Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1044224 | Odgovora: 4994 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer
Starmec doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1416
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.11.2011. u 20:41 - pre 97 meseci
A recimo ovo sto trokira pri prvom paljenju sta tu moze da bude. Nesto smo pre pominjali u vezi ruke.
Sve mi se nesto cini da mozda ruka u tom trenutku nema dobar kontakt i tako recimo ne stvara varnicu na jednom cilindru. Da li je to moguce.
Pominjali smo neko ulje i podmazivanje ruke. Ili ti za bolji kontakt. Posto toga vise nema ...........mozda je to???
Imate li neku ideju???
Jednostavno kao da u nekom cilindru ne pali smesu. Pogledacu suta malo kapu i ruku. Danas sam gledao svecice sve su ok. Ona ne moze da radi pa ne radi moze samo da ako radi radi a a ko ne neradi. Kazem vam sve mi se nesto cini da je do ruke. Mada sam bas zbog tog simptoma promenio sve i problem nije resen. Jeste vremenom nestajalo pa neki period malo vise neki malo manje. Najgore je to sto nema pravila i nikako da uhvatim sta je............
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Haski
Milos Trivanovic
Beograd

Član broj: 205899
Poruke: 149
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.11.2011. u 23:20 - pre 97 meseci
Mislio sam i ja da je do filtera ulja, jer sam prvi put primetio odmah po zameni ulja
(odma po zameni mu treba malo duze dok ne nabije pritisak to znam ), ali posle toga je takvo ponasanje postalo konstanta...
Probao sam sa raznim filterima alii dalje ista stvar.. Sustina je da filter ima taj povratni ventil koji neda da se izlije ulje u karter po gasenju motora
da bi jeli pri sledecem paljenju brze uspostavio pritisak.. MICRO neki se pokazao kao vrlo dobar ali ga nema vise.

Da li moze biti problem uljna pumpa?

Sta mi je dilema..
Posto treba da menjam zupcasti kais, spaner, roler.. pa da promenim sad i pumpu ako bi to resilo problem
Da ne placam majstoru dva puta gotovo za istu stvar.. Jer ako kasnije budem ipak menjao uljnu pumpu morace opet da se razupci..

A ako malo kasnije uspostavljanje pritiska ulja ne moze da mu skodi toliko da bi vremenom dovelo do toga da zariba motor necu da diram nista..

Eto to je dilema..
Milos
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.106.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.11.2011. u 23:52 - pre 97 meseci
Jok, nisam tebi zare...svecke mi izgledaju ok sasvim nemaju garezi na sebi kao kod lacia, cozmu sam dodatno objasnio.

@Haski...i meni teze pali zimi, ali kako su mi rekli to je i do ulja i pumpe. Zimi hladno ulje 15w gusto i teze prodje kroz pumpu. Leti bez ikakvih problema upali na pola kljuca i posle dva dana. prosle nedelje nisam palio 4 dana i iz tek 5 puta (al ne da vrglam po pola satra vec 2-3 sec pa ponovo posle 7-8 sec) i gasi si se lampica za ulje sa malo zakasnjenja. Mislim da nema potrebe za panikom jos.


...reci mi samo sta su ti bakarni L? gde se to stavlja i sta si dobio bolje sa tim, bolje i brze paljenje? nema vise klik?

ako menjas sve te semeringe i spanere uzmi i pumpu ako je nisi skoro menjao ak ne nemoj...i kad budes menjao (i filter naravno bez obzira na kilometrazu)sve to sipaj 10w i videces kolika je razlika kad je zimi redje ulje
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5529
*.dynamic.sbb.rs.



+889 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 06:41 - pre 97 meseci
Citat:
zarkoj: A recimo ovo sto trokira pri prvom paljenju sta tu moze da bude. Nesto smo pre pominjali u vezi ruke.


Meni se to desava vec drugu godinu za redom. A evo sad sam promenio sve od elektronike. I desava se - zbog sauga. Nikako da stignem da odem da servisiram karburator, jednostavno mi je predaleko da idem na Karaburmu, ostavljam auto tamo ceo dan... Desava mi se samo kad je hladno, oko nule i niza temperatura. Jednostavno saug nece da ukljuci, ne drzi ler. Ja onda drzim pedalu gasa na jacem gasu 20 sekundi i onda saug podigne i radi normalno.

