog auta u toj cenovnoj klasi, ali i reći o TDI motorima ono što do sada još nisam, a što sam nagovestio ovde.

Citat:
Krajnjeg kupca i vozaca, uopste ne zanima sta se uzima u obzir prilikom diskusije o elasticnosti ako mu auto ide "ko baba". Zanimaju ga samo krajnji rezultati.
(Iskren da budem, ni mene kao vozaca ne zanima na koji nacin su postignuti bolji rezultati)


Naravno. To je osnovno.

ALI, ako radiš neko merenje, moraš da uzmeš u obzir i specifičnosti tog merenja i da kažeš da ti rezulati koje si dobio važe samo za te uslove, te raspone brzina i te prenose, i da bi u nekoj drugoj kombinaciji tih parametara oni bili sasvim drugačiji.

To je upravo ono šta sam objašnjavao ovde.. Ponavljam, iako je Carens zbog svojih skraćenih prenosa u disciplini 70-120 pobedio Audija, Audi bi mu ubedljivo pobegao kada bi se nastavilo ubrzavanje nakon 120.

Isto važi i za ova merenja Golf vs. Ceed:

Dakle, šestobrzinski Golf zbog svojih skraćenih prenosa ostvaruje dobar rezultat u rasponu 80-120, ali kada bi se nastavilo preko 120, Ceed, naročito 2,0 CRDi, bi ga ostavio iha-ha. Ovo možemo vrlo brzo da proverimo, naravno pod uslovom da anuliraš čip-tjuning koji si uradio na svom Golfu

Citat:
Ako Carens dodje do mene, izmericu i objaviti rezultate. Ako je bio bolji i ako je merenje tacno sprovedeno, onda je i bolji.

Kao što rekoh, nije bolji.

Samo ima kraći prenos koji mu omogućava dobar rezultat u tom merenju, tj. da mu upravo taj raspon 70-120 upadne tamo gde je najjači, znači u vrh krive obrtnog momenta.

Zato u šestoj u tom rasponu brzina ostvaruje dobar rezultat, ali ako bi se ubrzavanje nastavilo i dalje, zaostajao bi.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test01.03.2009. u 17:32 - pre 183 meseci
Opet Neso nisi u pravu.

1. Blue Motion nema duzi prenos vec isti kao i svako G5 sa 5 prenosa, a postavljeni fabricki podaci su samo odgovor na tvoje pitanje u vezi "prevelike" razlike u izmerenim vrednostima i nista vise. Sa menjacem to NEMA nikakve veze.

2. Golf V sa 5 prenosa ima bolji rezultat u 5oj od Golfa sa 6 prenosa u 6oj tj. poslednjoj. Ovo vazi generalno za sva VW vozila sa varijantom 5 i 6 kad je u pitanju elasticnost u opsegu 80-120 ili jos bolje 90-140, za istu snagu motora.

3. Potrosnja novije (sad vec pretposlednje) generacije VW vozila je veca od prethodne, ali ne zbog menjaca. Postoje drugi razlozi o kojima sam vec nekoliko puta pisao. Kao i to da se odredjenim intervencijama ona u znacajnoj meri moze smanjiti bez intervencije na menjacu.

Precizno sam merio potrosnju mog Golfa i ona u gradsko prigradskim uslovima iznosi 5,8 L (800 km sa 46 litara) mereno na uzorku od 5000 km gde sam rezervoar uvek i punio i praznio do kraja. Obzirom na znalacku voznju, mislim da je to previse.
Kad predjem 15.000 km poradicu na ovom problemu.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test01.03.2009. u 17:50 - pre 183 meseci
Možeš milion puta da kažeš da nisam u pravu, ali time brojke nećeš promeniti. Zaista ne razumem zašto toliko uporno poričeš nešto što se vidi iz aviona, i to već samo iz podataka koje si ti objavio??

Vrati se na početak:

Ta dva Golfa su isti auto, sa istim motorom, i istih svih tehničkih podataka o motoru. A razlika u elastičnosti između njih je preko 60%.

Dakle, sa jedne strane su i fabrički podaci (koje si ti prezentovao), i ovaj nemački test, i oni se praktično podudaraju (jedno je 15,4 drugo 15,5, razlika je 0,1s, znači potpuno zanemarljivo), a sa druge strane je tvoje merenje od samo 9,3s!

Kako onda objašnjavaš toliku razliku?? U ovom tvom dokumentu nema podataka o prenosu, predlažem ti da ih negde nađeš i sračunaš, uverićeš se i sam.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test01.03.2009. u 18:08 - pre 183 meseci
Cekaj, polako.

Nije 9,3.

9,3 je u 5oj a ne u 6oj. U 6oj je 12 s. Meri se u poslednjem stepenu prenosa. Nisi pogledao sve invalidske strelice na jpg-u koji sam postavio.

