Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 350862 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
93.87.148.*



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 11:12 - pre 117 meseci
DA, vazno je da se opelu ne zaglavljuje papucica

Te opozive imaju svi proizvodjaci, tako da ne vidim cemu osvetljavanje(osima ako je pakosno) ovakvih detalja..;D


Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 11:25 - pre 117 meseci
Pa nije bas tako.

Rec je o velikom broji (rekordnom) i to na 8 modela vozila. Osim toga ovakva greska je prozrokovala niz nesreca sa smrtnim posledicama.

Nije mi poznato da je neko u istoriji autoindustije, osim nesrecne Dacije 1300 (a zbog koje i ove nove gledam kroz prizmu skepticnosti), imao slucaj sa ovakvim posledicama.

Citat:
Japanska agencija objavila je da je prošlog mjeseca američka agencija za sigurnost na autoputevima upozorila "Toyotu" da je registrovano oko 100 nesreća, od kojih 17 sudara u kojima je pet osoba poginulo. U svim nesrećama su učestvovala vozila koje je proizvela "Toyota".




Citat:
“Toyota“ će, zbog papučica gasa koje se zaglavljuju, u SAD povući 2,3 miliona prodatih automobila.


Iz kompanije je saopšteno da su morali preduzeti ovaj korak, pošto se mehanizam papučice gasa istroši poslije određenog perioda upotrebe, što uzrokuje zaglavljivanje.

Neizvjesno je da li će “Toyota“ povući iz upotrebe automobile i u drugim zemljama.


Apropo kvaliteta. Koji je to period upotrebe? Godinu dana? 20.000 km?

Ovo nije povezano sa pricom o povlacenju serija drugih proizvodjaca?!

Posebno je zanimljiv nacin rada i logika kod ovih vozila sa automatskim menjacem? Kako je uopste moguce da se pritiskom na papucicu kocnice funkcija gasa ne iskopca pa ma u kom polozaju bila?
Pa da li njih projektuje mali Djokica, ili japanski ingenjeri?







[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 22.01.2010. u 12:56 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 22.01.2010. u 12:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15904
*.dip.t-dialin.net.



+6428 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 12:12 - pre 117 meseci
Citat:
vladd
Te opozive imaju svi proizvodjaci, tako da ne vidim cemu osvetljavanje(osima ako je pakosno) ovakvih detalja..;D


Bogme, ne cuje se svaki dan da neko radi recall miliona vozila, Vladd - ako ti imas neke druge podatke, slobodan si da ih podelis sa nama.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 12:31 - pre 117 meseci
Toj cifri treba dodati i ovo:

Citat:
Toyota će sa tržišta povući 533. 000 vozila nakon što su otkrivene tehničke greške. S tržišta će biti povučeni “sequoia” sportski i “tundra” pick-up, zbog greške na upravljačkom sistemu, javljaju agencije.

Japanska firma, koja bi ove godine mogla postati najveći proizvođač automobila na svjetskom tržištu, objavila je da mora popraviti komponente s greškom.

Greške su otkrivene na “sequoia” i “tundra” modelima napravljenima između 2004. i ove godine.

Automobili su proizvedeni u tvornici u Indiani u SAD-u.

Smatra se da je zbog greške nastradalo šest vozača, a prijavljeno je i 11 nesreća.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3580
*.crnagora.net.



+1100 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 13:05 - pre 117 meseci
Za greske na potenciometru gasa, ili na samoj papucici (pa makar i da je kriva patosnica) i za greske na upravljackom sistemu jednostavno nema opravdanja

Sada ce biti i onih koji ce sa kacigom i sa stitnicima sjesti u svoju toyotu, namjerno je slomiti da bi prakticno prodali svoje vozilo osiguravajucoj kuci i jos trazili veliku odstetu od toyote... posmatrajuci to balkanski jedino mozemo da podrzimo ovakve poduhvate

Osim sto ce imati velike stete vezano za pad prodaje, po meni bi trebalo za takve greske, da bilo koji proizvodjac placa strasne penale korisnicima...
Inace, realno, ovako nesto je i moglo da se desi samo glupim amerima... ovi iz price sa linka su se odlucili da zovu 911 jer im auto samo ubrzava a nisu se sjetili da ga stave u N i da se zaustave...