Sad, ne znam sta je kod tebe, kod mene je taj simptom samo kad je niza temperatura a i vizuelno vidim da saug zeza. Inace, on radi na sva 4 ali kljakavo jer naliva gorivo vakuumom na 2 i 3 cilindar i gusi ih. Pa kad uspostavi normalan odnos smese i vazduha, tj kad ukljuci saug, proradi sve normalno (kao singerica).

To mi se desavalo pre par godina, pa sam ocistio karburator i sve je bilo tip top dve sezone i prosle zime je ponekad se desavalo i evo sad opet. Ali ne stalno.

Kod mene je do toga, do struje ne moze biti ako ti je sve izmenjano.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer
Starmec doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1416
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 09:52 - pre 97 meseci
To sto sporije gasi lampicu nije nista strasno. KOje ulje ti je u motoru koje gradacije??? Kao sto kaze codeno meni je celu godinu 15w40 i zimi sporije gqasi lampicu za recimo 3 s.
Leti gasi recimopose 1 do 2 a zimi od recimo 4 do 5 s. Ja sam sve sam zamenio. Pazi ovako kad menjas uljnu pumpu mislim da ona ide u kompletu sa deklom semeringa.
Da ti se taj posao ne uhvati malo skupo. Proveri raspitaj se pa tek onda radi.Ujedno tu imas i o ring gumicu koja je 500 din, semering uljne pumpe (mozda malo i zbog njega kasnije gasi lampicu jer pusta malo, curi) semering radilice, i jos diht masa kojom ces da predihtujes sve to na blok motora i karter. Taj posao je pipljiv i ako se ne radi pazljivo (ko da nas od majstora radi pazljivo?, niko radi se dosta brzo i ne vodi se racuna) taj dekli na kome je uljna pumpa moze da se postavi 100 deo milimetra iz ose, kao sto je kod mene bilo dok sam nisam sredio, i stalno semering radilice pusta ali stalno 4 sam zamenio dok nisam provalio sta je. A kad sam video onda na posao i sad evo kuc kuc kuc.

Dobio si ovde predloge sa redjim uljem i mnogo ce pre gasiti lapmpicu. Znam jer je meni celu godinu 15w40 i znam razliku leti i zimi.A to sto je uljna pumpa van ose ili ti se pokrivila to su gluposti, jedino ako ti je pukao zupcasti pa mozda mada...............to je napravljeno da se ne krivi i ujedno znate koja sila je potreban da se osovina iskrivi pa ceo auto da predje preko nje nece je iskriviti. Moze eventualno ako semering nije menjan a dugo pustai ili se skapenio da napravi mal ris na osovini ali da se iskrivi ne.Sve to lepo moze da se uradi i kod mene ima riseva pogotovu na bregastioj neko se igrao srafcigerom pa sam i to lepo odradio.
Nije to nista alarmantno to je normalno. Inace koristim jedan UNICO filter stalno bas cu kod sledeceg menjanaj ulja da probam nki drugi pa da vidim ima li razlike.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5529
*.adriamedia.rs.



+889 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 09:58 - pre 97 meseci
Ne znam, meni se dosad nije desilo da mi lampica za ulje svetli duze od 2 sekunde i to je bilo na -22 na Kopu par dana. Primetio sam da samo kad je jako hladno svetli recimo sekundu dok se leti gasi odma.... uljna pumpa se najbolje testira merenjem pritiska ali jedan dobar test je i zamena ulja i filtera. Kad se zameni ulje i filter, kad se upali auto, lampica mora da se ugasi za manje od sekund (tako je kod mene). Bilo koje ulje da je u pitanju.

Ako svetli duze od 2 sekunde... mislim da ne sme tako.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 10:07 - pre 97 meseci
Naprotiv, strasno je ako gasi lampicu "nesto kasnije", posto to znaci da je vreme hladnog starta visestruko uvecano, sa svim ostecenjima koje sleduju pri hladnom startu.

Jos ako se koristi jeftino ulje, koje se spira sa zidova, i jeftini filteri tipa Unico..taj motor tezi generalnom remontu..ubrzano..pardon, ili prodaji...

