Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG

elitemadzone.org :: AutoZone :: Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG

[ Pregleda: 2565 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ludidzora28
Milan Najerica
Mladenovac

Član broj: 159215
Poruke: 556
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.ludidzora.co.nr


+20 Profil

icon Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG04.01.2012. u 15:51 - pre 149 meseci
Evo ovako, u pitanju je Daewoo Nexia, 1998, fabricki plin, koji ne moze da se atestira i ide nova boca i isparivac. Trenutno je "obican" kao kod vozila sa karburatorom, crevo iz isparivaca ide ide iza filtera vazduha, tj. u crevo koje dovodi vazduh od filtera do usisne grane. Plus ima jos po koja elektricna stvarcica, za simulaciju rada dizni i za sta jos, pojma nemam.

Posto vec moram da radim na njemu pitanje jel bolje da ostavim ovako kako jeste, samo zamenim bocu i isparivac ili da prelazim na sekvent? Sta bi time dobio? I jel moguce?

Ako jeste, sta jos treba i koliko bi me izaslo, s obzirom da imam vec nesto od delova. I da li je isparivac za redovan LPG isti kao i za sekvent???
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG04.01.2012. u 18:12 - pre 149 meseci
sta znam, ja bih presao na sekvent...nisu vise tako skupi kao nekad tako da se pogotovo na duze staze sigurno isplate, racunaj za istu snagu bar pola litra manju potrosnju
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG14.01.2012. u 10:29 - pre 149 meseci
ako postoji tehnička mogućnost za sekvent, onda tu nema šta da se razmišljanja
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG14.01.2012. u 13:19 - pre 149 meseci
Najbolje je da odes kod dobrog plinadzije i da on konstatuje sta i kako je, i sta treba doraditi za atest.

Ipak je ta sprava odradila odredjen vek, znaci nije nekorisna, ali je pitanje kondicije.

Zasto bi davao ekstra pare za eventualno malo poboljsanje..pod uslovom da se ne stedi pri ugradnji.

MIslim, doticne "sta ti ja znam" stvarcice imaju svoje sasvim jasne cene i namene, koje nisu uopste naivne...

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Prelazak sa obicnog na sekvent, LPG

[ Pregleda: 2565 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.