Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 621760 | Odgovora: 1796 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.02.2015. u 20:19 - pre 111 meseci
Potez Honde da sa evropskog trzista povuce model Accord je prilicno pametan i ni slucajno nije slucajan vec jako dobro proracunat potez. Mnogo su nejasniji proizvodjaci koji, poput na primer Mitsubichia ili Subarua vec godinama "crkavaju" na evropskom tlu.

Valda je racunica samo njima znana.

Trenutno je u D segmentu Nemcima nemoguce konkuristati. Pogotovo u Evropi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.03.2015. u 13:34 - pre 111 meseci
Noviteti iz Toyote:

http://www.b92.net/automobili/...15&mm=03&nav_id=964107

Avensis:

Postojeći 2.0 D-4D dizelaš ustupio je mesto 1.6 litarskom D-4D motoru sa 112 ks (82 kW) i 270 Nm. Novi dizelaš omogućava Avensisu da od 0 do 100 km/h ubrza za 11,4 s pre nego što stigne do maksimalnih 180 km/h.
U ponudi će ipak biti i jedan dizelaš zapremine 2.0 l, a reč je o novorazvijenom D-4D motoru koji razvija 143 ks (105 kW), na 4.000 obrtaja, i 320 Nm koji su dostupni u opsegu 1.750-2.500 o/min. To je dovoljno da Avensis iz mesta do stotke stigne za 9,5 s i da dostigne 200 km/h. Kod ove verzije potrošnja iznosi 4,5 l/100 km, a emisija ugljen-dioksida 119 g/km.
Benzinjare ostaju iste.

Auris:

Ipak, najvažnije promene dogodile su se ispod haube - kupcima je dostupan novi 1.2 litarski turbo-benzinac sa 116 ks (84 kW) i 185 Nm, koji je povezan sa šestobrzinskim manuelnim menjačem.

Opremljen ovim motorom, Auris je u stanju da od 0 do 100 km/h stigne za 10,1 s i da razvije maksimalnih 167 km/h. Toyota tvrdi da je prosečna potrošnja u kombinovanom režimu 4,7 l/100 km uz emisiju CO2 od 109 g/km.

Kao i kod Avensisa, postojeći 2.0 D-4D dizelaš ustupio je mesto 1.6 litarskom D-4D motoru sa 112 ks (82 kW) i 270 Nm uz čiju pomoć Auris do stotke ubrzava za 10,5 s i dostiže 190 km/h. Automobil prosečno troši 4,1 l/100 km i emituje 104 g CO2 po km.

Unapređen je i aktuelni 1.4 D-4D koji sada zadovoljava Euro 6 norme. Proizvođač objašnjava da je zahvaljujući modifikacijama smanjio emisiju azotnih oksida za 55%. Motor proizvodi 90 ks (66 kW) i 205 Nm, što je dovoljno da Auris ubrza do stotke za 12,5 s i da postigne brzinu od 180 km/h.

Malo detalja za turbo:

The 1.2T adds to this a direct injection system and a water-cooled turbo and heat exchanger. Furthermore, the VVT-i intelligent variable valve timing system featured on the 1.0-litre is upgraded to a VVT-iW (Variable Valve Timing – intelligent Wide) system, which allows even more valve timing flexibility.

The combination of these technologies results in outstanding performance and efficiency. With a displacement of just 1,197cc, the engine delivers 114bhp (85kW) and constant torque of 185Nm between 1,500 and 4,000rpm. It will push the new Auris hatchback from rest to 62mph in 10.1 seconds. Acceleration from 50 to 75mph in fifth gear takes 13.7 seconds, and top speed is set at 124mph. All of this is achieved despite a focus on fuel economy and CO2 emissions: the car achieves 60.1mpg* on the combined cycle and 109g/km* of CO2.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.03.2015. u 20:26 - pre 111 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Zavisi kako gledaš...činjenicu da Honda nema ni jedan konkurentan model ja vidim kao raspad tog brenda.

Nestanak Accorda je prelomio sudbinu, kada su dozvolili da taj model propadne, to je znak kuda ide taj brod...

Čime oni (ili ti) misle da konkurišu, šta da prodaju?


