Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 120527 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 10:05 - pre 198 meseci
Pozdrav svima ,

Inspektore, sinoc sam uzeo auto od onog majstora gde si i ti bio. Covek je tri dana drzao auto kod sebe i uspeo da dijagnostikom utvrdi da je strujna instalacija koja ide sa kompa na bobine, kod mene bila premostena tako da jos ide i preko uredjaja za metan koji , na zalost, jos stoji pod haubom , a na jos vecu zalost , nikad nece proraditi jer ispade ,skuplja dara nego mera!! Tu negde je struja gubila svoje vrednosti i brljavila na paljenju. Kad je to regulisao ,opet je dijagnostikom nasao cudne vrednosti protoka na diznama drugog i treceg
cilindra, i posto podesavanje nije pomoglo, odlucio se da skine usisnu granu na kojoj je , sa unutrasnje strane nasao pokidanu gumicu koja treba da zadigtuje vazduh na 2-3 cilindru. Znaci drugi i treci cilindar su stalno dobijali fals vazduh, lambda je to merila kao siromasnu smesu, takvu informaciju je davala kompjuteru koji je da bi to regulisao ubrizgavao mnogo vise goriva nego sto je bilo potrebno. E sad to je sanirano, jos jednom izmereno pa, videcemo. Uglavnom, zbog jedne gumicice, potrosnja moze da ode na 8.3 l.E jos nesto, sada pri potpuno hladnom startu, motor radi radi mirno kao bubica. Znaci nema onog podrhtavanja na leru koje me je izludjivalo. Sada , kada pri nizim obrtajima 20-25 km/h ubacim u trecu, motor to sa lakocom prihvata i moze da gura bez nekog veceg opterecenja do 80-85.Koliko ce to smanjiti potrosnju, videcemo. Ja sam bio spreman, kao sto sam Aci najavio da skidam glavu i vidim da nije nesto sa ventilima. Al na srecu necu morati.
Merili smo kompresiju koja je na svim cilindrima ista ,i to 8 bara na prvom udaru klipa. Dalje nismo drzali jer nije bilo potrebe. 8 bara na prvom udaru je sasvim dobro za auto koji je presao 85kkm. Na onoj veb adresi koju sam vam juce pustio lepo moze da se jednim klikom na godiste otvore svi bitniju podaci vezani za nase vanove. Tu izmedju ostalog pise da motori1.1 multipoint u gradu trose 8.3, na otvorenom5.7 mesovita voznja je oko 6.4.
Interesantne su i cene pandi po godistima i predjenoj kilometrazi.
Ako sam dobro razumeo nova panda je 2002 godine kostala 7258, a iste pande sa 40kkm
kostaju 4800 evrica. Malko mi je to skupo ili nisam razumeo . Molim bilo koga da malo to pogleda pa da prokomentarise
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 10:53 - pre 198 meseci
Kakav uređaj za metan, šta će ti to, jesi li pandu dobio sa tim uređajem? Da li su momci iz servisa tvoji ortaci, vidim da su pošteno elaborirali kvar koji većina majstora ne bi našla.POzz!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 11:11 - pre 198 meseci
> Ma inspektore, pricao sam vam da sam auto kupio sa tim uredjajem ali bez
boca, pa sam onda jurio boce koje su preskupe i ogromne, pa kada sam nasao
resenje i za boce u BRC ovlascenom servisu mi rekose da je moj uredjaj
toliko zastareo da je pravo cudo sto se nije desilo neko zlo u voznji na
metan, bla ,bla, bla, tako da ja odustah od dalje potrage. Sad se nadam da
cu preko nekog rodjaka uspeti da nabavim sekvent uredjaj za plin (inace u
ovl. servisima za nase pande takav uredjaj kosta 700 do 900 evra) pa da
zaboravim sta zanaci gradski prevoz i gubljenje po 3 h dnevno u njemu.
Sto se tice majstora , nisu mi ortaci, jednostavno covek na taj nacin drzi
svoje musterije da se ne rastrkaju. Usput to je jedini servis u mom kraju
koji ima dijagnostiku. Ako , ne daj boze, nesto zaskripi, imas njihov tel,
pozovi se slobodno na mene !!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 11:20 - pre 198 meseci
Bravo za Roberta i majstore koji su mu dijagnostikovali kvar. Ako se secas Roberto, u ranijoj prepisci sam ti pisao da metan (ko i svaki drugi gas) prilikom transporta kroz cev jako hladi (recimo kada punis upaljac, primeti se da je boca i upaljac, jako hladan) i to je u stvari posledica isparavanja koja nastaje kao nagli pad pritiska koji je gas trpeo u boci i cevovodima pre nego je prispeo u brizgaljku i usisnu granu. Ta politika toplo hladno, jako utice na stanje svih gumenih zaptivki, jer se guma na niskim temperaturama stvrdne i postane kao plastika, pa cesto i ispuca, ili prestane da dihtuje. Tada nastupa fals vazduh, korekcija smese i sl. U svakom slucaju sada bi Pandica trebala da sidje na 6.3 litra u proseku. Do duse ja sam u ranijoj prepisci sumnjao da je ta ladnoca gasa ostetila rasprsivace samih dizni i povecala i promer dizne, pa da zato ide vise goriva, ali vidis i gumice su vazne.

