Kao sto je neravnomerno razvijena,Srbija je isto tako neravnomerno naseljena i tu se pojavljuje problem koji apartciki iz vlasti ne mogu da rese.Kao na primer oni cuveni slucajevi jedna skola-jedan nastavnik-jedan ucenik.To naravno u nekoj vukohebini gde i nastavnik i ucenik moraju da pesace po 20km da bi dosli do neke ruine koja lici na skolu(ima tablu,sundjer,kredu i poljski WC).Onda se oni tamo kao nesto obrazuju,pa onda nazad peske sve usput plesuci sa vukovima.
Nastavnik dobije punu platu,a i tu rusevinu od skole odrzava drzava odvajajuci neka sredstva,sve u nadi da ce jednog dana biti puna djaka.A nece.Za to vreme se po BG i ostalim centrima pravi haos sa odeljenjima od 40 ucenika,uvodi se treca smena itd.
A da li je nekom palo na pamet da postedi ove pesacenja po gudurama i da za te pare koje se potrose za odrzavanje tog stanja kupi i tom uceniku i tom nastavniku po racunar(i naravno obezbedi neku konekciju za dz),pa lepo nastava online.U stvari ne mora nastavniku,nego samo tim decacima i devojcicama koji su osudjeni da zive u takvim krajevima,pa lepo iz jednog centra da se vrsi nastava.A ovi viskovi ucitelja i nastavnika da se rasporede gde treba,pa tek onda da se utvrdjuje visak ako ga ima.
Pa stvarno ne mogu da verujem da tako nesto nikom nije palo na pamet,bar ja nisam cuo.
A zamislite lica te dece kad bi im iz ministarstva sigla po jedna konfiguracija,pa imaju internet,pa komuniciraju sa vrsnjacima,pa svasta kojesta jos...
Ali ne,neciji je interes da ta deca ostanu tamo gde jesu i da znaju samo ono sto im ministarsvo prosvete odredi.
Ma ne znam zasto ovo pisem,ionako ovo nece procitati onaj ko treba.Ako i slucajno bude naisao,pa tako ga zabole...

Mio papa' dice che ogni uomo ha tre misure:
altezza, larghezza e lunghezza