Poz

P.S. Narvno da ce redje ulje pre stici do svih kliznih delova, i da ce kvalitetno ulje ostati u solidnom filmu za podmazivanje nakon gasenja motora.
Ili da se ugradi "pre lube"...pa stedite na ulju do mile volje
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5529
*.adriamedia.rs.



+889 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 10:12 - pre 97 meseci
Jos da napomenem da nisam imao razliku u brzini gasenja lampice sa polusintetickim ili mineralnim uljem.

Ali nikad nisam imao situaciju da svetli duze od sekunde, osim na vec pomenutih -22... sa polusintetikom.

Za Haskija:

Nego, ja bih pratio sledece: neka neko pali motor kad je hladan i dok svetli lampica tih 6-7 sekundi nasloni srafciger duzi neki na blok motora a uvo na srafciger. Ako cujes duboki zvuk klepetanja, znaci da su lezajevi suvi dok traje start. Mozes da probas opet na ladan motor isto to samo da oslusnes podizace. Ako klepecu, definitivno nemas pritisak pri hladnom startu zbog nekog razloga. Nekad se ovo cuje i iz kabine, ne moras da "osluskujes".

Napomena: kad to radis DRZI pritisnuto kvacilo, ume da proizvede neke zvuke ako je pedala otpustena.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 10:25 - pre 97 meseci
To se teze primeti na dobrim motorima, ali na raubovanim, pri gustom ulju se zadrzava gasenje lampice par sekundi. Za to vreme, prave se vruce tacke na radilici i klipnjaci(pa su polirana mesta celicno plave do crne boje kada se otvori motor), koje spaljuju mineralno ulje koje prvo stigne, ulje brzo pocrni, a obicno se menja na 5, 6, ili 7kkm, umesto znatno ranije.
Los filter pojacava ceo proces..los prelivni ventil, zapunjen bitumenom...

Tako se ubrzavaju "kola nizbrdo"..a "zakasnela lampica" je pravi indikator procesa...

Poz
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer
Starmec doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1416
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 11:14 - pre 97 meseci
Iskreno receno nisam iao pojma da je to toliko ozbiljno. Smatrao sam da je ok da malo kasni recimo kao sto sam ja rekao ali da toliko moze da steti motoru ok. Slicno kao da motor ostane bez ulja u tih 5 s.
Bas cu se pozabaviti sledecom zamenom i uzeti neki kvalitetniji filter ali to jeste problem kod mene. Tesko se mogu naci kvalitetni filteri.Sto se tice ulja definitivno sam se odlucio za ELF
za sad imam sve pohvale za njega.
Hvala za ove odgovore o uljima i filterima.......ajde koje filtere valja uzeti nabrojte i one koje vi koristite pa da i ja to potrazim.
Kod mene se cuju kliktanja tih podizaca ali samo recimo, posto je kod mene saug mehanicki i kad recimo upalim motor podigne na 1200 do 1500 obrtaja ali istog trenutka spustim saug i motor radi na 500 do 600 obrataja tako hladan e tek tad se cuju kliktanja.Isto tako sam probao da sputim na 900 ne cuje se tek kad padne recim oispod 700 obrataja cuje se. Ali kad je skroz hladan

E da evo malopre sam skinuo kapu i ruku. Nove su stim sto kad sam pogledao kapu unutra na 4. kontaktu je bilo malo crnilo sva ostala 3 su cita samo 4 malo crn. Ocistio i pogledao sa druge strane gde ulazi kabal. Cini mi se da recimo na ostala 3 kablovi su imali dobar kontakt a bas na tom 4 kao da nije. Skinuo ruku i uzeo malo ali bas malo tovatne masti. I ajde reko da podmazem malo kontajt gde ruka naleze na osovinu. Uzeo malo masti na mali srafciger i stavio na ruku. Zatim sve vratio i vratio kablove. Skidao sve svecice zazor je 1.1 proverio i sve su iste. Probao da upalim auto kao i uvek skroz je hladan i mozda nepune 2 s verglanja i upali bez trokiranja. Dalje ce mo da pratimo sta se desava. Da li je moguce da je tu malo losiji kontakt bio pa nije palio smesu u 4 cilindru.????
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5529
*.adriamedia.rs.



