Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615655 | Odgovora: 1792 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7169 Profil

icon Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 10:27 - pre 175 meseci
http://www.smartmotorist.com/m...-the-world-passing-toyota.html

Citat:

Volkswagen became the world's no. 1 in the world, passing Toyota

The latest statistics, Volkswagen passed Toyota in sales, recording the first nine months of the year delivered 4.4 million vehicles, while Toyota sold just 4 million and 3.7 million Ford.

It was faster than we expected. Volkswagen planned to exceed Toyota until 2018, but economic and financial conditions in the past year have affected even those plans.


VW je sada i oficijelno #1... izgleda ona propast auto industrije malo kasni i nemacki automobili se i dalje sasvim fino prodaju... cak bolje i od Tojote bogati :)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Kempesh
Cacak

Član broj: 236989
Poruke: 60
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 10:44 - pre 175 meseci
Veoma zanimljivo...Izgleda da su Nemci Nemci :)

Zanimljivo je i da njihov premijum brend Audi jedini beleži ove godine dobre prodajne rezultate, i u vreme krize,čak ima i skok prodaje,jedini, za nekih 7-8%. To je doprinelo kinesko tržište ,gde Audi ima jake pozicije i gde je ove godine Audi mal te ne duplirao prodaju. Audi je najslabiji bio u Americi,pa mu je to s jedne strane išlo u prilog,što je najviše puklo AMeričko tržište.. U velikom su naletu sa novim modelima i dobrim autima...iza stoji volkswagen grupacija, tako da će biti veoma zanimljivo posmatrati dalji razvoj auto industrije...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
78.155.34.*



+1232 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 12:57 - pre 175 meseci
Dosta ovih podataka koji se iznose nisu bas najprecizniji iz vise razloga... Njemacka je sa onom akcijom u kojoj je davala 2.500€ subvencije za nabavku novog vozila dosta pomogla da se statistika popravi...ne samo za vw vec za mnoge proizvodjace jeftinih vozila jer nije niko uz subvenciju uzeo A8 ili BMW-a 7... VW je prodao licence za proizvodnju kamiona vw-man u juznoj americi i time dobio priliv znacajnih sredstava... ipak i pored svega vw se snasao u krizi ponajbolje... Kod Francuza je vlada upumpala 6 milijardi eura u autoindustriju od cega korist imaju i zemlje u kojima Francuzi imaju svoje fabrike... znamo da se twingo proizvodi u Sloveniji, pezo ima fabriku u Slovackoj itd...
Mislim da je podanicki nacin na koji je vlada Srbije izasla u susret fiatu i generalno losi ugovori, sprijecio da se u Srbiji osjeti pumpanje para Italijanske vlade u autoindustriju...
Doslo je do velikih anomalija na svjetskom trzistu o cemu najbolje govori podatak da je u Kini prodato vise vozila nego u USA...

Ko je koliko izgubio ili dobio znace se tek sledece godine kada ce odnosi na trzistu biti jos realniji da ne kazem suroviji...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 14:37 - pre 175 meseci
Potpisujem ovo sto je rekao Nocni.

Tek iduca godina moze nesto da prikaze, posto je Toyota ostala u liberal kapitalizmu, bez upumpavanja drzavnih para i subvencija, dok su EU i USA preduzeli posebne korake, neprimerene kapitalizmu i bajkama liberalnog trzista.

Iduca godina ce pokazati realniju situaciju, i ko je zaista izvukao rep iz krize.

400 000 vozila vise u situaciji subvencije, uz dodatna otpustanja zaposlenih i drzavni poklon, u zoni sa 60 miliona stanovnika, i uticajem u zoni sa jos bar 50...

Ako im je ta statistika za utehu, neka im

Poz
 
Odgovor na temu

yotsa
Jovan Popović
Beograd

Član broj: 60671
Poruke: 221
82.195.186.*



+1 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 16:40 - pre 175 meseci
da, da... NOCNI je u pravu, definitivno.

Statistike pravi ko kako hoće, dok neko meri ukupnim brojem prodatih vozila, drugi mere totalnim obrtom, treći profitom (što je i najbitnije).

Najrealnija statistika je ona koja oslikava koliko "narod" kupuje kola tj ne računati automobile koje uzimaju firme na lizing i privredna vozila i onda razvrstati po kategorijama cena (ili segmentima A, B, C itd) i prodatih komada. Recimo: od 8000 do 13999 prodato 235 komada VW, od 14000 do 17999 prodato 564 VW, itd.
Tako kod nas zahvaljujući statistici udeo Honde i Fiata drastično raste svake godine (broj prodatih komada) a svi znamo zašto i jasnim pogledom na ulice se vidi ko je kupio i ko vozi te automobile u glavnom.