Citat:
vladd: DA, vazno je da se opelu ne zaglavljuje papucica


Ne pominji ga... prije 20 dana sam isprobao insigniu... probao sam sve nove modele... antaru i sl. u svakom je utisak bio po meni los ali toliko se nisam razocarao ni sa jednim vozilom u zadnjih 10-tak godina... insignia uopste nema zvucne izolacije... kad se vozis u njoj isto kao da si u nekom dizelu od prije 30 godina...
Mislio sam da sa tim primjerkom nesto nije u redu pa sam isprobao jos jednu prije neki dan... uzas
Ne 99 nego 100% sam siguran da se titule "auto godine" i slicne kupuju i da nikakve veze sa testiranjem nemaju... po meni opel i treba da propadne... ako je gledati po kvalitetu to ce se sigurno i desiti...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15904
*.dip.t-dialin.net.



+6428 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 13:09 - pre 117 meseci
Citat:
Nocni
Inace, realno, ovako nesto je i moglo da se desi samo glupim amerima... ovi iz price sa linka su se odlucili da zovu 911 jer im auto samo ubrzava a nisu se sjetili da ga stave u N i da se zaustave...


Jest' pa da akaju motor kada dodje do max. RPM hehe, to moze da kosta... Ko zna, mozda mu ne radi ni preventivno smanjivanje obrtaja u redline-u :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3580
*.crnagora.net.



+1100 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 13:17 - pre 117 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:  preventivno smanjivanje obrtaja u redline-u


Reci fino srpski okidač da te cio svijet razume
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 14:14 - pre 117 meseci
Citat:
Nocni
Ne pominji ga... prije 20 dana sam isprobao insigniu... probao sam sve nove modele... antaru i sl. u svakom je utisak bio po meni los ali toliko se nisam razocarao ni sa jednim vozilom u zadnjih 10-tak godina... insignia uopste nema zvucne izolacije... kad se vozis u njoj isto kao da si u nekom dizelu od prije 30 godina...
Mislio sam da sa tim primjerkom nesto nije u redu pa sam isprobao jos jednu prije neki dan... uzas
Ne 99 nego 100% sam siguran da se titule "auto godine" i slicne kupuju i da nikakve veze sa testiranjem nemaju... po meni opel i treba da propadne... ako je gledati po kvalitetu to ce se sigurno i desiti...


To je samo zato sto si prethodno vozio kumov Golf 6 pa ti nakon njega sve djeluje jadno i bijedno

Drugi put nemoj tako da radis.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.rcub.bg.ac.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 15:12 - pre 117 meseci
JA sam prestao da pratim te njihove rikolove iz vise prostih razloga.

Postoje dve vrste, jedan je marketinski, a drugi je tehnicki. Prosto je cudno da se bas i samo amerima to desi, i to na kolima konkurentske firme, u sred krize.

Masa tih Toyota se sklapa u Americi i prilagodjava razmazenom trzistu. A Toyota nije malo dete pa da trazi takva opravdanja. Sistem osiguranja, zamena vozila..popravka.. sve to spada pod normalnu proceduru poslovanja.

Evropski proizvodjaci su mnogo oprezniji, i ne pustaju stampi bas puno da telali o tome. Trziste je vrlo osetljivo, i nema govora, da neka takva vest sluzi da zabavlja javnost. Cak deo uputstava, stize servisima u formi poslovne tajne, gde popravljaju sklopove pri redovnom servisu.

A najvazniji razlog je sto "ne pratim modu" kupujuci nove modele. Sacekam lepo da se otkiseli, da prodju sve decije bolesti, da omatori, pa onda pazar

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3580
*.crnagora.net.



+1100 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 17:29 - pre 117 meseci
Dobro je samo kad se nije probala nijedna toyota uvezena iz amerike
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15904
*.dip.t-dialin.net.



