Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Audi 80, 90 i 100 na plin

elitemadzone.org :: AutoZone :: Audi 80, 90 i 100 na plin

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 27071 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin26.02.2012. u 12:57 - pre 148 meseci
"jasno da ima mana"

To pokriva opseg od 50 do 2000 evra ulaganja...za auto koji se ceni 2200 evra. Koji bi vlasnik "dao" i za 2050..posto ga je nabavio za 1000-1200, vozio, sitno ulagao, i na kraju..blize se troskovi...grozni..

Elem, nije problem u vrsti vozila, audi moze da podnese aljkavost, istina neko vreme, ali razlika izmedju male i velike stete, razlika izmedju normalne upotrebe i raubovanja je ogromna, po ceni.

Ocigledno ovaj primerak spada u raubovane a ne koriscene.
Kada se korektno vozi, po gradu, ili pristojnim putevima, a ne po dzadama, kada ne sluzi "malo" da prebaci koji dzak cementa, kacu kupusa, ili deo poljoprivredne masine, odrzava u pristojnom servisu, koji koristi korektan potrosni materijal, kada se auto pazi, a ne divlja po makadamu(da otskace sljunak), onda je to realna cena.
I bas NAS briga ako ima VECIH krseva, takodje ima i BOLJIH vozila... za te pare. Bez ozbiljnih troskova u blizoj buducnosti..

Ovako, imamo jednog korisnika, koji glumi gazdu ali sa tankim budjelarom, leci neke frustracije ili se pozicionira u okruzenju vozeci audija, ili mu je komsija arbajter prosto dovezao odnekud , ali se ispostavilo da je potrosni materijal mnogo skuplji nego za predhodnu ladu ili Yugica...

Odradio je posao, za koji je bio nalickan, i vreme je da ode kod vlasnika koji ili ima iste zelje ili ima para za ono sto treba da se radi..ili je prsto preprodavac, pa ce oboriti cenu na onoliko koliko misli (1300-1400 evra), uloziti 100 evra i malo truda i prodati ga, brzo, za 1800...

Poz

P.S.
Mozda je nova soferka 150 evra, verovatno kineska ili turska, ali ugradnja ima svoju cenu. Originalna nije ispod 200..polovna oko 100. Komplet za farbanje jedno 70 evra, samo materijal, set za poliranje(ne kozura od slanine) je 50-70 evra, pod uslovomda se ima alat, istina za vise poliranja, toliko kosta jedno dobro poliranje inace, i krpljenje spojlera je jedno 30 evra, ili zamena za 50-70..
Takve greske, ukljucujuci kamen u soferki, prdpostavljaju da jes negde ima ogrebotina, da je riban nekim sundjerom za kuhinju, koji je mozda pao na pod i pokupio malo sljunka..jeftinije bi bilo samo krpljenje navedenog...ali je to ono sto je vlasnik kompromisno naveo...


Kupovati punoletnog treba JAKO pazljivo obaviti, inace krecu glavobolje..zato i sluzimo ovde..

Da su zahvati sitni i dzabe, jeftini ko sibica...zasto ih nije obavio vlasnik...kada vec trazi jaku, ozbiljnu cenu...


P.P.S
Ili ga je nabavio za 500 evra sa levim volanom, malo prepakovao, sacekao divan period za registraciju, sacekao nove tablice i sa minimumom troskova ocekuje 500 evra vajde...na cenu vozila..zarada 40%..uklapa se u mentalitet
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin26.02.2012. u 17:49 - pre 148 meseci
Ih, teoretski u ovaj ili bilo koji drugi auto treba uloziti i 5.000 evra. Moze da se desi da su ovo jedina ulaganja, a i ne mora da znaci. Ali ono sto mozemo da zakljucimo da u svaki polovni auto treba uloziti odredjenu sumu novca, s obzirom na nas mentalitet da se potpuno ispravan auto retko prodaje, a svi tvrde da su njihovi automobili potpuno ispravni u prvoj farbi, ali su ga farbali zbog "izbledele" farbe, da ne nabrajam dalje.


