Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koga briga za potrosace?

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Koga briga za potrosace?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11452 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.92.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?17.07.2009. u 23:39 - pre 180 meseci
Znaci ovako....
Neko go*no iz Gorenja nam je obecalo nov frizider ove nedelje...nista se nije desilo....
Kao stigo frizider ovo ono....

Pitam se....kolko je bre ovo normalna drzava.....
znaci, ja treba da trazim frizider od Gorenja, umesto od onoga ko mi je prodao to sra*e...plus taj laze i izmislja....

Znaci, sve sutra cu sve razgovore da snimim pa da okacim negde da se vidi koja su to djubrad i prevaranti....
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.80.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?18.07.2009. u 01:18 - pre 180 meseci
Pa ti još mrdaš. Napreduješ, čak si dobio i obećanja. Hm, nije loše. Kako stvari stoje i ja ću uskoro da ganjam inspekciju. Imam tu neki računar sa DDR2 memorijom na 800MHz. Gde to ima? To je nemoguće, DDR2 se prave do 400MHz! Naravno ni memorija ne zna da je tako dobra pa radi na 333MHz.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 12:42 - pre 180 meseci
Citat:
zaraza
znaci, ja treba da trazim frizider od Gorenja, umesto od onoga ko mi je prodao to sra*e...plus taj laze i izmislja....

Pa naravno da treba od gorenja jer ono treba da garantuje za kvalitet proizvoda...prodavac samo prodaje.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 13:12 - pre 180 meseci
Frižider tražiš od onog od koga si kupio. Jedino ako si bio naivan pa potpisao klauzu da tražiš od proizvodjača. Ali i tada možeš da se žališ da si doveden u zabludu. Trgovac ti daje garanciju a trgovac ima garanciju od proizvodjača, osim ako je nema. Ali to nije tvoj problm. Bitno da ti imaš garanciju koja je uredno overena.

Ajde ako te ne mrzi, fotokopiraj garantni list u delu koji govori o pravima i obavezama i postavi na net. Onda ćemo videti tačno kakve su čije obaveze.


 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 13:19 - pre 180 meseci
Citat:
hemarikon: Frižider tražiš od onog od koga si kupio.

Ajd pojasni to sto tvrdis...kada si vec tako siguran

Citat:
hemarikon:Trgovac ti daje garanciju a trgovac ima garanciju od proizvodjača...

Nekako mi nije jasno kako se ova tvrdnja slaze sa onom gore?

Trgovac je duzan da kupcu da garanciju proizvodjaca/distributera, i to je vrlo prosto, nema potrebe da se izmislja rupa na saksiji!



Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

musicmaster

Član broj: 50955
Poruke: 1447
93.87.181.*



+7 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 13:29 - pre 180 meseci
@hemarikon

Dokle idu DDR2 memorije...?
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 14:29 - pre 180 meseci
Citat:
@bakara: Ajd pojasni


Ne razumem šta se tu ne slaže. Garantni list izdaje trgovac kupcu. Proizvodjač može da se pojavi na garantnom listu ali to nije obavezno. Na kraju kupac i proizvodjač mogu da sklope i poseban ugovor. Ali u ovom lučaju sve je jasno. Čovek je ušao u prodavnicu "Rodic Megamarket" i kupio proizvod. Dobio je garanciju i u slučaju zamene ili povraćaja novcA obraća se prodavcu "Rodic Megamarket". Osim ako to nije jasno definisano posebnim ugovorom. Medjutim ni tada ne sme da kupac bude doveden u zabludu:

Citat:
5. Garantni list
Član 21.
Proizvod za koji se izdaje garantni list, u skladu sa zakonom, prodaje se uz obavezno popunjen i overen garantni list.
Garantni list sadrži naziv i sedište davaoca garancije, podatke kojima se identifikuje proizvod, garantni rok, izjavu o garanciji i uslovima garancije uz odgovornost prodavca i proizvodjača za ispravnost kupljenog proizvoda u garantnom roku, spisak servisa, naziv i sedište prodavca, datum prodaje, pečat i potpis ovlašćenog prodavca i druge podatke, u skladu sa zakonom.
Davalac garancije je dužan da potrošaču obezbedi servisiranje proizvoda, u skladu sa zakonom ili ugovorom.
Prodavac, odnosno proizvodjač, ne može kupca dovoditi u zabludu o postojanju, sadržini i trajanju garancije.