+6428 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 18:03 - pre 117 meseci
Citat:
vladd
Evropski proizvodjaci su mnogo oprezniji, i ne pustaju stampi bas puno da telali o tome. Trziste je vrlo osetljivo, i nema govora, da neka takva vest sluzi da zabavlja javnost. Cak deo uputstava, stize servisima u formi poslovne tajne, gde popravljaju sklopove pri redovnom servisu.


Daj Vladd, sa tim konspirativnim teorijama - pa svi se secamo kada je pukla bruka za Mercedes A klasu pre vise od 10 godina, o da - to su objavile novine, i Mercedes je morao da uradi totalni recall. Sto se tice "tajnih uputstva" ista stvar je i za USA trziste, samo sto ti je promaklo da "tajna uputstva" stizu svim serviserima a danas serviseri nisu deo firme, bukvalno svako moze da prospe u javnost bilo sta - sto se i desava. Svaki serviser radnik ima pristup servisnim bulletin-ima, sto znaci da svako moze da "sapne" novinama sta se desava, a sansa da navatas "izvor" je nemoguca, pogotovu u USA gde postoji zakonska zastita novinarskih izvora.

Svima je jasno da se za USA trziste prave manje kvalitetni automobili (jer i kostaju znacajno manje zbog dolara), cesto se sklapaju u Meksiku i sl... nema tu nikakvih teorija zavere, neko u Toyota-i je preterao sa secom troskova za Amere i malo se zeznuo.

Ali Toyota je UPRAVO bila #1 na svetu zbog jeftinih trzista - pa cisto da se zna, kako to izgleda kada se pretera.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
93.87.148.*



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 18:21 - pre 117 meseci
Cela auto industrija je zaverenicka

Ma ne mislim na zavere, nema toga u tehnici, ili valja ili ne valja, ili crkne odmah ili malo kasnije

Americki sistem je malo drugaciji, tamo se gradjani dovijaju kako da preveslaju sistem(to je isto kao svuda), pa se dizu panike vise zbog osiguravajucih kuca, koje su svet za sebe, i dobro se paze.

Pojavljivanje rikola je deo malo kompleksnijeg okruzenja, mislim na USA, tako da je malo besmisleno da kod nas sluzi za ono cemu se misli da sluzi..nekom definisanju "kvaliteta" vozila.

To sto rade u Evropi, i kako se odnose prema opozivima, bolje receno prema resavanju "decijih bolesti" svakog proizvoda, i najbolnije auto industrije, je stvar drugacijeg odnosa prema problematici, ali i vrlo osetljivog odnosa prema imidzu firme.

Sve ce se srediti, cemu buka oko toga. Nikakva "zavera"

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.01.2010. u 20:03 - pre 117 meseci
Decijih bolesti ima svaki novi proizvod pa i ni autoidustija na tako nesto nije imuna. Pitanje je samo gde se one pojavljuju i da li postoje mesta gde ih ne sme biti.

A sto se tice taborovanja, ima ih sa obe strane, ili bolje reci sa svih strana, pa kad jedni naprave njasre, ovi drugi docekaju na noz. I obrnuto.

A to da li to ima bilo kakve veza sa nama opet nema nikakve veze sa ovim o cemu se diskutije. Mi smo u citavoj toj prici deprž u kosmosu.

P.S. Zavera? Hm.
Zavera je i to sto deca u 5. razedu osnovne skole uce 9 oblika genitiva.
 
Odgovor na temu

yotsa
Jovan Popović
Beograd

Član broj: 60671
Poruke: 221
79.101.189.*



+1 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)24.01.2010. u 19:29 - pre 117 meseci
Citat:
Nocni
Ne pominji ga... prije 20 dana sam isprobao insigniu... probao sam sve nove modele... antaru i sl. u svakom je utisak bio po meni los ali toliko se nisam razocarao ni sa jednim vozilom u zadnjih 10-tak godina... insignia uopste nema zvucne izolacije... kad se vozis u njoj isto kao da si u nekom dizelu od prije 30 godina...
Mislio sam da sa tim primjerkom nesto nije u redu pa sam isprobao jos jednu prije neki dan... uzas
Ne 99 nego 100% sam siguran da se titule "auto godine" i slicne kupuju i da nikakve veze sa testiranjem nemaju... po meni opel i treba da propadne... ako je gledati po kvalitetu to ce se sigurno i desiti...

Cenim tvoje dosadašnje postove ali moram da reagujem jer ne mogu da se složim sa tvojim subjektivnim utiskom.

Kao prvo malo uprošćene teorije: Nazovi "buka" u kabini je subjektivni utisak više faktora. Ako vozilo ima veću zapreminu veća je i rezonantna kutija pa je moguće da u određenim uslovima je i utisak tj nivo buke jači. Nivo buke zavisi i od ispunjenosti vozila ljudima i stvarima kao i od spoljašnjih uslova. Ali verujem da ti to znaš.

E sad, ja vozim Insigniu 2.0 CDTI Cosmo (160hp), za 6 meseci pređenih 24.000km i mogu da ti kažem da takav utisak nisam stekao ni prvi put kada sam seo a ni sada. Jeste da je motor u ovim zimskim uslovima bučan prvih minut ili dva.

U ostalom pre nego što sam seo u Insigniu vozio sam tokom 2008 i 2009 godine:
- Audi A4 2.0 TDI - 4 meseca 15.000km
- Passat 2.0 TDI - 3 meseca 11.000km
- Honda Accord 2.0 DE - 4 meseca 14.000km

Utisak buke u ovim navedenim vozilima je na istom nivou kao i u Opelu, nema neke razlike, možda je u gradskoj vožnji Honda najtiša, ali pošto mene gradska vožnja ne zanima niti su navedeni automobili namenjeni gradskoj vožnji ono što je moj takođe subjektivni utisak da na putu pri brzinama preko 120km/h sve zvuči isto.

A još bi pomenuo da je Insignia udobnija i "zanimljivija" enterijerom i od Audija i Pasata. I dodati još da sam vozio na duže (po 300-400km) par kolega iz Austrije koji su puni hvale za vozilo (a ljudi voze skuplje automobile klase Audi A6, Mercedes SL).

Prema tome ima puno drugačijih mišljenja i iskustva i to uglavnom pozitivnih, jedino se kod nas manje više u narodu blati Opel. A cenu da ne pominjem, za više od 20% razlike u ceni, u odnosu na konkurente, dobija se vozilo D klase koje po pitanju odnosa cena/karakteristike/performanse na prvom mestu pa je između ostalog i zato proglašen za auto godine.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)24.01.2010. u 23:29 - pre 117 meseci
Ko je rekao da se Opel blati u Srbiji? Mislim, ko ga blati osim Vladda?

Nocni nije u Srbiji !!!

Oni tamo voze mnogo luksuznija vozila pa im Insignia dodje ko kanta.

Inace, u 2009. godini kako u Srbiji (D segment) tako i u Hrvatskoj, Opel je najprodavanije vozilo ako vec spominjemo ovo nase trziste.

http://www.autosport.hr/auto-n...pel-najprodavaniji-u-hr-u-2009
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3580
*.crnagora.net.



+1100 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.01.2010. u 03:06 - pre 117 meseci
Citat:
yotsa: Cenim tvoje dosadašnje postove ali moram da reagujem jer ne mogu da se složim sa tvojim subjektivnim utiskom.

Kao prvo malo uprošćene teorije: Nazovi "buka" u kabini je subjektivni utisak više faktora. Ako vozilo ima veću zapreminu veća je i rezonantna kutija pa je moguće da u određenim uslovima je i utisak tj nivo buke jači. Nivo buke zavisi i od ispunjenosti vozila ljudima i stvarima kao i od spoljašnjih uslova. Ali verujem da ti to znaš.


Ja sam vozio bas takvu kao sto ti vozis sa istim tim fiatovim motorom cdti od 160 ks... Kad je upalis imas osjecaj kao da si dosao u vodenicu... vrlo, vrlo nekultivisan motor koji je meni inace vrlo dobro poznat...
Ona nije klasicno vozilo D segmenta vec je na silu utrpana jer opel nema da ponudi nista vece od nje...
Ovaj model koji sam ja probao je bio sa automatskim menjacem koji inace nervozno prebacuje i kad treba i kad ne treba... Auto je kostalo blizu 30.000 a unutra je umjesto detalja od drveta i aluminijuma u stvari ofarbana plastika... ona oko rucice menjaca toliko sija da na suncu zasljepljuje vozaca a inace i krcka svo vrijeme kao u nekim rumunskim vozilima... Ovo sto si rekao da ti je tabla "zanimljivija" od audija ili honde takodje nikako ne stoji... srednja konzola je prenatrpana dugmadima, ima ih izmedju 40 i 50 pa je samim tim nefunkcionalna i kako bi to rekli prenabudzena... Dalje, na zadnjem sjedistu ima vrlo malo mjesta...
Sad bi ti ja mogao nabrojati jos dosta ovakvih mana koje si i sam morao da upoznas cim je toliko vozis... ali poenta je da se insignia ni po cemu ne moze mjeriti sa audijem, bmw-om, mercedesom pa ni sa tom hondom osim mozda u nekim detaljima kao sto su dobra spoljna svjetla i sl.
Evo pogledaj i ovaj film u kojem se takodje pominje nesto od ovog:
http://www.youtube.com/watch?v=lbXq99gYly8

Edit--> ne radi ovo "[youtube][/youtube]"?






[Ovu poruku je menjao Nocni dana 25.01.2010. u 09:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

yotsa
Jovan Popović
Beograd

Član broj: 60671
Poruke: 221
79.101.189.*



+1 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.01.2010. u 08:38 - pre 117 meseci
@Nocni

Uglavnom stoji sve što si rekao ali...

Ne mogu da komentarišem ponašanje automatskog sistema jer vozim manuelni menjač. Ta fora da nema pozadi mesta za glavu svuda se pominje (kao i mali retrovizori), jeste tačno ako sediš kao da si progutao kolac ali ako sediš opušteno, kako inače svi sede u kolima, mesta ima. Za sada ništa ne krcka, čak ni sada kada je zima i kada se brzo menja temperatura u kolima. Tabla je stvar ukusa, ja volim kada imam bogatu tablu jer stalno sam na auto-putu po par sati vožnje i dosadno mi je, pa mi nikako ne odvlači pažnju već svi ti dodaci i opcije mi samo gode, ali to je već stvar ukusa, neko je navikao na tri dugmeta i šporet prekidač i tako će mu biti super ceo život, meni nije super, ja tražim priključak za iPod, više 12V priključaka da mogu da punim telefon, laptop, koristim navigaciju i sl. Ovaj link koji si poslao je OK samo što ne varim puno Engleze i njihove testove, kod njih je u 90% slučajeva Mondeo najbolji auto u toj klasi pa prema tome neću da komentarišem njihove testove i opise, jednostavno različiti smo svetovi.

Za Audi A4 mogu da ti kažem da ima još manje mesta pozadi, pogotovu za noge, da takođe ima svojih mana, i da se nisam oduševio u opšte.

Slažem se da se sa nekim vozilima ne može meriti ali koji Mercedes ili BMW, a da je te veličine i konfiguracije koju imam, možeš da kupiš a da je pristojno skuplji?
(Auto koji ja vozim da dodacima Bluetooth, sklapajući retrovizori, parking senzori napred/pozadi, oba sedišta elektro podesiva i 19" točkovi košta 27.400€)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.01.2010. u 09:16 - pre 117 meseci
Nije bas sve tako kako kazete.

Insignia nema veliku kabinu kako kaze yotsa vec naprotiv, relativno je mala u odnosu na ukupnu duzinu celog vozila (najmanja u klasi) sto je, inace, opste pojava kod vecine Opela. posebno je istice nedovoljno prostora za glavu na zadnjem sedistu. Takodje nista neobicno jer su i sve prethdne Vectre sa izrazenim ovim problemom.