Citat:
vladd
Ovako, imamo jednog korisnika, koji glumi gazdu ali sa tankim budjelarom, leci neke frustracije ili se pozicionira u okruzenju vozeci audija, ili mu je komsija arbajter prosto dovezao odnekud , ali se ispostavilo da je potrosni materijal mnogo skuplji nego za predhodnu ladu ili Yugica...


Takvo je 90% Srba. Znam nekoliko njih koji su kupili auto koji ne mogu da odrzavaju. BUkvalno im posle kupovine ne ostane para ni gorivo da sipaju, a kamo li gume da zamene. I posle stavljaju polovne delove ili kineske i usrece nekog nesrecnika.

Zato, ko hoce da se bezbrizno vozi kupi nov auto, a ko nema para za nov, kupi polovan, s tom razlikom da ostavi odredjenu sumu sa strane za jedno dobro sredjivanje tog auta, ili se dobro izuje i kupi dobar polovan auto, koji realno kosta bar 20-30% vise od proseka koji se prodaje kod nas.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin26.02.2012. u 19:01 - pre 148 meseci
Teoretski, mozda, ali kako si sam rekao 90%..balkanaca, guli pasulj i vozi auto dve klase iznad one koju moze da odrzava.

Koju sumu da ostavi..preko 2200 evra? Jos 5000?

Elem, ja sam dosta ocrnio SITUACIJU, ne i sam auto. Ali to je ona POCETNA sumnja..nakon koje sledi pregled svega relevantnog..

Mada, da je gazda neki privatnik, koji ima dnevne troskove 20-30 evra, za zezanje, sedi u kafani i jede jagnjetinu, taj ne stedi na odrzavanju..glumi gazdu i kod majstora..npr..u vecini..to vec omogucava lakse verovanje da je sipano kvalitetno ulje npr, i da auto nije sluzio za izgradnju supe..ili mozda jeste..ali to se VIDI..ali ne odavde..

Znaci, osim nosaca tablice, koji OTVARA sve moguce i nemoguce sumnje, sledi pregled, mozda djavo nije toliko crn..pa ako nema pravih odgovora, ako pregled pokaze sumnje..molim lepo, ili obaraj cenu tamo gde joj je mesto(realna 500 evra +"Balkan"+ mentralitet= 1200 do 1500)...ili hvala dovidjenja... niko(u vecini) NEMA para za NOV auto, ali takodje NEMA PARA da preplacuje nesto sto realno ne vredi...

Znaci, nema se para za BACANJE..

Gledaj gazdu kada kupujes auto, gledaj majku kada biras cerku

Znaci da se NE moze reci a priori "Evo jedan dobar"..na oglasima..dobar za izbegavanje...


Poz
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin26.02.2012. u 19:26 - pre 148 meseci
To se podrazumeva da treba gledati gazdu prilikom kupovine auta. Obicno on mze vise da "kaze" nego sam pregled auta. Ako je neki pedantan covek, i bavi se poslom koji zaheva pedantnost, velike su sanse da je auto ok.

Znaci ti primenjujes teoriju igara kad kupujes auto. Kreces od one solucije koliko najvise treba da platis za eventualne popravke nekog auta, pa dolazis do min maksimuma :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin26.02.2012. u 20:10 - pre 148 meseci
Ne, ja kalkulisem troskove.

Stanje je takvo kakvo je, rec je o ceni, i troskovima koje cu imati da bih auto doveo do nekog nivoa tehnicke ispravnosti(ne mora 100%, niti je moguce), tehnicki ispravno, da moze da prodje tehnicki u svakom trenutku, i da je bezbedno u nivou bezbednosti modela...

Naravno, prvenstveno odlucujem sta bih da kupim, prema sebi i zeljama, koje su u okvirima mogucnosti. Radje cu da pozajmim pare da kasnije odradim nesto nepotrebno na kolima, nego da uzmem vozilo koje ne mogu da odrzavam...

