Kada je vaspitanje u pitanju, onda se uvek postavlja ono pitanje
kada su deca zrela da na izvesna pitanja mogu dati odgovore, tj.
da li stvarno razumeju pitanja, i posledice nekih izbora koje sami prave.
To svi roditelji procenjuju, svakodnevno, odobravajuci ili ne neke izbore koje deca sama prave,
usput gledajuci da na njima razumljiv nacin objasne koje su posledice izbora koje prave.
Ako vec mora da se bira jedan predmet od ova dva, ja cu za svoje dete
da izaberem onaj za koji mislim da ce biti bolji za njegov psihofizicki razvoj,
u ovom slucaju se ne bih mnogo dvoumio ;)
Evo za prvi raz. gradjansko, iz globalnog plana:
GLOBALNI PLAN RADA
Tema Broj časova u temi
1. Olakšavanje procesa adaptacije na školsku sredinu 2 (2+0)
2. Podsticanje razvoja saznanja o sebi, svojim osećanjima i potrebama, svesti o ličnom identitetu i osobenosti, samopoštovanju i samopouzdanju 8 (8+0)
3. Izražavanje i komunikacija osećanja; učenje tehnika za prevladanje neprijatnih emocionalnih stanja 10 (10+0)
4. Podsticanje grupnog rada, dogovaranja i saradnje 2 (2+0)
5. Podsticanje socijalnih saznanja, razumevanje i prihvatanje međusobnih razlika; učenje vidova samopotvrđivanja bez agresivnosti i uz uvažavanje drugih 3 (3+0)
6. Razvijanje komunikacionih sposobnosti, konstruktivnog razrešavanja sukoba sa vršnjacima i odraslima 5 (5+0)
7. Upoznavanje učenika sa dečijim pravima i podsticanje i osposobljavanje učenika za aktivnu participaciju u životu škole 4 (4+0)
8. Evaluacija 2 (2+0)
Ukupan broj časova 36
[Ovu poruku je menjao Srđan Pavlović dana 14.08.2010. u 23:44 GMT+1]