Ovde su itekako naglašene obaveze prodavca.

Evo primer garantnog lista na osnovu koga sam zamenio uredjaj koji nije mogao biti popravljen u garantnom roku:



Nigde se na javlja proizvodjač a mene kao kupca to i neinteresuje jer mi je garanciju dao prodavac.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 14:37 - pre 180 meseci
@hemarikon

Malo brkas 'pojmove"...

Evo sta se moze videti bas iz tvog slucaja.
Obrati paznju na recenicu iz mog prethodnog posta:

Citat:
bakara:

Trgovac je duzan da kupcu da garanciju proizvodjaca/distributera, i to je vrlo prosto, nema potrebe da se izmislja rupa na saksiji!


u tvom slucaju si dobio garanciju distributera, a koji je u tvom slucaju izvrsio i maloprodaju.

Mnoge firme ne vrse maloprodaju ali obavezno daju garantne listove za svoju robu, gde je prodavac u obavezi da je overi i unese datim prodaje.

Ne znam da li sam dovoljno jasan...ali zamisli situaciju da si taj uredjaj kupio u nekoj maloj privatnoj prodavnicici koja je imala svega jedan takav uredjaj na stanju...i kako ocekujes da ti "oni" to zamene?

Proizvodjac/distributer je duzan (po zakonu) da obezbedi servis i rezervne delove, trgovac nema nista sa tim, osim da naplati i overi garanciju.
U ostalom na svakoj garanciji pise da se proizvod nosi u taj i taj servis a ne u radnju gde je kupljen!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 14:46 - pre 180 meseci
Citat:
@musicmaster: Dokle idu DDR2 memorije...?


Dok se "uštekaju" :)

Ma dobro, verovatno misliš na I/O Bus clock? Intel tvrdi da ima i na 667 MHz. U mojoj krntiji je 333 MHz a stvarno na 311 MHz.

 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 14:58 - pre 180 meseci
Citat:
@bakara


Nema potrebe da diskutujemo oko finesa. Članom 21 ZZP se precizira "odgovornost prodavca i proizvodjača". Distributer se ne pominje. Kupac se nikad ne obraća proizvodjaču direktno več isključivo prodavcu u slučaju da zamenjuje uredjaj. I tu nema dileme.

Citat:
zamisli situaciju da si taj uredjaj kupio u nekoj maloj privatnoj prodavnicici koja je imala svega jedan takav uredjaj na stanju...i kako ocekujes da ti "oni" to zamene?


To je problem prodavca. Ali prodavac će iz svog džepa morati da izbroji novac kupcu. Dalje prodavac od svog dobavljača (ili proizvodjača ako je reč o kupovini bez posrednika) vrši nadoknadu. No kupca se ne tiču ugovori koje su zaključili prodavac i njegov dobavljač. U tom smislu zakon je potpuno precizan pa se u stavu 4, člana 21 ZZP kaže

Citat:
Prodavac, odnosno proizvodjač, ne može kupca dovoditi u zabludu o postojanju, sadržini i trajanju garancije.


U suprotnom bi smo imali prebacivanje loptice iz jednog u drugo dvorište.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 15:07 - pre 180 meseci
Citat:
hemarikon: To je problem prodavca. Ali prodavac će iz svog džepa morati da izbroji novac kupcu.

hahaha...e dobra ti je ova

btw, meni su garancije/reklamacije posao a ti samo teoretises!


