U periodu razrade ja nisam prelazio 6 000 obrtaja, to ti je negde oko 50-55 km/h, iako je dvotaktaš i voli da se "obrće" čudo jedno
Skuter ima jednu blokadu, čauru na varijatoru, koja sprečava da kaiš legne na osovinu koja je povezana sa radilicom, tu dobijaš još nelih 4-5 km/h.
Kako vuče? To se baš i ne može opisati, drugar je otprilike u isto vreme kupio Baotian, 4 takt i ne može da se meri sa Phantomom, ni po ubrzanju ni po krajnjoj brzini, sa skinutom električnom blokadom - pink žicom na CDI.
Sa dvoje na skuteru, 85+65 kg, verujem da bi uz ono tvoje brdo u Prokuplju išao najmanje sa 35 - 40 km/h
Za KW ne znam, ne verujem da iko zna, ali je malo jači od Baotiana. Gledaj da mu od početka sipaš dobro i kvalitetno dvotaktol ulje, Motul ili Castrol, mnogo će lakše da se "obrće" i kvalitetnije će se podmazivati.
Potrošnja goriva je otprilike za 1/3 veća nego kod pomenutog 4-taktnog Baotiana, ali za isti procenat bolje vuče i brže ide.