Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa centralnom bravom kod GOLFA IV

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problem sa centralnom bravom kod GOLFA IV

[ Pregleda: 8145 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mare81
Novi Sad

Član broj: 31377
Poruke: 75
*.smin-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Problem sa centralnom bravom kod GOLFA IV08.05.2009. u 20:13 - pre 182 meseci
Imam problem sa otkljucavanjem centralne brave ... elem ... radi se o tome da vozaceva vrata nekada otkljuca a nekada ne ... tj. onaj pipak se ne izvlaci dovoljno, nekada ga izvuce tek toliko da se vrata i otvore, a nekada mu fali 1mm ... :))) glupo objasnjenje ali tako je :)) sto se zakljucavanja tice, to je ok.
E da ... kada se vatim kljuca, sve normalno radi!! Kljucem ga otkljucavam bez ikakvih problema!
Sa svim ostalim vratima je sve ok, sve se otkljucava i zakljucava!

Molim za pomoc, ako neko zna sta treba da radim, a da ga ne vozim u servis!!! :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.164.*



+5251 Profil

icon Re: Problem sa centralnom bravom kod GOLFA IV09.05.2009. u 10:14 - pre 182 meseci
Modul brave je solidno nedostupan.

Kljuc i daljinska komanda ukljucuju isti motor za otkljucavanje. Samo sto preko kljuca signal ide ma mikroprekidac, a sa daljinske komande ide preko konfort modula.

Moz biti par stvari. Ili da je signal sa konfort modula kratak(sto je manja verovatnoca), ili je u konektor usla vlaga, pa je kontakt los. Odnosno postoje dva konektora, jedan je na konfort modulu, a drugi je na samoj bravi.

Za skidanje brave potrebni su posebni alati, "triple square" kljucevi, dve velicine, par torksova i ostali pristupacni, dodatni par ruku i solidno vremena, mozda je bolje obratiti se nekome za pomoc..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.satlynx.net.



+1269 Profil

icon Re: Problem sa centralnom bravom kod GOLFA IV09.05.2009. u 12:28 - pre 182 meseci
Ja mislim da ti imas kompresorsku bravu a ne ovu koju Vladd spominje.

Ako je kompresorska, skini tapacirung i podmazi sve pokterne mehanicke delove koji po necemu klizu. U 90% slucajeva je ovo problem.

U 10% slucajeva je oslabio kompresor ili je crevo za dovod vazuha negde pritisnuto.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problem sa centralnom bravom kod GOLFA IV

[ Pregleda: 8145 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.