Kalkulaciju troskova radim na 1 god, znaci, sta mora za godinu dana da se uradi, nesto odmah, nesto u toku sledecih nekoliko meseci. Nakon nekoliko meseci, odnosno doticnih godinu dana, auto je prakticno moj, i odrzavanje i servisiranje tretiram kao redovan trosak posedovanja vozila(zato se i trudim da ne bih dosao u situaciju da me je prodavac "prevario")...

Znaci, cena polovnjaka, plus veliki servis, plus promena vecine potrosne robe, ne smeju da predju 150% trzisne vrednosti ocuvanog vozila..naravno na ovim terenima..Zbog mog mentaliteta i kupovine novih delova, skupljih...kada god je moguce..

Potrosna roba, odrzavanje, nacin voznje su elementi koji se posmatraju kod prethodnog vlasnika. Razne tvrdoglavosti prodavca i nemusti odgovori uticu na cenu ili na odluku uopste..pa ako se sve slozi, eto pazara. Nisam nesto previse srecan, ali ni nesrecan, dok ne pregledam vozilo koje sam kupio detaljno..
Dosta stvari mogu sam da odradim, tako da mi je tu "glavna" usteda.

Istina, ovako sam kupio samo tri vozila, od potpuno nepoznatog prodavca, dva na oglas, jedno B.Potok..plati i vozi...i sluzila su kola, nikakvih skrivenih troskova nije bilo, usli su u redovno "moje" odrzavanje i sluzili po nekoliko godina..posto su bli stariji polovnjaci, vozeni su "do smrti" limarije... zavrsili su kao rezervni delovi...sa solidnim nivoom ispravnosti doticnih delova

Kratki imperativi, pri kupovini, nevezano za marku su izgled, potrosnja... bezbednost, shodno tome, pregledam urednost MOTORSKOG prostora, sistema za gorivo, opreme motora, zatim stakla, karoserija, zazori, i na kraju donji postroj, od menjaca preko trapova do guma..mislim, obavezno je da ima sve cetiri IDENTICNE gume, makar i skoro celave..a ne jedna Tigar, druga Kleber a cetvrta pirelli

Plastikice, drzaci za case i pregradice..ili ne daj boze "masna" instrument tabla, me NE interesuju..


Poz
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin26.02.2012. u 20:27 - pre 148 meseci
Ma salim se, ja se sad nesto bavim primenjenom matematikom, tacnije operacionim istrazivanjima, a jedna od grana je teorija igara, u kojima se upotrebljava slicna logika. :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin27.02.2012. u 00:19 - pre 148 meseci
Ma jasno, ali kada god je prikupljanje informacija u pitanju, razne vestine su bitne, i "citanje" izmedju redova


Poz
 
Odgovor na temu

anon250940

Član broj: 250940
Poruke: 400
..ppoe.dyn.broadband.blic.net.



+11 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin27.02.2012. u 16:51 - pre 148 meseci
Ala brate sta sam auta pregledao za ovih par dana, tacno ce me ova kupovina izbudalit..
Najvise sam zagrijan za AUDI 80 i 100 , cijena im je prosjecno oko 1500 - 2000 eura s plinom.
Dosta me privlace ovi sa quatro sistemom, nekidan me drug povezao sa audi quatro iz 1987god. ostao sam bez teksta kako auto ide uzbrdo po snijegu i to po neociscenom putu , sto je najgore lik se nasmija kad je vidio da sam iznenadjen i zaustavi vozilo na po pole najvece uzbrdice i kad je zvizno gas auto poleti kao da je jun mjesec kad snjega nema ni u ljeljama..


Vlad , koliko vrijedi ovaj moj :)

http://www.pik.ba/artikal/2694...ravan-u-odlicnom-stanju-hitno/

Hocu moci dobit 1900 eura za njega ?? Pa da kupim sebi audi slicnih para na plin..
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin27.02.2012. u 23:03 - pre 148 meseci
prodajes 1.8 turbodizel radi ustede na gorivu, kako kazes.

a planiras da kupis 2.3 benzinca + kvatro, ima da ustedis na gorivu za sve pare :D.
 
