Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 595270 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

make_lele
make_lele
Srbistan

Član broj: 287268
Poruke: 383
*.yubc.net.



+68 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.09.2011. u 11:11 - pre 97 meseci
Ti kao da si vlasnik GSP-a...
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8366 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.09.2011. u 11:39 - pre 97 meseci
Citat:
3MAJ86: Da li postoji ideja na koji način će se sprečiti da švercer uđe u prevoz? Zamišljam da dođe neko sa "isteklom" karticom (ili bez kredita na istoj) i kao otkuca se, dobije poruku da ne može da se vozi, šta onda? Da neće putnici da ga izbace napolje, ili da vozač neće da pokrene autobus dok isti ne izađe?

Kada se u autobusu ocita kartica bez kredita, sistem automatski blokira motor, kao i kocnice (da putnici ne bi mogli gurati autobus).
Autobus se daljinski odblokira kada se prazna kartica iznese izvan autobusa i cekira na terminalu na nekom od kioska GSP-a, sto je dokaz da putnik sa nevazecom karticom nije vise u autobusu. Obaveza putnika je da u najkaracem mogucem roku i o svom trosku stigne do najblizeg GSP kioska da bi odblokirao autobus.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.sbb.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.09.2011. u 11:47 - pre 97 meseci
Citat:

Ako nemate šta da radite, ne radite to ovde.

when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8366 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.09.2011. u 12:43 - pre 97 meseci
^ Jel' se to javljas sa radnog mjesta?
 
Odgovor na temu

Backy
Branislav Đurković
Treptač svetala
Beograd, Zvezdara

Backy
Član broj: 54113
Poruke: 2299
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: backy@elitesecurity.org
ICQ: 231979809
Sajt: www.elitesecurity.org/o/p..


+121 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.09.2011. u 00:25 - pre 97 meseci
evo kako će to otprilike da izgleda :D





[Ovu poruku je menjao mmix dana 12.09.2011. u 10:27 GMT+1]
aka Vitez Koja
::
日本光学工業株式会社 :: One photo out of focus is a mistake, ten
photo out of focus are an experimentation, one hundred photo out of focus are a
style.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

newtesla
Aleksander Segedi
CEO / owner
Tim011 Digital doo
N 44.69344 - E 20.38175

newtesla
Član broj: 147164
Poruke: 1532
178-222-24-40.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.knjigovodja.in.rs


+404 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u12.09.2011. u 07:32 - pre 97 meseci
I dalje niko ne postavlja pitanje: šta će im dve baze??? Tojest, šta će im uopšte baza sa imenima i prezimenima??????????????????
Kad, tokom pravljenja Nes kafe, umesto da uzmeš mleko iz friza tamo ustvari staviš Nes konzervu - shvatiš koliko je multitasking za*ebana i pipava rabota :)
 
Odgovor na temu

make_lele
make_lele
Srbistan

Član broj: 287268
Poruke: 383
*.yubc.net.



+68 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u12.09.2011. u 10:28 - pre 97 meseci
Da te pratu!!! Mafija je to na celu sa ovim od Amerikanaca poslatim vlastodrscima sto hoce da dozvolu modifikovanu soju pa da svi pomru od rakova da ne trosu vazduh Evropejcima!!!
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.opera-mini.net.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.10.2011. u 05:03 - pre 96 meseci
Retko koristim GSP za individualne vožnje. Par puta mesečno. A i tad ukucam kartu kad dođe kontrola. Imam 15-ak žutih i 10-ak ljubičastih preostalih karata.

- mogu li sada važeće ljubičaste da zamenim za karticu sa kreditom, kako je moglo ranije?

- u nekim tramvajima i trolejbusima video sam lepe tač-skrin ekrane kod svakih vrata. može miš da se skroluje.

- ja sam od onih koji se retko vozi 1-2 stanice. savet kako zaobići plaćanje? proći kraj automata kao kraj turskog groblja?
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.sbb.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.10.2011. u 07:53 - pre 96 meseci
Eh, pa kada retko koristiš gsp, zašto onda ne platiš? Nije to neki trošak za retko korišćenje, zar ne?

Svi kukaju što nam je jadan javni prevoz, a ti isti traže način non stop kako da izbegnu isti da plate :(
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

