Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 350858 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1519
*.cust.tele2.at.



+552 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.04.2015. u 06:53 - pre 53 meseci
With great pride and joy, we announce that the prestigious Red Dot Award: Product Design was awarded to the Akrapovič Evolution Line (Titanium) exhaust system for the ‪‎BMW‬ ‪‎M3‬ / ‪‎M4‬ with carbon fiber tailpipes and a diffusor.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.04.2015. u 20:08 - pre 53 meseci
Akrapović polako postaje ezoterija. Pronasao čovek slabu tačku automobilske industrije i to pametno iskoristio.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)23.04.2015. u 02:00 - pre 53 meseci
Razrešenje sa Ducom:
Citat:

Borković odustao od takmičenja u WTCC-u

PANČEVO, 22. april 2015. (TV Pančevo) – Najbolji srpski automobilista Dušan Borković odlučio je da ne učestvuje u nastavku sezone u Svetskom šampionatu turing automobila.

Do problema oko njegovog daljeg učešća ove sezone došlo je posle sukoba sa Protim rejsingom, čije boje brani, zbog toga što njegova „honda sivik“ nije modifikovana da bi on mogao da vozi komforno u njoj zbog svoje visine, ali i činjenice da taj model nije „ni prići" fabričkim modelu.

U utorak su održani sastanci između Borkovića, njegovog menadžmenta i tima, na kojima je odlučeno da se saradnja raskine. Više detalja biće poznato u petak, kada će biti održana konferencija za štampu, najavio je Borković.


Žao mi je što je tako ispalo, ali bilo je i ranije nagoveštaja da je cela priča prosto prejaka za njega.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
82.117.196.*



+885 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)24.04.2015. u 11:23 - pre 53 meseci
http://www.dailymail.co.uk/new...ls-up.html?ito=social-facebook

That's one way to make a point! Unhappy motorist plasters his £35,000 Audi A5 with slogans and parks it outside dealership - because it drinks a litre of oil every time he fills it up
Motorist Ravi Beefnah claims his £35,000 Audi A5 uses far too much oil
He covered his car in slogans and parked it outside a dealership in Essex
Car has been there for two months and he claims Audi will not fix problem
Manufacturer say they have offered to fix Mr Beefnah's car free of charge

"One of the warnings written on the vehicle states: 'Audi acceptable oil consumption for this car is 12.75 pints (7.2 litres) of oil per every 9,000 miles. This car uses 1 litre every 250 miles = every petrol fill up!"

Mr Beefnah, from Colchester, Essex, claims a fault with the Audi 2011 TFSI (turbo fuel stratified injection) petrol engine is widespread and is taking the dealership to court over their failure to fix it on his car.
Audi admits there was a problem with some of the engines and has offered to fix cars with the issue free of charge, including Mr Beefnah's.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1519
*.cust.tele2.at.



+552 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)26.04.2015. u 23:09 - pre 53 meseci
To nije nikakva novost, to se srece cesto kod Audi 2.0 TFSI motora. Vidjao sam nekoliko oglasa za polovna vozila gde su motori vec zamenjeni, "courtesy of" Audi... 1.8 TFSI su se pokazali dosta bolje.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.05.2015. u 20:33 - pre 53 meseci
Da dopunim o Duci, da ne ostane da je čovek potpuno odustao od trka.

Kao što smo videli, odustao je od WTCC jer Honda koju je dobio je bila veoma slaba i neprilagođena njemu.

Vratio se u Evropu, dobio normalan auto, Seat Leon, i evo rezultata kvalifikacija za prvu trku:

Citat:
BORKOVIĆ PRVI U KVALIFIKACIJAMA U MAĐARSKOJ

Dušan Borković je u prvoj kvalifikacionoj trci na ETCC-u (Evropskom šampionatu u kružnim trkama) na Hungaroringu, u Mađaraskoj, postigao najbolje vreme.
To znači da će na trci u nedelju startovati sa najbolje, prve pozicije.
Borković je pre 10-ak dana objavio da napušta WTCC zbog dugotrajnih problema sa vozilom "honda" koje nije uspeo da razreši sa italijanskim Protim rejsingom.
ETCC trke Dušan vozi "seat leon".




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.05.2015. u 15:55 - pre 53 meseci
Jao divno Milanovicu. Bas nam je drago da je Borko odabrao najbolji auto na svetu...

A mozda Borko ode kod Norberta Mikeliza da proveri kako se Honda vozi?
Kako je otisao a HONDA na PRVO MESTO!!
http://www.fiawtcc.com/home-he...isz-strikes-hungary-wtcc-gold/

Cemmu poluinformacije i "laganje istinom"..cemu ovaj post na ovoj temi...da sakupljas dokaze kako je VW group nesto superioran...?

