Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

sesstion_start() na svakoj strani

[es] :: PHP :: sesstion_start() na svakoj strani

[ Pregleda: 1209 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ratepcivortep

Član broj: 281135
Poruke: 8
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon sesstion_start() na svakoj strani11.04.2011. u 21:42 - pre 158 meseci
Samouk sam programer i sad sam tu negde u PHP-u i procitao sam ove teme sto postoje na temu sesija , i sta me zanima , krajnje trivijalo pitanje - zasto na pocetku svake php strane moram da stavim session_start() da bi ta strana videla varijablu cija je vrednost postavljena recimo na nekoj prvoj strani , jel inace mi prijavljuje gresku ! Nekako bi mi logicno bilo kad sam jednom rekao session_start() , da to vazi dok god session traje , a ja na svakoj strani moram da stavim session_start() , iako sam to vec uradio na prvoj strani i tamo dodelio vrednost nekoj promenljivoj $_SESSION['bla_bla_bla'] , da bi mogao da vidim tu neku varijablu $_SESSION['bla_bla_bla'] na nakoj drugoj strani ? Jel ima to neke veze sa konfigurisanjem php-a?
 
Odgovor na temu

Br@nkoR
http://localhost

Član broj: 2597
Poruke: 1603

Sajt: localhost


+23 Profil

icon Re: sesstion_start() na svakoj strani11.04.2011. u 22:03 - pre 158 meseci
session.auto-start
Banned - Not available
 
Odgovor na temu

ratepcivortep

Član broj: 281135
Poruke: 8
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: sesstion_start() na svakoj strani12.04.2011. u 01:49 - pre 158 meseci
Hvala!
 
Odgovor na temu

Aleksandar Ružičić
Software Architect, Appricot d.o.o.
Beograd

Član broj: 26939
Poruke: 2881

Jabber: krckoorascic@gmail.com
Sajt: krcko.net


+44 Profil

icon Re: sesstion_start() na svakoj strani12.04.2011. u 07:23 - pre 158 meseci
Citat: