Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi sa majstorima

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15

[ Pregleda: 64520 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jjevtić
Janko Jevtić
apr
Novi Beograd

Član broj: 298134
Poruke: 11
*.WiMAX.Verat.NET.



+21 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 22:43 - pre 142 meseci
milojkoviću preskup si....


2000 zamena ulja za prostiji auto je više nego precenjeno......




elem radni sat za zunta u ovlašćenom servisu je 1750 dinara....


pri tome za mali servis su kolegi zaračunali 40 minuta. u mali servis je uračunato i provera automobila, što ti posebo naplaćuješ.


takođe uračunata je zatezanje ručne, podešavanje farova i gomila drugih stvari, koje ti dodatno naplaćuješ.




elem, kolega je pre toga pitao za cene neke divlje servise i oni mu tražili dve hiljade za promenu ulja.....


ja sam ga nagovarao da se vrati tamo sa fiskalnim računom čisto da im pokaže koliko košta zamena, ali on nije hteo.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 00:04 - pre 142 meseci
Promena ulja od danas je 3000 do 6000 dinara a radni sat je uvek bio 20 evra.Zamenu zupcastog samo rad za jednostavnije automobile naplacujem 150 evra i imam posla svaki dan.Zakazivanje je obavezno i u proseku se ceka po 2 nedelje da se stigne na red tako da za moje msuterije moje usluge izgleda nisu skupe jer znaju da cene kvalitet.Za one kojima je to skupo uvek imaju alternativu.Danas sam recimo podesavanje tajminga pumpe na golfu 4 tdi naplatio 100 evra.Lik je menjao zupcasti kais u reziji nekog jeftinog majstora pa su ispale komplikacije sa tajmingom.Avaj motor se trese ne radi mirno a bogami i dimi tesko pali.Ok znam da taj majstor nema sav potreban alat a i oni koji ga imaju ne rade to onako kako treba jer to oduzima poprilicno vremena posto treba nastelovati u dva rezima i spratiti kompletan tajming od hladnog pa do potpuno ugrejanog agregata.U praksi 95 % automobila ima tajming neadekvatan koji je van zute zone a u zelenoj je svega 5 % i to garantujem da su ga uboli slucajno.Elem posto su pokusali sve i svasta a nije im se dalo eto morao je da iskesira kod mene taman koliko je platio sveukupno delove i rad.Naravno odmah sam mus krenuo paznju da su ugradjeni delovi teski skart i da je to uludo bacen novac posto nije zamenjena remenica radilice a i vodena pumpa je ostala stara tako da im je posao bio zaludan do kraja.Naravno njemu je bitno da automobil sad pali i da lepo radi i kad se vratio sa probne voznje rekao mi je da mu automobil nije nikada tako lepo povlacio i da nema ni trunke dima i da sad pali iz prve.
Nije mu se svidelo kad sam mu rekao da je pravi servis sa pravim delovima okvirno oko 600 evra .Dakle zamena svih kaiseva (Gates) spanera rolera zupcanika radilice safa radilice semeringa radilice i bregaste , vodene pumpe antifriza dihtunga ventil dekla spanera pk kaisa.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 01:51 - pre 142 meseci
Citat:
Milojkovic: Fiskalni naravno uz detaljan opis izvrsenih radova i popravki sve zamenjene delove dajem na uvid ali ih ne mozes odneti jer sam duzan da ih predam na reciklazu.


Svi delovi koje skineš sa vozila su i dalje vlasništvo vlasnika vozila, sem ukoliko se pre obavljenog servisa ne dogovoriš drugačije sa klijentom (u cilju smanjena cene i slično). Dakle, ukoliko na fiskalnom računu navodiš i cenu ugrađenog dela i cenu usluge zamene tog dela, stari deo si dužan da predaš vlasniku jer je njegov. Njegova je stvar da li će to i zahtevati ili će ti "pokloniti" dotični deo kako bi ti ućario još neku kintu na "reciklaži".

Pošto si ti suvi genije, onda imaš sve zakone u malom mozgu, pa ćeš nam ovde dakako navesti član zakona koji te primorava da skinuti deo otmeš od klijenta i predaš ga na reciklažu. U suprotnom, tu tvoju filozofiju pošalji na raciklažu
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 10:36 - pre 142 meseci
Zamena ulja 3000 din, ha ha rece covek i ostade ziv.