Oni su ubice. I bice ubice. Toyota je sad krenula sa turbo malisanima. Ocekujte nadmoc na svim poljima od strane japosa. Polako ali sigurno ce nestati svi moguci aduti VW i onih ostalih truba evropljana.

http://blog.garaza.rs/novi-typ...hot-hatch-sa-prednjim-pogonom/

Na svetskoj premijeri potpuno novog Civic Type R modela na Sajmu automobila u Ženevi 2015 Honda je objavila da je razvojni model postigao vreme kruga od 7 minuta i 50.63 sekunde na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife u dužini od 20.8 km u Nemačkoj.

Ovo vreme je bez konkurencije za bilo koji drugi “HOT HATCH” model na prednji pogon sa 5-oro vrata.

Vreme kruga je postigao razvojni Civic Type R model tokom finalne faze testiranja u maju 2014. godine. Ovaj razvojni model je identičan modelu za serijsku proizvodnju.

Glavne atrakcije najnovije generacije Hondine kultne automobilske dinastije su prve primene u svetu novog Honda 2.0 litarskog VTEC TURBO agregata, agresivnog funkcionog led stila i nove napredne tehnologije šasije, koji u kombinaciji pružaju osećaj najvećeg voznog doživljaja i zadovoljstva mogućih u bilo kojoj klasi.

Novi četvorocilindrični agregat oslobađa čak 310KS pri 6500 obrtaja u minuti, kao i 400Nm obrtnog momenta već pri 2500 o/min. Superiorne aerodinamičke performanse u potpunosti iskorišćavaju Civic Type R novi agregat sa direktnim ubrizgavanjem, omogućavajući vozilu da dostigne maksimalnu brzinu od 270km/h i ubrzanje 0-100km/h za 5,7 sekundi.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.03.2015. u 21:36 - pre 111 meseci
Na koje to japanske motore mislis?

Pa taj turbo dizelas sa dva ipo cilindra u Toyoti je BMW-ov motor.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.03.2015. u 09:13 - pre 111 meseci
Ti izgleda slabo citas. Ili ne pratis. Taj 1.6 D4D je cetvorocilindricni BMW-ov motor koji je Toyota uzela samo ogoljen motor. Elektronika, ubrizgavanje i sve ostalo je Toyotino, kao i samo kvacilo i menjac. Motor jeste BMW-ov ali je sve ostalo promenjeno.

Pobrkao si sa 1.5 BMW-ovim trocilindricnim dizel motorom. Ovaj u Toyoti je 1.6 i to sa 4 cilindra (112KS i 270Nm sto je fakticki jace od 1.6 TDI po svim parametrima).

Elem, ne radi se uopste o tom motoru toliko vec o novom 2.0 D4D motoru od 143KS i 320 Nm:

"U ponudi će ipak biti i jedan dizelaš zapremine 2.0 l, a reč je o novorazvijenom D-4D motoru koji razvija 143 ks (105 kW), na 4.000 obrtaja, i 320 Nm koji su dostupni u opsegu 1.750-2.500 o/min. To je dovoljno da Avensis iz mesta do stotke stigne za 9,5 s i da dostigne 200 km/h. Kod ove verzije potrošnja iznosi 4,5 l/100 km, a emisija ugljen-dioksida 119 g/km. "

New 2.0 D-4D

The new, Euro 6 compliant 2.0 litre D-4D engine shares the low fuel consumption and emissions efficiency of its 1.6 litre sister unit, but has been tuned to offer drivers a stronger focus on performance.

Developing a maximum 143 DIN hp/105 kW at 4000 rpm and a generous 320 Nm of torque from 1,750 to 2,500 rpm, the new 2.0 litre engine's linear torque build-up and willingness to rev gives the new Avensis particularly strong in-gear responsiveness and acceleration. It will accelerate from 0-100 km/h in 9.5 secondsand has a top speed of 200 km/h.

