| Laki024
 Član broj: 161293
 Poruke: 585
 *.sksyu.net.
 
 
 
 
 | 
sto se tice prethosnih postova slazem se sa nekim postovima tipa da je u zavisnosti od uslova, i gde zeli da vozi auto, i koliko da vozi u zavisnosti od toga da kupi koji motor.Medjutim bez obzira od uslova ja predlazem da kupi neki benzinac sa ugradjenim plinom, jer je ovo najekonomicnije, doduse sa plinom autoo zahteva odrzavanje.
 
 E sad ovi servisi sto pise u predhodnbom postu, slazem se sa predhodnim, jer zaistra toliko kostaju, mozda i nesto vise, ali sta dobijas tim servisom:
 Pa ovako to je mali servis, gotov je za 30 min rada je potrebno maximalno da se obavi, fdobojas 4 litara ullja, vrednost 2000din, filter vazduha, max 1000din, filter ulja i filter goriva, to zajedno jos 1000 din,i da castis ali bukvalno castis majstora, ovakav servis u svojoj reziji tre nece izaci vise od 5000din. Znaci ovde si ustedeo kod polovnjaka na jednom ovakvom servisu godisnje 50-100eur, i nek se polovnjak pokvari jos da das na popravjku 200-250eur, sto ne bi bilo sa novim, odrzavanje ti je skuplje samo za 100eur godisnje, a kod novog auta u prve 3 godine strasno gubis na ceni, preve godine sigurno 20 posto i vise od cene.
 
 Dalje ja sam dao teze gde ikako da kupuje auto a to je:
 
 - Dao sam razlig zasto da nekupi nov auto, jer auto dosadi za 2-3 godine, i htece da ga zameni za drugi. a ovde je na amortizaciji izgubio 40-50% od cene, a to je u tvom slucaju -4000-5000eur minus  a kod polovnog bi izgubio za 3 godine 20-25%. sto je u tvom slucaju ako kupis polovan auto za 6000eur minus od 1500eur, znaci ovde si dobar 2000eur.
 - Dalje sta je NOV auta kad se koristi, nista drugo nego POLOVAN auto, i cim se koristi on se i kvari, i bilo kako bilo i kod novog i kod polovnog racunica je sledeca, odrzavanje kosta 2-3.5 din po kilometru. Kod polovnog manje kvarova, ali skupli servisi, a i moze se reci skuplji delovi, dok kod polovnog jeftiniji servisi, i nesto jeftiniji delovi, ali se sve svodi na isto, tacnije mozda je kod polovnog ovo odrzavanje skuplje do 20% nego kod novog.
 - Dalje ako vozis NOV auto, nisi ugrozen na putevima da ti se probusi guma, da te kazni policajac, da te udari neka budala. Veruj mi ako kupis Astru G ( samo nemohj tu precenjenu ) da delovi branika, farovi i sl, vec mozes i naci na otpadu, dok kod novije Astre H , tesko da ces naci na otpadu, a samo jedno stop svetlo zadnje kosta cini mi se 350eur, dok za astru G na otpadu ovo mozes naci za 50 eur.
 tako da ako sagledamo i ovu cinjeicu, odrzavanje kod polovnog mozda je i jeftinije ako se uzme i ovo u obzir.
 - Dalje amortizacija ( ili ti drugim recima pad vrednositi i gubitak vrednosti automobila ) u knjigovodstvu se to knjizi kao trosak, a taj trosak nije mali, pogotovo kod novog auta, to treba i zaraditi , da bi se za 3-4 godine opet imalop para za novi auta , a ne da se vozi neki "krs od polovnjaka" koji ce tada postati neki auto koji ste kupili kao nov
 -Dalje , AUTO JE NOV samo dok je u salonu, provozaj ga 200km, i probaj prodati, garantujem ti da neces naci kuplca ni ako ga das 15% jeftinije nego sto si ti kupio, znaci u startu si izgubio 1500eur.
 -TDUSKO, moram ti reci da ti bas nisi imao srece sa tvojom kupovinom polovnog auta, ja sam jednom kupio GOLF 4 koji mi se nikmalo nije dopada, ali sam ga nasao znacajno ispod cene, i presao sam snjim 15000km, oslim sto sam promenio ulje nisam imao ni jedan kvari odrzavanje me je kostalo nekih mizernih 0.5din/km. Sad sam uzeo drugi polovan auto, mogui ti reci da bas i nisam imao srece, ali daleko sam od toga sto si ti potrosio.
 I nre nego sto kupite nov auto, razmislite slede, koliko vi zaradjjete za 1h kad mozete da placate ovlastene servisere i sl. Pa 1 radni sat ovlastenog servisera kosta 2800-4000din!!!! kad ja budem toliko zaradjivao na sat sa diplomom fakultea, razmislicu da li cu nositi u ovlasteni servis, a ako budem vise od toga  onda cu mozda i odneti. Ni ovi neovlasteni nisu nita bolji i oni deru oko 1000din/h , ni to nije realno, ali realnije ipka nema
 
 |