Svaki servis koji iole drzi do sebe BESPLATNO menja ulje ako kod njih uzmes filter i ulje i to ne da rade kvalitetno, nego se podrazumeva da sve urade tip top.

(Ne racunam ovde divlje servise).

I samo da ti kazem da je za moju Toyotu u jednom od poznatijih i pouzdanih servisa veliki servis 4000 dinara (zamena zupcastog, spanera, rolera, semeringa i zamena klinastog kaisa). Kod njih sam dva puta to radio i auto fercera kao svajcarski sat.

Pri tom, delovi nisu ni 5% skuplji nego po nekim drugim radnjama.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 10:43 - pre 142 meseci
Citat:
pisac:
Svi delovi koje skineš sa vozila su i dalje vlasništvo vlasnika vozila, sem ukoliko se pre obavljenog servisa ne dogovoriš drugačije sa klijentom (u cilju smanjena cene i slično). Dakle, ukoliko na fiskalnom računu navodiš i cenu ugrađenog dela i cenu usluge zamene tog dela, stari deo si dužan da predaš vlasniku jer je njegov. Njegova je stvar da li će to i zahtevati ili će ti "pokloniti" dotični deo kako bi ti ućario još neku kintu na "reciklaži".

Pošto si ti suvi genije, onda imaš sve zakone u malom mozgu, pa ćeš nam ovde dakako navesti član zakona koji te primorava da skinuti deo otmeš od klijenta i predaš ga na reciklažu. U suprotnom, tu tvoju filozofiju pošalji na raciklažu :D


Nisi u pravu naravno kao i za mnoge druge stvari koje si do sada rekao...
Ako dođeš da promijeniš ulje ne možeš dobiti nazad svoj stari filter ulja iako je on uslovno receno tvoj... tako je i sa nizom drugih zamjenskih djelova kao sto je filter cestica i sl... Servis je dužan da takav kontaminirani dio na adekvatan nacin preda firmi koja vrsi reciklažu i za to plati toj firmi a ne "nesto ušićari" kako ti rece...
Naravno, Milojković je u pravu za ovo da tebi to ne vrijedi objašnjavati jer ti ulje mijenjaš sam i to ga ispuštaš direktno u prirodu na nekom otvorenom kanalu... čak si svojevremeno zakačio i slike na forum kako si to uradio...
Možda se nećeš složiti ali to je primitivno, bezobrazno i neodgovorno najviše prema svojoj djeci... Kad bi svi radili tako ubrzo bi nestao hobi koji se zove ribolov...

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 10:59 - pre 142 meseci
Milojkovic preteruje u nekim stvarima ali u nekim je u pravu.

Ja sam menjam ulje na kolima, ulje odlazem u flajke i sve sa filterom drzim u garazi. Kad imam vremena odnesem bratu, koji nosi u servis i oni odlazu to tamo gde treba.

Kad vidim da neko sam zameni ulje i ostavi ulje u isecenoj plasticnoj boci od 5l pored kontejnera, dize mi se kosa na glavi.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 11:26 - pre 142 meseci
Cene usluge su ozbiljne, mozda i vece nego u "ovlascenom" servisu, ali ako je pristup vozilu kako se opisuje(opis odnosa prema servisiranju navodi da jos dodatno zamisljam da to izgleda perfektno) onda je recimo opravdana kolicina novca za boravak u servisu.

I to zaista deluje profesionalno. Jedino se postavlja pitanje trenutka prelaska "crvene linije"..kada ce cena ostati ista a usluga pasti sa nivoom, i doci do nivoa ulicnih "majstora"..ili jako blizu..

I to je ono cega se musterije plase, nebitno da li ce integralno pasti nivo, ili na konkretnom(licnom vozilu)...bas na toj jednoj nesrecnoj musteriji

Znam ja jednog, relativno poznatog(za odredjen tip vozila), koji je imao jaku cenu, i radio temeljno, dok nije dosao u stisku sa rokovima i obecanjima..pa je naglo opao nivo..i to na pogresnom mestu, pa je zavrsio u gepeku, za nauk, i to od strane ozbiljnih likova...

Dobro je dok traje, i jos bolje je ako traje dugo, pa i drugi preuzmu "modus vivendi" i rada...

Ako se bolje razmisli, 20 evra je kilo ukusne salame, koja cak nije ni vrhunskog kvaliteta(kao nekada)..