+889 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 12:27 - pre 97 meseci
Ja imam glanc novo sve, staro 3 nedelje (bobina komutator kablovi svecke kapa ruka) i isto mi se desava. Kako mi se nije desavalo zime 2008/09 i 2009/2010 a jeste povremeno na zimu proslu i sad pocelo pripisujem to (u mom slucaju) saugu. Jer se identicno desavalo pre remonta karburatora (zima 2007/2008).
 
Odgovor na temu

Haski
Milos Trivanovic
Beograd

Član broj: 205899
Poruke: 149
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.11.2011. u 22:46 - pre 96 meseci
Prvo, hvala svima!

E sad redom..

codeNO
Pali bez problema i zimi i leti sto se kaze na pola kljuca, nema problema oko paljenja.
A sto se tice "L".. Neko moze potvrditi ako sam u pravu..
Skida se alnaser sa automatom u paketu a nalaze se na automatu ako budes skidao ne mozes da nevidis o cemu se radi.
Desavalo se, ucestalije, posto je jedna "L" bila pojedena da nema prenosa struje i auto ne moze da upali.
Treba da uradim samo veliki servis (spaner, roler i zupcasti kais) sve ostalo je ok sem semeringa uljne pumpe.
Ne znam kako bi se redje ulje ponasalo zbog curenja na ovom semeringu uljne pumpe i mozda potrosnje ulja?

zarkoj

Valvoline 15w40 navodno od generalnog uvoznika nabavljaju, kupujem u megamarketu + viskostabil aditiv.
Uljna pumpa asian (valjda) je 6500 plus majstor = 9000 sigurno ako ne i vise...
A za osovinu uljne pumpe je bio kometar majstora da iz nekog razloga nije u osi... ne znam nisam majstor :-)
Ali sto ti kazes... malo mi i jeste ne logicno...

cozmo im

I ovaj majstor kod koga inace idem rece da bi trebalo prvo izmeriti pritisak ulja..
Slusao je on nesto motor i rece covek da mu se cini da taj neki nepozeljni zvuk dolazi iz donjeg dela motora sto bi znacilo lezajevi..
Ali probacu i tvoju metodu, naravno.

Vladd
Bojim se da ja Vladd u pravu :-).
Nadam se da nisi :-)
Inace vozim na plin i desilo mi se jednom da je i posle 10 000 km ulje po boji i dalje bilo ok ali sam ga ipak naravno zamenio.

Iskreno ne prodaje mi se ovaj auto, bas sam se navikao. Pa i ako bih ga prodavao dodao bih jos para i uzeo isti ali potrazio neki ocuvan.
Jer jos uvek nemam 5 000 - 6 000 da odvojim za auto a drugacije mislim da se ne isplati, nego da ne skrecem sa teme..
Deda me nervira :-) nece da proda njegovu a presla 58 000 km !

A da budem realan pregazilo ih je vreme nema sta.
A da su cudo ovi Japanci to nema sta, pa pre neki dan sam zamenio 99% originalnu sijalicu iz migavca, stara 21 godinu !
Kad sam bio kod majstora.. kaze covek da je dugo ovaj alnaser bio jedan od najboljih.
Akcenat je bio na kvalitetu a svi mi koji vozimo ovaj auto vidimo rezultat.


Milos
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer
Starmec doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1416
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.11.2011. u 12:07 - pre 96 meseci
E ljudi ovako stoje stvari.

Posle ciscenja kape i ruke ono kao sto sam pisao i podmazao ruku. Nista se nije desavalo 2 dana. Normalno palio bez trokiranja itd. Sve normlano.
Ali jutros sam imao malo trokiranje pri paljenju. Stim sto sam bio spreman i podigao haubu da cupaj 1 po 1 kabal sa svecica. Pri svakom skidanju kabla sa svecica na sva 4 cilindra doio sam promenu rada motora. Tj pas pravo trokiranje. Sto znaci da sva 4 cilindra ili ti svecice ili kablovi , ruka kapa su ispravne i dobro rade. Sto se tice vranice kad sam vracao kabal
samo sto sam naslonio onaj izolacioni deo na svecicu e eventualno mozda 5 mm prekiro svecicu uspostavio se lep rad. Sto znaci da baca dobru varnicu.
E sad sta reci. Startovao na plin moze li sa prlinom tako reci presisati auto ili natopiti cilindre?
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.11.2011. u 15:26 - pre 96 meseci
Napolju je hladno, a isparivac ne radi bas sa temperaturama oko nule. Verovatno je krenuo tecan plin, ili, posto je vreme kakvo je, moguce je da postoji nesto malo kondenzovane vlage u razvodnoj kapi i pravi sitne probleme.
Zato je i najbolje da posmatras zagrejan auto, a ako ima nedoslednosti u prelaznom rezimu zagrevanja, to je posledica nedoslednosti u ponasanju korisnika..