Odgovor na temu

anon250940

Član broj: 250940
Poruke: 400
..ppoe.dyn.broadband.blic.net.



+11 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin27.02.2012. u 23:49 - pre 148 meseci
Nisam bas siguran da je to tako..
Prvo procitaj malo detaljnije pa se ponovo vrati na temu, o kakvoj ustedi na gorivu sam pricao ??
Pricao sam o ustedi u novcu a ne u gorivu.. goriva mondeo malo potrosi ali se neradi o tome..
Mondeo trosi malo ali je dizel skup pa je nesplativo vise vozit na dizel kolko god da ti auto malo trosi puno je brate..


Mondeo po gradu 10L dizela to je 13 eura
Audi 2,3 po gradu 15L plina to je 8.3 eura

Mondeo na otvorenom 6L dizela to je 7.5 eura
Audi 2,3 na otvorenom 8L plina to je 4.5 eura


Upravu si neisplati se..

Audi 1987god pocincan lim mondeo 1997 god nije pocincan lim vec ga korozija pomalo nacinje sa svih strana..
Audi 100 svaki ima preko 100 konja , kad ti treba snazan auto a imas para prebacis ga na benzin kad nemas para vratis na plin, mondeo i kad imam i kad nemam para trosi ko sam djavo dizela koji skace iz minute u minutu sa tendencijom stalnog rasta dok ne dosegne 2 eura po litru..


U mondea naspem za 10,5 eura 8 litara dizela , nemogu sastavit 100km gradske voznje a sa toliko naspem u audija 19 litara plina i precu preko 100km i ostace mi goriva..

Cak neka audi uzima i po 1L vise od ovih vrijednosti koje sam uzeo za poredjenje kad vidim kako skace cijena nafte vrlo rado cu uzeti tog audija..
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 00:55 - pre 148 meseci
dobro bolan, znas li ti za shegu. vide li smajlija na kraju :). inace usteda u gorivu znaci usteda u novcu izdvojenom za gorivo, nemoj se praviti tosa.

ako 2.3 trosi 15l plina, alal vera. ako ga kupis molim te javi iskustva, posto me zivo interesuje istina.
ja cu da ti kazem koliko je trosio 1.8 koji sam ja vozio. oko 12l plina u gradu, zavisno od plina i doba godine.

ovde se povela i diskusija oko nekog konkretnog auta i legalnosti toga sto je regstrovan na manju kubikazu, tehnicki pregledi itd. kada bi se proveravao broj motora kod tih audija, njihov broj u srbiji bi bio desetkovan. pocev od cinjenice da je gro tih automobila uslo u srbiju za vreme ratova, sa svakakvim poreklom i sarenim paprima. pa do toga da je generalna na najpopularnijem motoru od 1.8l skupa. neko bi rekao neisplativa u odnosu na zamenu tog motora sa polovnim iz stranca. bez mnogo interesovanja da tu zamenu izvede u skladu sa zakonom, vecina vozaca je umesto generalke menjala motor.

mondeo nikad nisam vozio, mislim da cak nikad nisam ni seo u model kao tvoj. a da ne kometarisem taj motor i potrosnju od cak 10l.

oduvek sam zeleo da vozim onaj 2.2 turbo u avantu, od preko 300ks. a za radnog konja koji treba da tegli ne bih uzeo audija starog 20 godina. 2.3 je motor kome nije tako jeftino odrzavanje, a to je 20 godina neko gazio i potpisivao... fino i cesto se on kvari kad je tako star, jos kada ga opteretis...

ja bih na tvom mestu razmisljao o marei jtd. mladja je, motor strasno izdrzljiv, dobar za tegljenje, delova na sve strane, limarija pocinkovana.

 
Odgovor na temu

anon250940

Član broj: 250940
Poruke: 400
..ppoe.dyn.broadband.blic.net.