Poz
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 11:47 - pre 142 meseci
Citat:
Ako dođeš da promijeniš ulje ne možeš dobiti nazad svoj stari filter ulja

Za to si u pravu.
Ostali delovi se odlazu u otpad AKO ih musterija ostavi majstoru.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 13:47 - pre 142 meseci
Pisac je neznalica a uz to je i cepidlaka koja se inati i kontrira za sve i svasta .Takav lik verovatno nema ni prijatelja ni saradnika jer sa takvim likovima niko nije voljan da svoje vreme traci i kida zivce na gluposti pa mu je ovaj forum mesto gde svoje frustracije istresa.
Dragi pisce (daleko ti lepa kuca) za ulje i antifriz se mora platiti da ga ovlascena firma preuzme i na adekvatan nacin bezbedno ukloni dakle ja to placam iz svog dzepa i za to ne dobijam nikakav novac kako sto si ti umislio.Stare akumulatore otkupljuju razne firme ali samo bez kiseline dakle kiselinu je potrebno prethodno ispustiti iz akumulatora i adekvatno uskladistiti.Preuzimanje kiseline takodje se naplacuju pa sam sa firmom koja se bavi sekundarnim sirovinama napravio ugovor da oni preuzmu kompletan otpad iz servisa pa i akumulator bez placanja.Oni mi za to izdaju potvrdu i mirna Backa dodju po pozivu i sve odnesu.Sav otpad na taj nacin predajem toj firmi i ne dobijam za to nista jer da bi se naplatio recimo aluminijum morao bih sa delova da otklonim sve druge primese plstiku metal i tome slicno a ja za te stvari nemam vremena.Bitna mi je samo papirologija i naravno ekoloska svest da sam pokriven da sam sav otpad predao onom ko ce ga adekvatno ukloniti i da nece to zafrljaciti u neki potok ili na deponiju.Musterija koja insistira da joj vratim recimo stari akumulator popunjava formular u dva primerka gde je definisano sta i kako treba postupati a ja redovno komunalnoj policiji dostavljam te podatke a sta ce oni sa tim raditi to je vec njihov domen.Imaju pravo da dodju u kontrolu i da zatraze da im pokazes gde ti ej taj akumlator a onda se ti ceskaj iza usiju ako ga ne budes prikazao ili ako u njemu ne bude kiseline.
U Nemackoj kad sam radio u servisu pranje masnih ruku nije bilo dozvoljeno u lavabou nego si prvo bio duzan da masne ruke obrises sa papirnim ubrusom zatim da ih operes sa pastom za suvo pranje i tek kad bi ih potpuno odmastio mogao si da ih peres sa vodom.Automobili kojima je ulje kapljalo iz motora na parkingu su dobijali takve kazne da se samo pusilo.Redovno ih je slep sluzba u pratnji policije dopremala u nas servis i ukoliko bi se vlasniku slican gaf sa istim automobilom ponovio jos koji put taj automobil je morao ici na vanredni pregled.Kazne su bile drakonske tako da se niko nie zezao niti mu je na um padalo da vozi sklopociju koja kaplje i ostavlja trag gde god stane.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 14:19 - pre 142 meseci

MIlojkovicu, sve je u redu to sto ti pricas, al molim te objasni mi jedno: Ja radim u drustvenoj firmi a nemam vremena za zakonsku pauzu vec radim i za vreme nje. Kako ti sa tolikim musterijama, najveci broj postova upravo pises u vreme kad bi trebao najvise da radis?
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.dynamic.sbb.rs.



+395 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 14:30 - pre 142 meseci
Pun mu je servis.zbog popularnih cena pa zato ima vremena na pretek
Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 14:34 - pre 142 meseci
Odmaram se na svaki sat 15 minuta.Imam probleme sa kicmom pa sednem za kompjuter i relaksiram se.Uostalom radni sati teku radio ne radio.
Nije stvar koliko radite nego koliko naplatite i kako uradite.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 15:32 - pre 142 meseci
Citat:
Milojkovic: Za ulje i antifriz se mora platiti da ga ovlascena firma preuzme i na adekvatan nacin bezbedno ukloni dakle ja to placam iz svog dzepa i za to ne dobijam nikakav novac kako sto si ti umislio.

Citat:
Nocni: Naravno, Milojković je u pravu za ovo da tebi to ne vrijedi objašnjavati jer ti ulje mijenjaš sam i to ga ispuštaš direktno u prirodu na nekom otvorenom kanalu... čak si svojevremeno zakačio i slike na forum kako si to uradio...