Pali ga na benzin, pa prebacuj na plin...


Poz
 
Odgovor na temu

neba016
Branimir Djordjevic
Srbija

Član broj: 254122
Poruke: 46
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.11.2011. u 16:10 - pre 96 meseci
zdravo drugari ako moze pomoc.

sad kako je zahladnilo kad upalim auto upali mi se sijalica za ulje i nece da se ugasi i cuje se radilica ..i tako radi dok se ne zagreje motor.otiso sam kod majstora i rasturio dole karter i ustanovio mi da nije uredu gumica na pumpi za ulje gde ide ono sito na onoj cevi koja ulazi u pumpu..takodje mi reko da moraju da se zamene lezajevi i leteci i lezeci...kaze da radilica nije bas najbolja ali zamenom lezajeva bice super....

kazite dali ste vi imali slicnih problema?dali jos nesto tu treba da se odradi i da se zameni kad je vec rasturen...

recite mi dali su skupi lezajevi koliko kostaju?
ti lezajevi dali postoje neke kopije i original?


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5529
*.dynamic.sbb.rs.



+889 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.11.2011. u 20:59 - pre 96 meseci
Koje si ulje sipao od kada si vlasnik i na koliko si menjao? I da li si uvek menjao filter? Koliko km si presao?

Ako menjas lezajeve.. sta znam, ako nisi menjo karike uradi i to i glavu motora i miran si posle kolko oces... U sustini mogu da se menjaju samo lezajevi ali onda to utice na ostale stvari u motoru... I jos nesto, ZASTO si pobogu pustio motor da radi dok konstantno gori lampica za ulje??

Cudno mi je da vam se svima to desava... evo ja 2 dana nisam vozio auto i danas sam isao negde, i lampica za ulje mi se odmah gasi... a preso sam vise od 7000km sa ELF-ovom polusintetikom (STI competition 10W40)... doduse dolio sam oko 1,5 litre ulja (istog naravno) za ovo vreme (trosi litru na 4000-5000km).
 
Odgovor na temu

neba016
Branimir Djordjevic
Srbija

Član broj: 254122
Poruke: 46
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.11.2011. u 22:29 - pre 96 meseci
Citat:
cozmo_im: Koje si ulje sipao od kada si vlasnik i na koliko si menjao? I da li si uvek menjao filter? Koliko km si presao?

Ako menjas lezajeve.. sta znam, ako nisi menjo karike uradi i to i glavu motora i miran si posle kolko oces... U sustini mogu da se menjaju samo lezajevi ali onda to utice na ostale stvari u motoru... I jos nesto, ZASTO si pobogu pustio motor da radi dok konstantno gori lampica za ulje??

Cudno mi je da vam se svima to desava... evo ja 2 dana nisam vozio auto i danas sam isao negde, i lampica za ulje mi se odmah gasi... a preso sam vise od 7000km sa ELF-ovom polusintetikom (STI competition 10W40)... doduse dolio sam oko 1,5 litre ulja (istog naravno) za ovo vreme (trosi litru na 4000-5000km).


skoro primetio za problem od kako je krenula ova hladnoca...upalim auto i nece da gasi sijalicu za ulje ili je stalno gasi i pali,i auto menja rad kad upali sijalicu na trenutke se cuju lageri...i sve tako dok se malo auto ne zagreje...zadnja dva dana sam ga duze verglao i onda upalim auto na trenutak pa ugasim dok ne zazgrejem motor malo i tako dok nisam otiso do majstora....
auto mi stajao nedelju dana napolju nije bio paljen uopste jer sam bio na put.od kako sam doso s puta prvo nisam mogo da ga upalim pa je drug morao da me povuce njegovim autom e od tad su poceli problemi...kasnije je sve bilo ok osim ovo sa sijalicom i promenom rada motora ujutru na hladno....to se sve desavalo u sadnjih nedelju dana...

