Citat:
Slobodan Miskovic: Citao sam da radi motor bolje, bolji protok vazduha i slicno...
Tesko da bi u tvom slucaju K&N imao bolji protok. Kao prvo, savremeni filteri imaju izuzetno veliku propusnost i veliku povrsinu filtriranja.
Prednost je na strani pecurki, koje izbegavaju odredjene restrikcije usisnog dela, usisne cevi(zaklonjene od vode), kucista filtera, ali im je mana sto sakupljaju vruc vazduh pod haubom.
Povecanje snage je gotovo nemoguce, jeste vazduh jedan od preduslova, ali samo preduslov, za povecanje snage, i ostatak sistema treba da odgovori i iskoristi doticni visak vazduha, koji je, da ponovim, kod savremenih filtera vec veoma visok, da bi poboljsanja sa K&N-om bila primetna.
Filter se "bez diskusije"

menja na 40kkm, ali ako se vozika danima kroz oblake prasine, mora cesce. Uostalom, da postoji analiza ulja kod nas, povecanje procenta silicijuma(peska) u ulju je znak za obaveznu zamenu filtera vazduha.
Poz