Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 151184 | Odgovora: 425 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+598 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?01.01.2013. u 08:59 - pre 81 meseci
Nisu li na motorima od 150+ konja 6-stepeni DSG menjaci? Koliko sam citao ovaj 7-stepeni ne moze da izdrzi tu silu ako se ne varam on je suvi dok je 6-stepeni mokri :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?01.01.2013. u 11:55 - pre 81 meseci
Mozda jesu. VW je vrlo brizljiv po pitanju postavljanja jedne kulturne distancu izmedju sebe i Skode i retko mu se desava da omane u tome.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?03.01.2013. u 14:55 - pre 81 meseci
Nisu naravno, možda je nešto tog tipa bilo ranije, ali A3, G7 i Octavia imaju potpuno identičnu mehaniku i motore/menjače. DSG-ovi su uvek 7-stepeni nevezano od snage motora (i kod 1,8TSI 180 KS), osim kod 2,0TDI kod koga se ugrađuje 6-stepeni.


Samo bih dodao da je 1,8TSI dobio duplu varijaciju ventila i sada ima max. momenat u (za auto bez dve turbine) do sada nezabeleženom rasponu u autoindustriji od 1250-5000 rpm.

To praktično znači da se ovaj motor može voziti izuzetno mekano i tečno sa minimalnim menjanjem stepena prenosa, bukom i potrošnjom, a kada se poželi/zatreba jače ubrzanje/veća snaga skoro 200 KS omogućiće da opasne situacije traju minimalno. Pravi motor za luksuznu i ekonomičnu vožnju sa minimumom umaranja.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?08.01.2013. u 11:54 - pre 81 meseci
Evo najnovijeg videa postavljenog sinoć koji sumira sve što se do sada moglo videti o novoj Octaviji:



Meni lično se ne sviđa samo oblik farova i donekle prednjeg dela, mislim da je to moglo biti još bolje odrađeno i uklopljeno. Na ostalo nemam zamerki, kao ni na unutrašnjost.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.01.2013. u 16:16 - pre 81 meseci
Evo i najnovijih slika iz drugih uglova, kao i detalja unutrašnjosti:























Ostajem pri komentaru da mi se ne sviđa prednji deo, zaista je dizajnerski mogao biti bolje urađen.

Cenim da će restajling prvo njega da napadne.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+598 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?20.01.2013. u 17:34 - pre 80 meseci
Sveze vesti iz zemlje proizvodjaca.

http://www.skoda-auto.cz/SiteC...stazeni/nova-octavia-cenik.pdf

13.400e za najjeftiniju verziju Octavie sa 1.2 TSI motorom. Samo 200e jeftinije od najjeftinije verzije Golfa sa 1.2 TSI.

Kad se doda sve na najjacu verziju odokativno je 30k kao sto je Zare rekao :)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?24.01.2013. u 00:03 - pre 80 meseci
To je sasvim očekivana cena, realno nema mogućnosti a ni razloga da bude jeftinija, dosta je to veći auto od Golfa.

Evo i prvog testa




 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.ipb.ac.rs.



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?29.01.2013. u 11:00 - pre 80 meseci
Ocigledno je proradilo sesto culo. Kada se pogleda recimo, trenutni cenovnik Skoda limuzina(siguran sam da su definisali klasu automobila "sedan" pre nego pripadnost nekoj uobicajenoj klasi),situacija postaje kristalno jasna.

U skodinoj paleti sedana, Oktavija zauzima "srednju" poziciju u paleti od 10000€ do 34000€
Cene su, kao na nekom popusti, umanjene za 7%, aktuelne(ovih dana naravno) ali to ne menja zbirnu sliku namera marketinga.