Numerous developments such as a new timing chain ensure the engine runs particularly quietly at all speeds, whilst Toyota's Stop and Start technology coupled with a tall 6th gear for motorway cruising enable the new 2.0 D-4D to return an average fuel consumption of just 4.5 l/100 km and generate CO2 emissions of only 119 g/km.:

Takodje, ako pazljivo citas, videces da je to novitet, kao i 1.2 Turbo koji ima solidnih 112KS i 185Nm dostupnih od 1500 do 4000 obrtaja. Takodje B92 iznosi netacan podatak o maksimalnoj brzini Aurisa sa ovim motorom: 167kmh. Pravi podatak je 200kmh:

"1.2T: an all-new direct injection Turbo Petrol Engine

The all-new 1197cc, 16 valve, 4-cylinder, direct injection turbo petrol engine offers a level of performance similar to the one of a 1.6 engine while its fuel consumption and CO2 emissions are remarkably lower.

The lightweight, highly compact unit features numerous sophisticated technologies, including direct injection, enhanced Dual Variable Valve Timing-intelligent Wide (VVT-iW), a high tumble port cylinder head with an integrated exhaust manifold, a lightweight valve train system, a variable control oil jet system and a resin intake manifold and intake pipes.

The turbo, the direct injection allowing multiple injections, and the newly developed VVT-iW are working hand in hand to provide high torque at low revs, good performances and low fuel consumption.

The new engine has a maximum power output of 116 DIN hp, and develops an impressive maximum torque of 185 Nm from 1500 to 4000 rpm. Mated to a 6-speed manual transmission, this equips the new Auris 1.2 with a highly competitive 0-100 km/h acceleration time of 10.1 seconds, and a top speed of 200 km/h.

At the same time, the new engine returns average fuel consumption figures of 4.7 l/100 km, and generates CO2 emission of only 109 g/km, offering customers considerable cost of ownership benefits. Multidrive S transmission further reduces both fuel consumption and emissions, to 4.6 l/100 km and 106 g/km respectively."

U startu napravise motor malo jaci od 1.2 TSI. Da li je i bolji, videcemo. Svakako ima puno noviteta u samom motoru.

Ocekuje se, mozda, u dogledno vreme i 1.6 Turbo ali to su samo spekulacije.

Auris:



Avensis:



 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.03.2015. u 09:45 - pre 111 meseci
Kasno Marko na Kosovo stiže,bar što se Evrope tiče jer tu sa ovim malim turbo motorima nema šanse da uzmu ni delić kolača Nemcima i ostalima. A voleo bih da probaju sa Amerima,poznavajući njihov dosadašnji stav o daunsajzingu.

U svakom slučaju krupan korak napred za Toyotu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.03.2015. u 10:12 - pre 111 meseci
Uopste nisu kasno stigli. Mislim da je ovo pocetak tek. Nemci su hladno proracunati, ali japanci su jos hladnije :)

Prodaja Aurisa novog, raste od samog pocetka (u odnosu na prethodni). Ovo ce samo pospesiti prodaju mnogo vise.

Ovo nije nikakav krupan korak, turbo inzinjering za njih je smejurija. Samo cekaju prave momente i prate trziste naravno.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.03.2015. u 16:31 - pre 111 meseci
Pozdravljam svako zaoštravanje konkurencije, to za nas kupce (većinom maštače) može biti samo dobro.

Ali mnogo će vode proteći Dunavom dok ova Tojotina najava bude našla svoje mesto pod suncem i odnela nečiji deo kolača. U masovnu turbo-eru drugi su ušli još pre 20 godina, pre 10 intenzivno, imaju enormno iskustvo a samim tim i prostora za dalja poboljšanja i smanjenja cena, dok Tojotoni modeli tek treba da nastanu i krenu u savlađivanje prvih dečijih bolesti.

A ne znam šta tek da se kaže za tako gromoglasnu najavu 2.0 dizel motora od 143 KS (?!?), kada se zna da je jedna KIA još pre skoro 10 godina imala odlični 2.0 CRDi sa 140 KS za manje od 20k Eur, a zna se i da konkurencija danas već ima u pogonu Bi-turbo jedinice koje su punih 100KS, dakle gotovo duplo jače od ove Tojotine najave.