Naravno, ovakvu statistiku nikada nećemo dočekati jer kazuje mnogo više od ovih što ne kazuju ništa i imaju skrivene poruke.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 17:59 - pre 175 meseci
Citat:

VW je sada i oficijelno #1...


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 18:31 - pre 175 meseci
Mi smo ti, inace, jaci faktor u svetskim razmerama za procenu statistike prodaje automobila.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 19:06 - pre 175 meseci
Nema pravde:



Direktor japanske Tojote na konferenciji za novinare, gde je objavio povlačenje ove automobilske kompanije iz takmičenja Formule 1 zbog finansijskih problema.

Nekada sam procitao jednu zanimljivu anegdotu koja ovde moze da se primeni:

— Da, dragi moj, samo u prošlom mesecu doživelo je moje najnovije delo tri izdanja, što Vi sa Vašim »-Zelenim Hajnrihom« nećete postići ni za godinu dana! — obrati se nadmeno Keleru ) neki tada popularni pisac, koji je sa svojim lakim romanima imao velike uspehe u tadašnjem društvu.

') Gotfrid Keler (Gottfried Keller, 1819—1890), švajcarski književnik realist, pisac čuvenog romana »Zeleni Hajnrih« (»Der grune Heinrich«), jednog od najpoznatijih realističkih romana.

— To bi moglo biti sasvim tačno ... — odgovori Keler spokojno i odmah zatim dodade: —Vidite, to je kao i sa žirom i ananasom. Sigurno je da se godišnje pojede bar milion komada žireva više nego ananasa, ali postavlja se pitanje, ko šta jede!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 19:15 - pre 175 meseci
Tacno je da su trzisni podaci za ovu godinu los indikator buduceg uspeha.

Zapravo, postoji vrlo izvesna mogucnost da ce u sledecih 2-5 godina doci do smanjenog prometa u zemljama koje su imale akcije "lova za polovnjake" jer su u njima ucestvovali ljudi koji bi inace kupili auto tek u sledecih par godina.

ALI... uvek ima "ali" - sve to na stranu, fakat da je VW #1 na svetskom nivou, sa ili bez subvencija i te kako govori o tome da je nemacka auto industrija i dalje prilicno jaka - vrlo daleko od "propadanja".

Mozda bi bez tih subvencija bili #2 - ali i #2 je prilicno dobar rezultat.

Sve u svemu - razlog zasto sam postovao ovu temu je samo odgovor na "propast auto industrije" - sudeci po ovome, ako nista drugo - propast ce morati da saceka neku godinu :)

Citat:
vladd
Tek iduca godina moze nesto da prikaze, posto je Toyota ostala u liberal kapitalizmu, bez upumpavanja drzavnih para i subvencija, dok su EU i USA preduzeli posebne korake, neprimerene kapitalizmu i bajkama liberalnog trzista.


Ovaj... akcije u USA i Evropi su vazile za sva kola, dakle Tojota je sigurno profitirala od njih.

Pogotovu u USA gde je Tojota izuzetno popularna.

Stavise, vecina nemackih proizvodja automobila - osim VWa, nisu ni imali nista od tih akcija jer i nemaju ponudu u jeftinijim klasama u kojima je i najveci broj korisnika tih premija.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.243.*



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 20:42 - pre 175 meseci
Ee, da..ovaj..ne bih da optuzujem te dve velike nacije za nesto, niti da lici na to.

Ali poznato je da su "mobilisane" da kupuju "svoju" robu..cak i po cenu skuplje a losije. Pomazu SVOJU posrnulu privradu, tako da je "akcija za SVA vozila" samo politicki, ili bolje receno marketinski pamflet, privid slobodnog trzista.

Tako da, nastavljamo citanje izmedju redova, mada, moram da priznam, na linku u linku, nisam na oficijelnom sajtu VW-a nasao radosnu vest.
Valjda je bajata.

Poz
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 20:46 - pre 175 meseci
Citat:
vladd
tako da je "akcija za SVA vozila" samo politicki, ili bolje receno marketinski pamflet, privid slobodnog trzista.


Ovo uopste nije tacno - jer su rezultati te akcije i te kako prijali stranim proizvodjacima kola, pogotovu onih jeftinijh. Naravno da ce najpopularniji prodavac kola u DE (VW) najvise i profitirati od te akcije iz prostog razloga sto a) nudi kola u toj klasi i b) zato sto ima najveci obim prodaje, ali ne moze se izgubiti iz vida da su od toga profitirali i ostali - stavise, ti ostali su vise profitirali od drugih DE proizvodjaca koji prodaju kola u luksuznom segmentu.