hurmiza
bgd

Član broj: 19773
Poruke: 12
124.124.44.*



Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 07:08 - pre 96 meseci
Vrlo zanimljiva tema. Nazalost kao i u mnogim drugim slucajevima gde partijska bratija pokusava da namakne provizije tako i ovde ponovo trpe gradjani. Naime sistem ovog tipa je potpuno neprimenjiv u uslovima saobracaja u Beogradu iz vise razloga. Prvi i osnovni razlog, kao sto je jedan od forumasa primetio, ne postoji nacin da se korisnici javnog prevoza nateraju da plate uslugu pre nego sto je koriste. Drugo NFC sistemi zatvorenog tipa su projektovani i predvidjeni za prevoz gde se ulaz/izlaz kontrolise putem rampi/barijera. Ovo savrseno funkcionise u prevozu tipa metro ili skytrain (nadzemni metro na platformi pomerenoj od ulice) gde su putnici uslovljeni ulaskom/izlaskom na platformu i gde se kontrola vrsi ocitavanjem nfc kartica pri svakom kontaktu. Ovi sistemi su dovedeni do savrsenstva u Aziji (Singapur, Bangkok, KL, Tokio...) i iz licnog iskustva mogu reci da funckionisu perfektno ali se i tada ne zanemaruje ljudski faktor pa na vecini izlaznih rampi sedi dezurni kontrolor koji gleda putnike da li ocitavaju karte i ne preskacu rampu. Ocitavanje karata u autobusima gradskog prevoza je fakticki nemoguca misija i mislim da je uludo potrosen novac na nabavku fantasticno skupe opreme ukoliko je cilj bio poboljsanje naplate u vozilima GSP.

Ja licno mislim gledajuci kompanije koje su ucestvovale i pobedile na tenderu da je u pitanju jos jedna prevara partijsko/tajkunskoj lobija koji vec kontrolise sisteme dopuna za MTS i VIP. Naime ideja je da se ogromna novcana sredstva koja se placaju na ime provizija za prodaju karata sliju u dzepove zasluznih gradjana.
Moje profesionalno misljenje (sebe smatram vrlo strucnim u pomenutoj oblasti) je da sistem elektronske naplate pri pomenutoj frekvenciji i vrsti prevoza nece ostvariti zeljeni cilj jer nece doci do snizavanja operativnih troskova niti minimizacije rizika prikupljanja sredstava od prodajnih mesta. Cela prica me podseca na igru gde je nekim ljudima neophodan cash flow da bi pokrivali svoja tekuca poslovanja na racun GSP i gradjana (gradjani placaju unapred, novac ostaje od 30 do 60 dana u rukama tehnoloskih i distributivnih partnera pre nego se prikupi u korist GSPa). Dakle sistem je prepaid samo za gradjane dok je za GSP u pitanju isti princip kao i do sada, "sacekaj dok Futura/Stampa/trafika plati".

Sve dok GSP ne bude imao potpuno kontrolu nad vrednosnim lancem od pocetka do kraja nece se ostvariti zeljeni rezultat. Sto se tice kontrolora i kontrole, pa sigurno ce troskovi biti veci jer ce se i dalje morati kontrolisati otkucavanje karata i procesirati oni koji ne placaju.

 
Odgovor na temu

hobbista
Beograd

Član broj: 149118
Poruke: 277



+180 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 08:34 - pre 96 meseci
Citat:
Backy: ...kod vozača je terminal koji ima touchscreen, čitač za smart kartice, wifi i povezan je na štampač...

Sto je odlican preduslov da se organizuje neki kurs za sve vozace GSP-a. Po popularnim cenama, naravno.

Bio je neki tip iz GSP-a na TV-u, i objasnjavao je da su im podaci bitni zbog bolje organizacije prevoza... da ne duzim, svelo se na to da nece koristiti licne podatke o korisnicima, jer je to zabranjeno zakonom ( u prevodu "majke mi").

Jeste partijska varijanta, i ocekujem da ce izbiti afera oko ovoga. U igri je zena jednog politicara, ali su zene drugih politicara malo ljubomorne, pa pricaju ono o cemu bi trebale da cute :D


Iako smo tehnoloski u 2011. godini, fakticki smo jos u devedesetim, tako da su ovo mogli da odrade na prostiji nacin - da nakace taksu na el. brojilo od (recimo) 500 din + PDV mesecno, i da se ne maltretiraju oko karata.
Pa ko se vozi - vozi se, a ko koristi svoj auto (ili neki drugi vid prevoza) - sam je kriv :D
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 09:15 - pre 96 meseci
Ok ako su već uzeli pare nije problem nego zašto onda ne naprave nešto stvarno korisno? Recimo da na stanici piše za koliko minuta dolazi sledeći autobus/tramvaj/trolejbus. To bi nam značilo mnogo više nego ove karte, ja ne znam šta je bio problem sa dosadašnjim sistemom.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
89.216.38.*

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 09:25 - pre 96 meseci
Ne možeš u Beogradu sa ovakvim saobraćajem da predvidiš kada će doći sledeći autobus/tramvaj/trolejbus. Možda u situacijama kada nema nekog saobraćaja, ali u špicu ni u ludilu.

Možda neka varijanta sa GPS ekranom na stanici gde se vidi malo šira okolina te stanice, i da mogu da se vide sva vozila koja staju na taj ekran, pa da možeš da vidiš da li ti se isplati da čekaš ili ne, ali verujem da je to već skupa igrarija. Previše skupa. Mada ko zna... možda i nije toliko skupo "razvući" wireless po gradu koji bi ove pametne stanice slušale, a GPS podaci bili centralizovani, a stanice se sinhronizovale sa time putem pomenutog wirelessa?