+11 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 07:49 - pre 148 meseci
Gledao sam i mareu kolega je ima kvari mu se cesto.. ma sve se to kvari sve to trazi redovno odrzavanje
Pa kolko mislis da trosi benzina a koliko plina Audi 100 2.3 100kw ? Po gradu a kolko po otvorenom?
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 09:40 - pre 148 meseci
Citat:
milivoje t:
ako 2.3 trosi 15l plina, alal vera. ako ga kupis molim te javi iskustva, posto me zivo interesuje istina.
ja cu da ti kazem koliko je trosio 1.8 koji sam ja vozio. oko 12l plina u gradu, zavisno od plina i doba godine.


Trosi taman toliko, mozda cak i manje, zavisi od noge vozaca. Iako je velika zapremina uopte ne trosi puno, posebno na otovrenom, u vrh glave 9 litra, normalno, ako je sve ispravno i plin nastelovan kako treba.

Moze on da trosi i dosta vise. Ja sam potrosio oko 20 litra za 100 km, brdsko - planinske voznje, i to zestoke voznje po krivinama i pravcima. O zestini voznje govori to da su felne bile vrele 3 sata po zavrsetku voznje.


Citat:
milivoje t:oduvek sam zeleo da vozim onaj 2.2 turbo u avantu, od preko 300ks . a za radnog konja koji treba da tegli ne bih uzeo audija starog 20 godina. 2.3 je motor kome nije tako jeftino odrzavanje, a to je 20 godina neko gazio i potpisivao... fino i cesto se on kvari kad je tako star, jos kada ga opteretis...

ja bih na tvom mestu razmisljao o marei jtd. mladja je, motor strasno izdrzljiv, dobar za tegljenje, delova na sve strane, limarija pocinkovana.


Ne postoji takav motor, osim u RS4 avantu, 20v, koji je radjen u saradnji s Porscheom. Takav ima 315 ks. Najjaca 100-tka, C3 je 2.2 turbo od negde oko 170 ks, a kod A 200 i S4 takav motor je oslobadjao 220 ks, s tim sto ima 10 ventila vise.


Ne kvari se bas toliko. Konkretno, govorim iz licnog iskustva s passatom B2 2.0 koji je presao 600.000 bez otvaranja motora i jos uvek ne posustaje. S njim cesto na uzbrdici ostavim neki duplo mladji auto sa slicnom zapreminom i slcnom snagom. Ono sto ti motori nude je dobar obrtni momenat. Vuku gotovo istovetno od 1.000 rpm do 6.500 gde im je crvena zona. U normalnoj voznji, nije potrebno prelaziti 2.500 rpm. Imao sam i jednu 100-tku, doduse kratko vreme, i bio sam potpuno zadovoljan s njom, ne znam sto li sam je uopste promenio?! Imala je klimu, el podizace, centralno, itd.

U te motore ide svega 3,5 litra ulja tako da slobodno moze da se sipa i neka polusintetika ili sintetika. Nece mnogo vise kostati od mineralnog. Mozda 2-3 evra po litru vise, a podmazivanje ce biti daleko kvalitetnije.

Odrzavanje zavisi od toga na sta se naleti. S kvalitetno uradjenom generalnom taj motor ce preci jos mnogo. OStale komponente nisu skupe. Febi i drugi delovi se mogu naci za relativno malo para.

Sto se tice maree, kod nje stalno nesto krcka i lupka, italijanski auto, takava je zavrsna obrada, dok kod 100-tke stare 20 + god toga nema.

Moj savet je da ako gledas 100-tku, gledaj onu s ravnom bravom, tj. od 1988 godine pa na dalje. Cenim da se moze naci za oko 2.000 evra.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 11:32 - pre 148 meseci
svaki cigo svog konja hvali :).
nemojte da shvatite moje sugestistije kao nipodastavanje vaseg izbora, vec kao sugestije. svako ima svoj ukus i motive koji ga vode. ja imam priliku da cesto vidim moj audi 80 1.8, jer sam ga prodao prijatelju, dobro je odrzavan, presao je oko 300k, mada bog ce ga znati koja je prava km.
to da nista ne krca, da se nista ne odlepljuje od enterijera, da su sedista udobna, nije tacno :). ali to ne menja cinjenicu da je to jedan od najboljih polovnjaka iz tog doba i sjajan auto. nadati se da cete zabosti 20godisnjeg polovanjka koji je lepo odrzavan i ispravan, je nada na kojoj treba naporno raditi.

