
Ali posto je ceo projekat jedna "energetska komplikacija", mozda i nije na odmet probati


Mogu da se koriste drajveri za prekidacke izvore napajanja, tipa UC serije kola..ipak treba prekidati desetak ampera i imati odgovarajucu pobudu.
Nije dovoljno 1 litar, iz vise razloga, mislim dovoljno je da vozilo radi na leru, usteda zanemarljiva, veca steta se napravi na instalaciji, i na materijalu, nego sto se napravi usteda goriva.
Ili se radi ozbiljno ili se ne prica o ustedii. Moze da se radi i neozbiljno, ali tada je u pitanju prckanje i igranje, mozda da se savladaju neki principi...i ubije visak slobodnog vremena..
"Rezonantna" elektrolixa ne moze lako da se proracuna, mora da se konkretno proba za konkretnu koncentraciju rastvora i oblik komore. Zatim je neophodan bubler, da sacuva sistem od povratne eksplozije (zato su dizeli najbezbedniji), i nekakva regulacijaprodukcije-protoka...
I na kraju treba sve to uraditi tehnoloski korektno, da ne bi moralo svakih nekoliko sati da se demontira i dotezu srafovi iz ovog ili onog razloga..
Oblik komore, stvaranje cepova HHO je iznenadjenje za pocetnike, pa i taj detalj naknadno dovodi do promena koncepcije..
Uglavnom, dosta prica, malo koristi(osim ako neko uspe da komercijalizuje i nahvata dovoljnu kolicinu "stedisa"), previse filozofiranja i zanemarivanja, najvise ukazivanja prstom na neke primere i prezentacije, koje u punoj meri ne izdrze malo dublje(ne samo povrsinsku informaciju) analiziranje i postignute kompromise..
Mozda ce jednoga dana biti korisno za neki "Mad MAx" ambijent...
Poz