auto imam skoro tri godine i striktno menjam ulje i filter na 5000/6000km koristim mineralno mobile 15w40.trosio mi litar ulja...

nisam nesto sa parama ok,ali bi mogao da odvojim 200eura da sve odradim ne znam dali ce biti dovoljno da platim majstora i delove??

lezajevi sam pitao koliko kostaju oko 1600leteci i 2100lezeci standard te mi trebju..sta treba tu jos da se menja karike ne znam koliko kostaju,gumice ventila bi isto menjao i za njih nisam siguran koliko kostaju..onda ide dihtung glave usisa i izduva,dihtung poklopca?sta sve ide tu i koliko bi mi para trebalo?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer
Starmec doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1416
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.11.2011. u 22:50 - pre 96 meseci
Gumice su ti oko 100 din komad. Garnitura oko 1200 cini mi se.Sto se tice dihtunga glave,usisne i izduvne grane ravnjanje glave zamena gumica, itd. oko 150 e. dihtung pokopca oko 900 din.Nisam imao potrebu skorije da se raspitujem ovo su cene od letos cak i starije.Iskreno skoro sam gledao emisiju gde su testirali jedan auto bez ulja.Vozili ga dok ne lipse.
Tek posle 2 do 3 sata je poceo da odlazi i na kraju otisao skroz. Pa po koliko ti nije gisio lampicu?koliko sekundi posle paljenja? Nisi valjda vozio sa upaljenom lampicom?

Ono sto sam ja primetio kod mene je to da recimo kad ujutru krenem da upalim auto je da kad krenem da naspricam plin ne cujem ono cvak cvak mislim cuje se samo na prekidacu ali ono na uredjaju ne.Tek kad se auto zagreje onda se cuje.Stim sto recimo upalim auto i pritisnem cok(ili kako vec) on se ugusi na trenutak. To se desava kad je u niskim obratjima recimo do 1500 do 2000. Preko ne.Verovatno je ta kolicina plina dovoljna da se pri tim obrataijma sagori ok.

Opet krenuo da upalim auto veceras i opet trokiranje.Hm. nije ga bilo 2 dana od ciscenja kape tj kontakata. I sad opet.

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Haski
Milos Trivanovic
Beograd

Član broj: 205899
Poruke: 149
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.11.2011. u 00:22 - pre 96 meseci
Mislim da je uzrok u tome sto i Branimir i ja imamo auto 3 godine a ti 21 :-)

I kako stvari stoje odrzavamo ga mi zadnje tri godine kako treba
ali se sad vidi kako su ga predhodni vlasnici odrzavali..
Malo li je 18 god..

A mali savet :-)

Ko vozi na plin kad je hladno auto se pali na benzin i trebalo bi da se vozi na benzin dok ne digne radnu temperaturu.
Ipak 3.5 meseca paliti auto na taj nacin i nije mnogo...

Kad uvece ne prebacim na benzin a ujutru palim na plin.. par kilometara trokira, totalno nepravilno radi i nece da prima gas.
Da nije to uzrok problema koji imas, mozda?

Milos
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.93.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.11.2011. u 13:14 - pre 96 meseci
Neba je vec imao problem pre nekog vremena i savetovano mu je da menja i karike tj da se i dole otvori motor da bi se videlo stanje, stavio je samo nov dihtung. Da je otvorio majstor, on bi video i stanje lezajeva i ne bi radio sada dva puta ravnanje glave sa ostalim delovima. U razloge ne ulazim, materijalne, socijalne, vremenske idt, ali nema veze samo sto sada moras opet da otvaras motor, a to znaci kao da prvi put nista nisi uradio sa motorom. Forma, nacional (vojvode stepe - jer imaju dve)su nekako standardni kod koga se kupuju delovi ..ima jos par njih al sve zavisi gde zivis...evo ti link pa zoves redom dok ne nadjes deo i gde je jeftiniji...mislim da svi salju preko neke kurirske sluzbe

http://www.portal-srbija.com/a...auto-delovi-maloprodaja/toyota
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1044224 | Odgovora: 4994 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.