2.3 nisam nikada vozio i lepo je cuti da je tako stedljiv, pogotovo sa kvatro pogonom. takav i slicni pogoni se izbegavaju i kod novijih polovnjaka zbog mogucih problema i cene odrzavanja, obavezno povecane potrosnje... botr ako vozis kvatro napisi nesto o odrzavanju i kvarovima sistema, moze biti interesantno i mene interesuje.
sto se tice ostre voznje po krivinama to joj nije jaca strana, motor u nosu, a nazad ko pero. to opet zavisi od vozaca i licnih ocekivanja. no da ne tarabim u prazno.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 12:25 - pre 148 meseci
Ne vozim quattro, trenutno vozim Alfu 156, samo sam probao jedan. Ljubitelji Audija bas hvale quattro, sad ko ce ga znati. Kazu da se retko kvari, ali to je sve ono rekla-kazala, znaci nije pouzdano, a uz to taj auto je star 20+ godina, tako da. ko ce ga znati.

Kvatro samo u gradu trosi malo vise, do 2 litra vise, na otvorenom je razlika max pola litra, u istom rezimu voznje. Najvise snage trosi na pokretanje iz mesta, kao i svaki drugi auto, kada krene, posle ide po inerciji.

Sto se tice sedista tvog Audija, mora da su dosta propala, cim nisu bila udobna. A i to sto krcka i skripuce se moze resiti uz malo dobre volje vlasnika, ali kod italijana, tesko. Naravno da je tesko voziti 100-tku ostro, pre svega zbog njene veliine, to se bas primecuje pri krivinama od preko 90 stepeni, ali nije nemoguce.

Svakako da su 80/90 i 100 najbolji izbor auta tih godina.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 13:29 - pre 148 meseci
sve zavisi od preferenci i ukusa.
nekome je krckanje prioritet, nekome je prioritet lezanje na drumu. nekome je prioritet sta ce reci komsija, nekoga boli briga za komsiluk. nekome je strasno vazna muzika u autu plejeri i zvucnici, a neko slusa samo zvuk motora. nekome je sportska voznja, ono sto je drugome penzionerska.

sve zavisi i od iskustva.
neko je imao srece da vozi ili poznaje nekoga ko ima savrseno ocuvan primerak, a neko je video komsijinog kome je izvadjena dusa, a auto mu odgovarajuce ulje video poslednji put na proizvodnoj traci.

itditd.

ja bih za radni auto, koji mora biti karavan, sa budzetom oko 2000e, uvek pre gledao mareu jtd, pa cak ako mora i 1.6. mladji motor, mala potrosnja, nema cimanja sa plinom, nema oduzimanja prostora u gepeku, jeftinija reg. od one za 2.3l, trziste polovnjaka za te audije je punije krseva i neleganih kola, menjaih motora i prekucanih sasija nego trziste za fijate. zato stavrno dobar i legalan audi kosta mnogo vise o 2000. a prilicno sam siguran da bi i potrosnja bila tu negde, cak u korist jtd-a, posebno u odnosu na kvatro auto.

ja sam se popeo uz svaki uspon sa vucom na dva tocka i dobrim zimskim gumama. na forumu smo nesto pricali i vecina ljudi nikada nije stavila lanace na tockove u vozackoj karijeri, a kamoli da im je potreban 4x4 pogon.


 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 14:57 - pre 148 meseci
Pa licno nisam ni ja nikada stavljao lance, ali uvek imam dobre gume. Zaglavljivao sam se par puta u malo dubljem snegu, koga bi sigurno kvatro pregazio kao od sale. GLedao sam pre 2 nedelje, kada je bio onaj najveci sneg kako Isuzu troper prolazi kroz smet od jednog metra, prosto uzivanje za gledanje, i tad mi je definitivno postalo jasno koliko je mocan 4x4 pogon s dobrim gumama.

