Mozda lakse shvatis ako uzmes choper napajanje, gde je pogon od 30khz-60khz tu stoje znatno manji kondezatori po kapacitetu, dok 50hz trazi razumno vise za istu struju!
Po meni je sve to isto ali povratne struje na nizim frekvencijama, tesko ce resiti neki choper...
Tebe zanima ovo pitanje.
Citat:
44250:pa se pitam kako se kondezator manjeg kapaciteta brže napuni kad mu visinu napona diriguje njemu paralelno vezan kondezator znatno većeg kapaciteta vezan za istu granu? Ako neko ko to zna da objasni ima vremena i volje
Vremena ima ali slabo za nas ''pezose'' tema je sarenog tipa, bicu slobodan u pisanju...
Vezan kondezator za istu granu, sluzi da zaustavi vrtlozne VF struje koje se pojavljuju u samom velikom kondezatoru, koji nije u stanju da ih zaustavi, zbog velikih urolanih elektroda umocenih u elektrolit...
Mozes videti cest primer, baci pogled na choper napajanje nekog kompjutera starijeg od 5 godina i bice ti sve jasno, zasto su naduveni kondezatori?! a nigde ne stoje posle brzih dioda kondezator i to onaj keramicki ( stede i tu ali prave stetu tamo posle
.
Citat:
44250:Nadam se da će se naći neko...
Inače,ovo je više od erotike...hard-kor druže! Žestok hard-kor!
Eto neko i zestoko, uzmi primer skretnice u zvucnim kutijama, to se lakse razume, mada i ovo moje moze nekom da zatreba.