Bilo bi krajnje nerealno ocekivati da najveci proizvodjac manje profitira - medjutim, kako su efekti i te kako merljivi za strane proizvodjace kola na tom trzistu mislim da je krajnje nekorektno to nazvati "pamfletom" ili politickim trikom.

Uzgred razlog za te akcije je bio visestruk - pomoc domacim proizvodjacima je jedna stvar, a na kraju krajeva - samo jedan domaci proizvodjac (VW) je tu mogao btino da profitira - drugi, podjednako vazan, deo akcije je bio podsticaj potrosnje u momentu kada je to bilo najvise i potrebno - u tom slucaju je manje bitno cija kola kupac kupi, bitno je samo da kupi.

Primera radi - i UK je uradila isto to, iako su na njihovom trzistu to ponajvise iskoristili Toyota i Huyndai.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.11.2009. u 21:32 - pre 175 meseci
To je i očekivano, ne sećam se da je neko rekao da će nemačka autoindustrija propasti.

Više puta pomenuh da posle krize više ništa neće biti isto kao pre, što se i obistinilo: samo najjači napreduju, a to su u ovom (već dužem) trenutku VW koji je prešao na prvo mesto i Hyndai koji je napredovao dva mesta više, sa šestog na četvrto. Svi ostali su pali što sam lično i očekivao.

Voleo bih da vidim malo preciznije podatke za ostale, prvenstveno za Francuze, ali i druge, Italijane i Japance.. (Amere ne računam preterano..)
 
Odgovor na temu

Kempesh
Cacak

Član broj: 236989
Poruke: 60
*.



Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.11.2009. u 07:24 - pre 175 meseci
Vrlo zanimljivo će biti pratiti svetsko tržište automobila u budućnosti ( naše ne računam ,jer je vrlo mali procenat u odnosu na svetsko ). Nemci za sada očigledno u ovoj krizi imaju najveću korist...takodje mislim da je Tojota dosta jaka kompanija....videćemo šta će biti sa GM-om. Takodje, i u premijum brendu će biti zanimljivo...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.11.2009. u 10:11 - pre 175 meseci
Sa GMom nece biti nista. Ako ne uspeju nekog da zavade pa da im uvale nesto od naoruzanja, americka autoindustrija nema nikakve sanse da opstane na svetskom trzistu. Ne samo GM koji se sad, kako vidim, uhvatio Opela ko pijan plota (pa neda Ruji), misleci da ce Opel sa svojom "skromnom" proizvodnjom, uspeti odrzati kakav takav rejting, al od toga nema nista. Samo produzava agoniju i u propast vuce i Opel.

Sto se Toyote tice, mislim da ce ostati na trzistu dok za ostale Japance nije nista sigurno. Eventualno Isuzu ima solidne sanse.

VW je napravio nevidjen potez usavsi u Kinu na velika vrata te nije smela da cudila izjava njihovih zvanicnika jos pre nekoliko godina, o cemu je pisano i na ovom forumu, da ce 2013. biti najveci sa preko 14 miliona vozila godisnje.
2013. nije daleko, a kako vidimo, prognoze se ostvaruju jos ranije. Slicno vazi i za Hyundai.


P.S. E sada ne znam da li je na sve to uticao moj i Milanovicev pazar, ali ko zna? Sve je moguce.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.243.*



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.11.2009. u 10:28 - pre 175 meseci
Niko ne misli da ce auto industrija nestati i propasti u tom smislu, vec se nadamo da ce im propasti trenutna filozofija.

To sto je neka ekipa dobila utakmicu sudijskim uticajem, ne znaci da je postala kvalitetniji tim.

Citat:
Ivan Dimkovic: Ovo uopste nije tacno - jer su rezultati te akcije i te kako prijali stranim proizvodjacima kola, pogotovu onih jeftinijh. Naravno da ce najpopularniji prodavac kola u DE (VW) najvise i profitirati od te akcije iz prostog razloga sto a) nudi kola u toj klasi i b) zato sto ima najveci obim prodaje, ali ne moze se izgubiti iz vida da su od toga profitirali i ostali - stavise, ti ostali su vise profitirali od drugih DE proizvodjaca koji prodaju kola u luksuznom segmentu.


Malo je nezgodno da diskutujemo precizno po ovom pitanju.

Jedino sto "poznajem" obe nacije, i dobro se secam patriotskog odnosa u USA u trenutku nadiranja japanske auto industrije.
Takodje je zanimljiv i nemacki mentalitet, zaista najvise kritikuju domace proizvode, ali kada trose novac to veoma pazljivo delaju. Na kraju, lici da je kritika konstruktivna.