Sve stima. Nesto nisi razumeo?

Petostepeni menjac se sa svojom 5-om tj. poslednjom brzinom nalazi izmedju 5. i 6. u poredjenju sa 6-stepenim menjacem. Zato i ima bolji rezultat. (Izuzev BlueTeca).


I jos jednom ponavljam:
i pokusaj da shvatis, naucis, absorbujes, ili sta vec hoces.
Blue Motiom nije standardni auto i to o cemu pricas NIJE povezano sa menjacem. Nije menjac jedini skolop koji utice na performanse i potrosnju. Jedan savremeni automobil je kompleksana i slozena tvorevina a ne parna lokomotiva. On se kao takav u znacajnoj meri razlikuje od onog u udzbenicima po kojima ti predajes maloj deci.

Ako ti recimo kazem da postoji automobil koji se u istom stepenu prenosa, pri istoj putnoj brzini moze obrtati sa 500 o/min razlike (bez proklizavanja), neces sigurno poverovati, a moze. I ne samo kazem vec i pokazem. . Skolskin udzbenici u znacajnoj meri kasne za savremenom tehnologiom.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test01.03.2009. u 22:41 - pre 183 meseci
Citat:
zarsilic:
Cekaj, polako.

Nije 9,3.

9,3 je u 5oj a ne u 6oj. U 6oj je 12 s. Meri se u poslednjem stepenu prenosa.


Kako bre Žare u poslednjem stepenu kada ceo ES mesecima gleda tvoju tabelu gde si poredio šestobrzinskog Golfa u petoj i petobrzinski Ceed u petoj

Evo pogledaj još jednom tu tabelu (i to nakon što si ispravio grešku u unošenju mojih merenja):



Niti ima rezultata za Golfa u šestoj, niti naravno ima za Ceed.

Nakon toga se konstantno rugaš svima, a najviše meni, što u toj klasi preferiram nekakav "kilav, ljigav, auto koji ne ide nikako" itd (tvoj citati), i to dokumentuješ tim merenjima koja su suprotnosti sa osnovnom tehničkom logikom.

Citat:
zarsilic:
Sve stima. Nesto nisi razumeo?


Ništa ne štima Žare, niti se išta od ovoga može "naštimovati", ovde je sve jasno kao dan.

Umesto da odmah priznaš grešku (dešava se), ti pričaš da ne ponavljam šta sve, i time se zapravo samo sve više ukopavaš, a što je najgore, stalno govoriš meni da ja to radim ?!? Oprostiću ti jer smo prijatelji, ali to je za mene potpuno neverovatno.

Citat:
zarsilic: Petostepeni menjac se sa svojom 5-om tj. poslednjom brzinom nalazi izmedju 5. i 6. u poredjenju sa 6-stepenim menjacem. Zato i ima bolji rezultat.


Jesi li konačno počeo da govoriš o razlici u menjačima i prenosima? Hvala Bogu

Ali odmah si pogrešio, pogledaj malo bolje rezultate koje si sam postavio: petostepeni menjac sa svojom 5-om tj. poslednjom dužom brzinom daje lošiji rezultat.

Citat:
zarsilic:
(Izuzev BlueTeca)


Šta je Bluetec, neki brod u svemiru ili ne-znam-šta, pa za njega ne važe osnovni fizički zakoni?? Nemoj Žare više molim te...

To je praktično isti auto kao i tvoj, samo ima dužu petu brzinu i zbog toga na merenju elastičnosti ostvaruje slabije rezultate. Ništa više, ništa manje.

Citat:
zarsilic: Nije menjac jedini skolop koji utice na performanse i potrosnju.


Ko je rekao da je menjač jedini sklop koji utiče na performanse i potrošnju?

Menjač, i to ne menjač kao mehanički deo, nego odnosi pojedinih zupčanika u njemu, je nešto što veoma utiče na računske rezultate elastičnosti i sva merenja tog tipa.

Zato se ona ne mogu realno prezentovati, a kamoli porediti sa drugima, bez podataka sa kojim odnosima prenosa su dobijena.

Jedino relevantno poređenje elastičnosti se može napraviti sa istim prenosnim odnosom - ne stepenom prenosa, jer u istim stepenima prenosa različiti auti imaju različite prenosne odnose. To je valjda jasno svakome, smiluj se pa to shvati

Dakle, pošto su prenosni odnosi od auta do auta različiti, da bi pravilno poredili bilo koja dva auta, mora se precizirati kakvi su prenosi konkretno kod ta dva auta, a naročito kada je moguća ovako velika razlika od jedne do druge varijante istog auta. U protivnom - pri ovakvom merenju se favorizuju oni sa kraćim prenosom.


edit:
Citat:
zarsilic: Skolskin udzbenici u znacajnoj meri kasne za savremenom tehnologiom.