U svakom slucaju, bacaj taj metanski uredjaj, jer sve skupa, skuplja dara nego mera.

Ajd bas me zanima, javi kakva je potrosnja nakon intervencije.

@ Cvetici, u menjac strogo samo Tutela ZC75, ko sto rece Inspektor, nemoj da uvazavate druge preporuke, tipa ovo ili ono, nego strogo Tutela.

@ Pirat - nema tugovanja, za te novce, sigurno mozes naci penzionerskog yougoa, sa nekih 50-60.000 km. Moze i 45-ica, nema frke, za prvi auto je ok. Usput i naucis sve sto bi vozac trebalo da zna. Jos jedna preporuka za yougoa, ako mozes izbegni ga u crvenoj boji, jer kako god, on nakon par godina postane boje lukovine (ko uskrsnje jaje), dok recimo beli ili neki metalize, ostano pristojno obojeni. Imas po Blokovima uz Savu, po parkinzima, i uopste po gradu, Penzioneri kace ceduljke - Prodajem yougo Cena 900-1300 orja, vidjam to po gradu.

 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 11:49 - pre 198 meseci
Roberto, skidaj ta čuda, ne treba ti to, koliko pumpi toči metan, ako sad ima snage kao što kažeš (tako se moja panda ponaša) trebao bi da ti troši između 6 i 8 l, makar ovde je bolje meriti potrošnju na sat, na 100km, ha. Momci prave čuda ispod lexana. Raportiraj kada izmeriš potrošnju! POzz!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 13:39 - pre 198 meseci
Zaboravih da napomenem da sam za ovu intervenciju na autu dao 2500 din sto je smesno s obzirom da bi skidanje glave i obrade kostale minimum 150 evra!@
Cvetici, pre par godina sam u okolini Sapca jurio glavcinu za punta, i to sam nasao na otpadu u nekom selu , secam se , usao sam iz pravca mitrovice (cini mi se)
U ono vreme ljudi su imali jako puno'' italijana'' na placu.Zlu ne trebalo isceprkajte kako se zvase to mesto. Vama puno lepih kilometara i trenutaka u medvedicu , i nadam se da se vidimo cim grane prolece na nasem prvom okupljanju! A kad smo vec kod toga pade mi nesto na pamet; Moj komsija Kuntalo sigurno zna gde se nalazi sportski centar u Surcinu!!!
Bese to nekada mnogo lep kutak za odmor u bilo kojoj varijanti ( solo, porodica ,deca , pecanje, desetak sportskih terena , 3-4 teniska terena , prelep restoran ,jezero, trim staza, hrastova suma, volijere, mesta za rostiljanje i sl.
Sada je to na zalost u jadnom stanju ali mislim da i dalje funkcionise restoran ispred koga je ogroman parking, a kroz celu sumu vode dobro izasfaltirani putevi gde moze malo da se da sebi malo oduska i pritisne gas jace! Pa ,drugari, panda-sanjari, ako se slazete, mogli bi tamo da se okupimo, lepo upoznamo, izmenjamo iskustva, provozamo i ponekog tudjeg medvedica, popijemo i pojedemo nesto u restorancicu, ili ako ste radije da okrenemo neko meso na zaru, ja sam uvek za... Naravno ocekujem i druge predloge, pa neka nam dobro postane navika! Kuntalo, ako do tada ne budes mobilan, dolazim po tebe i tvoju porodicu .
Vi sad razmislite a ja cu probati da saznam funkcionira li restoran!!!
Pozdrav
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 13:40 - pre 198 meseci
Citat:
inspkluzo: Momci prave čuda ispod lexana.