Sve u svemu, ja ovu najavu doživljavam samo kao još jedan pokazatelj nemoći i jaza između evropskih i dalekoistočnih proizvođača u ovom trenutku.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.03.2015. u 21:45 - pre 111 meseci
Koliko se moze primetiti svi se nesto grupisu u jata; kao vrane. Jedino jos Folksvagen u svom orlovskom letu odoleva. Onako, sa vecih visina, kraickom oka ih osmatra.

Mercedes uzima motore od Renoa po sistemu go. za go. i po modelu 5 Renoovih motora za jedan Mercedesov vece zapremine. Ove Renoove Mercedeas obacuje u najmanju klasu svojih vozila i tako nastupa (toboze konkurentno) na trzistu. Renou se ne isplati da skupe Mercedesove motore dobijene kao go za go ugradjuje u svoje plastikanere pa su kao takvi dodeljeni Renoovom (Nisanovom) luxuznom ogranku Infinitiu. Racunaju: ajd bar nesto da zarade. Tako danas na tzistu pronalazimo (doduse jedva pronalazimo jer ih treba bas traziti ) Infiniti sa rasnim CDI dizelasem ispod haube.

U Hondi vec ni oni sami ne znaju sta se ispod haube njihovih (ili mozda gresim, nisu njihovi ) turbodizelasa pronalazi. Lutaju od japaskog klonera Isuzua preko italijanskih “neovisnih” proizvodjaca VM-a, dosaptavajuci se sa Opelom tako da drugi ne doznaju. Toboze dosli Japanci iz Japana da konstruisu (da otkriju toplu vodu i rupu na saksiji) 1.6 hiperdizel koji ce se na Boschovoj platormi proizvoditi u Britaniji, skrivajuci formalne izvore od javnosti kao zmija noge, a neuk svet sve to treba da proguta

Toyota,
e da, najveci japanski proizvodjac automobila i ujedno i najveci proizvodjac automobila na svetu (ne zadugo) resila svoj problem tako sto ce “proverene” BMW-ove trocilintrase malo da ubaci u svoja auta. Natociljali se da Englezima i Densom, pa ajd malo da pokusaju sa Svabama. Mozda im prodje.

10 godina nakon Folksvagena i Japanci resili da naprave (prekopiraju, ili kupe, nebitno) visokoefikasni ekoloski malolitrazni benzinac sa turbinom. Hm, moguce: Mada ovi turbomotori oko japanskih proizvodjaca automobila kruze ko kisa oko Kragujevca.
Prete, a nikako da padnu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.03.2015. u 22:57 - pre 111 meseci
Citat:
cozmo_im:
Uopste nisu kasno stigli. Mislim da je ovo pocetak tek.


Dodatna depresijacija eura gde se predvidja da ce se do septembra 2016. godine odstampati 1,1 bilion (ne Bacevicev bilion ) eura, posebno ce pogoditi proizvodjace automobila sa istoka i to ne na evropskom trzistu, jer su oni ovu bitku vec izgubili, vec na trecim trzistima. Posebno kineskom i americkom.

Vestacko smanjenje eura u okviru rata valutama, u odnosu na dolar smanjice cenu evropskog proizvoda za oko (ogromnih) 20%.

Gde su pod takvim okolnostima vidi taj pocetak "japanske turbo ere"?

Zar postoji neko ko misli da ce za Auris dobiti toliko novaca kao za Golf? Pa to ni u Japanu nece moci.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.03.2015. u 23:33 - pre 111 meseci
Evo i jedne krajnje trezvene izjave...to smo doduše svi znali, ali lepo je kada dođe od strane prvog čoveka brenda o kome se govori:

Markione: Fiat više nikada neće biti konkurentan u Evropi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.03.2015. u 23:49 - pre 111 meseci
Skoda i Ford, koji vec godinama drma B segmentom, glavni su uzrocnici ovakve Fiatove pozicije na EU trzistu. Skodu je spomenuo, ali cudi kako se Forda nije setio
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.03.2015. u 01:47 - pre 110 meseci
Trenutno je 1 euro je skoro kao 1 dolar.

bas me zanima ko ce tu osim Nemaca nesto prodati?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.04.2015. u 14:43 - pre 109 meseci
Citat:
Sada je Toyota otkrila dodatne informacije i o dolasku 1,2 litarskog turbo benzinca koji će za početak biti dostupan na japanskoj verziji Toyote Auris. Interesantno je to što ovaj motor menja 1,8 litarski atmosferac, a zvaničnici Toyote naveli su da novi motor ima veći obrtni moment pri niskim obrtajima od puno većeg atmosferca.






