Ne razumem na čemu se temelji pretpostavka da će ovaj auto biti skup.
Naprotiv, ja mislim da će biti killer konkurencije. Osim vrhunske tehnologije i ne skupe radne snage koja ga sklapa, ima i drugih razloga da se pretpostavi da će cena biti povoljna, evo najvažnijih:
1) MQB platforma je sama po sebi vrlo ekonomična, a na drugim mestima i pod drugim brendovima ona se već radi u ogromnim tiražima, tako da će udeo same platforme u ceni biti minimalan.
2) Tiraži koji su planu sa ovim autom su ogromni, što takođe samo po sebi garantuje da će cena biti povoljna.
Osim toga, ciljno polje koje on ugrožava je vrlo veliko. Pogledajte na primer tu (meni potpuno besmislenu) Mazdu 3 koja je samo malo kraća od ovog auta, koliko je najpre ružnija. Ali da ružnoću kao subjektivan faktor i zanemarimo, šta reći za drastično manji prostor unutra u toj Mazdi, šta reći za upola manji gepek te Mazde (i ne samo nje), slabije motore da i ne računamo??
Uz dužno poštovanje svakome, tako nešto mogu da kupe samo oni koje je Žare opisao
u ovom svom odličnom postu. Takvih, kao što znamo, ima i na ES-u, ali oni su definitivno manjina i biće sve manja manjina, jer je zaista potreban ogroman stepen neracionalnosti da se ignorišu prednosti koje ovaj auto pruža u odnosu na konkurenciju.
To je što se tiče C segmenta, ali ništa bolje nije ni u D segmentu u kom će mnoooogo koji kupac Mondea, Accorda, Passata, Mazde 6, Insignije i sličnih auta da se zapita: "
Šta tačno ja dobijam sa tim autom u odnosu na Oktaviju?"
Pošto racionalnih odgovora na to pitanje ima veoma malo, pogotovo kada se cena uzme u obzir, cenim da će ovaj auto uzeti ogroman deo kolača i C i D segmenta.