Čekaj, jel' Vi to govorite o onome iz Dobanovaca? Ako da, onda veoma pohvalan pristup radu i odnosa sa mušterijama...

Roberto, potvrdi, molim Te, da znam kome da teram auto kad limar zavrsi svoje...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 14:19 - pre 198 meseci
> Jeste Komsija u pitanju su momci iz Dobanovaca
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 14:38 - pre 198 meseci
Momci zna li se posto je kod lexana dijagnostika - cista dijagnostika i samo dijagnostika za nasu Pandu?
Osim toga, molim da mi neko na PP posalje njihove (lexanske) kontakt detalje.

Sto se tice okupljanja, racunajte na mene u svakoj kombinaciji, Centar u Surcinu je ok za moje pojmove - nije guzva, parking....

Elem ja Vam obecah u februaru, besplatnu dijagnostiku u radionici moje firme, generalno sam dogovorio, ali treba ustelovati - koje vreme im odgovara. Tom prilikom bi mogli da dogovorimo i detalje za Surcin?

Pozz


 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.26.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 15:07 - pre 198 meseci
"Ulje prilikom zamene strogo - Selenia, original filteri, prednji i zadnji paknovi - kocnica, zupcasti kajs (original), spaner kajsa (original), NGK svecice, ultrazvucno ciscenje brizgaljki = Total sa rukama oko 100 orja, i to je to."

Malo se ne slazem sa Acom (uz postovanje), nije bas tako meka Panda da mora Selenia, to jeste ulje koje se koristi za prvu ugradnju, ali ovo ulje Selenia sto se sada prodaje, kada je recimo napravljena moja Panda '86 nije ni postojalo, vec Selenijin stariji brat...To nije isto ulje koje se tada sipalo...Nije ni bolje (da za mladje motore)...Kupiti original u Srbiji je prioritet, pa tek se onda gleda koje je...I zasto NGK svecice? Originalne Bosna (ili najbolje Bosh) su jeftinije.NGK su najzastupljenije. Zasto originalni filteri, ako se moze naci i drugi prozvodjac...

Ja mislim, a dokazuje mi i Panda da je auto dobar ako se koristi dobro ulje koje se menja redovno (ja na 5 000km) zajedno sa svim filterima...Ja koristim domace ili ex YU i sve je mnogo jeftinije i sigurno je original...

Da ne ispadne da prosipam pamet, raspitajte se...I ja sam tu da ucim...:-)


Pozdrav!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 15:35 - pre 198 meseci
Makso, daleko od toga da sam najpametniji, ali o ex yu uljima sam imao prilike da u neposrednom komsiluku vidim yougoa koji je nakon predjenih 2000, zavrsio u US Steel-u, iskljucivo zbog ulja!

Ulje, Filteri, paknovi, kajsevi, koliko sam ja video u nasim radnjama, ako su italijanski brendovi, uglavnom su ok - odnosno nema plagijata, valjda je Itallija blizu, pa se ljudima ne isplati da muvaju za toliko.

Razlika u ceni, izmedju Selenie i Tutele i onih Bosno moja......., nije tolika da bih ja licno reskirao.

Zasto NGK? - kratko receno, samo zbog kvaliteta i izdrzljivosti. Ima ih da se nadju, a iste su - po svim preporukama FIAT-a. Plus sto imaju onaj seksi zarez na elektrodi, pa tacno vidis kad su se i koliko potrosile. Bosna? nisu lose, ali - Neka hvala, Bosh - skupo, a nije preporucio FIAT - pitam se zasto?

Ne kazem ja da to ne funkcionise - , i da sa ovim sto si naveo neko ne moze da stuce 500.000, ali ipak nikada nisam cuo da se neko zali na marke koje je preporucio FIAT u zvanicnoj knjizici koja se dobija uz vozilo. Ima i ono sto ne platis na mostu, platices na cupriji....... Naravno mnogo toga zavisi i od samih korisnika, njihovih nacina ponasanja kad su robne marke u pitanju, pa se ponekad i preteruje. A o plagijatima kod nas da ne govorimo.

