Citat:
zarsilic: Ako je ovo istina, onda ne vidim uopste smisao postavljanja pitanja vezano za rezervni mod jer svaki ozbiljniji elektronicar zna o cemu je rec i sta treba da uradi.
Ima u stvari već i 14-15 godina. Nisam se bavio elektronikom na automobilima, već čistom elektrikom (tj. alarmom). A sem toga, kao što sam već više puta rekao, ja ovde uopšte nisam postavio pitanje o tome šta treba
ja da uradim, već sam hteo da čujem iskustva drugih. Ne znam zašto je to teško za prihvatanje. Ja tačno znam šta ću ja da uradim po ovom pitanju, i kada ću to da uradim.
Citat:
zarsilic: Osim toga, vrlo su zanimljive ove dve recenice sa razmakom od svega par sati.
Pare za dijagnostiku su bačene pare, pare za uređaj za dijagnostiku nisu bačene pare jer mi je dijagnostika do sada trebala već 6-7 puta iz raznoraznih banalnih i potpuno besmislenih razloga, među kojima je i recimo banalno isključenje lampice problema sa vazdušnim jastukom, nakon ugradnje prekidača za isključenje suvozačevog vazdušnog jastuka. A sem toga taj uređaj može kasnije (ako prodam auto) da se proda nekom servisu i da se izvuče deo datih para.
Citat:
inobradovic: imas na limundu za forda kabal i program za 120 dinara pa kupi to i sam resi problem
Kabl i program za PC? Teško bogami.
Citat:
etjen: he, he, kupiš tu kinesku dijagnostiku za 800 Eura i onda se nadaš kako će svaki čas da ti se kvari auto kako bi je isplatio :)))
Isplatiće se sigurno, jer nije samo stvar u kvarovima već u svakoj sitnici za koju moraš da potežeš dijagnostiku. A sem toga, kada imam mogućnost da nešto uradim besplatno umesto da plaćam, uradiću toga mnogo više.
Citat:
vladd: Pa zar na forumu svetskog formata, koji potencira samopomoc u resavanju problema, poziva na razum i na obracanje paznje na majstore krpadzije, prevarante, osljare i sl, pa cak i na lose ovlascene servise, da uputis zmijski ujed?:)
Kad smo već kod samočačkanja, znate li da sam nakon isteka garancije prvi servis uradio sam, i utvrdio da su mi u ovlaštenom servisu stavili filter za vazduh koji nije za moj auto. Jeste za Fokus, ali ne za moj motor. Filter je bio nešto kraći, i postojala je mogućnost da se kroz procep od jedno pola milimetra sa strane provuče vazduh bez filtriranja. Iskreno, ne bi me začudilo da je ovaj sadašnji kvar indirektna posledica prljavog vazduha koji je hiljadama kilometara ulazio u motor.
Toliko o servisima i o tome da li je bolje auto sam održavati ili ga voziti u servis.
Citat:
vladd: Kao drugo, tvoja upornost da ignorises upozorenje tehnicke sprave(i dovodis ga do limp moda), i tvrdoglavo ignorisanje javljanja nekog problema.
To je posledica mog ličnog iskustva. Neke stvari prolaze same od sebe, iako bi majstori svakako želeli (insistirali) da se popravljaju. Takvo je moje iskustvo sa televizorom, sa frižiderom (vidi ovu temu:
http://www.elitemadzone.org/p1949575), čak i sa lekarima (lekari su mi recimo pre 20 godina preporučili obaveznu operaciju sa mogućim negativnim posledicama te operacije, ja je nisam uradio i bukvalno se ništa nije desilo, tj. daleko bolje sam prošao nego da sam otišao na operaciju)...