Da se bas htelo pomoci gradjanima u krizi, i stimulisati potrosnja usmerena prema stranoj robi, efekat bi bio nelogican, odliv novca i dobiti van granice. A to ozbiljne nacije ne rade..

Da su se samo ulizivali gradjenima(nonsens banana drzava), pustili bi istocna vozila po nabavnim cenama..

Ovako, drzava diktira pravila igre, i svira penal kada god treba.

Poz

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.11.2009. u 10:33 - pre 175 meseci
Prevideli ste jednu stvar. Toyota je, u odnosu na lani, ostvarila PROFIT. Dakle, kriza je prosla, i posto je jen ojacao, prodaja je krenula ponovo nabolje i umesto gubitka je ostvarila profit.

Znaci, ocekivano je da, verovatno se gadja sa VW-om za broj prodatih vozila u narednom periodu (i profitu).

Sto pokazuje da su te dve firme, zasluzeno, i najjace u automobilskoj industriji. Sto nije lose kad znamo da su njihova vozila jedna od najboljih.

Toyota se povukla iz racing-a i F1 zbog toga sto nece pomoc, vec sama se bori s krizom i profit, a ne gubitak, upravo to i pokazuje. Bolje je fokusirati se na maticnu delatnost i imati profit i dobru prodaju nego gubiti pare tamo gde ionako uglavnom stagnira.
 
Odgovor na temu

Kempesh
Cacak

Član broj: 236989
Poruke: 60
*.



Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.11.2009. u 11:47 - pre 175 meseci
ZarSilic:Sto se Toyote tice, mislim da ce ostati na trzistu dok za ostale Japance nije nista sigurno. Eventualno Isuzu ima solidne sanse.



Već se javno šuška da će VW preuzeti Suzuki......


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)15.11.2009. u 11:32 - pre 174 meseci
A da li mozda iznenadjuje jedna ovakva vest?

http://autoklub.jutarnji.hr/no...EPTI-BUGATTI-GALIBER,5412.auto


"Najluksuznija limuzina svih vremena"





Ne treba posebno napominjati da doticni proizvodjac, osim po travnjaku oko fabrickih postrojenja, nema nikakvih drugih dodirnih tacaka ni sa Englezima ni sa Italianima mada postoji zracak Italije.

Odavno je vec u potpunom vlasnistvu VWa.


P.S. Vladdova prognoza se polako ostvaruje: suptilnost i jednostavnost enteriera jednog ovakvog vozila upravo to potvrdjuje.






Ali od perverzije ipak nije sacuvan






Na veliku zalost ovo vozilo po novom zakonu o bezbednetsi u saobracaju zbog neodgovarajuceg (nesimetricnog) rikverc svetla, kod nas nece proci strogi tehnicki preled









[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 15.11.2009. u 13:21 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.44.*



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)15.11.2009. u 14:39 - pre 174 meseci
Uzgred, ovaj Bugati je specificna smejurija, cemu to sluzi a jos je i skupo.
I to sto je u "necijem" vlasnistvu sta treba da nam pokaze? Uspeh ili trenutni uspeh, posto je uspeh jako promenljiva kategorija.

Naravno, mora da se napravi i roba za prebogate kupce, mada, koliko pratim, slabo ko od njih ce ovo da pazaruje. Oni vole malo ekskluzivnija vozila, u cijem pravljenju moraju da ucestvuju

Elem pricamo o trendovima svetske auto industrije, i zasigurno VW-u nije bitna zarada na ovom smesnom modelu(koji sluzi ponajvise da odusevljava klince, kao betmobil), vec na masovnoj ispasi Golfa, Pola ili Pasata


U temi imamo slucaj "statistika nasa dika..." o pobedi po broju prodatih komada, i to je nesto. Ali razvoj, zarada, ulaganje u buducnost, sledeci koraci ostalih, koji nece sedeti skrstenih ruku i blagonaklono posmatrati orgijanje birokratije po njihovom poslu, tek treba da vidimo.

I to je zanimljiviji deo zbivanja..bar za "obicne korisnike"


Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)15.11.2009. u 14:57 - pre 174 meseci
Posebno je zanimljiv ovaj deo izvestaja:

Citat:
čini se kako je sve spremno za serijsku proizvodnju najbržeg, najjačeg i najprestižnijeg sedana, odnosno četverovratnog coupea na svijetu.



Serijska proizvodnja automobila cija je cena 1,6 miliona $
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615655 | Odgovora: 1792 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.