Svakako, tvoj savet je za puno uvazavanje, i smatram da svi mozemo ovde na forumu, dosta da naucimo, a i da ustedimo......
Pozz




 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.02.2008. u 17:13 - pre 198 meseci
@Piratvet:

Bilo je već diskusija na forumu o automobilu za slični ili identični budžet, moja bi preporuka bila ili do savršenosti (najpribližnije moguće) sređen Renault 4, ili Škoda Favorit. Užasna kategorija u kojoj opet ne bih preporučio Južinu, sem ukoliko Ti zvezde nisu naklonjene, pa i nađeš neki dobar (ponovo, koliko god je to moguće) primerak.

Pandice inače u Beogradu (Srbiju ne uzimam u obzir, verovatno ih van prestonice ima 4 ili 5 komada ukupno) nenormalno drže cenu. Jedan od razloga je i to što ih se užasno mali broj vlasnika lako odriče, što opet nešto i govori o samom automobilu...

PS: Uzeo kolega Pandicu, tj. kaparisao, ide po nju u Novi Sad za vikend, a drugar njegov se već voza. Stvarno, biće nas k'o pleve...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

piratvet
Miloslav lukac
student veterine
Beograd

Član broj: 171997
Poruke: 7
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.02.2008. u 02:46 - pre 198 meseci
kuntalo hvala na savetu, imacu i tu opciju na umu!
Cisto da pitam jel ovo necij vas oglas ? Nasao sam ga u halo oglasima!

,,FIAT Panda 900ccm (1984), plin, registrovana god.dana, ispravna, 1.000."

Ok receno mi je sta mogu da ocekujem ali nece mi dati mira dok nebudem siguran da da stvarno nemogu posedovati kolko tolko dobru Pandicu. Danas nisam stigao, sutra zovem obavezno!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.ADSL.neobee.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.02.2008. u 19:48 - pre 198 meseci
Citat:
piratvet: ,,FIAT Panda 900ccm (1984), plin, registrovana god.dana, ispravna, 1.000."


Koliko god mi voleli nase autice, ovaj nije normalan, i to je to. Precesljaj forum par stranica unazad i vidi kakvi primerci kog godista se (doduse) u UK prodaju za 50 funti priloga lokalnoj crkvi... Zelim Ti puno srece u daljoj motorizaciji, ovde nam je zaista potrebna...

PS: Takodje, koliko god voleli Pandice, opste je poznato da modeli pre devedesetih, a odnosi se na celokupni Fiatov program, imaju veeeliki problem sa limarijom, tj. kvalitetom iste. Sovjetski lim, kazu, neki dugovi, sta li...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

CVRLE01
Vladimir Mladenovic
Beograd, B.Brdo

Član broj: 171503
Poruke: 8
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.02.2008. u 22:54 - pre 198 meseci
Mislim da nazivati ljude koji Pandu iz 84. cene 1000 eura nije primereno nazivati nenormalnim,ne sigurno pre onih koji prodaju senatore,rekorde,sieere,eskorte i sl. za iste pare,da nepominjem one normalne sto prodaju golfa dvojku dizela iz 84. za 3000 evra .Sala mala ali svakako treba shvatiti da je ovo ovde Srbija i da jos uvek nismo UK da bi nam pojedini automobili kostali 50 funti, a u garazi imali jedan ili dva automobila koja volimo,mazimo i pazimo a treci recimo novi BMW serije3 za svaki dan.

Ja bi pogledao kakva je ta panda od 1000 evra jer recimo samo plin sa atestom je 300evra sto mu dodje realnih 700 evra za auto,svakako bolje od bilo kakvog juga,jos ako je i pride covek odradio neki servis skoro svakako je plus.

To sto Kuntalo kaze da je veliki problem sa limarijom od pre devedesetih generalno jeste tacno ali nema veze sa sovjetskim limom vec sa politikom firme da u neke automobile ugradjuje obican lim (jeftiniji modeli panda , uno) a u neke pocinkovan (tipo , tempra, croma). Opet u zavisnosti od ugla gledanja treba shvatiti da smo mi u 2008. godini,i sad deluje jako daleko period pre devedesetih i ti automobili su jako stari i da je logicno da je limarija iz tog perioda losa i verovatno vise puta radjena,ali ako se auto odradi kako valja godiste je totalno i nebitno. Vecina vas vozi Pande novijeg datuma proizvodnje, i opet limarija je ostala ista, nije pocinkovan lim i nista se bitno nije izmenilo tako da ocekujte da ce za koju godinu problemi sa limarijom i korozijom poceti, opet u zavisnosti od odrzavanja vozila.