Rapid
Motor Active Ambition Elegance
Benzinski
1,2 MPI 55 kW/75 ks 5G 9.990 11.280 13.008
1,2 TSI 63kW/86 ks 5G 10.992 12.228 13.944
1,2 TSI 77 kW/105 ks 6G 11.496 13.068 14.796
1,4 TSI 90 kW/120 ks DSG 13.500 15.240 16.704
Dizel
1,6 TDI CR DPF 77 kW/105 ks 5G 12.990 14.748 16.464

Octavia
Motor Ambition Elegance
Benzinski
1,4 MPI 59 kW/80 ks 5G 13.728 - -
1,6 MPI 75 kW/102 ks 5G 14.472 16.152
1,2 TSI 77kW/105 ks 6G 14.688 16.380
1,2 TSI 77kW/105 ks DSG 17.076 18.408
1,4 TSI 90 kW/120 ks 6G 15.876 17.556
1,4 TSI 90 kW/120 ks DSG 18.264 19.596
1,8 TSI 118 kW/160 ks 6G 17.184 18.864
1,8 TSI 118 kW/160 ks DSG 19.812 21.144
Dizel
1,6 TDI CR DPF 77 kW/105 ks 5G 14.750 15.950
1,6 TDI CR DPF 77 kW/105 ks DSG 18.996 20.316
2,0 TDI CR DPF 103 kW/140 ks 6G 17.964 19.644
2,0 TDI CR DPF 103 kW/140 ks DSG 20.352 22.020

Superb
Motor Active Ambition Elegance
Benzinski
1,4 TSI 92 kW/125 ks 6G 19.764 22.668 25.548
1,8 TSI 118 kW/160 ks 6G 21.096 24.012 26.904
1,8 TSI 118 kW/160 ks DSG 22.980 25.512 28.776
1,8 TSI 4×4 118 kW/160 ks 6G 23.100 25.644 28.896
2,0 TSI 147 kW/200 ks DSG 24.936 27.312 30.120
3,6 FSI 4×4 191 kw/260 ks DSG 27.756 30.360 33.696
Dizel
1,6 TDI CR DPF 77 kW/105 ks 5G 21.120 24.036 26.916
2,0 TDI CR DPF 103 kW/140 ks 6G 22.116 25.020 27.912
2,0 TDI CR DPF 103 kW/140 ks DSG 24.036 26.940 29.832
2,0 TDI 4×4 CR DPF 103 kW/140 ks 26.028 30.720 31.836
2,0 TDI CR DPF 125 kW/170 ks 6G 23.016 25.932 28.824
2,0 TDI CR DPF 125 kW/170 ks DSG 25.320 27.852 31.104
2,0 TDI 4×4 CR DPF 125 kW/170 ks 6G 25.056 27.600 30.864

Poz
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1204
*.dynamic.hispeed.ch.



+81 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?30.01.2013. u 21:36 - pre 80 meseci
u oktaviji koji bi bolje legao motor jer je razlika 200e ?

1,6 MPI 75 kW/102 ks 5G 14.472 16.152

1,2 TSI 77kW/105 ks 6G 14.688 16.380
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
109.92.0.*



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 16:22 - pre 80 meseci
Zavisi kako nameravas da vozis i odrzavas auto.

Ako su resili probleme na novijoj generaciji, najavljenih TSI motora pravljenih u Mladoj Boleslavi, onda taj. Znam za probleme na Yetiju, sa ranijom generacijom.
Objektivno je bolji motor, ali zahteva pazljivo odrzavanje i kvalitetno gorivo.

S obzirom na trenutne uslove, mozda bih izabrao 1.6MPI.

U startu, 1.2TSI je bolji i slozeniji motor, malo ispod snage za limuzinu..ali cena diktira..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.pool.mediaWays.net.



+760 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 16:55 - pre 80 meseci
Ako je 1.2 tsi od 105 PS malo ispod snage za ovu oktaviju onda je 1.6 mpi debelo ispod snage. U podrucju ispod 3000 obrtaja ovaj tsi ima mnogo vise snage i mnogo se bolje vozi. Ukoliko su ove cene tacne i ukoliko je tacno da ovaj drugi ide sa 6b menjacem onda ne vidim rezon kupovini verzije sa atmo benzincem.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 18:18 - pre 80 meseci
Citat:
inobradovic:
u oktaviji koji bi bolje legao motor jer je razlika 200e ?