Sad da se vratimo na temu. Tesko da se moze naci Marea za taj novac kojoj nije izvadjena dusa, i bez investicija kao sto je plivajuci zamajac i turbina. Sve to zajedno kosta najmanje 600 evra, a za taj novac se recimo na Audiju sigurno moze uraditi generalna motora i da ostane nesto za sredjivanje neceg, drugog, npr. trapa.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 16:16 - pre 148 meseci
to je vec matematika koja je cisto pojedinacna...

isto tako potoji verovatnoca da ti neko proda audija sa polumrtvim motorom, potrosenim setom kvacila, potrosenim kocnicama i pojedenim trapom i gumama. ako mislis da su delovi za neki +2l audijev motor drasticno jefitniji od delova za jtd, gresis.

sto se tice plivajuceg zamajca i turbine, covek treba da bude apsolutni autmobilski analfabeta, gluv i slep da ne primeti da se plivajuci zamajac raspao, a turbina produvala. kada sam gledao jtd automobile, moram priznati da ni jedan sa crknutom turbinom ili odvaljenim zamajcem nisam video i cuo. uostalom zato i sluzi majstor koji treba da strucno pregleda vozilo pre kupovine. a taj zamajac mozes da kupis original u ovlascenom servisu za ispod 300e, valeo za jos manje, kopije za jos jos manje. sta mislis koliko je original set kvacila za audija kada ga narucis u porseu ?

kvatro je super stvar, ali ako ovde pricamo u kontekstu ustede kao glavnom motivu, ocigledna je nedoslednost toj logici. kazes 2l vise u gradu, to je bar par stotina evra godisnje vise, odnosno par prosecnih plata koje zrtvujes radi cega ?
ako ti posao podrazumeva stalno prnjanje po zavejanim cukama, to je druga stvar.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 19:11 - pre 148 meseci
Eh, za Audija mozes naci dobar zamenski set kvacila, ne iz ovlascenog servisa, koji ce verovatno nadziveti auto, s obzirom da su to vozila stara 20-ak godina. Mozesi imati isto tako potrosen trap i ostale delove koje si pobrojao i kod Maree.

Znaci, treba da znas da procenis i proveris, a ako ne znas povedes majstora, ali ce te sredjivanje trapa izneti jeftinije za Audi nego za Mareu, u najgorem slucaju ce biti jednako skupo. Valeo zamajac je negde oko 250 evra + ruke majstora, koji za takav zahvat obicno uzima 50-ak evra, a remont turbine je oko 300 evra. Znaci, ako te generalna jtd-a i petaka kosta isto, ustedeces na zamajcu i na turbini, koji ce kad tad ispustiti dusu.

Neka tih 2 litra viska kostaju 1,5 evra na 100 km, s obzirom da se radi o plinu, na 1.000 km je to 15 evra, na 10k km je 150, i tako dalje.

Uostalom, ja ne predlezem coveku da kupi kvatro, vec se on interesuje za kvatro. Sto se mene tice, moj savet bi mu bio 2.0 + prednji pogon, sasvim dovoljno, od ustede u gorivu mogu da se uzmu dve zimske gume nekog renomiranog proizvodjaca.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Audi 80, 90 i 100 na plin28.02.2012. u 20:15 - pre 148 meseci
Napola potrosen trap ce kod Audija trajati tri godine, a napola potrosen trap kod Maree jednu. Tu negde leze razlike.

Za tog quatra, pumpa za ulje je preko 500$, vrovatno se mogu naci neke jeftinije, ali taj motor nije za igranje, ako se uzme takav auto, onda se on odrzava u top stanju zato sto je poseban, a ne karabudzi kao Yugic tek da ide.

Stvar afiniteta, mozda bi trebalo pazariti i nauciti lekciju, saveti ne pomazu, kroz taj zid se mora sopstvenom glavom u punom zaletu.
Jednostavno primamljiv auto..

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Audi 80, 90 i 100 na plin

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 27071 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.