Kakvi sad školski udžbenici?? Kakva tehnologija??

Niti ovo šta pričam piše u nekim školskim udžbenicima, niti se to predaje na bilo kom fakultetu, sve šta sam rekao je proizvod samo zdrave logike i ponešto tehničkog obrazovanja, nikakve specijalne "tehnologije" tu nema.

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 02.03.2009. u 02:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
212.200.25.*



+768 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test02.03.2009. u 09:48 - pre 183 meseci
Citat:
Jedino relevantno poređenje elastičnosti se može napraviti sa istim prenosnim odnosom - ne stepenom prenosa, jer u istim stepenima prenosa različiti auti imaju različite prenosne odnose. To je valjda jasno svakome, smiluj se pa to shvati


Siguran sa da je Zaretu i ne samo njemu vec i vecini koji citaju ove maratonske prepiske jasno ovo ali takodje sam siguran da vecini nije jasno zasto ovo stalno potenciras??? Koja je poenta takvog poredjenja kad bas kao sto si i rekao razliciti automobili imaju menjace sa razlicitim prenosnim odnosima. Recimo da si prodavac u salonu i da ti dodje potencijalni kupac koji je predhodno bio na test voznji golfa tdi 105 KS. Dolazi kod tebe i uzima ceed-a koji je pandan tom golfu. Seda u njega i vozika se po gradu, izadje malo na otvoren put, "oplete" ga do 120 -130 jer vishe nije smeo zbog ogranicenja i napokon se vraca u salon i kaze: "Jako mi se svidja ova kia ali primetio sam da golf bolje vuce". Sta ces mu ti odgovoriti? "Znate gospodine, to je zato sto golf ima drugaciji menjac, sa kracim prenosima i zato on bolje ubrzava do 120 ali da samo probate kiu preko 120, odusevili bi ste se". Smem da se kladim da ce 99% kupaca C segmenta reci da je njima mnogo bitnije da auto bolje vuce na "manjim" brzinama jer ce auto cesto voziti u gradu, a na otvorenom putu nece izazivati sudbinu sa ovako divnim putevima i sa ogranicenjima.

Ne znam da li si se ti Nebojsa vozio kiu ili si se vozio pri brzini od 160+. Moj utisak nije bio ni malo prijatan i takva voznja na duze staze jako zamara i vozaca, a i putnike.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test02.03.2009. u 10:32 - pre 183 meseci
Citat:
tdusko: Siguran sa da je Zaretu i ne samo njemu vec i vecini koji citaju ove maratonske prepiske jasno ovo ali takodje sam siguran da vecini nije jasno zasto ovo stalno potenciras???


Zato što on to ni na koji način nije uzeo u obzir, nego je 'ladno uporedio dva auta od kojih jedan (Golf) ima daleko kraći prenos u petoj, i onda je konstatovao da je on "elastičniji i jači" ?!

Kada sam mu skrenuo pažnju da je to u velikoj meri zbog toga, počeo je da se ruga sve više i više što ste svi videli.

Nije ovo usamljen primer, stepen zabluda i način ponašanja koji imaju Golfadžije za mene je potpuno neverovatan. Ako ES dozvoli da se i na njemu one proturaju, ja zaista više neću da učestvujem, ne samo na ovoj temi, nego na Autozone uopšte. I previše sam vremena potrošio, Žare može da pomisli da imam nešto protiv njega, što mi ne pada na pamet, iako se on meni podrugljivo obraćao mnogo puta, a potpuno je u krivu.

Nemam ništa protiv da volite Golfove ili šta već, ali ovo nema veze sa Golfovima, ovo su elementarne stvari i zato mi nije jasno da se oko toga toliko natežemo.

Citat:
tdusko: Recimo da si prodavac u salonu i da ti dodje potencijalni kupac koji je predhodno bio na test voznji golfa tdi 105 KS. Dolazi kod tebe i uzima ceed-a koji je pandan tom golfu. Seda u njega i vozika se po gradu, izadje malo na otvoren put, "oplete" ga do 120 -130 jer vishe nije smeo zbog ogranicenja i napokon se vraca u salon i kaze: "Jako mi se svidja ova kia ali primetio sam da golf bolje vuce". Sta ces mu ti odgovoriti? "Znate gospodine, to je zato sto golf ima drugaciji menjac, sa kracim prenosima i zato on bolje ubrzava do 120 ali da samo probate kiu preko 120, odusevili bi ste se".


Da li moguće da ovo ne razumete??

Greška u ovim merenjima je posledica razlike u prenosima kojo lažno prikazuje da je motor Golfa elastičniji.

Šta bi se desilo da je poredio Golfa u petoj, a Ceed u četvrtoj recimo? Totalno različiti rezultati bi bili!