Mozda u potrosnji ulja...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6454 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.05.2015. u 16:55 - pre 53 meseci
Još samo kad bi neko mogao da nam pojasni kakve veze imaju trkački automobili sa serijskim modelima, osim što oblik šasije ima blage sličnosti sa serijskim modelom?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.05.2015. u 19:39 - pre 53 meseci
Auh koliko srdžbe Vladd, čemu to..?

Nije Duca odabirao ni jedan ni drugi auto, nego mu takve dali, u prvom slučaju, kao što smo videli, neupotrebljiv i zastareo, a u drugom normalan..

I naravno da to nema veze sa drumskim varijantama tih modela, ali i ne utiče na odnos snaga među brendovima. Više govori o odnosu timova prema vozačima, kao i o tome da su raznorazni ugovori mrtvo slovo na papiru.

A što se mene tiče, sve to nema veze sa mojim utiskom da je Honda brend koji je poslednjih godina najviše kalirao, zato sam tu priču u samom početku smestio u ovu temu, ali kako smo videli, priča će ipak imati dobar kraj i biti vrlo poučna za našeg vozača.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.05.2015. u 20:01 - pre 53 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
A što se mene tiče, sve to nema veze sa mojim utiskom da je Honda brend koji je poslednjih godina najviše kalirao


Na vreme su se povukli iz D segmenta jer su sasvom dobro procenili svoju poziciju na evropskom tlu i kerecim njuhom namirisali da nemaju sta tu da traze.





 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.05.2015. u 20:28 - pre 53 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Auh koliko srdžbe Vladd, čemu to..?

Nije Duca odabirao ni jedan ni drugi auto, nego mu takve dali, u prvom slučaju, kao što smo videli, neupotrebljiv i zastareo, a u drugom normalan..

I naravno da to nema veze sa drumskim varijantama tih modela, ali i ne utiče na odnos snaga među brendovima. Više govori o odnosu timova prema vozačima, kao i o tome da su raznorazni ugovori mrtvo slovo na papiru.

A što se mene tiče, sve to nema veze sa mojim utiskom da je Honda brend koji je poslednjih godina najviše kalirao, zato sam tu priču u samom početku smestio u ovu temu, ali kako smo videli, priča će ipak imati dobar kraj i biti vrlo poučna za našeg vozača.



Nemam ja trunke srdzbe, nego je bas neadekvatno. I Borkova desavanja i ova tema. Zaista nemaju veze.

Navijamo svi za Borka, drugog i nesto nemamo, i ko ce frisko znati koje su kombinacije u igri, ali sva desavanja zaista nemaju veze sa dostupnim vozilima koja koristimo i koja cemo koristiti.

Bolje da se napravi podforum autosport, pa da se zamlacujemo sa masinama snova, i dogadjajima.
Ovo niti ima veze sa "proascu" niti je moguce praviti paralele medju vozilima..a da bude merodavan recimo transfer vozaca...ili neke timske svadje ili smicalice.

Mozda su mu uvaljivali kojesta, ali je danasnja trka pokazala da Honda uopste nije slabasna, naprotiv, izvestaj pokazuje nesto sasvim suprotno..prosto ne verujem da je bas sofer toliko bolji od drugih..

Citat:
Leading from start to finish, the Hungarian hero put in a sterling drive to ensure the safe return of his Honda Civic WTCC, but not first without demonstrating the superb strength of his recently upgraded challenger as he went for two fastest laps along the way, stretching the gap over second-placed man Tom Coronel to over nine seconds.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.05.2015. u 07:11 - pre 53 meseci
Tako da mislim da je malo jasnije, samo je problem u konstantnom objasnjavanju i razjanavanju..

Razumem ja neopravdanu i slepu lljubav prema VW, odnosno VAG grupi, ali ne vidim potrebu za nefer i neistinitim metodama blacenja drugih brendova.
Ili da ne verujemo ocima...i cinjenicama...da se Borkovi problemi predstave kao "kaliranje brenda", sta god to nacilo, a da se kod ljubljenog brenda ne vidi "balvan u ocima".

BTW, sto se ticeVW-a, tu se tek ocekuju "glavobolje", za konzumente proizvoda. Nakon visegodisnje borbe, definitivno je pobedio bakalin Winterkorn, inzenjera Pieha...na celu koncerna ..pobedio je zagovornik "usteda" i marketinga, a porazeni se zalagao za inzenjering i kvalitet...

U nekom saljivom zakljucku(moram da naglasim, da ne budem shvacen pogresno, kao ironija -srdzba), buduce vlasnike VW proizvoda ocekuje otpadanje tockova..zbog ustede materijala
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.05.2015. u 12:14 - pre 53 meseci
Borkovicevi problemi imaju veze sa propascu jednog brennda isto koliko i realiti sou Piha i Vinterkorna sa buducnoscu VW-a.