Podrzavam predlog za skup...ako budem vozio do tad Pandu...prosiruje mi se porordica pa mozda bude potreban veci auto...

FIRE 1000
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.02.2008. u 00:44 - pre 198 meseci
Cvrle, kao prvo- cestitka za "prosirenje"- da ste mi svi zivi, zdravi i sretni!

Kao drugo, nase (i Tvoja, cvrle) Pande nisu pocinkovane, ali jesu galvanizovane, a taj sto auto nize srednje klase iz '84. danas ceni 1000 Eura definitivno nije normalan- ma koja god marka i model automobila bio.

Oko sovjetskog lima: bio je to nacin da SSSR prebije neke dugove prema Italiji, a posto im je drzava oduvek bila prilicno bliska sa Anjelijevima, uzese taj nesrecni lim i od njega sacinise karoserije za Ritma, Argentu, Una i Pandu. Rezultat: losa reputacija koja se kod Srba drzi dan- danas, iako od pocetka 90-ih, odnosno pocetka proizvodnje Tipa, Tempre i ako se ne varam, Crome, Fiat po pitanju kvaliteta karoserije sije i Nemce i Francuze, a uz rame je sa Japancima (govorimo o devedesetim).
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-2.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.02.2008. u 07:50 - pre 198 meseci
Aco, imas pp!!!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-2.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.02.2008. u 07:59 - pre 198 meseci
Cvrle, slazem se s tobom , mislim da kolega PIRAT treba da pogleda u kakvom je stanju auto. Ja u komsiluku imam peugeota iz 70 -tih godina, covek za njega dobija 3500Evra ali jednostavno nije zainteresovan za prodaju. U svakom slucaju treba pogledati!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.02.2008. u 13:11 - pre 198 meseci
Ako dopustite - mali saveti za Pirata, onako uopsteno prilikom gledanja koje svakako treba da usledi:
- Prvo pozovi i vidi da li je u medjuvremenu auto - vec prodat
- Ako je auto dobar, pitaj zasto se do sada nije vec prodao?
- Auto trba da prodaje direktno vlasnik istog, a ne teca od baba-strine, pa on jene tetke iz Bosne, pa njegov surak.
- Dooobro osmotri vlasnika, i pitaj koji je vlasnik po redu, kako je postao vlasnik, mislim da li je kupio, uvezao, kada i sl.
- Doobro osmotri auto izdaleka, da mu pogledas geometriju, recimo razmak - bocna linija haube, - treba da je paralelna celom duzinom sa pratecom ivicom krila, vrata moraju biti na istom razmaku od stubova, obaveeeeezno pogledaj koseve amortizera, napred i pozadi, motor ne bi trebalo da je pran, bolje da je prljav, nego da je tip prao to pre dva dana, vidi limariju u najskrovitijim choskovima, pogledaj da li je boja ujednacena ili je nesto dofarbavano, vidi trapove odozdo, da li je neko rame krivo, i svakako jos mnogo, mnogo toga, a najbolje povedi nekog ko se u to razume. Vidi i brojeve motora, sasije i sl. Vidi da li su na svim staklima iste brojcane oznake sa slovom u krugu, a ako nisu, pitaj zasto nisu, mislim zasto su menjana stakla, vidi dimi li se iz auspuha, i oooooobavezno probaj auto - sa vlasnikom, kako vuce, kako drci, i sl.

Ima jos puno toga reci, ali ni malo nije lak zadatak?
Pozz,
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16370



+2922 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.02.2008. u 14:37 - pre 198 meseci
Citat:
AcaDorcol:
- Ako je auto dobar, pitaj zasto se do sada nije vec prodao?

Nije da zelim da vam se mesam u temu, ali ovo je jedno od pitanja kojim ce te zasigurno uvrediti vlasnika.
Prodao bi ga da je mogao, zar ne? A razlozi...oni mogu biti vec razni...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 120527 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.