Jel vi vidite isto ovo sto i ja ili se sve to samo meni pricinjava?


Mozda je to ipak samo rupa na saksiji?


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.04.2015. u 17:35 - pre 109 meseci
Ne znam da li ste pratili izjave Duce Borkovića u poslednje vreme.

Za one koji ne znaju, prošle godine je uspešno vozio Chevrolet Cruze, bio dosta zadovoljan autom i logično da je želeo da pređe u jači brend i da vozi bolji auto.

Međutim, Honda Civic koja mu je data je totalni raspad, već nekoliko puta čujem da ne može da veruje kako je moguće da se taj auto koristi za trke, itd.

Pre neki dan mu je i umro otac, pa evo dela današnje izjave u kojoj objašnjava zašto je odustao od finalnih traka u Maroku:

Citat:

OBRAĆANJE JAVNOSTI DUCE BORKOVIĆA POŠTO JE ODUSTAO OD FINALNIH TRKI U MAROKU

Dragi moji, nadam se da vas neću razočarati ovom objavom. Mislim da je bila ishitrena odluka da uopšte vozim ovu trku s obzirom na bol i tugu koju osećam zbog gubitka oca. Sve je i previše sveže, a ja se u autu osećam jako loše i nemam gotovo uopšte koncentraciju, a ova staza je i više nego opasna. Drugi razlog je auto koji uopšte ne odgovara WTCC standardima i nije po najnovijoj specifikaciji za 2015. godinu već mnogo kasni za fabričkim automobilima. Iskreno vaš Duca


Ima li neko komentar na Hondu?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.04.2015. u 19:28 - pre 109 meseci
Evo najnovijeg saopštenja:

Citat:
PANČEVO, 19. april 2015. (TV Pančevo) – Najbolji srpski automobilista Dušan Borković odustao je od trke u drugoj rundi Svetskog šampionata turing automobila u Maroku. Zbog nerešivih problema sa automobilom, a nakon jučerašnjih kvalifikacija, Borković je konstatovao da ne može da bude konkurentan, ne samo sitroenima već i ladama i ševroletima, a što je najveći paradoks, i hondama, koju i sam vozi.

Nerešivi problemi sa sedištem nisu ga pokolebali i bio je spreman da vozi na stazi Mulaj el Hasan u Marakešu, međutim, postao je svestan da njegova honda nema urađene „update“ podatke poput ostalih i da je zbog loših amortizera i sprženih kočnica u dodatnom hendikepu na ovoj veoma opasnoj stazi.

U pisanoj izjavi dostavljenoj medijima Borković je istakao da je odluka da vozi ovu trku bila ishitrena, i da još zbog gubitka oca Jovana oceća bol i tugu. Dodao je da je sve to previše sveže, da se u autu oseća loše i da nema skoro uopšte koncentraciju, a da je staza u Maroku više nego opasna. Uz to, dodao je Borković, automobil koji vozi ne odgovara standardima ovog šampionata i nije po najnovijoj specifikaciji za ovu godinu, već mnogo kasni za fabričkim automobilima.

U saradnji sa svojim timom, Borković će u narednom periodu doneti odluku o daljim koracima u nastavku sezone takmičenja u Svetskom šampionatu turing automobila.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.04.2015. u 20:31 - pre 109 meseci
Ne znamo da li su Borkovicu podvalili, ili sekvenca iz filmske arhive mozda bas i nije komicna?

https://www.youtube.com/watch?v=l8HYy7VWMtQ
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)20.04.2015. u 22:13 - pre 109 meseci
Čudi me da niko ne prati Ducu, evo šta je izjavio nekoliko sati pred odustajanje:

Citat:
Vozač NIS Petrol by Proteam Racinga suočen sa serijom gotovo nerešivih problema u Marakešu

Srpski automobilista Dušan Borković U NEDELJU 19. APRILA 2015, vozi drugu rundu Svetskog šampionata turing automobila u Maroku. Vozač NIS Petrol by Proteam Racing je u svojoj Hondi ostvario 14. vreme (1:45.087) u kvalifikacijama, na stazi Mulaj el Hasan u Marakešu, ali će na prvoj trci startovati sa 10. pozicije zbog kazni koje su pojedinim vozačima izrečene posle prve runde u Argentini, i menjanja motora.