Na WTCC sampionatu je trenutno takvo stanje da su Hondine sanse za triumf ravne nuli. Bez obzira ko stoji iza tog brenda.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.05.2015. u 23:42 - pre 53 meseci
Stvarno bi trebao da pogledas "trenutno stanje"WTCC i da ga uporedis sa VW-om

Ne znam odakle samo izvlacita snazne i pogresne utiske, potpuno otrgnute od realnosti..

VW je nepovratno napukao, a jos je prevladala piljarska grupa.

Ne valjaju im tri benzinca, 1.2, 1.4 i 2.0, zderu ulje i ne prezivljavaju 40kkm bez teskih popravki, 1.8 je ispao najpouzdaniji u paleti, dizeli su im daleko iza italijanskih i fancuskih, uzdanica menjac nepouzdan, kvarljiv...i sada treba na to sve da se snazno zazmuri, i da se trazi trun u oku i izmisljaju situacije kako eto "i drugi ne valjaju" i nesto se klimaju...
Winterkorn je dobro uticao na pouzdanost vozila, kao i kineska proizvodnja i neumerene ustede, zarad enormnog profita, i situacija svakako nece ici u korist kupaca...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.05.2015. u 14:15 - pre 53 meseci
VW jeste imao propusta, ali je njihov broj u odnosu na 9 MILIONA Hondi, 15 MILIONA Toyoti i preko 20 MILIONA GM-ovih automobila koji su povlaceni zbog neispravnosti u poslednjih par godina, ZANEMARIV.
100, ili tacnije, 1000 puta je manji i na nivou je statisticke greske.

Samo 2014. i samo u Americi opozvano je zbog neispravnosti 64 MILION automobila. ("Državna agencija za sigurnost prometa (NHTSA) nije objavila koji je proizvođač 'lider', no zna se da je GM sigurno rekorder s 27 milijuna povučenih automobila.

Honda je, pak, povukla 8,9 milijuna autiju, Fiat-Chrysler 8,8, Toyota oko šest i Ford 4,9 milijuna.")


Da je to tako potvrdjuje nekoliko neoborivih cinjenica. VW svoje automobile prodaje u ogromnom broju, identicno onom koliko prodaju Toyota, ili GM mada mu je trziste na kojem nastupa 30% manje od onog koji spomenuta konkurencija vec zauzima.

U Evropi su, i pored bezbroj raznih tekstova o pouzdanosti, pocev od Nemackog ADACa po kojima su "Japanci" toboze najpuzdaniji, pojedini proizvodjaci nestali. Mitsubishia i Subarua skoro da vise ni nema. Honda ubrzano nestaje. Mazda, zahvaljujuci Fordovom prilepku, nesto kao prodaje,Totota, pritisnuta sa jedne strane agresivnim Nemcima, a sa druge nezgodnim Korejancima, jedva se donekle drzi i to na staklenim nogama.

Ovo su cinjenice koje potkrepljuje neumoljiva statistika. To treba da bude jasno. Cifre su neoboriv dokaz.

Sve drugo su pisanja po tarabi.


P.S. Tabela sa trenutnim plasmanom proizvodjaca automobila na WTCC takmicenju je bas takva kakva treba da bude. Honda se nalazi izmedju Citroena i Lade.

Tamo joj je i mesto


P.S.2

Na koji nacin sedamdesetogodisnjaci, Vinterkon i Pih odlucuju o tome sta i kolko se cega proizvoditi u jednom industrijskom gigantu kao sto je VW?

Gledanjem u pasulj?





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.05.2015. u 15:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.05.2015. u 16:58 - pre 53 meseci
Ne znam vladd o kakvoj potrošnji ulja govoriš, ja sam na 1.8 Turbo koji bi trebalo više da troši od ovih novih do sada četiri puta menjao ulje i NIJEDNOM nisam dosipao između menjanja. Nemam čak ni rezervnu flašu iz koje bih dosuo...

U početku sam povremeno kontrolisao nivo, a sada ređe, jer između menjanja opadne za par mm, praktično nemerljivo, a u svakom slučaju bez potrebe za dolivanjem. Ulje menjam na 7-8kkm i koristim isključivo sintetiku 0W-40.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.ipb.ac.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.05.2015. u 10:11 - pre 53 meseci
Nemoj sada "ne znam"

Znas ti dobro da se hiljade ljudi zale, da su servisi prepuni, da na forumima vriste, i da bezobrazna VW podrska ignorise sve dok im uporni i dovitljivi korisnici ili drzave ne stanu na rep.

Takodje znas da je TVOJ motor jedan od najboljih ako ne i najbolji koji je VW ikada napravio..najvise po pitaju odnosa zapremine, snage i trajnosti..
Ima i snaznijih motora u toj zapremini, ali ne i trajnijih i pouzdanijih.
Ali im je takav motor preskup za proizvodnju, pa su sledila kresanja i ustede..sto se odrazava na nerve korisnika ali i na bogatstvo VW-a

Pa stoga tvoje iskustvo vazi za konkretan motor konkretne OZNAKE, a ne samo po kubikazi i tipu..