Sad ću da iskoristim tvoje reči pa da kažem: Vi ste meni smiješni.

Ja pomenuh da je svaki skinuti deo automobila vlasništvo vlasnika automobila, a vi pominjete ulje i antifriz. Pa jel spavate vi na ušima (što je imala običaj da kaže moja učiteljica u osnovnoj školi).

I ta tvoja priča (koju stalno ponavljaš) o tome da ja prosipam ulje u prirodu... to je isto posledica spavanja na ušima, odnosno krajnje površnog čitanja onoga što sam napisao.

Citat:
Milojkovic: Musterija koja insistira da joj vratim recimo stari akumulator popunjava formular u dva primerka gde je definisano sta i kako treba postupati a ja redovno komunalnoj policiji dostavljam te podatke a sta ce oni sa tim raditi to je vec njihov domen. Imaju pravo da dodju u kontrolu i da zatraze da im pokazes gde ti ej taj akumlator a onda se ti ceskaj iza usiju ako ga ne budes prikazao ili ako u njemu ne bude kiseline.


Mušterija koja dolazi u servis samo da bi zamenila akumulator, je mušterija koja pojma nema ni o svom vozilu ni o elektrici pa prema tome verovatno pojma nema ni šta bi uopšte uradila sa starim akumulatorom. Međutim, stari akumulator je možda loš za auto (i to samo ako nije zamenjem preventivno), ali je itekako dobar za dalje korišćenje kao rezervno napajanje za neke kućne stvari.

Sem toga, poznato je da se za stari akumulator dobija oko 10€. Ako ne kod cigana koji idu i skupljaju otpad, a ono kod prodavaca novih akumulatora koji daju popust ako se donese stari. Ja sam inače taj "popust" glat odbio, i zadržao stari akumulator da mi radi neke druge stvari. (Uzgred, zašto se ti tvoji akumulatorski "formulari" nikada ne popunjavaju prilikom kupovine novog akumulatora, s obzirom da je opasnost po ekologiju identična?)

Što se tiče kontrole i pokazivanja gde ti je akumulator, navedi mi član zakona koji omogućava komunalnoj policiji pretres stanova i to još bez sudskog naloga? A možeš i da ih obavetiš da ja kod sebe imam 3 automobilska "stara" akumulatora, i još desetak želatinskih što ispravnih što neispravnih.


Citat:
Milojkovic: Ipak si ti neupucen u materiju, ali sta vredi tebi pricati kad si ti osudjen da sve radis sam.


Niko ne zna sve, ali ti samo brbljaš u prazno i ne daješ konkretno ništa sem fantazije o švajcarskom servisu u Vojvodini. Daj konkretno članove zakona/propisa koji se odnose na reciklažu skinutih delova sa automobila, pa ćemo diskutovati dalje.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 16:21 - pre 142 meseci
Daj posalji mi svoju adresu a ja cu da je prosledim komunalnoj policiji posto tvrdis da kod sebe imas toliko akumulatora pa cemo da vidimo kako ces proci ( mozda si ti izvan ili iznad zakona ili si neka zasticena vrasta) bilo kako bilo evo imas priliku da se pokazes i dokazes to sto tvrdis.
Evo iskopirao sam tvoj tekst u celini i odstampao sam ga i necu biti lenj predacu ga inspekciji kad budu sledeci put dosli u servis na kontrolu cisto da im pokazem o cemu se radi i da ih pitam da li sam ja to mozda blesav sto postujem zakon i propis o otpadnim materijama kad tamo ima neki Pisac koji taj isti ismeva i nepostuje a verujem kad te nadju da ce oni detaljno da ti objasne clanove zakona o drzanju opasnih materija i da ces sa njima moci bas lepo da se ispricas.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.dynamic.sbb.rs.



+141 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 16:25 - pre 142 meseci
Hm...Milojkovicu, Milojkovicu..., sumnjiv si mi nekako i ne uklapa se ta tvoja prica nikako u onu sliku koju najcesce vidimo u Srbiji.Naime, ta prica oko uklanjanja starih dijelova stoji i ako je tako izvodis kapa dolje i svaka cast.Mada nikako ne razumijem ljude koji bi nazad svoj stari filter od goriva, za sta ce im?