Srpski as, koji je u sezonu ušao dogovorom da mu automobil bude isti kao i fabrički, još od Argentine dobija znatno lošiji automobil u odnosu na ostale vozače Honde. S obzirom da ne vozi za fabrički tim, može da bude prezadovoljan ostvarenim vremenom, ali pitanje je kako će sa ovakvim poteškoćama i nepravednim ophodjenjem uopšte nastaviti sezonu.

Rol bar, koji je u Argentini udarao u Borkovićevu nogu je pomeren i više ne predstavlja prepreku, ali ogromni problem sa sedištem nije, niti će moći da bude rešen. Borković u ovom automobilu trpi užasan pritisak zbog neudobnog položaja, a trku u Argentini okončao je uz velike bolove.

U Maroku se na sve nadovezao nepredviđen problem sa potrošenim kočnicama, a amortizere gotovo da nije imao, na ovoj stazi gde su oni najbitniji, zbog izrazito visokih ivičnjaka. Borkovićeva Honda ima najstariju evoluciju amortizera, kočnica i još nekoliko delova u odnosu na kolege iz Honde (Mihelisa, Monteira i Tarkvinija), a motor mu je slabiji nego na njihovim kolima, što se najbolje videlo na pravcu, na kojima je Pančevac neuporedivo sporiji.

„Iako se teško nosim sa gubitkom oca, ipak sam odlučio da doputujem u Marakeš, međutim potpuno sam ogorčen svim ovim što se dešava sa mojim automobilom. Dogovori nisu ispoštovani, a ja sam u neravnopravnoj poziciji u odnosu na ostale. Problem sa sedištem nije rešen, a pored toga nanizalo se još mnogo drugih problema na automobilu. Pa, ja sam prošle godine debitovao na ovoj stazi i bio četvrti, nije moguće da sam zaboravio da vozim. Automobil je prespor i ozbiljno razmišljam o tome šta ću nadalje“- rekao je ogorčeni Borković posle kvalifikacija na stazi Mulaj el Hasan u Marakešu.

Konačno, utvrđuje se i ko je kriv za to što Borković nema „update“ poput ostalih kao što je bilo dogovoreno, pa je i zbog toga u hendikepu u odnosu na konkurenciju.

Druga runda nove WTCC sezone u Maroku biće vožena u nedelju, 19.4.2015. Prva trka počinje u 17.15, a druga u 18.30 uz direktan TV prenos na Eurosportu i odloženi prenos na RTS 2.(oko 20 h).
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)21.04.2015. u 00:14 - pre 109 meseci
Da ne pokrecem sad istocno pitanje vezano za Ducu, ali za svako takvo takmicenje moze se proizvesti i pripremiti automobil koji ce pobediti, bez obzira o kom proizvodjacu automobila je rec.
Drugim recima, postoje oni koji treba da pobedjuju i oni koji kao zivo meso, sluze za odstrel. Ko ce se naci u kojoj od te dve grupe odlucije neko treci koji nema bliske veze ni sa motorima, ni sa turbinama, ali zato mozda ima veze sa naslovom ove nase teme.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)21.04.2015. u 08:41 - pre 109 meseci
Posto sam saradjivao sa Ducom, kolko para tolko muzike.

Dakle, dzaba njemu bilo kakav auto kad nemaju sredstava da ga srede kako valja da iole bude konkurentan u trkama.

Jedno vreme NIS je malo davao za onog Cruza pa je nesto i bilo ali posle se i taj raspadao i kvario zesce jer nije bilo sredstava.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 621760 | Odgovora: 1796 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.