Zatim Insignia, sa svojih gotovo 5 metara, nije izmedju C i D segmenta kako kaze Nocni, vec Izmedju D i E segmenta ako je sudeci po spolnjim merama i medjuosovinskom rastojanju. Ona se smesta izmedju karegorije koju je prethodno ispunjavala Vectra i kategorije gde se nalazio Signum (nekada Omega, Senator, Diplomat,....).


Tacno je da je jeftina, ali je tacno da ni ne moze biti skuplja jer je tad ne bi niko kupio. Njena cena je tacno tamo gde joj je i mesto.

U voznji je malo nervozna i prilicno nestabilna (ovu osobinu nasledila je verovatno od Vectre B). Zadnji kraj poigrava na losim i talasastim putevima sto ume da smeta, za razliku od recimo, A4 koji je prosto, zalepljen za drum.

Ipak, generalno posmatrano, Insignia je odlicna kupovina i nije neobicno, sto u ovom kriticnom trenutku po autoindustriju, Opelu donosi preko potreban opstanak.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3580
*.crnagora.net.



+1100 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.01.2010. u 09:36 - pre 117 meseci
Da ja sam se pogresno izrazio... htio sam reci da zadire u E segment sa nekih 20 cm i da pokusava i tamo da parira, sto u stvari mora jer opel nema drugog vozila osim nje...
Kada govorimo o velicini kabine ja imam 197cm pa mozda zbog toga imam malo drugacije misljenje... u svakom slucaju trebalo bi da ima daleko vise prostora unutra ako posmatramo ukupnu duzinu vozila...
Sto se tice te cijene od oko 30.000 € za automatik... svakako se moze napraviti vise boljih izbora od kupovine insignie... osim mercedesa C (koji se moze uzeti i jeftinije ako je 180 kompresor npr) tu su i A4, bmw 3, avensis, akord itd... Ako neces da raspravljamo o drugim stvarima, o voznim svojstvima i sl. onda da se zna da svi pobrojani imaju daleko naprednije motore od ovog opela ako govorimo o dizelima. Ako se uzmu u obzir i nove verzije benzinaca, koje bih ja licno uvijek radije kupio, onda se tek ne moze takmiciti ni sa jednim od pomenutih...
 
Odgovor na temu

yotsa
Jovan Popović
Beograd

Član broj: 60671
Poruke: 221
82.195.186.*



+1 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.01.2010. u 11:01 - pre 117 meseci
Ne želim da polemišem već sam se od početka vezao za tvoju opasku da "Insginia nije kvalitetan auto i da Opel treba da propadne".

Kao što Žare kaže, za te pare se dobija odličan auto. Prosečnom vozaču, kao što sam ja, ništa ne znači motor, performanse, dizel ili benzin. Ja sednem u auto jednom nedeljno, izađem na auto-put i vozim 400, 500 ili 600km i zatim nazad. Bitno mi je da je auto nov i pouzdan. Ja mogu da merim samo "UDOBNOST" vožnje što sam i izložio.

Moj kolega je kupio u isto vreme novi Avensis i platio skoro istu konfiguraciju kao moju 34.600€ tj 7.200€ skuplje!!! On je prezadovoljan Avensisom ali njegov komentar je bio: "Za šta sam ja dao 25% više novaca, ne osećam tu razliku niti kad sednem niti dok se vozim, tj isto mi je kad vozim tvoj ili moj auto!!!".

Ako uzmemo u obzir koliko je 7.200€ (a i ostala pobrojena vozila A4, BMW i sl u klasi su toliko skuplja) a to se vidi po ostalim temama i koliko ljudi mogu da izdvoje za automobile degutantno je raspravljati da li je to puno ili malo.

Ne ulazeći dalje u svojstva, jer kažem ti ja nisam stručnjak, mogu samo subjektivne utiske iz vožnje i iz dugogodišnjeg vozačkog iskustva da iznesem i podelim.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 350862 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.