1,6 MPI 75 kW/102 ks 5G 14.472 16.152

1,2 TSI 77kW/105 ks 6G 14.688 16.380


Oba su dobra, ali mislim da ti u CH mozes samo da mastas o ovim cenama

1.2 TSI je za CH svakako bolja opcija. Odnos prodaje benzinaca i dizelasa i Svajcarskoj je 100:1 u korist benzinaca. Bio je 1000:1 ali se taj odnos poremetio pojavom poslednjih generacija TDI motora. Pre samo dvadesetak godina u ovoj drzavi, dizelasi su se kupovali po posebnoj proceduri.

Ali nebitno, gde zivis. Danas vise nema potrebe kupovati dizelase kada postoje efikasni, snazni i ekonomicni benzinski motori poput na primer ovog 1.2TSI-a i svaki put kada sednes i pocnes da ga vozis neces verovati da je pod haubom jedan zarez dva litarski motor.

Samo sajber poznavaoci automobila ovo nikako da razumeju. Onaj ko ga vozi svaki dan, tacno zna o cemu pricam



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 31.01.2013. u 19:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 435
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+81 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 18:44 - pre 80 meseci
Lepa Octavia, a posebno mi je zanimljivo sledece:

Rapid
Dizel
1,6 TDI CR DPF 77 kW/105 ks 5G 12.990 14.748 16.464




Octavia
Dizel
1,6 TDI CR DPF 77 kW/105 ks 5G 14.750 15.950


Ko bi normalan kupio rapida?
Malo mi je sumnjiva cena za Octaviju dizel :)
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1204
*.dynamic.hispeed.ch.



+81 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 18:45 - pre 80 meseci
ne pricamo o CH vec o konkretnom primeru, vladd je za 1.6 zare za 1.2.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 18:55 - pre 80 meseci
Pa u CH dizel gorivo ni ne mozes kupiti na svakoj pumpi .

Osim toga, poprilicno je skuplji od benzina. Ne vidim razborit razlog da se kupi dizelas. Ja ga vise ni u Srbiji ne bih razmatrao, a kamoli da sam kojim slucajem duzim boravkom na Zapadu.

Nije ni cudo sto je prvi put da je benzinac kao nov, izjednacen sa cenom svog brata dizelasa.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
109.92.0.*



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?31.01.2013. u 23:36 - pre 80 meseci
Ja sam "za" 1.6MPI, benzinca..

Cisto iz razloga nepoverenja u 1.2TSI, koji je 100% skodin, nije ni VW-ov ni audijev...a ni ovaj raniji VW-ov nije zablistao bez brzih i velikih kvarova..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.pool.mediaWays.net.



+760 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?01.02.2013. u 08:36 - pre 80 meseci
Sta znaci da je ovaj 1.2 tsi motor 100% Skodin?
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?01.02.2013. u 10:30 - pre 80 meseci
http://www.autoevolution.com/n...tsi-engine-produced-21813.html

Proizvode se u Mladoj Boleslavi. I isporucuju ostalim VW kooperantima, delovima koncerna. Sto ne znaci i samom VW-u.

Ovaj TSI je Turbo Stratified Injection, sa direktnim ubriizgavanjem goriva u cilindar, ali bez superpunjaca. Pa se oseca turbo lag.

I uopste, VW vrlo pazljivo bira motore i slaze po modelima, da bi kupac VW-a ipak imao razliku od kupovine Skode, sto se i u ranijim generacijama vidjalo po kodnim oznakama motora, identicnih po snazi, ali razlicite opreme, a verovatno i proizvodnje.

I veoma se razlikuje od ostalih, vecih TSI motora, a sve pohvale pripadaju onim vecima, o kojima novinari i piskaraju po medijima, i to je deo one zamagljene slike, koju naivni kupci (ne)pokusavaju da proniknu.

Skoda ce sebi podici cenu, zarad saradnje sa VW-om, noseci licencu i poslujuci pod okriljem, ali ce kupac pre kupiti skuplju Skodu, nego "jeftinijeg" VW-a kupujuci istu tu Skodu.

Priznajem, da ranije nisam pridavao paznju sto su razliciti motori(iako u velikom procentu slicni i sa gotovo istim delovima) u raznim brendovima, tipa Seat, Skoda, od onih u VW-u i Audi vozilima.