Ovo sto Zare spominje je samo drugacija politika drugih brendova, da isfoliraju "brigu" o korisnicima, pa da naprave neki rikol i masovni opoziv, zarad sitnice ili krupnice, sto VW-u jos nije u zoni interesa, ali svakako nije ni merili ni cinjenica niti sigurran znak da VW ima brojcano manje problema.

A najveci je problem sto su im problemi u zoni motora i zoni menjaca..inace koga briga za "potencijalne" opasnosti eventualnog paljenja erbega, niti se taj kvar moze porediti sa pucanjem menjaca, ili zamenom klipova nakon 30-40kkm

I trend usteda i osljarenja u proizvodnji ce se nastaviti, ne samo kod VW-a, vec kod svih, samo je pitanje koliko ce biti ukljuceni inzenjeri u sistem, a koliko ce da besne sujetne i bezumne CEO glavonje..

Nasa ljubav prema brendovima moze da ignorise jasne pokazatelje, i da kazemo da u nasem selu VW nece pasti na imidzu, jer je ljubav bezgranicna, idolopoklonska, ali neki parametri su izvan idolopoklonstva, i nekada malo vazniji u zivotu, kao npr novac, profit...

Citat:
VW shares jumped over 2 percent on the news that Winterkorn was staying, but soon fell back and were trading 1.2 percent lower by late afternoon. They have fallen 5 percent since the row erupted a week ago.


Tako da mi mozemo sve ignorisati, precutati i zanemariti, u kezual diskusijama, ali tamo gde je glavno "merenje" nema ignorisanja, i zbog cega ce se krenuti u novu histeriju profita, ustedama, posto su inzenjering i razvoj spori...a zudnja za profitom hitna...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.05.2015. u 13:23 - pre 53 meseci
Vladd,

brojke nas zanimaju.

Prazne price ostavi za pisanje po tarabi.

Mi smo ipak malo ozbiljniji od skrabanja po tarabi pa bih bilo korisno da se tvrdnje potkrepe ciframa. Prazne price vise nisu interesantne ni piljaricama pa i one cute ako nemaju argumente. Nema smisla da se mi ovde spustamo ispod nivoa piljarica.

Ako postoje validni podaci treba ih postaviti da se vide, a ako ih nema onda je pametnije poklopiti se usima i cutati.


P.S. 1.8 T je daleko od najboljeg motora koji je VW napravio. Od tog motora je nekoliko puta bolji i izdrzliviji motor 1.9TDI ugradjivan od 1994. do 1998. godine.

Citat:
A najveci je problem sto su im problemi u zoni motora i zoni menjaca..inace koga briga za "potencijalne" opasnosti eventualnog paljenja erbega, niti se taj kvar moze porediti sa pucanjem menjaca, ili zamenom klipova nakon 30-40kkm


Etalon za los motor je bas Mitsubichi 1.3 (1.5) sa pocetka 2000-ih. Za razliku od toboze loseg Vagenovog sa po kojim promilom greske, kod ovog Japanca ne valja bukvalno ni jedan napravljeni primerak. (Nije dzabe propao)



Meni vec dolaze TSI motori sa polumilionskom kilometrazama i jos ce puno preci pre bilo kakve intervencije, a mogu se pronaci i kao polovnjaci u velikom broju kao sto je ovaj na postavljenom linku


http://suchen.mobile.de/auto-i...tiveFeatures=EXPORT&noec=1

Tako da laprdanja forumasa sa raznih foruma koji ne smeju da se potpisu svojim krstenim imenom i prezimenom treba u startu ignorisati.


Ja to ovako radim:

Ako zelim da nesto saznam onda prvo procitam ko je to napisao i trudim se da nesto saznam o autoru teksta. Tek nakon toga donesem zakljucak.

Ako u startu ne mogu da saznam ko je autor teksta, onda me to sto je napisao uopste ne zanima.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 06.05.2015. u 14:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1204
*.dynamic.hispeed.ch.



+81 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.05.2015. u 21:10 - pre 53 meseci
sta je cudno na linku auto preso 50ooo km vidi se na satu a pogresio kada popunjavao podatke,
a mislim da je receno da se linkovi oglasa ne stavljaju zbog brisanja ...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.05.2015. u 22:08 - pre 53 meseci
http://suchen.mobile.de/auto/t...ltOrder=DESCENDING&lang=de



http://suchen.mobile.de/auto/t...ltOrder=DESCENDING&lang=de


1.2 TSI:


http://suchen.mobile.de/auto-i...p;minMileage=150000&noec=1


a ima ih i po Srbiji koji su odavno prebacili 200.000 km
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 350858 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.