Ali, kad mi krenes s pricom da zamjenu ulja naplacujes 20evra ili vise za starije i prostije automobile kako ti rece, i da ti ljudi prosto zatrpaju servis onda mi tu nesto skripi, pitam se samo koji ce vlasnik tog starijeg automobila, znaci neko ko nije u bas sjajnoj finansijskoj poziciji jer da jeste ne bi vozio automobil star 25 ili 30 godina koji vrijedi max. 1500 evra, za posao koji skoro svako sam moze da odradi za pola sata, doci kod tebe i ostaviti ti 20evra, to je u dinarima cifra "boli glava", ta zamjena je u ovlastenim servisim i u vecini drugih besplatna, bas ovih dana boravim u SR i vidim da ljudi gledaju u 5 dinara, prodavac mi je trebao vratiti 495 dinara i vratio mi je tacno 495 dinara, ja kad placam cifru uvijek zaokruzim i ne gledam te sitne iznose, ne bi rekao bas da se ovdje zivi tako da se i za najobicniju zamjenu ulja trci kod tebe i da se ljudima baca 20evra.U taj dio price ti ja licno nikada necu povjerovati, prije cu povjerovati da nemas bas toliko posla i da tjeras segu sa nekim likovima s foruma.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 16:32 - pre 142 meseci
Upravo je obrnuto od onoga sto mislis.

Usluge su najskuplje bas tamo gde se gleda u 5 feninga.

To je i normalno, jer se tamo najvise ceni rad, znanje i pedantnost.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 16:32 - pre 142 meseci
Stare automobile uglavnom ne radim jer u servisu nemam nista od mineralnih ulja niti polusintetike.Dakle od ulja se koristi samo ful sintetika Motul, Mobil i Shel.
Filteri Knecht , Bosch Mann.Dakle samo to drzim i to ugradjujem pa ko voli nek izvoli.To sipam i u golfa dvojku.

Ja u restoranu od recne ribe mogu pojesti samo smudja inace uglavnom uzimam pastrmku.Nekome je to skupo pa jede belu ribu meni nije dakle svako neka se pruza spram mogucnosti i ukusu koji gaji.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.dynamic.sbb.rs.



+141 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 16:41 - pre 142 meseci
Zarko, sve to stoji, ali, priznaces i sam da zamjena ulja i ne predstavlja neku veliku matematiku i nije neko veliko mudrovanje, to vecina ljudi zna i sama da uradi ako hoce da se petlja oko toga.Nikada mi na pamet ne bi palo da sam mijenjam ulje dok postoje majstori koji to odrade za minimalan novac ili za "dž" ako se tu kupe dijelovi, ali da mi majstor za zamjenu ulja za GII trazi 20 evra ne bih iz principa, uzeo bi alat i sam sve odradio bez greske.

I naravno, ako mozes da tako prolazis na trzistu sto da ne, dok ima ovaca treba ih i sisati...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 17:05 - pre 142 meseci
Ne treba ni jedan posao shvatati olako. Cak i najobicnije zavrtanje vijaka ume da se iskomplikuje.


Procitaj ovaj tekst. Rec je o najobicnijem i najredovnijem servisu koji se iskomlikovao do nesagledivih razmera sa epilogom na sudu i koji do danasnjeg dana nije resen.

Bas me zanima kako bi takav problem resili "majstori" koji svoju uslugu naplacuju 200 dinara kada im se ovako nesto dogodi (verovatno zatvore servis i otvore kafic), ako jedan veliki servis od jos vece Toyote pravi problem oko nadoknade stete.

Samo da napomenem. Steta je izazvana nepaznjom servisera prilikom zamene filtera. (Prema informacijama koje posedujem)

http://www.index.hr/vijesti/cl...bu-s-vjetrenjacama/485693.aspx
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima03.08.2012. u 18:29 - pre 142 meseci
Citat:
Milojkovic:
Odmaram se na svaki sat 15 minuta.Imam probleme sa kicmom pa sednem za kompjuter i relaksiram se.Uostalom radni sati teku radio ne radio.
Nije stvar koliko radite nego koliko naplatite i kako uradite.


He,he,he, Milojkovicu imas "srece kolko si tezaK". Ja sam visi vizioterapeut i specijalnost mi je rehabiitacija neuroortopedskih bolesnika u klinici za rehabilitaciju u Beogradu. Realno, kolko bi vredelo da ti sredim kicmu u kucnim uslovima, mogli bi da koristimo tvoje tarife. Dolazak je posebna tarifa.
A znaci ti musterijama naplacujes i tvoje pauze? Ne brini cesto ce mo pauzirati, nista lakse!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15

[ Pregleda: 64520 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.