Citat:
tdusko:
Smem da se kladim da ce 99% kupaca C segmenta reci da je njima mnogo bitnije da auto bolje vuce na "manjim" brzinama jer ce auto cesto voziti u gradu, a na otvorenom putu nece izazivati sudbinu sa ovako divnim putevima i sa ogranicenjima.


Neka uzmu onaj sa najkraćim prenosom i sve je rešeno, to sam već govorio u ovom postu

Ali šta će biti na autoputu, kada se takav auto umesto sa 3000, vrti sa 4000+ obrtaja i gubi dah??

Dobro, možda i to neko voli, ali ovo nema veza ni sa kakvim ukusom, ovde se radi o netačno i tendenciozno izvršenom merenju (verujem nenamerno) jer su upoređena dva auta sa različitim prenosom i konstatovano je da je onaj sa kraćim ostvario 40% bolji rezultat ?!

Ako je tako, onda ću ja da dovezem auto slabiji u svakom pogledu ali sa još kraćim prenosom, i biću bolji od Golfa!

Ili ću da se sednem u taj isti Ceed i umesto u petoj, voziću 80-120 u četvrtoj ili trećoj i ostaviću Golfa daleko iza sebe.

A to je praktično ista stvar koju je Žare ovde uradio!

Ljudi, smorio sam se najstrašnije, objašnjavam takve stvari koje zna svako ko je ikada seo u auto.

Ako želite ovako nešto, uzmite auta sa najkraćim prenostima, predlažem malecki Fiat Punto 6 speed od samo 55 konja i bićete u svojoj klasi a i daleko iznad prvi na svim merenjima elastičnosti.

Ali to nema nikakve veze sa realnom snagom auta.

 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test02.03.2009. u 11:01 - pre 183 meseci
u tehnici nema laži, sem ako je plasira neko netehničko lice...

pomenuta elastičnosti uglavnom se oglada na krivi obrtnog momenta... menjač je taj (konkretno poslednji stepen prenosa) koji će opseg maksimalnog obrtnog momenta postaviti u opseg od 70-120km/h, ili 90-140km/h , ali to ne interesuje 99% kupaca!.. i ne znam zbog čega toliko polemike?... na kraju taj Ceed je razvijen i izrađen takoreći u komšiluku VW-a... ne verujem da su u komšiluk i uvezeni stručnjaci iz Koreje... toliko različitosti u filozofiji na tako malom rastojanju????.... pa i na sav glas se priča da je Ceed napravljen po meri evropskog kupca... pa šta je do sada taj evroplajnin kupovao!?.. isključivo loš automobil??

e sada ako neko ima subjektivan osećaj da jedan automobil bolje ubrzava nego drugi, to stoji.. moguće je... zavisi od raspoloženja, od pesme na plejeru, od saputnika.....
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test02.03.2009. u 13:32 - pre 183 meseci
Citat:

Šta bi se desilo da je poredio Golfa u petoj, a Ceed u četvrtoj recimo? Totalno različiti rezultati bi bili!

Ili ću da se sednem u taj isti Ceed i umesto u petoj, voziću 80-120 u četvrtoj ili trećoj i ostaviću Golfa daleko iza sebe.




Sta bi bilo, kad bi bilo...

Nikoga ne interesuje da li mu auto ide sa trecom 120 ili 150km/h, vec sve (bar 99% ljudi) zanima koliko dobro ubrzava od 80-120km/h jer to je zona kada se pretice i to je najbitnije.

A ako je tebi bitnije od toga da ti auto ide dobro u trecoj 120km/h(!?), onda mislim sta reci...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.221.*



+5251 Profil

icon Re: KIA ProCeed mini test02.03.2009. u 17:09 - pre 183 meseci
Meni doticni "Bluetec" nije poprilicno jasan, ili se provace brljotine, novinarske ili u pripremi propagandnog materijala(ne ulazim da li je pozitivna ili negativna propaganda).

Elem, postoji motor, iste "konjaze" i IDENTICNOG obrtnog momenta na identicnom broju obrtaja, MANJE potrosnje(drasticno) i slabijih karakteristika.

Sve mirise na "menjac", i na"jurenje" nekih ustaljenih podataka i brojki, prijemcivih kupcu i radi mogucnosti poredjenja.

Menjac deluje "standardan" za novije VW produkte.

"Multijet" i neka suptilnija kontrola ubrisgavanja nisu pojasnjeni, mada su mi najlogicniji, ali mi je nejasno cutanje, VW spineri bi vec slali bubnjare na trgove.

Temperatura(zarad efikasnosti motora) je maksimalno vec podignuta (95C, 110-115 je kuvanje antifriza), goriva su malo poboljsana, znaci, jedino doziranje goriva..

Ili je mozda nesto "trece"...

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: KIA ProCeed mini test

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 33726 | Odgovora: 62 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.