Medjutim, trazeci neki konketan motor, koji bih voleo da imam u vozilu, nakon detaljnije pretrage i razjasnjavanjem nedoumica nastalih povrsnim informacijama(tipa "TSI motor"), lako se razluci, da ne kazem otkrije, da su pazljivo birane serije motora..koja ce u sta da bude ugradjivana. Ne bas da bi kupci bil srecni sa tim "fabrickim" izborom, vec da se jasnije "razluci" sta je VW a sta je Skoda..ili Audi..

Zato kada se prica o TSI motoru, mora da se razjasni KOJI, u KOM MODELU, i KOJE GENERACIJE..posto su razlike znacajne. Ne mislim u smislu "velike", tipa ime ili nema superpunjac, vec sy znacajne zbog kvaliteta motora, ili kvaliteta opreme motora.
Da ne bi bilo poznatih "softverskih" kvarova, tipa za SKodu Yeti..ilineki drugi..neka istrazuje koga zanima, meni je i ovo previse informacija o brendu koji najmanje misli i brine o kuppcima, a najvise o profitu, koji u sadasnjem periodu, uspesno ostvaruje po inerciji..a na dalje..videcemo..

Poz

PS

Kodne oznake za motor o kojem pricamo
Citat:
1.2 R4 TSI/TFSI 63-77kW

This engine is manufactured at the Škoda Auto plant in Mladá Boleslav.
identification
parts code prefix: 03F, ID codes: CBZA, CBZB, CBZC


O ovom boldovanom pricamo

A primena:

Citat:
Volkswagen Polo Mk5, Volkswagen Golf Mk6 (05/09->), SEAT Ibiza, SEAT León (1P), SEAT Altea, SEAT Altea XL, Škoda Octavia (02/10->), Škoda Yeti, Škoda Fabia (02/10->), Audi A1






[Ovu poruku je menjao vladd dana 01.02.2013. u 11:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?01.02.2013. u 11:57 - pre 80 meseci
Verujem da je to onaj koji se trenutno ugrađuje u g7 bez lanca i da s obzirom da je već druga generacija 1.2 u pitanju, dečije bolesti bi trebale biti preležane.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.pool.mediaWays.net.



+760 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?01.02.2013. u 12:03 - pre 80 meseci
@vladd
Ne pricamo o tom motoru. I uopste ne znam kako se boriti sa tvojim postovima u poslednje vreme jer u nekom sumanutom pohodu da razotkrijes veliku VW zaveru, iznosis neke podatke i linkove koji cesto jesu tacni, ali ih zato ukrasavas nekim komentarima koji se isto tako cesto ispostave kao potpuno netacni, ali ostaju zapamceni jer su mnogi digli ruke od demantovanja.

Iako situacija sa tsi motorima nije bas najjednostavnija, ni izbliza nije toliko zapetljana koliko ti pokusavas da predstavis. Ako odes na zvanican sajt skode, skoda.de videces da nova oktavija ima 1.2 tsi motor sa kajsem i 4 ventila po cilindru sto ukazuje da se radi o novom EA211 o kome smo diskutovali ovde. Isto tako smo ustanovili da isti taj motor ide u golf 7.

Znaci, covek je pitao za 1.2 tsi u oktaviji na sta si ti replicirao da je to "skodin" CBZC motor sa 2 ventila po cilindru i lancem sto je netacno. Za taj motor se moze reci da je "stari" jer se ugradjivao u golf 6 koga je u golfu 7 zamenio noviji EA211. Medjutim, u mnogim modelima se i dalje on ugradjuje kao sto je recimo Rapid, Fabia itd. Siguran sam da VW ima neku svoju strategiju po kojoj ce "ubacivati" nove motore u ostale modele, a siguran sam i da to sto trenutno nemaju svi nov motor nije iz sadistickih motiva da se kupci prevare. Iako tu ima jos dosta detalja, moje misljenje je da je ovde najbitnije razlikovati ta dva motora, jer je sada period kada se oni preplicu.

Odgovor na tu dilemu dobija se odgovorom na pitanje: "Koliko ventila po cilindru ima, 2 ili 4?" i" Da li ima kajs ili lanac?".
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 151184 | Odgovora: 425 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.