Hmmm... mogao bih da patentiram ideju :P
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7686
89.216.32.*



+9277 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 09:26 - pre 96 meseci
Citat:
jnk: ... ja ne znam šta je bio problem sa dosadašnjim sistemom.

Dosadašnji sistem je rudimentaran, iz 19. veka.

Kakvih karata ima kod normalnih, savremnih gradskih-transportnih preduzeća, ali ne i kod GSP-a:
- Karte za vezanu vožnju, tj. sa jednim ili dva presedanja, od starta do odredišta.
- Dnevne karte, trodnevne karte, nedeljne karte
- Višednevne karte (od - do datuma)
- Porodične karte
- ...

Novi sistem, koliko vidim ne nudi ništa novo, osim što je ispraznio gradsku kasu.

Citat:
jnk: Recimo da na stanici piše za koliko minuta dolazi sledeći autobus/tramvaj/trolejbus.
Pojma oni nemaju kad će koji autobus da dođe. To je činjenica. Na žalost, čak i kad bi GSP bio oličenje savremenosti, a vozači sve kulturni profesionalci viskoih moralnih gledišta ( ) u Bgd saobraćajom kolapsu sve pada u vodu. Kako jedan vozač da održi svoj red vožnje kad ispred Gazele upadne u kolonu pa 4 km pređe za 40 minuta ? O kakvim "sledećim dolascima" mi ovde, realno možemo da pričamo ?
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 09:44 - pre 96 meseci
3maj: GPS u kombinaciji sa gprs-om i neki softver koji bi na osnovu osnovu toga na stanicama pisao podatke o predviđenom vremenu dolaska, jednostavno da ne može biti jednostavnije i jeftinije.

java beograd: Ja pričam o samom sistemu kontrole i otkucavanja karata/markica. To da treba imati i te vrste karata se slažem a to pritom nije rešeno ovim novim sistemom iz jednostavnog razloga, jer je isplativije naplatiti svako presedanje po jedanput.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
89.216.38.*

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 09:49 - pre 96 meseci
Pa GPRS je poprilično skup zar ne? Naravno zavisi kako se koristi, ali obzirom da je autobus pokretna stvar, on bi trebalo da se sinhronizuje (skoro) u realnom vremenu. A to košta zar ne? Mislim na konstantan prenos podataka sa svih aktivnih vozila GSP-a u gradu.

Moje mišljenje je da je jeftinija varijanta wireless? Mada, to je samo mišljenje, možda grešim.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2401 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 09:53 - pre 96 meseci
Citat:
Java Beograd: PKako jedan vozač da održi svoj red vožnje kad ispred Gazele upadne u kolonu pa 4 km pređe za 40 minuta ?


Mislis kada pokusa da se ukljuci na autoput, pa 400 metara predje za 45 minuta...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 12:09 - pre 96 meseci
3maj: kad hoćeš da imaš gps praćenje automobila u realnom vremenu ta usluga te u komercijalnim uslovima košta ~200e godišnje. Količina podataka koja se prenese gprs-om je zanemarljiva, to je samo red podataka o poziciji i brzini.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
89.216.38.*

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 12:12 - pre 96 meseci
Stvarno 200e/godišnje? nisam znao zaista. Pa onda i nije toliko skupo.

Ispalo bi sigurno manje nego ulaganje u ovaj "bus plus" sistem.

Hvala na informacijama.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.11.2011. u 20:17 - pre 96 meseci
Sudeci po ekranu kod vozaca, koji pokazuje koliko autobus kasni u odnosu na red voznje (prosek na ekranu je bio po pola sata), i da su svi autobusi povezani preko GPRS-a sa centralom, onda isto putem GPRS-a moze da se na stanici prikaze koliko autobus kasni (sigurno nece doci na vreme) u odnosu na odstampani red voznje koji stoji istaknut na stanici (tamo gde je preziveo). Ili ce da stave da ljudi salju upit SMS-om (naravno uz odgovarajucu nadoknadu).
Problem svercovanja nije resen. Da su hteli da ga rese, stavili bi rampe. Princip naplate je ostao isti, samo je stavljen skuplji sistem da bi se neko(APEX SOLUTION TECHNOLOGY) omastio. Prevoz ce samo da poskupi (tj, vec je poskupeo), firma iz turske sa Veljkom Vlahovicem (nesto mi mnogo blizu kipra i nesto mi poznato ime) ce da zadovoljno trlja ruke, gsp ce da i dalje ima prekomeran broj zaposlenih, a mi cemo i dalje da se vozimo u krsevima i da glumimo sardine i sve ostalo sto ide uz to.

Mene interesuje na kojoj od RFID frekvencija radi BusPlus? :)

http://www.ladyada.net/make/wavebubble/
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 595270 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.