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 15:22 - pre 180 meseci
Evo ovaj teoretičar sedi pored gomile fotokopija garantnih listova proizvoda koje je naplatio usled toga što nisu mogli biti popravljeni u garantnom roku. Ima tu i eminentnih imena proizvodjača "Sony", "Panasonic", ... Nekad je kupovao u raskošnim trgovačkim centrima a nekad po kaljavim ulicama gde ni ker ne bi kročio. Ali uz vraćen proizvod svaki put je novac podigao na istoj onoj kasi gde je i ostavio prilikom kupovine. Sećam se da mi je jednom prilikom vlasnica prodavnice lično došla od kuće i iz čarapa izvadila novac jer u kasi nije bilo dovoljno gotovine.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 15:32 - pre 180 meseci
Citat:
hemarikon: Evo ovaj teoretičar sedi pored gomile fotokopija garantnih listova

Pa skeniraj neki gde pise gde treba da se odnese proizvod radi realizacije garancije, a ne ovu stranu koji si skenirao

Citat:
hemarikon: Ali uz vraćen proizvod svaki put je novac podigao na istoj onoj kasi gde je i ostavio prilikom kupovine.

Pa drugacije i ne moze, novac mozes dobiti samo na "kasi" jer servisi, proizvodjaci i distributeri ne bi smeli da imaju posla sa gotovinom.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 16:31 - pre 180 meseci
Preturajući po ovim kopijama (svu dokumentaciju čuvam, možda napišem roman o tome), pronašao sam original jednog garantnog lista. He, he nisam im vratio. To ću da uramim.

Na garantnom listu se uvek navodi prodavac pa je i prodavac uvek davalac garancije. Postoji odeljak "servis" u kome servis daje izjavu o uslovima popravke u garantnom roku. Na nekim garantnim listovima može da se javi i proizvodjač da "pojača" uverenje kupca u kvalitet proizvoda. To rade renomirane firma na primer "Sony", "Panasonic", "LG",.. kojima sam takodje "uzeo meru". Medjutim garantni list MORA da overi prodavac. Ta klauza stoji u svakom garntnom listu da bi bio važeći. Na primer Sony isporučuje uz svaki proizvod svoju garantnu izjavu. Medjutim u toj garantnoj izjavi Sony navodi "... Ovom garancijom SONY garantuje kvalitet proizvoda, prodavanih od ovlašćenog prodajnog mesta u Srbiji... datum prodaje, naziv, potpis i pečat prodavca...".

Kako se na garantnom listu uvek nalazi prodavac (proizvodjač ne mora, pogledajte fotokopiju u prethodnom odgovoru) kupac ima osnova da traži nadoknadu od prodavca za nepopravljen uredjaj. A ako je kupoprodajnim ugovorom drukčije precizirano, tada opet ugovor ne sme biti sačinjen tako da kupca dovede u zabludu (stav 4 člana 21 ZZP).

 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.85.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 20:02 - pre 180 meseci
Neverovatno....

Odem danas po pare...odem na odeljenje bele tehnike - tamo nema nikoga. Umesto njihovog zaposlenog na odeljenju stoji neki levi lik i pored mene ceka jos 10 ljudi...
Dozovemo mi nekako sefa...cekamo ga 20 minuta...odjednom - sefa nema, tu je dezurni poslovodja. Ajd, zovi njega...dovuce se poslovodja Djole (mislim da je Djole), krece prica iz pocetka...
Kaze on, pa vi to morate da resite sa Vladom, sa onim sa kojim ste pricali. WTF...Vlade nema...ajd da zovemo Vladu na njegov mobilni, zovemo ga (Djole u medjuvremenu negde pobegne)....a Vlada tera istu pricu, te nije obavesten, te ne zna, te sto niste dosli pre podne, te ovo te ono....uglavnom nesto laze i izmislja....
Inace, posto smo odlucili da trazimo pare nazad, ja ovog Djoleta (koji inace veze nema ni o njihovoj politici po pitanju reklamacija, ni po pitanju Gorenje politike, ni o zakonu ni o nicemu) da li mi mozemo da dobijemo pare nazad. Kaze "Ne moze"...."Zasto ne moze?"..."Pa vi prvo treba da vratite taj frizider"...."Pa dodjite po njega"..."..."...Nema odgovora...Otprilike ja treba da im dovezem frizider da bi mi oni vratili pare....

Znaci, vece lopurde i prevarante dugo nisam video. Jbga, Srbija je ovo....
Devojka i ja iskometarisemo kako po zakonu neko treba da bude tu da primi reklamaciju....a lik koji radi kaze "Ma znam ja to, al to tako ne ide ovde" :D:D:D

Sutra idemo u inspekciju, a i pozvacemo Merkator (iz nekog razloga se oni toga plase), bez obzira sta bude dalje....a posto sutra ocekujem da me pozove taj Vlada, jedva cekam da ga oteram u...Onako, slatkoreciv lik, sve obecava, sve ce biti OK, a onda se odjednom pravi lud...
Zao mi je sto im ne znam i prezimena....

Mislim da ovde ima elemenata za tuzbu koliko volis i nadam se da trzisna biti radosna da dobije ovakav slucaj...
 
Odgovor na temu

musicmaster

Član broj: 50955
Poruke: 1447
77.46.169.*



+7 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 21:21 - pre 180 meseci
Citat:
U mojoj krntiji je 333 MHz a stvarno na 311 MHz.


I to je DDR... Ma, nebitno, offtopic.
Pozz.
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 22:51 - pre 180 meseci
@zaraza¸

Nije mi jasno da li imaš neki dokument kojim ti se potvrdjuje da se uredjaj ne može popraviti u garantnom roku. Ili su to samo obećanja data usmeno?

Inspekcija će reagovati samo ako imaš dokumenta. U suprotnom načekaćeš se i na njihovo rešenje.

 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.85.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 22:56 - pre 180 meseci
Imam dokument koji opisuje kvar i koji omogucuje reklamaciju i izjavu lika da NIJE SMEO da napise da je uredjaj dosao pokvaren.
A s ozbirom da je frizider dosao takav, ne dolazi u obzir popravka.
Da sam hteo polovan frizider, uzo bih alo oglase i tamo trazio...

Ovako izgleda da samo govnjiva motka i teranje u PM pomazu...Kakvi zakoni kakve gluposti...
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.83.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 23:34 - pre 180 meseci
Očigledno odugovlače. Treba ti izjava (potvrda) servisa da se uredjaj ne može popraviti u datom roku od 45 dana ili o ne isplativosti popravke. Sa takvim dokumentom ideš u prodavnicu a ako te ne isplate u roku od odmah, tada podnosiš prijavu inspekciji. Naravno, moraš vratiti frižider. Dotle, ne gubi živce.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.85.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?19.07.2009. u 23:41 - pre 180 meseci
Nekako mi se cini da uopste nema potrebe da se toliko ceka, jer i oni sami znaju da prave gluposti...pa se valjda nadaju da cemo da odustanemo ili tako nesto....
Pazi bre, u radnji em niko ne radi, em ne radi sef - > nemas kome da reklamiras to sto kupis....drugi lik, normalno, nista ne zna, a uz to je i bezobrazan. Kad ga nisam zviznuo nikad necu....

Mislim, kakava je to firma u kojoj se nista ne zna u kojoj me neko upucuje na jednog lika (tog Vladu), kao da je to njegova firma i da ce on sve da resi, a Vlada sedi kod kuce posle zavrsene smene :):)
Znaci smejurija....Da mi neko prica ne bih verovao...mislio bih da je taj sto postavlja ovakvu temu odlepio zbog necega i istresa se kojekude....

Ma kako god, bio sam pristojan i kulturan i sve kako treba i kako mislim da treba, sad cu stvarno pribeci nacinu za koji znam da pomaze - a to je ono sto sam spomenuo oko one motke i ostalo.....
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Koga briga za potrosace?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11452 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.